Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Et voi olla tosissas. Luuletko oikeasti, että haluaisin pelata jotain GTA:ta. Kuulin kaveriltani, että koko peli on täys floppi. Hypetetty turhaan.
Lähdenkin tästä pelaamaan Fablea, jota te pleikkari-pellet ette saa koskaan pelata.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Muumendaalen sanoi:
Et voi olla tosissas. Luuletko oikeasti, että haluaisin pelata jotain GTA:ta. Kuulin kaveriltani, että koko peli on täys floppi. Hypetetty turhaan.
Lähdenkin tästä pelaamaan Fablea, jota te pleikkari-pellet ette saa koskaan pelata.
No entäs me joilla on molemmat konsolit ja kummatkin pelit? :D
Pistetääs vähä edittiä kehiin.

Tuli tuossa viestin lähetyksen jälkeen mieleen kun luin uudestaan oman viestini.

Hypetyksestä nyt en hirveemmin menisi mainitsemaan, Fableahan kun ei hypetetty ja sehän onnistui saavuttamaan kaikki odotukset täydellisesti.

Ja miksi pleikkarilla pelaavat ihmiset on pellejä? Kummaa. Toivottavasti näen edes jonkun teistä sirkuksessa joskus :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

csi sanoi:
Tiedätkö, että milloin järvenpään prismaan kyseinen peli olisi tulossa? Koska epäilen, että megaswapissa katottais aika tiukasti toi ikä!(?)

Enpä uskalla mennä sanomaan. Itsellä kun on jo sitä melkein 30...

Mutta yrittänyttä ei laiteta :)

-PV-
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Muumendaalen sanoi:
Lähdenkin tästä pelaamaan Fablea, jota te pleikkari-pellet ette saa koskaan pelata.

Enpä usko, että tästä kovin kovia tuskia saavat. Kauheasti syytä ei ainakaan ole, kun PSOnellekin on aina niin loistava Vagrant Story.

Mutta asiaan. Näinpäs peliä testattavana paikallisessa liikkeessä nimeltä Kotikatsomo. Itse en testimään päässyt, sillä yllättäen siinä joku jo pelasikin. Odottamaankaan en viitsinyt jäädä. Se vähä mitä näin ei paljoa kertonut.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

werty sanoi:
Pakko sanoa ,että yllätyin iloisesti kun tuon mukana tuli tuo "yllätyslahja" playeronesta tilatessa.
Siis aivan täydellinen kylkiäinen!!! Eli jengihuivi varustettuna GTA: San Andreas logolla, sopii mainoisti seinälle ;)

MItä helvettiä?!
Mä sain vain kämäset EAn sormihikinauhat ja pienen Rstar tarran.
:mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Uskomatonta mitä yksi peli voi saada aikaan. Aamulla kymmeneltä ylös ja koneelle odottamaan postin saapumista. Reilun tunnin odottamisen jälkeen näen oranssin postiauton ajavan laatikon eteen. Heitän äkkiä jotain vaatetta päälle ja juoksen postilaatikolle kattomaan tuliko peliä. Onneksi naapurit olivat jo töissä, sillä muuten vastaheränneeltä näyttävä postilaatikolle juokseva tyyppi olisi voinut herättää turhankin paljon huomiota. Oli se kuitenkin sen arvoista, GTA löytyi postilaatikosta :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

tiedoksi kaikille GTA pelaajille pk-seudulla. Keravan Prismassa on jo San Andreasta myynnissä. 65 euroa niin saa sieltä pelin mukaan. Kävin juuri hakemassa itselleni. Menenpä nyt pelaamaan,
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Saabas sanoi:
Seuraavaksi varmasti murran pari sormea, enkä pysty pelaamaan.

Tosta tulikin mieleen kun vice city ilmesty niin mulla oli oikean käden peukallo murtunut ja kädessä kipsi sillon otti kyllä pattiin.


