Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Onnistuisiko aika-ajo alkamaan vasta kello 21, kun tässä nyt tuota Antselmiinaa tuuraan ja sauna vuoro päättyy vasta ysiltä, pääsen kyllä pois hiukka aiemmin sieltä, mutta pelaamaan en kerkeä ennen tasaa, ja olis kiva olla kokoajan mukana ;)

Noh, käyhän se. Availen huoneen 21.00. Timppa lisäiles Henkka-123 frendeihin.

EDIT:Myöhästetään lähtöä vielä 15 minuutilla, eli aika-ajot 21.15 ja kisa 21.45
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Noh, käyhän se. Availen huoneen 21.00. Timppa lisäiles Henkka-123 frendeihin.

EDIT:Myöhästetään lähtöä vielä 15 minuutilla, eli aika-ajot 21.15 ja kisa 21.45

Jep, mä lisään, kunhan tästä saan koneen käyntiin ja telkan itelleni :D
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Kivat oli taas kisat, mutta olisi kyllä voinut olla vähän enemmän porukkaa ajamassa. :) Toki osa oli kyllä ilmoittanutkin poissaolonsa.

Itse kisasta sen verran, että oli kyllä harvinaisen ylivoimainen kärkikaksikko tällä kertaa sekä aika-ajoissa että kisassa. Onnittelut kisan voitosta Pikassolle ja mestaruudesta Eskolle!
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Tänään kolmas sija johon oon hyvinkin tyytyväinen.Tän sarjan tylsin kisa kuitenkin itselläni,johtuen ehkä siitäkin,etten tykkää tästä radasta yhtään...Rampan kanssa hyvää vääntöö kierroksilla 9 ja 10,kunnes hän meni varikolle.Muuten ei kisassa ihmeempiä tapahtumia.
Metsapicasso ja ezkander olivat tänään omaa luokkaansa.Onneksi olkoon kisan voittajalle(Metsapicasso) sekä koko kauden (ezkander) voittajalle!:)
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Jep, kisa oli odotettua meikäläistä, tänää muutenka ei ykskää ajo menny suunnitelmien mukaan...
Mutta paljon onnea kissan voitosta Mun ja Anselmiinan tallikamelille ja mestaruudesta Mokkulamiähelle :D
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Kausi oli ''pitkä'' ja vaativa, mutta onneksi tarina loppui hyvin. :p Monacosta sen verta, heti 2 mutkan jälkeen kärkeen ja ajattelin että vetäsen pienen kaulan sitten tulikin pari virhettä ja renkaitten kuluminen aiheutti sen että picasso tuli ohi, sen jälkeen peli oli selvä. Kisan mottona voisi olla ''tärkeintä ei ollut voitto, vaan se että pedro hävisi'' :D

Muokataan vielä vähän. Tallikavereillani ei kummallakaan ollut minkäänlaista onnea mukana koko kautena. Jos tämä ajetaan ensikaudella, onko kummallakaan intoa lähteä enää messiin?
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Kausi oli ''pitkä'' ja vaativa, mutta onneksi tarina loppui hyvin. :p Monacosta sen verta, heti 2 mutkan jälkeen kärkeen ja ajattelin että vetäsen pienen kaulan sitten tulikin pari virhettä ja renkaitten kuluminen aiheutti sen että picasso tuli ohi, sen jälkeen peli oli selvä. Kisan mottona voisi olla ''tärkeintä ei ollut voitto, vaan se että pedro hävisi'' :D

Muokataan vielä vähän. Tallikavereillani ei kummallakaan ollut minkäänlaista onnea mukana koko kautena. Jos tämä ajetaan ensikaudella, onko kummallakaan intoa lähteä enää messiin?
Niin...Voittaminen on kyllä kivaa,mutta häviämäänkin on hyvä oppia ja myöntää joskus,että kaveri on vaan nopeampi.Jos totta puhutaan Metsapicasso oli kisassa ylivoimaisesti nopein ja olisi vienyt sen vielä paljon selkeemmin,jos ei olisi jäänyt ”jumiin” Suomi-Rampan taakse usean kierroksen ajaksi...:D
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Niin...Voittaminen on kyllä kivaa,mutta häviämäänkin on hyvä oppia ja myöntää joskus,että kaveri on vaan nopeampi.Jos totta puhutaan Metsapicasso oli kisassa ylivoimaisesti nopein ja olisi vienyt sen vielä paljon selkeemmin,jos ei olisi jäänyt ”jumiin” Suomi-Rampan taakse usean kierroksen ajaksi...:D

