Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NewsFlash

Uusia tietoja GTA: San Andreaksesta 14.06.2004

Britannian virallinen PS2-lehti kertoo usean lähteen mukaan uusia yksityiskohtia kovasti odotetusta Grand Theft Auto: San Andreaksesta:
  • Uutena ajoneuvona on ATV-mönkijä, jolla pääsee ajelemaan vain kaupunkien välisellä maaseudulla
  • Maaseudulta löytyy peltoja, maatiloja, jokia, metsiä, aavikoita ja vuoristoa
  • Vuorille voi matkata helikopterilla tai vaikka polkupyörällä, jos on ylimääräistä aikaa
  • Uusi grafiikkamoottori mahdollistaa realistisemman kasviston
  • Jos autonsa ajaa jokeen tai järveen, voi ikkunasta uida pinnalle
  • Happea on kuitenkin vain rajallisesti ja autoon jäädessään hukkuu varmasti ennemmin tai myöhemmin
  • Joissain tehtävissä uiminen on pakollista
  • Kampaustaan voi muuttaa parturissa ja muut hahmot ihailevat onnistunutta leikkausta, mutta huono kampaus aiheuttaa irvailua
  • Mukana on myös hydrauleilla varustettuja kulkuneuvoja
  • Piirtoetäisyyden pitäisi olla kaupungeissa kaksi ja maaseudulla jopa neljä kertaa pidempi kuin GTA: Vice Cityssä
  • Päähahmo CJ on animoitu aikaisempia hahmoja paremmin ja mm. jauhaa purukumia
  • Varjoihin voi kätkeytyä ja niiden suojista voi tehdä yllätyshyökkäyksiä
  • Poliisit juoksevat pakoauton perässä ja jopa roikkuvat puskurissa kiinni
  • Mukana on nyt myös moottoripyöräpoliiseja
  • Lataustaukoja on luvassa vain rakennuksiin sisälle mentäessä
  • Peli mahdutetaan yhdelle kaksikerroksiselle DVD:lle
GTA: San Andreas julkaistaan PlayStation 2:lle lokakuun lopulla.


Ja uusia skannejahan löytyy tuon aikaisemman viestin linkin takaa.

Joissain lähteissä puhuttiin jopa kuusinkertaisesta piirtoetäisyydestä ja pelialueen koko vaihteli lähteestä riippuen kolmesta viiteen kertaa VC:n kokoiseen.
 
Re: NewsFlash

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Uusia tietoja GTA: San Andreaksesta 14.06.2004

Britannian virallinen PS2-lehti kertoo usean lähteen mukaan uusia yksityiskohtia kovasti odotetusta Grand Theft Auto: San Andreaksesta:
  • Uutena ajoneuvona on ATV-mönkijä, jolla pääsee ajelemaan vain kaupunkien välisellä maaseudulla
  • Maaseudulta löytyy peltoja, maatiloja, jokia, metsiä, aavikoita ja vuoristoa
  • Vuorille voi matkata helikopterilla tai vaikka polkupyörällä, jos on ylimääräistä aikaa
  • Uusi grafiikkamoottori mahdollistaa realistisemman kasviston
  • Jos autonsa ajaa jokeen tai järveen, voi ikkunasta uida pinnalle
  • Happea on kuitenkin vain rajallisesti ja autoon jäädessään hukkuu varmasti ennemmin tai myöhemmin
  • Joissain tehtävissä uiminen on pakollista
  • Kampaustaan voi muuttaa parturissa ja muut hahmot ihailevat onnistunutta leikkausta, mutta huono kampaus aiheuttaa irvailua
  • Mukana on myös hydrauleilla varustettuja kulkuneuvoja
  • Piirtoetäisyyden pitäisi olla kaupungeissa kaksi ja maaseudulla jopa neljä kertaa pidempi kuin GTA: Vice Cityssä
  • Päähahmo CJ on animoitu aikaisempia hahmoja paremmin ja mm. jauhaa purukumia
  • Varjoihin voi kätkeytyä ja niiden suojista voi tehdä yllätyshyökkäyksiä
  • Poliisit juoksevat pakoauton perässä ja jopa roikkuvat puskurissa kiinni
  • Mukana on nyt myös moottoripyöräpoliiseja
  • Lataustaukoja on luvassa vain rakennuksiin sisälle mentäessä
  • Peli mahdutetaan yhdelle kaksikerroksiselle DVD:lle
GTA: San Andreas julkaistaan PlayStation 2:lle lokakuun lopulla.


Ja uusia skannejahan löytyy tuon aikaisemman viestin linkin takaa.

Joissain lähteissä puhuttiin jopa kuusinkertaisesta piirtoetäisyydestä ja pelialueen koko vaihteli lähteestä riippuen kolmesta viiteen kertaa VC:n kokoiseen.

Jos tuo kaikki oikeasti saadaan toteutettua hyvin niin johan suu loksahtaa auki ja pysyvästi. Epäilen syvästi.
 
