Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2) **Sarja päättynyt**

Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eilisen testin perusteella on odotettavissa aika kovaa vääntöä. Se, onko vääntö kärjessä vai häntäpäässä, onkin sitten eri juttu. Ei muutako kaikki mukaan, myös Kovalchuck, niin saadaan lähtöruudukko täyteen! Voittajalle slaissi mustikkapiirakkaa!
Jep,ja se on ihan sama onko se vääntö kärjes tai hännillä.Pääasia,ett ois mukava taistella toisten kans.Ootko muuten parantanut eilistä aikaas?Illal pääsin kympin päähän eilisestä ajastas.:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Jep,ja se on ihan sama onko se vääntö kärjes tai hännillä.Pääasia,ett ois mukava taistella toisten kans.Ootko muuten parantanut eilistä aikaas?Illal pääsin kympin päähän eilisestä ajastas.:)

Tänään vielä vähän testasin eri autoja, mutta kyllä se sininen paholainen on weapon of choise. Renkaat ei varmaan kestä 15 kierrosta, mutta pitää yrittää sit peitellä mahdollisimman törkeesti. Sen verran aikaa parasin, että pääsin himpun alle 1.24.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Hei oikeesti millä autolla te oikeesti vedätte!? Mää pääsen vaan jtn 1.25 aikoja.. :D:D Toivottavasti olisi edes joku jonka kanssa kisata, ettei käy kuin monzassa yksin ajellessa kunnes tulee disconnected.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Hei oikeesti millä autolla te oikeesti vedätte!? Mää pääsen vaan jtn 1.25 aikoja.. :D:D Toivottavasti olisi edes joku jonka kanssa kisata, ettei käy kuin monzassa yksin ajellessa kunnes tulee disconnected.

Eihän tämä mitään salatiedettä ole eli sanon suoraan, että ajan RUF 3400S:lla. Autoon ei saa spoilereita ollenkaan, mutta senpä takia meneekin suoralla kovaa, mutta mutkissa pitää antaa vähän periks. Senkin huomannu, että 4-veto ei ole kaikkein nopein tällä radalla ainakaan omissa käsissä...

Mutta ei se auto ole ratkaseva vaan jarrutuspaikat ja miten mutkasta pääsee ulos.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Oli kyl viihdyttävin kisa-ilta osaltani GT5:sen kisoissa,tiukkaa vääntöä jopa taiteilijan kans.Kuin myös tuntemattoman ja lappen kans.Taiteilija on kyl tosi herrasmies,ajoin tuntemattoman perään,päästin hänet ohi ja samal meni pikasso meijän molempien ohi ja kärjeen.Sit hän päästi(vaik ei ois tarvinu) meijät molemmat ohi,mut kuiteski voitti ekakisan.:)Tokakisassa tehtiin tuntemattoman kans samanlainen ohitus hydrokopterille,ku häkä ja shumi teki aikoinaan jollekin.Tokakisan voitti lappe ylivoimasesti,pikasso jäi yli puol sekkaa.Tahtoo lisää tämmösiä kisoja!:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Oli kyl viihdyttävin kisa-ilta osaltani GT5:sen kisoissa,tiukkaa vääntöä jopa taiteilijan kans.Kuin myös tuntemattoman ja lappen kans.Taiteilija on kyl tosi herrasmies,ajoin tuntemattoman perään,päästin hänet ohi ja samal meni pikasso meijän molempien ohi ja kärjeen.Sit hän päästi(vaik ei ois tarvinu) meijät molemmat ohi,mut kuiteski voitti ekakisan.:)Tokakisassa tehtiin tuntemattoman kans samanlainen ohitus hydrokopterille,ku häkä ja shumi teki aikoinaan jollekin.Tokakisan voitti lappe ylivoimasesti,pikasso jäi yli puol sekkaa.Tahtoo lisää tämmösiä kisoja!:)

Oli kyllä maukasta kisailua eilen! Omasta puolesta myös parasta kilvanajoa GT5:n historiassa. Hirveä pehi kisan jälkeen, joten pitihän se olut heti korkata (säännöthän kielsivät alkoholin nauttimisen kisan aikana).
En tiedä kuvittelenko, mutta katurata tiivistää kisoja kun pihalle ei voi mennä kovinkaan paljoa. Pieni aitojen pusutteluhan kuuluu asiaan. Voi vähän yliyrittää eikä siitä rankaista niin paljoa.
Taiteilija ja Lappe oli kyllä omaa luokkaansa. Herrasmiehenä Taiteilija päästi turhaankin pari kertaa edelle ohituksen jälkeen vaikka ei olisi tarvinnut. Vai käänsikö vaan veistä haavassa? Halusi oikein nöyryyttää kunnolla? No tämä kyllä toteutui!

Toivottavasti saadaan ensi tiistaille Saksaan enemmän porukkaa mukaan! Luvassa Nyrreä ensin kohti auringonlaskua ja toinen erä pimeydestä kohti aamua. Ilmoitan kisan paikallisen lähtöajan kunhan saan sopivan keksittyä. Kovalchukilla tähän varmaan saattasi olla ajat heittää?
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Joo hyvät oli kisat, ei voi muuta sanoa. Toki se on myönnettävä että Picasson venailu mahdollisti sen, että sain kärkiryhmän kiinni ja mahdollisuuden tokan kisan voittoon. Alussa jäin liian pitkäksi aikaa Hydrogenin taakse.

