Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Tuskaa..lueskelin innostuneena et jotkut teistä oli ennakkotilatut pelit jo saaneet, ja suunnittelin jo visiittiä postiin ruikuttamaan, että antaisivat ilman lappua.. Mut just tuli puhelu että haluanko varmasti kaksi (kaverille kans) eli olivat juuri pakkaamassa.. ei muuta kuin lisää tuskaista odottelua..! :eek:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Kappas, Konsolinet yllätti positiivisesti; San Andreas löytyi postilaatikosta! Mainiota. Vielä en ole kokeillut, kun on ollut muuta säätämistä, mutta ainakin paperikartta näyttää hemmetin hienolta :) Seuraavat kommentit ehkä sitten tuohon toiseen ketjuun.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Mieki lähen tästä nyt hakemaan omaa kappalettani. Kommentteja pelistä tulen heittelemään varmaankin tänä iltana tai sitten huomenna viimestään..

Kohta tuskainen odotus on ohi :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Helvetti kun alkoi ottamaan päähän. Saakeli kun en voinut sitä tänään saada. Vit...!! No, huomenna saan sen heti aamusta. Ei paljoa lohduta, mutta vähän kuitenkin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Solid Snake sanoi:
Helvetti kun alkoi ottamaan päähän. Saakeli kun en voinut sitä tänään saada. Vit...!! No, huomenna saan sen heti aamusta. Ei paljoa lohduta, mutta vähän kuitenkin.

Solid Snake, näitkö viestin jonka kirjotin sivun taaksepäin.. liike Espoossa, maililla tuli vahvistus että niillä on vähän varastossa, tajusin että saa vaikka heti, kannattaa soittaa ja varaa ja hakea.

Ps. älä kerro muille. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Järvenpään Megaswap myy myös peliä jo ensi yönä klo 00.01-01.00.

Ja uudelleen sitten klo 09.00 perjantai-aamuna. Hinta näytti olevan 59e.

Juuri tuli asiasta tekstiviesti ja taidanpa kipaista tuolta jo yöllä varaamani kappaleen poistamaan :)

-PV-
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

marwel sanoi:
Miksi ihmeessä tilaatte näitä tärkeitä julkasuja verkkokaupoista? Jos posti on mukana kuvioissa en todellakaan anna sen tai jonkun firman mokan pilata sitä että vuositolkulla odotettua peliä ei saa käsiinsä edes julkasupäivänä.
Mä tilaan juuri sen takia että saan ne julkaisupäiväksi ja ainakin tähän asti homma on toiminut, myös tälläkin kertaa.
Ennakkotilannu en ole kuin kolmasti, muuten olen päivää ennen julkaisupäivää katsonnu VPD:n sivuja ja tilannu, ja joka kerta on postissani ollu peli seuraavana päivänä.
Nyt GTA: SA:n tilasin Konsolinetistä.

Porvoon kauppoihin ei ole luottamista, jotkuu pelit tulee julkaisupäiväksi, jotkuu ei. Sillä miten suosittu/odotettu peli/peli-sarja on, ei tunnu olevan merkitystä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Loistavaa konsolinetti!
peli tuli myös tänne korpeen asti tänään.
töissä pitäisi jaksaa vielä kuuteen asti.. :(
...
..
hitto minä oon sairas..
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Nöyh.. Saas nähä, tuleeko huomiseks mulle. Oon ennakkotilannu. Ovat luvanneet, että kaikille riittää ja tulee julkaisupäiväks, mut vielä eivät ole ilmoittaneet lähettävänsä. :confused:
En sitten muista, että oliko se niin, että ne lähettää viimeistään klo. 16.00. jaa.a...
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Toivottavasti huomenna löytyy Kokkolan Kotikatsomosta.. En ole ennakkovarannut. Sittenpähän nähdään.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Nyt on pakko päästä purkautumaan, eli VOI VITTU! Olin jo kauan aikoja sitten suunitellut täydellisen viikonlopun vain minulle ja GTA:lle, no ensimmäinen kolaus tälle viikonlopulle tuli, kun muistin, että rippikoululle ilmoittautuminen on 31.10 ja tapahtuma tietysti pakollinen, tuossa oli vitutusta jo tarpeeksi, mutta sitten, kun mutsi sanoi, että hän on kutsunut serkkuni yö kylään, no arvatkaapa mikä viikonloppu? Tietysti minun GTA viikonloppuni, helvetti oli valmis räjähtämään, sillä serkkuni ei haluaisi pelata GTA, vaan joutuisin pelaamaan hänen kanssaa RF 2 ja formulaa, eli aivan helvetin mielenkiintoisia pelejä, kun kaapista löytyisi GTA:kin. No, sitten rukoilin, että ainoa toivo on, että saisin GTA:n jo torstaina ja minun vitullisella tuurillani en tietenkään. Voiko asiat mennä enempää perseelleen? Seuraavaksi varmasti murran pari sormea, enkä pysty pelaamaan, nimittäin tästä ei ihan hevillä paskemmaksi tuuri mene.

