Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Ööh, jos Vice Cityssä oli yli sata biisiä niin tuo 20:n biisin lista tuskin on kattava San Andreaksen soundtrack.

"...the listing below should turn out to be just a cross-section of the music on offer."
niinno kyllähän tossa sanotiinkin että kyseisen listan biisit edustavat pelissä esiintyviä artisteja/tyylejä. Kuitenkin jos näin mennään niin on tuo meikäläiselle lievä pettymys. VCssä oli tämä puoli hoidettu kuitenkin erittäin mallikkaasti. Jos toi lista on jonkinlainen edustus siitä mitä biisejä pelissä esiintyy niin onhan tuo melkein pelkästään hömpähumppaa :rolleyes: .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Dan Houser on kertonut italialaisessa Pleikkari-lehdessä, että San Andreksen läpipeluu kestää _vähintään_ 150 tuntia...

GTA: San Andreas 150 Hours Gameplay!!!

RockStar North co-founder confirms theres a lot to seen and do in GTA: San Andreas

In a recent snippet taken from the Italian Official Playstation2 Magazine, Dan Houser Producer Co-Founder RockStar North, confirmed that the forthcoming GTA: San Andreas will take at least 150 hours to fully complete the title.

Well have more on GTA: San Andreas soon.

Lähde: http://www.totalvideogames.com/pages/articles/index.php?article_id=6063

Saa nähdä toistavatko tehtävät pahasti itseään pituuden takia ja onko 150 hours to fully complete the title samaa pakettien keräämistä vaiko jotain uutta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
joo no ei varmasti ainakaa kaikkie tehtävie läpipeluu kestä 150 h... :o

Lue tarkemmin ja ajattele niin et letkauta tietämättömiä lausahduksia. Tuo 150 tuntia on aika, joka kestää vähintään täydelliseen läpäisyyn. Siis jo uutinen on tosi, eikä susi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu, eiköhän tuossa tarkoiteta kaikkien mahdollisten pikkutehtävien ja muiden läpäisyä pääjuonen lisäksi.

Siis mä en tajuu tätä mun konetta, nuokaan kuvat ei näy oisko tietoo miks?(ei oo ainoot kuvat mitkä ei näy)

Gamespotin jutussa syöminen kuulosti vähän ikävältä velvoitteelta ja siltä, että on yksi ideaalipaino, johon olisi syytä pyrkiä. Voisi olla hauska pelata hirveää läskiä, mutta kuulostaa, että siitä on niin kovat haitat, että pelaamiselle tulisi liikoja esteitä. Mieluummin pitäisi painon pääosin ulkonäköasiana siten että syömisestä ei tarvitse ottaa stressiä.

Eiköhän tuostakin systeemistä hyvä tule, koska aikaisemmissakaan peleissä ei ole töppäilty pelisuunnittelussa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Siis mä en tajuu tätä mun konetta, nuokaan kuvat ei näy oisko tietoo miks?(ei oo ainoot kuvat mitkä ei näy)

Minulla sama juttu, syynä Norton Internet Security. Jostain syystä se pysäyttää tuon sivun kuvat, mutta palomuurin disabloinnin jälkeen kuvat toimivat kuten pitääkin. Kannattaa tosin harkita palomuurin sulkemista, jos kone on ihan suoraan verkossa kiinni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Toivottavasti pelissä voi paiskoa irtaimistoa. Vähän siistiä napata viinapullo kouraan ja lyödä se kytän naamaan ja lähtee meneen.
Zur Selbstverteidigung kann man einige Objekte in den Straßen verwenden: Als man unbewaffnet verfolgt wird, schnappt man sich eine Flasche und greift damit an.
Eli ympäristöistä löytyy esineitä joilla voi puolustautua, jos sattuu olemaan muuten aseeton. Pullo mainitaan.

Tuohan on hyvä juttu. Toivon mukaan sitä pystyy sitten käyttämään vähän laajempaakin arsenaalia kuin vain pulloja, tuoleja tms. Kaikkea mitä paikoista irti lähtee olisi oikeastaan hyvä juttu mutta tuskin sellainen tulee.

Pystyisiköhän pelissä lähteä viettämään iltaa paikalliseen baariin. Kännissä voisi sitten vähän tapella ja rikkoa irtaimistoa :)

Ihan totta. Jos kerran safkasta lihoo, niin kyllähän alkkomahoolin nauttimisestakin pitäisi tulla känniin. Kunnon motionblurria kehiin vaan. :cool:

Oliver sanoi:
Ihan totta. Jos kerran safkasta lihoo, niin kyllähän alkkomahoolin nauttimisestakin pitäisi tulla känniin. Kunnon motionblurria kehiin vaan. :cool:
Jep. Olihan Vice Cityssä se yksi tehtävä, jossa ajeltiin kohtuullisen kupittamisen jälkeen kaveri sairaalaan. Jotain samanhenkistä efektiä vaan kehiin, ja ehkä vähän random häirintää ohjaukseen, simuloimaan kadotettua koordinaatikykyä...

Kunhan pää ei selviä heti kun hyppää autoon. Ärsyttävää.

Oliver sanoi:
Zur Selbstverteidigung kann man einige Objekte in den Straßen verwenden: Als man unbewaffnet verfolgt wird, schnappt man sich eine Flasche und greift damit an.
Eli ympäristöistä löytyy esineitä joilla voi puolustautua, jos sattuu olemaan muuten aseeton. Pullo mainitaan.

Ai täällä on muitakin Schweinhund-saksan tuntijoita kuin minä. ;)

Hmm, erinomainen lisä, mutta GTA-pelit tuntien aseettomana ei kyllä kauaa olla. Joten todennäköisesti tuota tulee tosissaan käytettyä vain pelin alussa? Noh, onhan sitä toki hauska kokeilla vaikka olisikin koko asearsenaali.

Sormusaave sanoi:
Ai täällä on muitakin Schweinhund-saksan tuntijoita kuin minä. ;)

Hmm, erinomainen lisä, mutta GTA-pelit tuntien aseettomana ei kyllä kauaa olla. Joten todennäköisesti tuota tulee tosissaan käytettyä vain pelin alussa? Noh, onhan sitä toki hauska kokeilla vaikka olisikin koko asearsenaali.

Ehkäpä vankilasta tai vastaavasta karatessa? Tai ollessa alueella, jossa ei pysty olemaan aseita (Vice Cityn Golf-kenttä, vaikka kyllä sinnekin taisi loikkimalla päästä aseineen).

Ylös Bottom