Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

PSN kyllä potkii meikä pojan ihan koko ajan pois, samperi soikoon..

EDIT: Luovutankin nyt hetkeksi kun tuo PSN ei oikeen toimi, iltapäivällä uudemman kerran. Kenellä täällä on vakain/nopein netti? Mulla ei ainakaan :D Se jolla on niin pistä sinä niitä partyja pystyyn ja lähetä inviteitä.

Lisää EDITTIÄ:
Se vois olla aika jänskä se Free Mode, mutta ehkä hiukan liian vaikea vähäisen kommunikaation vuoksi, ainakin omalta osalta, kun ei tuota mikrofonia ole vielä..

Kerran jo koitin sitä pistää pystyyn muttei siitä meinannu mitään tulla :D
Niin ja tuotahan varten olisi hyvä käydä täällä ensin läpi mitä tehdään ja mitä pelataan ennen kuin kaikki rynnii pää kolmantena peleihin.. ;)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

PSN kyllä potkii meikä pojan ihan koko ajan pois, samperi soikoon..

EDIT: Luovutankin nyt hetkeksi kun tuo PSN ei oikeen toimi, iltapäivällä uudemman kerran. Kenellä täällä on vakain/nopein netti? Mulla ei ainakaan :D Se jolla on niin pistä sinä niitä partyja pystyyn.

Lisää EDITTIÄ:
Niin ja tuotahan varten olisi hyvä käydä täällä ensin läpi mitä tehdään ja mitä pelataan ennen kuin kaikki rynnii pää kolmantena peleihin.. ;)

Itseäni ei ainakaan nappaa tuo free mode. Samaa voi tehdä yksinkin ja ei se niin hohdokasta ole. Nuo partyt ovat siitä huonoja, että niitä pitäisi pelata toisia partyjä vastaan ja sepäs onkin sitten hauskaa odotella niitä muita...

Jengin pitäisi katella välillä tänne, kun ei tässä huonosti toteutetussa mp:ssä ole mitään viestimismahdollisuutta mikin ohella.

PS: muistakaa laittaa ne pillit pois päältä C&C:ssä...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Itseäni ei ainakaan nappaa tuo free mode. Samaa voi tehdä yksinkin ja ei se niin hohdokasta ole.

Tottahan tuo, samaa räiskettähän se on kun yksinpelissä ja hauskempaa onkin yksin pelatessa, mutta en sitä mene kieltämään etteikö tuokin olisi hauska jos kaikki kommunikoisivat mikeillä. Miksei Sony voinnut ottaa Mikrosta mallia ja pistänyt noihin konsoleihin mukaan mikkejä.

..kun ei tässä huonosti toteutetussa mp:ssä ole mitään viestimismahdollisuutta mikin ohella.

Olen kyllä samoilla linjoilla, MP olisi voitu toteuttaa paljon mallikkaammin mutta pitää muistaa minkä rinnalla se tulee. Minulle tämä on mukava plussa muuten todella nerokkaan pelin rinnalla, ja onhan tätä hauska pelata porukalla - ei tätä pidä ottaa liian vakavasti :) Vakavampaan MP pelaamiseen löytyy sitten omat pelinsä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tuossa äskön olinki jo mukana, mutta jos uutta jengiä saatte kokoon ni kutsua vaan tulemaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Niin siis miksei tos kuule muiden puhetta? Täytyy olla itellä myös headset ennenku voi kommunikoida?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Eilen oli kyllä varsin hyviä pelejä Stonecoldin ja Philizin kanssa, kun nyt edes eka päästiin yhdessä matseihin.. :D en tiedä miksi mutta mulla alko aina viiden minuutin välein moninpeli herjamaan ja sitten potki poies, weird stuff, weird stuff.. Mutta Bomb Da Basea oli ainakin todella mukava pelata suomalaisella lössillä, porukka pysy kasassa ja katto tovereiden perään eikä lähtenyt eri teilleen. Stonekin pelasti oman nahkani useamman kuin kerran, kiitos siitä :)

