Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2) **Sarja päättynyt**

Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Samat säännöt ja rajat. Joku katurata, mutta ei Monacoa kun olette sitä just ajaneet. Ilmoitan radan tänään tai viimeistään huomenna.

Harmi kyllä kun en pääse noita muita kisoja ajamaan - mieli kyllä tekis. Ihme yöeläjiä olette...
Eix tos 19.00 yleensä juua aamukahvit.:)Eilisiä kisoja en voittanut,ku oli autos teknisiä ongelmia.Timpan asennuttama jääkaappisysteemi ei toiminut,otin juomaa ja järkyttävä kokemus oli todeta kaljan olevan lämmintä jonka seurauksena oli auttamattomasti spinnaus.:rolleyes:
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eix tos 19.00 yleensä juua aamukahvit.:)Eilisiä kisoja en voittanut,ku oli autos teknisiä ongelmia.Timpan asennuttama jääkaappisysteemi ei toiminut,otin juomaa ja järkyttävä kokemus oli todeta kaljan olevan lämmintä jonka seurauksena oli auttamattomasti spinnaus.:rolleyes:

Juu en mäkä pystyis ajamaan jos joku ois laittanu lämmintä olutta autooni kylmän sijaan.
Pistin reklamaatiota jääkaapin asentajalle ja lupasivat perjantaiksi lähettää ralliauton täydeltä kylmää (alkoholi)juotavaa ja parannetun version jääkaapista molempiin autoihisi. :)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Ensi tiistain kisan tiedot päivitetty ensimmäiseen postaukseen. Sisälukutaitoiset voi käydä sieltä lukemassa ja kertoa sitten muille.

Ei muutako harjoittelemaan ja protesteja miettimään! :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Ensi tiistain kisan tiedot päivitetty ensimmäiseen postaukseen. Sisälukutaitoiset voi käydä sieltä lukemassa ja kertoa sitten muille.

Ei muutako harjoittelemaan ja protesteja miettimään! :D
Mä ilmotan väärän radan lukutaidottomille.:DMä protestoin jo ny niitä kaikkia jotka ovat kisas mua nopeampia heidän nopeutensa/paremmuudensa vuoksi.:DTuskin nyt tulee mitää jälkipuheita,ku kaikki(toivottavasti) tietää,ett ajetaa pelin sallimilla säännöillä,kuiteski tahallisia tuuppimisia välttäen.LISÄÄ KUSKEJA MUKAAN!!!
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Ei muutako harjoittelemaan ja protesteja miettimään! :D

Miten olisi, jos ajettaisiinkin kahdella radalla? Eli siis se jälkimmäinen kisa eri radalla kuin ensimmäinen. Ja milläkö radalla? No Nürrehän tässä tässä nyt ihan spontaanisti tuli mieleen ensimmäisenä... :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Miten olisi, jos ajettaisiinkin kahdella radalla? Eli siis se jälkimmäinen kisa eri radalla kuin ensimmäinen. Ja milläkö radalla? No Nürrehän tässä tässä nyt ihan spontaanisti tuli mieleen ensimmäisenä... :D
Mites sä nyrreä ehdotit?:DItseasiassa iteki oon alkanut pitää nyrresta,vaik se ei vielä ookkaan suosikkiratani.Ehdotan,ett nyrrellä ajettais vaik seuraavaan kerran sit?Ajetaan nyt toi matritti ensin.:)Ja joku ilta voitas testailla kimpassa matrittia ja mixei myös nyrreä ja muitaki ratoja.:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Mites sä nyrreä ehdotit?:D

No kun Nürre nyt vaan on niin...Nürre! Paljon mukavampi ajettava kuin joku muutaman kilometrin pituinen ympyrä, jossa on muutama hassu mutka :)

Ja toi Madrid on vähän niin ja näin, kun oon kuitenkin Barcan mies! Mut kai mä nyt voin kuitenkin tulla sinne ajamaan :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Miten olisi, jos ajettaisiinkin kahdella radalla? Eli siis se jälkimmäinen kisa eri radalla kuin ensimmäinen. Ja milläkö radalla? No Nürrehän tässä tässä nyt ihan spontaanisti tuli mieleen ensimmäisenä... :D

Joo ei tommosta. 2x sama rata tiistaina.

