Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pelaaks mikää klaani matseja täs ollenkaa? Jos pelaa ni voisin joinaa johonki. Mikki löytyy ja GTA on ainoo peli mitä just ny hakkaan. Nikki on Platin_XE lisätkää jos kiinostaa. Toivottavasti meni muute oikeesee ketjuu...:confused:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Onkos porukka tänään pistämässä settiä pystyyn? Itse ajattelin tuossa hetken päästä hypätä pelamaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Meikäläisen saa kanssa lisätä kaverilistaan sikälimikäli joku niin haluaa tehdä :D nicki on "painkilleri." Tänään illalla 9-10 aikaan luultavasti pelailen seuraavan kerran.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jos joku on hostaamassa peliä, niin lisätkää MacArthurFIN.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

tänään voisi kyllä tuossa parin tunnin päästä pelailla, kutsua kehiin vaan =)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jeesh, pistetään pikku pojille pelit pystyyn salkkareiden jälkeen, eli kahdeksalta kaikki mukaan. Lisäilkää Foeman listoille, voin vaikka aluksi Hostata ja kun PSN taas potkii poies kutsukaa takasin mukaan.

EDIT: Enzka, Isäntä ja Stone tulkaa mukaan jos olette kykeneväisiä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jeesh, pistetään pikku pojille pelit pystyyn salkkareiden jälkeen, eli kahdeksalta kaikki mukaan. Lisäilkää Foeman listoille, voin vaikka aluksi Hostata ja kun PSN taas potkii poies kutsukaa takasin mukaan.

EDIT: Enzka, Isäntä ja Stone tulkaa mukaan jos olette kykeneväisiä.

Yritän keretä salkkareiden jälkeen, kunhan tuo naikkonen ei alkaisi valittamaan. Inviteä kehiin, jos olen online.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jeesh, pistetään pikku pojille pelit pystyyn salkkareiden jälkeen, eli kahdeksalta kaikki mukaan. Lisäilkää Foeman listoille, voin vaikka aluksi Hostata ja kun PSN taas potkii poies kutsukaa takasin mukaan.

EDIT: Enzka, Isäntä ja Stone tulkaa mukaan jos olette kykeneväisiä.

Minä tulen mukaan, laita invite tulemaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pistän sitten Custom Gamen pystyy kun toimii paremmin kuin tuo Party. Joten odottakaa niitä inviteitä kiltisti, itse olen heti kahdeksalta pitämässä peliä yllä (ellei tuo PSN taas päätä lakkauttaa itseään) ja kutsumassa porukkaa mukaan. Omalla listalla on vain murto osa teistä joten kutsukaa kaikki kaverit mukaan omilta listoiltanne.

Niin ja muistutuksena vielä, Custom Gamessa pystyt "äänestämään" seuravaa peli muotoa. Kännykästä valitset Next Game ja sieltä moodin mitä haluaisit kokeilla.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jeesh, pistetään pikku pojille pelit pystyyn salkkareiden jälkeen, eli kahdeksalta kaikki mukaan. Lisäilkää Foeman listoille, voin vaikka aluksi Hostata ja kun PSN taas potkii poies kutsukaa takasin mukaan.

EDIT: Enzka, Isäntä ja Stone tulkaa mukaan jos olette kykeneväisiä.

Pitää kai se tulla parin matsin ajaks... Pompsahdan tos joskus 8 aikaan PSN:n kans onlineen, pistä inviteä sit...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jeesh, pistetään pikku pojille pelit pystyyn salkkareiden jälkeen, eli kahdeksalta kaikki mukaan. Lisäilkää Foeman listoille, voin vaikka aluksi Hostata ja kun PSN taas potkii poies kutsukaa takasin mukaan.

EDIT: Enzka, Isäntä ja Stone tulkaa mukaan jos olette kykeneväisiä.

Jau, kasin korvilla vaan inviteä tulemaan. :cool:

Pistelen sitten omalle listalleni kans menemään.

Jos saadaan mukavasti porukkaa kasaan niin ylipelatun bomb da basen sijaan pelimoodeista vois maistua mm. CnC ja Turf War ;)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jau, kasin korvilla vaan inviteä tulemaan. :cool:

Pistelen sitten omalle listalleni kans menemään.

Jos saadaan mukavasti porukkaa kasaan niin ylipelatun bomb da basen sijaan pelimoodeista vois maistua mm. CnC ja Turf War ;)

Kannatan. Team DM olisi myös ihan jees, mutta Free moden voitte jättää rauhaan, se on jo niin tylsää...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Kannatan. Team DM olisi myös ihan jees, mutta Free moden voitte jättää rauhaan, se on jo niin tylsää...

Totta tämäkin.

Minun mielestäni multiplayer on paljon mukavempi jos auto-aim on disallowed, mitä mieltä porukat on tästä? :rolleyes:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Kannatan. Team DM olisi myös ihan jees, mutta Free moden voitte jättää rauhaan, se on jo niin tylsää...

Sama linja. JA SIIS KUTSUJA mullekkin, kohtapiakkoin tulossa koneen äärelle.
e: joo ja auto-aimi pois, kiitos?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Totta tämäkin.

Minun mielestäni multiplayer on paljon mukavempi jos auto-aim on disallowed, mitä mieltä porukat on tästä? :rolleyes:

Menee kaksinpuheluksi, mutta samaa mieltä. Mielekkäämpää se on pelata, kun on edes vähän taidosta kyse, eikä vain koneen ohjastuksesta. Ja ne kolmannen saaren teollisuusalueet, missä on niitä putkia, ovat kyllä niin hanurista myös..

Omat mielimodet;

GTA Race
T DM
C'n'C
Turf War
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Menee kaksinpuheluksi, mutta samaa mieltä. Mielekkäämpää se on pelata, kun on edes vähän taidosta kyse, eikä vain koneen ohjastuksesta. Ja ne kolmannen saaren teollisuusalueet, missä on niitä putkia, ovat kyllä niin hanurista myös..

Omat mielimodet;

GTA Race
T DM
C'n'C
Turf War
Liityn kaksinpuheluunne ja olen täysin samaa mieltä.
Samalla lisään etten pääsekkään ihan vielä mukaan, mutta enköhän puolen aikoihin ole messissä. Toiv. pelit ovat pystys viä sillon
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pelit alkaa! Odottelen pari minuuttia porukkaa.. Alotetaan C`n`Cllä ja perään TDMää, äänestelkää sitten kun alkaa kyllästyä. Free Modea ja Co-Oppeja ei tänään pelata niin saadaan olla isommalla porukalla liikenteessä.

EDIT: Kun olen ite nyt Hostina, pystyttehän te kutsumaan porukkaa tähän mun peliin?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jepjep, mukana ollaan. Ootellaan vähän aikaa, jos tulisi vähän enemmän porukkaa.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jos olet Foeman vielä tässä ruudun äärellä niin voisit napsasta tuon Auto-Aimin tosiaan pois :)
 
Ylös Bottom