EDIT: Out of topic, mutta kun suurin osa pelikavereista on löytynyt täältä niin - pelaako kukaan teistä CoDia? Voisi joku ilta luoda partyn CoDiin kun tuo party systeemi on hieman parempi tuossa kuin tässä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Eipä kestä, ja kiitokset hyvistä matseista... :)

Yritin ottaa vetovastuuta aina välillä ku "hävisit" sieltä matsista... Mut ei sekään auttanu pahemmin... Mullakin jääty kokonaan yhessä vaiheessa ku kahestaan pelattiin Bomb Da Base II:sta, ja laskeuduit kopterilla sen laivan vierelle. Yritin hypätä ulos, mut ei mitään tapahtunu ja peli jääty kokonaan...

Pakko kyl sanoo et oli paljon paremmat matsit eilen ku joidenki random jenkkien kans.. Oli myös taktiikat kohillaan.. Huoneen tyhjennykset ja suojatulet onnistu erittäin hyvin paria kranaatti "mokaa" lukuunottamatta(Ainakin yks mun heittämä kranaatti ei menny minne piti ja Philiz otti hieman ilmalentoa) :D

Pitää ottaa tässä jossain vaiheessa uudestaan matsia...

Call of Dutyn PC versio löytyy multa.. En oo viittiny sitten ostaa pleikkarille sitä ku jo kerran on toiselle koneelle...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

(Ainakin yks mun heittämä kranaatti ei menny minne piti ja Philiz otti hieman ilmalentoa) :D

Hahahaa, joo mä näin tän! Taidettiin just olla rynnköimässä sisätilohin, olin sun takana kun näin räjähdyksen ja samassa Philiz lentää viiden metrin korkeudessa spagaatissa mun yli. Siinä oli kyllä lievästi sanottuna naurussa pitelemistä :D

Toinen accidentti kävi mulle. Lensin jonkun kranaatin voimasta kannen yli sen sataman katu kivetykseen pää edellä, helthit meni mutta luotiliivi pelasti. Noi kranaatit on kyllä hauskoja tuossa Co-opissa kun toverit ei ota niistä damagea mutta paine vaikuttaa. Toinen hauska tapaus oli, en tiedä näittekö tätä mutta kannella kun rymistelttiin niin jossain vaiheessa jonkun kranaatti heitti ainakin viis vihulaista ilmaan, samperi se oli upean näkönen räjähdys - porukkaa lensi yli laidan, laatikoiden päälle , ruumiita ja sälää oli kaikkialla.. Not that killing is fun or anything, but.. Damn that was some fine looking ass kicking :D


Pitää ottaa tässä jossain vaiheessa uudestaan matsia...

Joo ihan ehdottomasti, joku muu voisi vaikka Hostata matseja kuin minä, mulla ei tosiaan ole mikään vakaa nettiyhteys - tai tuntuu että juuri GTAssa heittää koko ajan ulos.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

En tota toista kranaatti hommaa nähny.. :( Tais olla just sillon ku aloin sen snipun kans ampumaan...

Yksi hyvä hetki oli ku yritit free modessa laskeutua sen pilvenpiirtäjän katolle(ilmeisesti), ajattelin et kyl mä pääsen sinne, hyppäsin ulos.. Ohi katosta, ja mun jätkä sikiöasennossa tippuu lujaa kohti maata... Tömähti sinne jalkakäytävälle aika hienosti.. Sai aika hyvät naurut siitä...

