Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Joo itekkin jatkan ehdottomasti.

edit. henkka korjaisitko tuon Monacon kisa-ajan oikeaksi, koska tuskin sentään ajetaan aika-ajoja kisan jälkeen? ;)
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Jos seuraavalle kaudelle on tilaa niin voisin tulla mukaan. Onkos teillä ollut joku tietty päviä aina kisoille, kun en sitä nopealla vilkaisulla ekasta postauksesta huomannut.
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Jos seuraavalle kaudelle on tilaa niin voisin tulla mukaan. Onkos teillä ollut joku tietty päviä aina kisoille, kun en sitä nopealla vilkaisulla ekasta postauksesta huomannut.

On tilaa ainakin yksi paikka tähän tietoon juha96 tilalle. Lauantai on päivä milloin kisat ajetaan.
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Sori, mutta en kerkeä osallistumaan seuraavaan kisaan, voin yrittää etsiä tuuraajan jos kaikille käy ?
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Lauantaina 22.1.2011 Klo 20.45 Aika-ajot ja Kisa 20.15
Tuo ei varmaankaan pidä paikkaansa,että aika-ajot olisi kisan jälkeen...:D

Etusivulla ilmoitettu myös nämä kaksi eri aikaa Monacon kisaan...

Aika-ajot 20.15 ja Kisa 20.45
20.45 Aika-ajot ja Kisa 20.15

Mikä on siis oikea aikataulu kisalle?:)
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Tuo ei varmaankaan pidä paikkaansa,että aika-ajot olisi kisan jälkeen...:D

Etusivulla ilmoitettu myös nämä kaksi eri aikaa Monacon kisaan...

Aika-ajot 20.15 ja Kisa 20.45
20.45 Aika-ajot ja Kisa 20.15

Mikä on siis oikea aikataulu kisalle?:)

Mitähän oon miettiny. :D KISA ON: aika-ajot 20.45 ja kisa 21.15.!!
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

En pääse huomenna kisaileen, mutta joku varmaan voi paikkailla mua jos vaa o varakuskeja?
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Minäkään en pääse tämän päivän kisaan mutta olen jatkamassa seuraavalle kaudelle jos vain aikataulu sopii.
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

En usko että kerkeen tän illan peliin ku tuli menoja illaksi. Toivottavasti gpedro ajaa hyvin että saahaan talli pisteitä tarpeeksi että voitetaan talli mestaruus :D
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Onnistuisiko aika-ajo alkamaan vasta kello 21, kun tässä nyt tuota Antselmiinaa tuuraan ja sauna vuoro päättyy vasta ysiltä, pääsen kyllä pois hiukka aiemmin sieltä, mutta pelaamaan en kerkeä ennen tasaa, ja olis kiva olla kokoajan mukana ;)
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

En usko että kerkeen tän illan peliin ku tuli menoja illaksi. Toivottavasti gpedro ajaa hyvin että saahaan talli pisteitä tarpeeksi että voitetaan talli mestaruus :D
Kiitos vaan tallimestaruus paineista...:DEtukäteen olin kylläkin ajatellut,että hoidat meille tallipisteet tänään,kun ei tunnu toi Monaco ollenkaan omalta radalta(eli hyvästi tallimestaruus),mutta tähän vois heittää urheilijoiden mielikommentin teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää...;)
 
Ylös Bottom