Kävin tänään paikallisessa peliliikkeessä tiedustelemassa peliä ja ne sano et niillä on se peli mut ne ei saa myydä sitä ennen huomista, mikähän niihin myyjiin on menny kun ennen ne suorastaan mainosti mitä tulevia pelejä niiltä tiskin alta löytyy. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Muumendaalen sanoi:
Et voi olla tosissas. Luuletko oikeasti, että haluaisin pelata jotain GTA:ta. Kuulin kaveriltani, että koko peli on täys floppi. Hypetetty turhaan.
Lähdenkin tästä pelaamaan Fablea, jota te pleikkari-pellet ette saa koskaan pelata.

Kisaat aika vakavasti Pelipeikon kanssa foorumin ärsyttävimmän keskustelijan tittelistä. Pelipeikko ei ole enää aktiivinen, joten olet vahvoilla.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Eli kuten eilen jo pahinta pelkäsin, niin eihän GAMEBOX.lta sitten GTA.a ole tulossa(ainakaan seuraavaan viikkoon...) Siis postiennakolla tilanneilla on ikävät oltavat. No huomenna naapurikaupungin prismaan onnea koittamaan, varaamaan peliä ei tosiaan pystynyt, koska kuulemma tulee VAIN 90 kpl... :eek:
 
Player Onen yllätyslahjasta...

Thingy sanoi:
MItä helvettiä?!
Mä sain vain kämäset EAn sormihikinauhat ja pienen Rstar tarran.
:mad:
Sama täällä... Sormihikinauhat ja Rockstarin tarra tuli postissa. Ja muutenkin minulla oli jo ennestään EA:n sormihikinauhat...
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Gangster75 sanoi:
Onks tää nyt ylihypetetty paska? Moni näyttää olevan hieman pettynyt peliin.

Jaa, en minä vain ole huomannut. Alkutunnelmien jälkeen peli on mahtava. Grafiikat hieman aluksi pettävät, mutta niihin tottuu ja ne ovat mielestäni Vicea tyylikkäämmät. Vice City se tämän pelin rinnalla on pettymys eikä San Andreas
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Gangster75 sanoi:
Onks tää nyt ylihypetetty paska? Moni näyttää olevan hieman pettynyt peliin.

En kyllä ainakaan ketään huomaa olevan pettynyt peliin, omasta mielestä paras peli ps2:lla ikinä.

Yllätyslahaja@Playerone:
Siis mitä ihmettä!! sormihikinauhat?? pitäs omin silmin nähdä :D ehkä ne giftit laitettiin ihan randomina tai sit ehkä siten ,että ketkä tilannut aiemmiten. Itse ennakkotilasin tuon plr1.stä monta kuukautta sitten.
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

werty sanoi:
Yllätyslahaja@Playerone:
Siis mitä ihmettä!! sormihikinauhat?? pitäs omin silmin nähdä :D ehkä ne giftit laitettiin ihan randomina tai sit ehkä siten ,että ketkä tilannut aiemmiten. Itse ennakkotilasin tuon plr1.stä monta kuukautta sitten.
Pistin itse SA:n ennakkotilaukseen Playeristä syyskuun alussa...
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Leo Stenbuck sanoi:
Pistin itse SA:n ennakkotilaukseen Playeristä syyskuun alussa...
kuten myös. Ja mitä noilla edes tekee??? odotin edes jotain PELIIN liittyvää... :confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Mistä pääkaupunkiseudulla saisi pelin halvimmalla? Mikä on Gigantin hinta?
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

Muumendaalen sanoi:
Lähdenkin tästä pelaamaan Fablea, jota te pleikkari-pellet ette saa koskaan pelata.

Olisitko jatkossa niin ystävällinen, että tosiaan pelaisit Fablea ja pysyisit XboxFINin foorumin puolella. Sillä tekstisi eivät saa täällä aikaan kun keskustelun eksymisen aiheesta.

Ja mikäli et pysty tähän omin avuin, niin autan tarvittaessa kyllä mielelläni. Seuraava tälläinen viesti tänne, niin lähdet jäähylle.

Kiitos
 
Vastaus: GTA: San Andreas [Hype]

hintakyselyä, prisma, anttila vai citymarketti, mistä saa halvimmalla?
 
Ylös Bottom