Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2) **Sarja päättynyt**

Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Kisat on sitten virallisesti peruttu tältä päivältä. Yritetään uudestaan viikon kuluttua.

Hurjia aikoja pojat kyllä vetelee. Yritin ihan tosissani ja paras aika 7:00:xxx. Kovempaa ei pysty. Pitää nyt testailla vielä toisilla autoilla, mutta ainakin minun ajamana GT-R ei mene kovempaa. Se täytyy kyllä todeta, että kierros menee melko riskittömästi. Pienen testin otin M3:lla ja noin samoihin aikoihin GT-R:n kanssa, mutta ulosajoriski kasvaa aivan valtavasti. Onneksi tässä nyt on vielä aikaa treenata.
Toi 7min on kyl tosi kova aika nelikolta.Onlines pitää sit testata renkaiden kestävyyttä.Eipä tämän hetkisestä n.6-10s erosta oo mitään etua jos ei renkaat kestä ja kisassa voi tapahtua mitä vain,kelle vain.Ja meil on yleensä kisoissa ollu tasaväkistä vääntöä,eiköhän jatkoski oo,ainaki siihen asti kunnes teen ajovirheen.Pikasson tämänhetkinen vauhti ois kiva tietää.Pikassoooo huhuuu?6.45?:D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Tarvi tossa testailla samalla kun menetin hermojani GT-R trophyyn. 1,5s jäin parhaimmillaan siitä, mutta kyllä se sieltä tulee kun jaksais vaan tahkota.

Mutta asiaan. Ajelin DB9:llä 7.05.237, mutta tärkeintä oli se että auto pysyy tiessä hyvin. Ei lähde perä alta ja kääntyy kun unelma, joten tästä on hyvä lähtee tiputtaan aikaa. Toistoo ja toistoo vaan.

Voisitte laittaa teho/paino luvut tähän omista autoistanne (PP 520), niin näkis vähän onko yhtään luvut siel päinkään toisiaan.

Eli oma auto Aston Martin DB9 Coupe 06' 392hp/1387kg. Power limitterillä joutu ottaan 40% tehoista pois huh huh.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Tuossa on nyt muutama milla oon ajanut Bmw M3 coupe`07 447bhp/1342kg PP520,
Honda Nsx Type R`02 347bhp/1051kg PP520 ja Mazda Rx-7 Gt-x (fc)`90 390bhp/1090kg PP513 nuilla kaikilla on menty alle 7min:rolleyes:
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Jokin noista ehkä on mun kisa-auto:
-LOTUS EVORA '09 374hp/1317kg/DF20
-BMW M3 COUPE '07 427hp/1342kg/DF5
-BMW M3 CSL '03 383hp/1153kg
-HONDA NSX TYPE R '02 362hp/1051kg/DF5
Kaikilla ajanu alle 7min.Täs on viel hyvin aikaa etsiä ja testata lisää autoja.:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Oma kullitettu GT-R menee näillä spekseillä:

Kaikki siivet ostettu ja laitettu minimiin.
382bhp
1496kg
520pp
7:00:054

Paketti on siinä mielessä hyvä, että renkaat kuluu aika tasasesti ja pysyy kyllä tiessä ku liimattu. Ehkä vois vielä ostaa kevennyspakettia ja testata miten sitten taipuu.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

BMW M3 COUPE '07 427hp/1342kg/DF5

Tää "kokoonpano" tuli testattua ja 7 min. alittuu aika helposti...:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eli oma auto Aston Martin DB9 Coupe 06' 392hp/1387kg. Power limitterillä joutu ottaan 40% tehoista pois huh huh.
Toi auto taitaa olla liian kallis-->n.180.000.Ja toi GT-R SPECV '09-->n.160.000 jota just testasin ja säädin,aika oli alle 7min "varmalla" ajolla.Täytyy testata toista GT-R:ää,ett ois myös 4wd valmiina taistoon.:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Jaa siel oli 150,000cr hintaraja. Tarvii kattella ja testailla muitakin autoja.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Jaa siel oli 150,000cr hintaraja. Tarvii kattella ja testailla muitakin autoja.
Mun puolesta voit ajaa tuollakin.:)Eilen ja tänään oon testannu/valikoinu autoja pädillä ajaen,nyt sit testasin ratilla ja alitin ton mun itelleni asettamani viimeisimmän haamurajan 6.50.:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Eilen kokeilin parit lapit NSX Type R:llä, vakio paino, ei siipeä, 6:44.3XX.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Jaa siel oli 150,000cr hintaraja. Tarvii kattella ja testailla muitakin autoja.