Voisin ottaa tänään vetovastuun... Pitäis ton 24/2 netin riittää kunhan veli ei kauheesti pelaile toisella koneella... Vois kyl koittaa niitä muita pelimuotoja kans... Ite en oo esim Team Mafiya Workkiä tai Team Car Jack Cityä koittanu kertaakaan...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Olihan tuossa eilen monta hyvää peliä, joo. Kivasti oli poppoota kasassa ja mukavaa oli myös, että monelta löytyi headsetti. Joiltakin tyypeiltä irtosi kyllä melkoista settiä ("miks täällä strippiklubilla ei oo ketään? :<"), joten kiitos siitä. :D

Ja erityisesti jäi mieleen tämä yksi Cops 'n Crooks -peli, missä rosvot teki astetta ovelamman tempun ja lähtivät aloituspisteeltä pakoon VENEELLÄ. Oli vähän naurussa pitelemistä, kun rosvot paahtaa menemään siellä kaukana ja me kytät räiskittiin satamasta niiden perään. Eihän tuosta pelistä sitten tullut oikein mitään, joten rosvot pääsivät karkuun.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Toi mikki helpottais kyl toimintaa erittäin paljon, ja on semmonen(logitech vantage usb) itellä hankinta listalla...

Jos tänään(vaikka) sais "pari autollista" porukkaa mukaan niin vois koittaa hieman eri vaikeustasolla tota Bomb Da Basee... Ja muitakin pelimuotoja...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Yksi hyvä hetki oli ku yritit free modessa laskeutua sen pilvenpiirtäjän katolle(ilmeisesti), ajattelin et kyl mä pääsen sinne, hyppäsin ulos.. Ohi katosta, ja mun jätkä sikiöasennossa tippuu lujaa kohti maata... Tömähti sinne jalkakäytävälle aika hienosti.. Sai aika hyvät naurut siitä...

Hehee, että olikin epätoivonen yritys laskeutua :D yksinpelissä kyllä sain itteni ohjattua Rotterdam Buildingiin helikopterilla, nyt se oli vaan sellasta rakennukseen törmäilyä. Mutta näin sen epätoivosen "leap of faithin" jonka teit. Repesin ihan totaalisesti kun huomasin ettet päässyt kielekkeelle vaan hyppäsit suoraan ohi. Kuulin vielä sun hahmon tuskan huudot helikopterin sisään. Mutta mitä et nähnyt oli se että mä hyppäsin sun perään asenteella "toveria ei jätetä", putosin noin kymmenen metriä sua jäljessä ja näin koko ajan sun putoamisen. Ajattelin vielä että putoan sun viereen mutta oma matka tyssäsi toisen pilvenpiirtäjän katolle :D Good times, good times..

Voisin ottaa tänään vetovastuun... Pitäis ton 24/2 netin riittää kunhan veli ei kauheesti pelaile toisella koneella... Vois kyl koittaa niitä muita pelimuotoja kans... Ite en oo esim Team Mafiya Workkiä tai Team Car Jack Cityä koittanu kertaakaan...

Joo hyvä idea, teikäläisellä nyt muuten on kymmenen kertaa nopeampi netti kuin täällä! Ite en tuota Team Car Jackiä ole myöskään kokeillut. Ja free modessa vois lyöttäytyä yhteen kyttiä vastaan. Alotetaan taas party tilassa, niissä on mukava aina rellestää hetki ennen kunnon mättöä.

EDIT:
Toi mikki helpottais kyl toimintaa erittäin paljon, ja on semmonen(logitech vantage usb) itellä hankinta listalla...

Jos tänään(vaikka) sais "pari autollista" porukkaa mukaan niin vois koittaa hieman eri vaikeustasolla tota Bomb Da Basee... Ja muitakin pelimuotoja...

Joo kyllä tää GTA on mutkin vakuuttannut että kunnon mikki kannattaa hankkia, edellinen meni rikki oman käden kautta. Onko tuo logitech mistään kotoisin? Hyvällä hinta/laatu suhteella vois kyllä hankkia.