Katuradoissa on kyllä joo omat hyvät puolensa, mukavan ahdasta joten ohituspaikkaa joutuu tosissaan kyttäämään eikä pienet virheet rankaise liikaa. Toisaalta eilen ei onneksi (ehkä pienen osallistujamäärän takia) käynyt kertaakaan sitä katuratojen huonoa puolta, nimittäin sitä jos edellä ajava pyörähtää sillä seurauksella että jää radan tukkeeksi. Noita tilanteita meinaan vilisi SundayCupin Lontoon kisassa kun jengi pyörähteli aika tiuhaan, tosin käytössä oli Sport Softit ja 550pp.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Parempi ois,ku ajettais "päiväsaikaan".Yökisat on kuiteski monelle myrkkyä ja luulen,ett vähäisestä osallistujamäärästä vielä useampi jättää kisan kesken,kuin mitä yleensä.Vaik en nyrrellä pärjää,kuiteski ajan kisan loppuun asti.Luulen ja tiän ettei zampan voitto nyrrellä oon selvyys,kyl pikasso on sielki tosi kova,jopa ylivoimainen.Nytki aika-ajon pohjat yli 0.5s ilman reenausta ja kisois ois mennyt menojaan,jos ei ois jäänyt ootteleen meitä hitaampia.:)Hytrokopterille täytyy myös antaa pisteet kotiin,ku ajoi loppuun asti,vaik hänel oli loppu kisat yxin ajelua hännillä.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Parempi ois,ku ajettais "päiväsaikaan".Yökisat on kuiteski monelle myrkkyä ja luulen,ett vähäisestä osallistujamäärästä vielä useampi jättää kisan kesken,kuin mitä yleensä.

Ajattelin vähän, että ei ajeta täysin pimeässä. Fiksaan ajan sillein, että ei tule pikkopimeää, koska silloin vaikeuskerroin kasvaa aika valtavasti. Itte pystyn ajamaan radan kohtuu hyvin läpi täysin pimeässä, mutta helppoa se ei ole. Varsinkin jos unohtaa missä kohtaa rataa on menossa...

Laitoin pienen sneak previewn jo seuraavasta kisasta ekasivulle...
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Tää sarja on mielestäni paras mitä GT5:sen puitteissa on järkätty.Säännöt mahdollistaa paljon erilaisia autoja ja varmasti jokainen löytää itseään miellyttävän auton.Sarjan tasoa ei ees laske se,ett vaik nyt pikasso otti kilpailukykyisen auton ja ois halutessaan ajanut voittoihin.Harmi vain ku on vähän kuskeja mukana ja niistäkin osa lopettaa kisan kesken.Kiitos tuntemattomalle kisojen järkkäämisille ja kiitos kuuluu myös kovalchukille "hurjapäistä" ja alkuperäisen idean isänä.Vielä ku keksitään keino,miten ois lähtöruudukko tulevissa kisoissa täynnä.:confused:
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Tuli tuossa mieleen kun joku kyseli autojen säädöistä. Tämä nauhoitettu eilen Madridin katuradan varikolla:
YouTube - fffuuu
Eli eiköhän ne Nyrren säädöt löydy kanssa heittämällä :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Ei kyllä toi o nauhotettu meikäläisen varikolta tossa Eiger Short-radalla, kun ei löytyny säätöjä rallisarjan kisaan. :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Kisan nro 3 tiedot päivitetty ensimmäiselle sivulle. Hieno poutainen ajopäivä tulossa iltahämärässä ja aamun sarastaessa.

Saksassa - tuossa olutkulttuurin mahtimaassa - kun ollaan, niin jokainen muistaa korkata bissen auki ennen lähtöä. Eikai kukaan täysjärkinen uskalla vetää autobahnoja selvinpäin? Myös muhevat viikset ja takatukka kuuluvat jokaisen saksalaisia luontofilmejä rakastavan taulapään varustukseen, joten nyt kaikki toteuttamaan itseään!
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Toivottavasti saadaan ensi tiistaille Saksaan enemmän porukkaa mukaan! Luvassa Nyrreä ensin kohti auringonlaskua ja toinen erä pimeydestä kohti aamua. Ilmoitan kisan paikallisen lähtöajan kunhan saan sopivan keksittyä. Kovalchukilla tähän varmaan saattasi olla ajat heittää?

Olin kyllä eilen tulossa, mutta GT 5:n verkko päätti olla päästämättä meikäläistä sisälle, vaikka PSN toimikin. Tuosta Nürren aikataulusta, niin yleensä itse olen laittanut iltamissa radan kellonajan sinne noin 18-18:30 ja "ajan edistys"-asetuksen "10", jolloin ensimmäinen kierros on ollut täysin valoisa, toinen kierros hämärä ja kolmas jo pimeä/säkkipimeä. Tuosta aamupuolesta en osaa sanoa, mutta veikkaisin, että joku klo 5 ja edistys "10" voisi olla sellainen, että lähtö pimeässä ja siitä sitten aamun sarastukseen päin vain.

Edit: Jaha, tuolla aloitusviestissä olikin jo nuo aika-asetukset mainittu. Pitäisi vissiin lukea aloitusviesti ennen kuin kommentoi :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Ei mitään yö/pimeäajoa,ei porukka tykkää ajella sokkona,ku nuo valot on tosi surkeat.:(
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Testailin tuota valoisuutta ja noilla ekassa viestissä olevilla asetuksilla ei vielä 21 min ajon jälkeen ole täysin pimeää, mutta selvästi hämärää jo. Ei siis ajeta pilkkopimeässä. Eikös se 3 kierrosta mene alle 21min? :cool:
 
Ylös Bottom