Tätä varten sanoinkin että ''peli oli selvä'' koska tiesin että jos ohi pääsee, menee karkuun kun joka kierroksella otti sen 0,5-1sec kiinni ja enhän minä jääny kuin aika-ajoissa oliko se +0.050. Mutta ylivoimaisesti? En myönnä. :p

Ja vielä tuosta häviämisestä, kyllä kun tuolla kavereitten kanssa pelataan ei sitä 1st tilaa tule joka kerta joten kyllä häviäiminen on aika tuttua purtavaa jo... :)
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Noniin, nytten olen laskenut pisteet ja tallimestaruuden voittivat: P&Q Racing! Onnea.
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Onnitellaan tässä sitten samalla tallimestareitakin, kun se viimeksi jäi tekemättä. Onnea!

Nyt kun sarja on siis päätöksessä voidaan varmaan alkaa pohtimaan kunnolla sarjan jatkoa? Tottakai odottaen, että sarjaa jatketaan. Mutta millä autolla vai kenties samalla? Mun puolesta auton voi vaihtaa, koska en ole ehtinyt niin kiintyä tähän autoon. ;)

Radat varmaan menevät vaihoon samalla, jos autokin?
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Noi tyhjät lähtöruudukot viime kisoissa myös hieman mietityttävät...Olis hyvä ehkä saada varmistus kaikilta pelaajilta aikeista jatkon suhteen,koska kisaaminen on paljon hauskempaa ”tuvan ollessa täynnä”(93 loppuiset ovat ainakin loistaneet poissaolollaan pari viimeistä kisaa,kuten myös Hydrogen:confused:)...
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Onnittelut ezkanderille sarjan voitosta ja henkalle suuret kiitokset sarjan pyörittämisen eteen nähdystä vaivasta. Toivottavasti tosiaankin nähdään seuraavalla kaudella vähemmän tyhjiä lähtöruudukoita.
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Gpedro teki sen minkä pyysin eli hoiti homman kotiin :D GJ Ens kaudelle toivoisin enemmän kisoja ja tietenkin että osanottajia ois mahdollisimman paljon. Ens kautta ootetaan ainakin täällä kovasti. Onnittelut vielä myös ezkanderille mestaruudesta.
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Onko jo tietoa ensikaudesta, mielelläni tulisin mukaan... Varsinkin jos Anselmi on tallikamelinani :D
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Onko jo tietoa ensikaudesta, mielelläni tulisin mukaan... Varsinkin jos Anselmi on tallikamelinani :D

Itse mietin jos pidetään joku 2viikon tauko ja sitten aletaan taas ajamaan.
Nytten kaikki, entiset jotka ovat jatkamassa niin nimeä ketjuun.

EDIT:Katsotaan ketkä ilmottautuu mukaan toiselle kaudelle ja jos jää paikkoja niin olet mukana.

Ilmoittakaa, jos haluatte vaihtaa tallia/tallikaveria.
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Kilpailu numerot ovat seuraavat toisella kaudella:

ezkander 32p NRO:1
qpedroq 31p NRO:2
metsapicasso 25p NRO:3
Hernerokka 22p NRO:4
Hydrogen 18p NRO5
Paukku125 14p NRO6
dieselman 13p NRO:7
jontsa93 13p NRO:8
Henkka-123 12p NRO:9
Anz3lmo76 11p NRO:10
Jatama_ 6p NRO:11
Nordqvist 5p NRO:12
juhohfin 4p NRO:13
mmiikkssuu 4p NRO:14
(Timppa1978 4p NRO:15)
martti93 2p NRO:16
pekkafin 1p NRO:17
 
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Mukana ollaan joo. Mutta eikö nuo numerot mene yleensä tallipisteiden mukaan? Toki minä kannatan tätä systeemiä, että kaikilla on pisteiden oikeuttama pieni numero. Siis, että mestarillahan joo pitäisi olla numero 1, mutta hänen tallitoverillaan sitten 2. Loput numerot menisivät tallipisteiden mukaan.

Minä voin kyllä pysyä miksun tallikomppisarina, jos hän jatkaa. :)
 
Ylös Bottom