Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse tilasin Konsolinetistä Gta:n 1.2. Nyt alkaa jo tulla tuskan hiki kun joku on jo saanut lähetysvahvistuksen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Itse kävin Tampereella varaamassa eräästä marketista omani, eipä ollu siellä varauksia kai oikeestaan yhtään. Tosin ajattelin käydä gigantin vielä tsekkaan julkkari aamuna josko sieltä löytyisi halvemmalla, jossei, niin aina on tuo varma varaus pelastamassa :).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Gigantissa GTA IV maksaa PS3/360:lle 49,95 .

Jos en Discshopista saa julkaisupäiväksi, niin haen paikallisesta Gigantista heti aamulla. Täytyy mennä heti maanantaina kyselemään.

Ennakko-tilasin helmikuussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

itsehän tilasin 28.3. konsolinetistä pelin eikä ole tullut vielä ilmoitusta että olis postitettu :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jos saan pelin tiistaiksi ja se loppuu maasta niin saatan laittaa myyntiin Huuto.nettiin. Tässä riittää muutenkin pelattavaa(MGO). Voisi saada nimittäin hyvän hinnan tuolloin pelistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

itsehän tilasin 28.3. konsolinetistä pelin eikä ole tullut vielä ilmoitusta että olis postitettu :mad:
Itse tilasin konsolinetistä 8.9.2007, eikä vielä ole tullut ilmoitusta postituksesta. Ehkä maanantaina sitten. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

On se hyvä ettei ole turhan hypettynyt GTAIV:stä. Mulle riittää kun saan importattua tämän reilulla 40 eurolla Amerikasta. Menee ehkä se viikko tai pari, että pääsee pelin pariin, mutta ei se haittaa, kun on töitä ja opiskelua vielä jäljellä toukokuuksi ihan tarpeeksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jokuhan mainitsi, että CDON pisti pelit tulemaan tänään? Pahennan odotustanne kertomalla, että GTA:t saattaa olla teillä jo maanantaina. Halo 3:n kanssa tekivät samoin, ja pelit olivat asiakkailla päivää ennen julkkaria.

;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

onneks työpaikasta on noin 150m matka Giganttiin!!!:D sori egotus mutta pakkohan tuo oli.jos ehdin hakea sieltä niin käyn perumassa anttilan varauksen.
 
GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Yh, pitääpi sitten itsekin tyytyä ratkaisuun, että peruuttaa tilaus Konsolinetistä ja tilata vaikka VPD:stä jos niikseen tulee.. Kaupunkiin kun täältä korvesta niin vaan lähdetäkään :D VPD:stä sanoivat kun kysyin että oisko mahdollista saada tänään/maanantaina tilattu peli vielä tiistaina tai keskiviikkona perille, että ei ole 100% varmaa, mutta todennäköistä että normierä pelejä tulee sinne..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ilmoittaako noi firmat yleensä jos ei riitä jotain peliä vaikka on ennakkovarattu? Itse ennakkotilasin konsolinet.fi:ltä ja nyt on paha kutina ettei ehdi julkkariksi kotiin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Jokuhan mainitsi, että CDON pisti pelit tulemaan tänään? Pahennan odotustanne kertomalla, että GTA:t saattaa olla teillä jo maanantaina. Halo 3:n kanssa tekivät samoin, ja pelit olivat asiakkailla päivää ennen julkkaria.

Tämä on aivan totta, itse olen CDONilta saannut kaikki ennakkoon tilaamaani pelit aina päivää ennen julkaisua postiluukkuuni. Näihin kuuluuvat juuri Halo 3, Mass Effect ja Assassins Creed. Tosin olen myös pistänyt merkille että CDONilla on noin kolmen päivän toimitusajat joten GTAta odotan julkaisupäiväksi, vaikka numerot ovatkin puolellani, pessimisti kun olen ;)

Ohoh mikä arvosana! Onkos IGN koskaan aikaisemmin antanut peleilleen täysejä kymppejä joka kategoriassa? Itse en ole tätä todistanut, tämä vain nostaa syyhyä saada peli PS3sen runnomaksi :cool:
 
Ylös Bottom