Mutta! Lisäsin ekaan viestiin jo tiedot SEURAAVASTA kisasta. Voit sitä alkaa jo harjoittelemaan, että ei tule taas dunkkuun kuten aina :D

Ja joku ilta voitas testailla kimpassa matrittia ja mixei myös nyrreä ja muitaki ratoja.:)

Tänään ainakin harjoittelua Epsanjassa ja ehkä jopa Saksassa. Laittelen vehkeet tulille varmaan aika heti tossa klo 16:00
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Voit sitä alkaa jo harjoittelemaan, että ei tule taas dunkkuun kuten aina :D

Aijjaahas, että sitä niinkuin alettiin oikein vittuilemaan :D Oman muistini mukaan olen kuitenkin näissä viimeaikoina ajelluissa Nürreiltamissa ollut teikäläistä yleensä lopputuloksissa edellä ;) Bemussa on muutenkin Nürre-säädöt valmiina, joten ei tarvii paljoa muuta kuin muutama kuivaharjoittelukierros vedellä ja palkintopalli, täältä tullaan ;)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Aijjaahas, että sitä niinkuin alettiin oikein vittuilemaan :D Oman muistini mukaan olen kuitenkin näissä viimeaikoina ajelluissa Nürreiltamissa ollut teikäläistä yleensä lopputuloksissa edellä ;) Bemussa on muutenkin Nürre-säädöt valmiina, joten ei tarvii paljoa muuta kuin muutama kuivaharjoittelukierros vedellä ja palkintopalli, täältä tullaan ;)

Laittelen sitten vähän ennen Nyrren kisaa ton Z4:n kiellettyjen listalle... Notta siellä nähdään :D:D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Aijjaahas, että sitä niinkuin alettiin oikein vittuilemaan :D Oman muistini mukaan olen kuitenkin näissä viimeaikoina ajelluissa Nürreiltamissa ollut teikäläistä yleensä lopputuloksissa edellä ;) Bemussa on muutenkin Nürre-säädöt valmiina, joten ei tarvii paljoa muuta kuin muutama kuivaharjoittelukierros vedellä ja palkintopalli, täältä tullaan ;)
Mä en tarvi ees harjottelukiekkaa ja autolla ku autolla oon palkintopallilla,siis jos ei meitä ole ku kolme kuskia.Tietysti mun kyl pitää päästä maaliin asti aikarajan puitteissa.:D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Kolmannen kisan pukeutumiskoodiin viitaten: tarviiko olla henkselit? :o
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Huomenna sitten katurataharjoittelua kaikille halukkaille! Katsomaankin saa tulla jos ei ole varaa Taulapäät-autoon.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Huomenna sitten katurataharjoittelua kaikille halukkaille! Katsomaankin saa tulla jos ei ole varaa Taulapäät-autoon.
Joo,täytyy tulla testailleen nissanin kulkua.Testasin äsken ja sit ku luin,ett mitkäs renkaat täs sarjas oli,nehän oliki RS eikä SS kuten eilisessä kisassa.:o
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Voisin tehdä huomenna debyyttini tässä sarjassa. Mihinkäs aikaan harkat mahtaa olla pystyssä?
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Voisin tehdä huomenna debyyttini tässä sarjassa. Mihinkäs aikaan harkat mahtaa olla pystyssä?

Tänään maanantaina olis harkkoja varmaan aika heti tossa klo 16 jälkeen. Varmaan pidän huonetta auki niin pitkään kuin ajajia riittää. Huomenna sitten aika-ajot on klo 19:40, mutta varmaan aukaisen huoneen oikein hyvissä ajoin.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eilisen testin perusteella on odotettavissa aika kovaa vääntöä. Se, onko vääntö kärjessä vai häntäpäässä, onkin sitten eri juttu. Ei muutako kaikki mukaan, myös Kovalchuck, niin saadaan lähtöruudukko täyteen! Voittajalle slaissi mustikkapiirakkaa!
 
Ylös Bottom