Joo näin on. Jos hinta ei ole ihan varmasti tiedossa niin täältä voi tarkistella:
myGranTurismo.net - Gran Turismo 5 Car Database
DB9 '03 menee hintahaarukkaan jos Astonia haluu välttämättä ajaa.

Kyllähän tuo on raakaa luettavaa jos jää 15s kierroksella. Täytyy varmaan tuo NSX ostaa ja koeajaa jos sillä sais edes sen 5s pois niin olis vähän kilpailukykyinen. Tai ehkä pitäis panostaa alkukiihdytykseen, että pääsis keulille muiden vauhtia hidastamaan :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Joo näin on. Jos hinta ei ole ihan varmasti tiedossa niin täältä voi tarkistella:
myGranTurismo.net - Gran Turismo 5 Car Database
DB9 '03 menee hintahaarukkaan jos Astonia haluu välttämättä ajaa.

Kyllähän tuo on raakaa luettavaa jos jää 15s kierroksella. Täytyy varmaan tuo NSX ostaa ja koeajaa jos sillä sais edes sen 5s pois niin olis vähän kilpailukykyinen. Tai ehkä pitäis panostaa alkukiihdytykseen, että pääsis keulille muiden vauhtia hidastamaan :D
Kyl iteki tiät,ett hidastelusta huolimatta,pikasso on ylivoimanen.Luulen kyl,ett muista sijoituksista tulee mukavaa vääntöä.Mitäs aikoja Kovalchuk on ajanut?Hän ei ilmota aikaansa tääl ja sit kisas menee menojaan,mut kuiteski kaukana pikasson takana.Vaik tää on kovalchukin lempirata ja hän on paljon tahkonut tätä,ni todellinen ihme on jos voittaa tän kisan.:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Kyl iteki tiät,ett hidastelusta huolimatta,pikasso on ylivoimanen.Luulen kyl,ett muista sijoituksista tulee mukavaa vääntöä.Mitäs aikoja Kovalchuk on ajanut?Hän ei ilmota aikaansa tääl ja sit kisas menee menojaan,mut kuiteski kaukana pikasson takana.Vaik tää on kovalchukin lempirata ja hän on paljon tahkonut tätä,ni todellinen ihme on jos voittaa tän kisan.:)

Ainakin omalla kohdalla tosiasia on se, että Taiteilija ja Kovalchuk saa keskenään kisata voitosta - tai voi tuohon joku muukin yrittää. Itte yritän tulla perässä ja hyötyä _mahdollisista_ ajovirheistä ja sniikata raukkamaisesti ohi tilaisuuden tullen.
Voipi olla, että napsautan sateen vielä päälle ennen kisaa ja naureskelen sitten GT-R:n ohjaamossa :D

Antaako Kovalchuk jonkunlaista osviittaa missä kierrosajat pyörii Z4:lla?
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Antaako Kovalchuk jonkunlaista osviittaa missä kierrosajat pyörii Z4:lla?

Eipä niissä paljoa antamista ole. Siinä 7 minuutin korvilla ne pyörii. Sen verran sitä joutuu antamaan tasoitusta, kun padilla ajelee ja tomaatti vaihtelee vaihteita. Pakko pitää siipeä vähän enemmän, jotta mutkissa voi ajaa sujuvasti, mutta se maksaa sitten tietenkin kymmenyksiä kiihdytettäessä ja kilometrejä huippunopeudessa. Ihan kummastuttaa, kuinka tuollaisia kierrosaikoja voi tämäntehoisilla autoilla saada.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Nyt iski totaalinen kyllästyminen nyrreen,sitä se liika harjottelu teettää.Aika parani,mut ajaminen oli kyl pakkopullaa.Nyt "lepoa" ja antaa ajokunnon nousta.Jokos pikasso on kellottanut alle 6.40?:)
 
Ylös Bottom