Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Kerran se valo risukasaankin paistaa, peli tuli nimittäin jo eilen postissa HUOM!! Etuajassa :) Jostain kumman syystä nyt väsyttää niin prkl paljon... no jos viel hetken pelailis ja sit nukkumaan ZZZzzzz.....

On muuten loistava peli, suosittelen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Todellakin loistava peli, aluksi suorastaan järkytyin "ihmeellisestä" grafiikasta.
mutta mutta.., mitä enemmän peliä pelaa, niin sitä paremmaksi se menee, eikä loppua tunnu näkyvän.
pelin maailma on niin helekutin iso, että nurkkia ei millää jaksa tutkia VC:n tavoin. Aluksi oli ainoa päämäärä lähteä pois kaupungista maaseudulle ajelemaan rallia :)
Pitkästä aikaa peli, joka todella saa valvomaan, viimeksi tuli näin myöhään pelattua joskus final fantasy 10 blizballin aikaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Nyt on peli käsissäni, mutta eipä vielä ehdi pelaamaan, kun pitää käydä ensin tentissä. JKL:n Gigantin edessä oli semmonen 30-40 hengen jono ennen liikkeen avautumista klo. 10 ja hirveällä ryysiksellä siellä mentiin hakemaan omaansa. Myyjiä vaan nauratti.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Konsolinet yllätti positiivisesti, kun peli tuli jo eilen, vaikka tilasin sen vasta edeltävänä iltana. Grafiikka on kyllä aikamoista sahalaitamössöä, mutta jospa se sisältö olisi huippuluokkaa. En kerennyt vielä kauheasti pelailla, kun tuli möhlittyä muistikortin kanssa (tietenkin täynnä, kun olin pelannu jo noin 10 missionia läpi. Piti sitten aloittaa alusta), mutta pistetään lisää kommentteja myöhemmin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

tiong sanoi:
En kerennyt vielä kauheasti pelailla, kun tuli möhlittyä muistikortin kanssa (tietenkin täynnä, kun olin pelannu jo noin 10 missionia läpi. Piti sitten aloittaa alusta), mutta pistetään lisää kommentteja myöhemmin.

Juu sama moka kävi itselläkin, tosin en kerennyt onneksi pelaamaan kun vasta ekan tehtävän läpi.

Aivan loistavasta pelistähän tässä on kyse. Ensimmäisenä sitä kiinnitti väkisin automaattisesti huomiota heikkoon grafiikkaan, vaikka en yhtään parempaa odottanutkaan mitä Vice City esitti.

Kyllähän tuo grafiikka menettelee kun itse pelin sisältö vaikuttaa olevan todella hyvää. Mukavaa oli huomata kun auton mälläsin veteen niin eipä loppunutkaan peli siihen vaan ulos autosta ja ei kun uimaan! :D

Hirveästi en ole kerennyt vielä pelailemaan kun on muuta ollut, mutta mitenkäs ne ketkä ovat jo enemmän pelanneet, niin miten esim. noihin partureihin ja hampurilais paikkoihin pääsee sisälle? Kahteenkin paikkaan yrittänyt mutta ovet ovat kiinni :confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Aijai.. Nyt se komeilee tässä edessäni. Uunituoreelta tuoksuva, vasta-avattu GTA: San Andreas. Mutta vielä ei pääse kokeilemaan. Vasta illalla. Perhana tätä kiireistä elämää :p
 
Vastaus: Player Onen yllätyslahjasta...

Leo Stenbuck sanoi:
Sama täällä... Sormihikinauhat ja Rockstarin tarra tuli postissa. Ja muutenkin minulla oli jo ennestään EA:n sormihikinauhat...

En nyt tiiä tarviiko tätä spoilata, mut kuiteskin, ettei vihanen setä käy kimppuun.
Mitäs tää nyt on.. Mä sain vaan Rockstar tarran ja kaks mainoslappua :eek:
 
Ylös Bottom