Alkaa joo kuulostamaan ihan liian raskaalta tuotokselta PS2:ta ajatellen... Ei silti, pakkohankinnaksi menee :)
 
Vuorille voi matkata helikopterilla tai vaikka polkupyörällä, jos on ylimääräistä aikaa

"ylimääräistä aikaa". Toivottavasti tätä "ylimääräistä aikaa" on paljon, tosi paljon. Olisi nimittän aika tylsää jos joutuisi menemään koko ajan tehtävästä toiseen eikä jäisi yhtään aikaa tutkia alueita.:(
 
Aikaa pitäisi olla. Pelistä kuulema pyritään tekemään mahdollisimman epälineaarinen ja tehtävien välillä voi puuhastella mitä mieleen juolahtaa.
 
Täytyy nyt vaan toimia, että ovat Rockstarin poijjaat saaneet koodia viilattua niin paljon, että frame rate pysyy siedettävänä ja piirtoetäisyys edes vähän parempana kuin VC:ssä. Varsinkien moottoripyörän kanssa eteen ilmestyvät ajoneuvot alkoivat ottaa päähän...
 
Juu, kyllähän näitä hypepuheita on ennenkin kuultu :/. Kaikkien harras toive lienee että grafiikka saadaan siedettävän näköisenä rullaamaan sujuvammin/sujuvasti. Sittenhän ollaankin jo plussan puolella.
 
En usko sitten millään. Vaikka luin Tehokkain konsoli -threadin läpi niin silti en jaksa uskoa, että PS2 tuohon pystyy:p
Ruudunpäivitys tippuu, peli latailee, eikä autoja kulje kaduilla. Siihen tuo menee. Odotetaan PS3:sta, sitten päästään pelaamaan tuollaista peliä.
 
Kunhan on yhtä hyvä kuin Vice city, se riittää minulle! Ja täytyypä tästä lähtien malttaa olla lukematta tätä threadia enään, sillä puolet varsinkin Vice Cityn ilosta vei se kun tiesi kaikki makeat pätkät jo ennakkoon(helikopterit/moottoripyörät/golfkärryt/juoni jne)... eihän tuosta voi syyttää kuin itseään, mutta San Andreaksen kohdalla olisi kivaa kun suurin osa näistä uutuuksista tulisi yllätyksenä! :)
 
Itseäkin epäilyttää suuresti erityisesti noihin vuoristoihin, yms. laajoihin alueisiin tarvittavat tehot.

Ei tule mitään, muistuukin mieleen Vice Cityn aikeiset "faktat" MGS2:n tasoisista grafiikoista, vesiskoottereista ja muista. :p
 
Toivottavasti pelissä voi paiskoa irtaimistoa. Vähän siistiä napata viinapullo kouraan ja lyödä se kytän naamaan ja lähtee meneen.
Kohta ilmoitetaan, että pelissä voi ohjata matkustajalentokonetta ja sukellusvenettä, autoja on enemmän kuin Gran Turismossa sekä vuorilla elää intiaanikansa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Itseäkin epäilyttää suuresti erityisesti noihin vuoristoihin, yms. laajoihin alueisiin tarvittavat tehot.
Kyllähän esimerkiksi Rockstarin rikollispeleistä mm. Smugglers Runeissa piirretään varsin laajoja alueita, joista löytyy paljon tutkittavaa ja näkyvyyttä piisaa reilusti ilman sumutusta.
Ja jos pelin kehityksessä käytetään taas Criterionin uusittua RenderWarea, niin hyvää voi olla luvassa. Criterionhan on kertonut alkaneensa tekemään Burnout 3:sta lähinnä sen takia, että löysivät uusia konsteja saada näyttävämpää jälkeä PS2:lla.

*LÄPS* "Eipäs hypetellä siellä!" :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Kyllähän esimerkiksi Rockstarin rikollispeleistä mm. Smugglers Runeissa piirretään varsin laajoja alueita, joista löytyy paljon tutkittavaa ja näkyvyyttä piisaa reilusti ilman sumutusta.
Ja jos pelin kehityksessä käytetään taas Criterionin uusittua RenderWarea, niin hyvää voi olla luvassa. Criterionhan on kertonut alkaneensa tekemään Burnout 3:sta lähinnä sen takia, että löysivät uusia konsteja saada näyttävämpää jälkeä PS2:lla.

*LÄPS* "Eipäs hypetellä siellä!" :cool:

Käytettiinkö Vice Cityssä samaa Renderwarea kuin 3:ssa? Tuli vain mieleen. Ja onko siitä monta eri versiota? Tai siis muokattujahan ne on varmaan kaikissa eri peleissä, mutta onko niitä täysin erilaisia montaa eri versiota?
 
Mulle kyllä kelpais nykyinenki piirtoetäisyys kunhan eivät pidä sitä framea jossain viidessä, alkaa nyt jo näyttämään pahalta kun välillä pelaa sulavia 60fps pcpelejä.
 
Ylös Bottom