Mitenkäs paljon tohon BDBhen saa ängettyä lössiä, onko se vaan 4 pelaajalle vai useammalle?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Hehee, että olikin epätoivonen yritys laskeutua :D yksinpelissä kyllä sain itteni ohjattua Rotterdam Buildingiin helikopterilla, nyt se oli vaan sellasta rakennukseen törmäilyä. Mutta näin sen epätoivosen "leap of faithin" jonka teit. Repesin ihan totaalisesti kun huomasin ettet päässyt kielekkeelle vaan hyppäsit suoraan ohi. Kuulin vielä sun hahmon tuskan huudot helikopterin sisään. Mutta mitä et nähnyt oli se että mä hyppäsin sun perään asenteella "toveria ei jätetä", putosin noin kymmenen metriä sua jäljessä ja näin koko ajan sun putoamisen. Ajattelin vielä että putoan sun viereen mutta oma matka tyssäsi toisen pilvenpiirtäjän katolle :D Good times, good times..



Joo hyvä idea, teikäläisellä nyt muuten on kymmenen kertaa nopeampi netti kuin täällä! Ite en tuota Team Car Jackiä ole myöskään kokeillut. Ja free modessa vois lyöttäytyä yhteen kyttiä vastaan. Alotetaan taas party tilassa, niissä on mukava aina rellestää hetki ennen kunnon mättöä.

EDIT:


Joo kyllä tää GTA on mutkin vakuuttannut että kunnon mikki kannattaa hankkia, edellinen meni rikki oman käden kautta. Onko tuo logitech mistään kotoisin? Hyvällä hinta/laatu suhteella vois kyllä hankkia.

Mitenkäs paljon tohon BDBhen saa ängettyä lössiä, onko se vaan 4 pelaajalle vai useammalle?

Näköjään on BDB 4 pelaajalle.. :(

Toi 24 megaa ei pidä muuten paikkaansa speedtestin mukaan... Paras mitä oon kellottanu on 41 megaa.. :D

Ja kyllä lämmittely free modessa käy erittäin hyvin ainakin mulle... Voisin tos iltapäivällä laitta servun pystyyn ja kutsuja porukalle...

Tosta Logitechistä ei oo mitään tietoo et millanen on... Mut se maksaa sen pari kymppiä, eli tiedä siitä.. Yleensä ei Logitechin kamat mitään huonoja oo ollu...

http://www.multitronic.fi/index.php?prod=981-000045

Olishan sieltä tulossa Logitechiltä Vantage bluetooth headsetti... Hintaakin on sellanen 55...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Ja kyllä lämmittely free modessa käy erittäin hyvin ainakin mulle... Voisin tos iltapäivällä laitta servun pystyyn ja kutsuja porukalle...

Jeh, iltapäivä kuulostaa hyvältä, vois vaikka suoraan partysta hypätä free modeen ja sitä kautta muihin peleihin. Miksi tuossa ei muuten ole VOTE systeemiä kun Host valitsee peli muotoja, olisi todella hyödyllinen lisä.

Tosta Logitechistä ei oo mitään tietoo et millanen on... Mut se maksaa sen pari kymppiä, eli tiedä siitä.. Yleensä ei Logitechin kamat mitään huonoja oo ollu...

Tähänhän voisi joku fiksumpi ja kuulokkeita jo testaillut antaa kommenttia. Mikä olisi siis hyvä setti PS3selle?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jeh, iltapäivä kuulostaa hyvältä, vois vaikka suoraan partysta hypätä free modeen ja sitä kautta muihin peleihin. Miksi tuossa ei muuten ole VOTE systeemiä kun Host valitsee peli muotoja, olisi todella hyödyllinen lisä.



Tähänhän voisi joku fiksumpi ja kuulokkeita jo testaillut antaa kommenttia. Mikä olisi siis hyvä setti PS3selle?

Toi Vote systeemi olis ihan jees... Aina välil nois random matseissa ottaa päähän ku ensiks on täys "serveri", kaikilla hauskaa, ja sit hosti valitsee joku ihme pelimuodon ja serveri tyhjenee...
 
Ylös Bottom