Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Virtual Legends-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkka-123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja

Joudun jättämään huomisen kisan väliin kiekkopelin takia. Ottakaa varakuski tilalle jos sarjasta sellaisia löytyy.

Mitä helkuttia kävi? Mulla tuli yhtä äkkiä disconnect lobby server.

Saiko kukaan maaliintulo järjestystä kuvaan?

EDIT: Tulokset

1.ezkander
2.qpedroq +27,496
3.paukku125 +29,609
4.anz3lmo76 +29,951
5.Metsapicasso +33,364
6.Suomi-Rampa +53,053
7.mmiikkssuu +1:26,078
8.henkka-123 --,---
9.nordqv1st --,---
10.pekkafin --.---

Lähdin kisaan ilman varikkokäyntiä ja se taktiikka toimi hyvin ainakin tänään,koska sillä pääsi ”kakkoskorokkeelle”.Ehkä yksi varikkokäynti olisi ollut nopeampi vaihtoehto,mutta sillä ei ollut merkitystä,koska ezkander:in vauhti oli niin kovaa,että siihen ei olisi kuitenkaan pystynyt vastaamaan millään taktiikalla...:DKivaa kisailua tänäänkin ja omalta osalta ”kohokohtana” toisena ajaneen anz3lmo76:n ohitus pari kierrosta ennen maalia...:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Meikä oli 8 nordqv1stin edellä, mutta heti, kun pääsin maaliin tuli: Disconnect lobby server.

EDIT: Ja nordqvist oli 9 ja pekka 10

Minä ja pedro tasapisteissä ennen vikaa kilpailua, se kumpi tulee ensimmäisenä, voittaa? :eek: Eilisessä kilpailussa oli joku ajaja (nimeä en muista), joka jäi sen 2 kierrosta ja ei osaa päästää ohi nopeampia, jos en olisi jarruttanut siihen neulansilmä mutkaan aiemmin olisi hän tullut kylkeen ja menty molemmat hiekalle. Nyt ratana monaco...

Hyvä oli kisa. Kävin kisan puolessa välissä varikolla ja tipuin aika kauas kärestä. Kauhealla raivolla lähtä ajeleen kärkeä kiinni alussa näytti että ei mitään saumoja päästä edes neljänneksi mutta yhtäkkiä qpedrolla ja anzelmolla alko kierrosajat tippua ja viimesellä kieroksella toiseksi viimesessä mutkassa pääsin anzelmon ohi. 1 kierros vielä ja ois ollu mahdollista päästä qpedron ohi ku sillä tais olla renkaat ihan puhki. Mut hyvä näinkin ku 2 ja 3 sija meidän tallille :cool:

Monacoa hieman pelkään jo ku voi olla että tulee melkosta romurallia olemaan se :(

Minä ja pedro tasapisteissä ennen vikaa kilpailua, se kumpi tulee ensimmäisenä, voittaa? :eek: Eilisessä kilpailussa oli joku ajaja (nimeä en muista), joka jäi sen 2 kierrosta ja ei osaa päästää ohi nopeampia, jos en olisi jarruttanut siihen neulansilmä mutkaan aiemmin olisi hän tullut kylkeen ja menty molemmat hiekalle. Nyt ratana monaco...

Taisi olla juha96.

Nytten, kun ollaan lähestymässä 1 kauden loppua, niin olen miettinyt, että kuinka moni on jatkamassa sarjaa toiselle kaudelle, kun olisi hyvä, että suuriinpiirtein kaikki jatkaisivat, paitsi Juha96, koska taitaa olla vähän väärässä sarjassa.

Mie ehottomasti oon jatkamassa jos tulee vaan tarpeeksi ajajia. Mutta mieluiten ajaisin jonakin muuna päivänä kun perjantaina tai lauantaina ku tuppaa oleen yleensä sillon menoa. Onneksi kuitenki tän kauden ajot on saanu ajettua ilman pois jääntiä

Olihan taas ihan mukavaa kisailua, vaikka menestystä ei pahemmin tullut. Ajattelin ensin etten käy varikolla, mutta 12 kierroksella tajusin, etteivät renkaani olisi kestäneet maaliin, joten päätin sitten käydä silloin. Tietysti tuolloin oli jo myöhäistä, mutta en tiedä olisinko ollut yhtä sijaa korkeammalla, mikäli en olisi käynyt varikolla.

Harmittavan aaltoilevaa on mun nopeus kisojen aikana. Huomasin sen, kun sain aina silloin tällöin edellä ajavan kiinni, mutta sitten tulee jonkin sortin virhe, jonka jälkeen vauhtikin alkaa hidastumaan. Ja varmaan myös se osoittaa vauhtini aaltoilevuutta, että ajoin kisan nopeimman kierrokseni vasta kierroksella 17, eli 5 kierrosta stopin jälkeen. Yleensä bensan määrällä ei kyllä ole ollut noin paljoa vaikutusta suhteutettuna renkaiden kulumiseen. ;)

Minä ainakin jatkan oletettavasti toiselle kaudelle.

Olen myös jatkamassa sarjaa ja mieluusti edelleen Paukun tallikaverina(aika hyvällä mallilla tallipisteet tällä hetkellä)...:)

Onhan meillä sen verran hyviä vääntöjä että ilman muuta täytyy seuraavalle kaudelle jatkaa.

Joo, en ole näitä autopeejä pelannut, joten olen ihan väärässä sarjassa tasoltani. En jatka.

Minäkin olen ensikaudella mukana, tallikaverista en osaa vielä sanoa, kun en muista mitä pekka sanoi tai koittiko mikko sitä yhteyttä eilisessä kisassa. :D

Ylös Bottom