Joten olkaa siis onnellisia, että saatte pelin vaikka vasta lauantaina ostettua kaupasta, mutta, että saatte viettää antoisia pelihetkiä GTA:n kanssa kahden.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Hahaha. oikeesti. Nyt vasta Saabaksen viestin jälkeen tajusin kunnolla miten Gta aiheuttaa näköjään heroiinin verrattavissa olevia vieroitus-oireita. :D

This is the true story of Saabas! Remember kids, This could happen to you too. Stay tuned.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Pakko sanoa ,että yllätyin iloisesti kun tuon mukana tuli tuo "yllätyslahja" playeronesta tilatessa.
Siis aivan täydellinen kylkiäinen!!! Eli jengihuivi varustettuna GTA: San Andreas logolla, sopii mainoisti seinälle ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

werty sanoi:
Pakko sanoa ,että yllätyin iloisesti kun tuon mukana tuli tuo "yllätyslahja" playeronesta tilatessa.
Siis aivan täydellinen kylkiäinen!!! Eli jengihuivi varustettuna GTA: San Andreas logolla, sopii mainoisti seinälle ;)

Pirun jätkä :mad: Paljolla myyt sen?
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

werty sanoi:
Pakko sanoa ,että yllätyin iloisesti kun tuon mukana tuli tuo "yllätyslahja" playeronesta tilatessa.
Siis aivan täydellinen kylkiäinen!!! Eli jengihuivi varustettuna GTA: San Andreas logolla, sopii mainoisti seinälle ;)

Sait jo tänään.. epistä... mäkin tilasin PlayerOnesta ja ei oo näkyny ees "lähetetty" -viestiä. Ja kaikenlisäks mulle ei oo kai tulossa ylläripyllärilahjaa, kun ei viestissä kerrottu niin. Tein tavallisen ennakkotilauksen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

No jos se GTA on mielestäsi niin kuppanen, niin miksi odotat sitä edes xboxillekkaan. Miksi yleensä olet edes GTA keskustelussa jos se on niin kuppanen?
Outoa jos "ne odotukset vaan katoaa" siitä jos joittenkin koneessa ei peli suostu toimimaan. Taidat olla TROLLI!!!

1. Koska se peli on niin paska, että se hajottaa mun boxin!!!! ja täti ostaa uuen.
2. Koska haluan nähdä kuinka idiootteja te ootte kun odotatte tämmöstä surkeeta peliä!!!!11
3. hä?
4. Äitis oli TROLLI!!!11, kun [no joo editoidaan].
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Muumendaalen sanoi:
1. Koska se peli on niin paska, että se hajottaa mun boxin!!!! ja täti ostaa uuen.
2. Koska haluan nähdä kuinka idiootteja te ootte kun odotatte tämmöstä surkeeta peliä!!!!11
3. hä?
4. Äitis oli TROLLI!!!11, kun mun kanssa sua teki.

Oho! En ikinä olettanutkaan että olisit minkäänlainen verbaalinen lahjakkuus mutta nuo jo menee vähän liian pitkälle. Taitaa ottaa vaan päähän kun ainoa oikea gangstapeli tuleekin sitten PS2:lle :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Noniin hyvät ystävät! Voitte kaikki huokaista helpotuksesta, sillä PlayerOne on sittenkin postittanut minun oman SA:ni tänään. :eek: Huomisesta "työpäivästä" (työharjoittelussa) tulee piiiiitkä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Patovaht sanoi:
Järvenpään Megaswap myy myös peliä jo ensi yönä klo 00.01-01.00.

Ja uudelleen sitten klo 09.00 perjantai-aamuna. Hinta näytti olevan 59e.

Juuri tuli asiasta tekstiviesti ja taidanpa kipaista tuolta jo yöllä varaamani kappaleen poistamaan :)

-PV-
Tiedätkö, että milloin järvenpään prismaan kyseinen peli olisi tulossa? Koska epäilen, että megaswapissa katottais aika tiukasti toi ikä!(?)
 
Ylös Bottom