Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aattelin just että kuinkahan monta hidden packagea tässä pelissä tulee olemaan.... meinaa kahdessa edellisessähän oli 100 kpl... aatelin vaa että saa aika hyvin ettiä jos niitä on vaan 100... no ehkä niitä on enemmän.... ehkä 100 kpl pet kaupunki... jos niitä nyt ylipäätään tulee koko peliin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Turha valittaa, jos tämä osa on samalla tasolla aikaisempien kanssa.

Samalla tasolla? Vice city oli niin suuri pettymys että, kolmosta jaksoi pelata vaikka kuinka, mutta VC oli kyllä huonouden multihuipennus, mikä tekee pelistä niin loistavan kun siihen lisätään motukat ja talojen ostaminen? Ei mikään.

Kyllä minä vielä sitä päivää odotan, että saataisiin GTa -sarja 70- luvulle ja autoina niin maan hemmetisti vanhoja kunnon jenkkejä. Pontiac:ja, Buickeja, Chervoletteja, Cadillacejä! Siinä GTa:ssa kyllä hermo lepäisi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Samalla tasolla? Vice city oli niin suuri pettymys että, kolmosta jaksoi pelata vaikka kuinka, mutta VC oli kyllä huonouden multihuipennus, mikä tekee pelistä niin loistavan kun siihen lisätään motukat ja talojen ostaminen? Ei mikään.

Aika turha whinetys. Jos VC olisi tullut ennen 3:ta, olisit itkenyt kolmosestakin vastaavasti ;) . Tietenkään uutuuden viehätystä ei voi saavuttaa montaa kertaa. Peliä taidettiin vaan hypettää liikaa. Ja pakkoko hypeä on uskoa :)

Tosin minunkin mielestäni peli olisi voitu nimetä vaikkapa GTA3:VC:ksi, eli ei oltaisi myyty sitä täysin uutena pelinä vaan ikäänkuin lisälevynä GTA3:een, mitä se periaatteessa onkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine

Vaikka noin 25 kertaa mielekkäämmät tehtävät sekä kasarisoundi -ja fiilis.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
Tosin minunkin mielestäni peli olisi voitu nimetä vaikkapa GTA3:VC:ksi, eli ei oltaisi myyty sitä täysin uutena pelinä vaan ikäänkuin lisälevynä GTA3:een, mitä se periaatteessa onkin.

Itse olen asian ainakin ajatellut noi alusta alkaen, että VC on lisälevy vaan GTA III:lle samoin kun tulee olemaan San Andreaskin. Ei ole uutuuksien odotukset kovin korkealla, vaikka ihan hyvä peli tulee varmaan olemaankin.

Mutta San Andreaksen jälkeen tulevasta GTA:sta on odotukset kohtuu korkealla, koska senhän pitäisi olla sitten tehty ihan tyhjältä pöydältä.

Tosin sinne on vielä piiiitkä aika...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
Itse olen asian ainakin ajatellut noi alusta alkaen, että VC on lisälevy vaan GTA III:lle samoin kun tulee olemaan San Andreaskin. Ei ole uutuuksien odotukset kovin korkealla, vaikka ihan hyvä peli tulee varmaan olemaankin.

Mutta San Andreaksen jälkeen tulevasta GTA:sta on odotukset kohtuu korkealla, koska senhän pitäisi olla sitten tehty ihan tyhjältä pöydältä.

Tosin sinne on vielä piiiitkä aika...

Jep mut jos ne julkasee noit pelei tota tahtii ni sarjasta häviää kiinnostus :( ..vaik kyl taas ootan tota uutta gta:ta :p

Mut tekis sen gta 4:n vasta sitte joskus ps3:lle ..ainaki ois aikaa suunnitella :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
Jep mut jos ne julkasee noit pelei tota tahtii ni sarjasta häviää kiinnostus :( ..vaik kyl taas ootan tota uutta gta:ta :p

Tottahan tuo on, jos julkaisee noita pelejä tuohon tahtiin niin kyllähän se mielenkiinto kärsii jonkun verran.

Mutta jotkut kun ovat odottaneet esim. Vice Citylta ja odottavat varmaan San Andreakseltakin vielä jotain uutta ja mullistavaa niin sitten tulee niitä pettymyksiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
Mut tekis sen gta 4:n vasta sitte joskus ps3:lle ..ainaki ois aikaa suunnitella :rolleyes:

Siis varsinainen GTA4 tuleekin luultavasti vasta PS3:lle. Parempi olisi näin. Koska aivan uusi kone ja samalla olisi hyvä aloittaa GTA:tkin ihan tyhjältä pöydältä eli täysin uusi peli. Ihan hyvä juttu vaan, että tuo San Andreas kuitenkin julkaistaan vielä PS2:lle. Kuitenkin pohjautuu tuohon legendaariseen GTA III:seen.

Kuvassahan näkyy E3-messujen pitopaikka. Jotain oikeaan Los Angelesiin perustuvaakin on siis peliin mallinnettu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
Mutta jotkut kun ovat odottaneet esim. Vice Citylta ja odottavat varmaan San Andreakseltakin vielä jotain uutta ja mullistavaa niin sitten tulee niitä pettymyksiä.

En ymmärrä.... kaikille muille Vice City näköjään oli SUURI pettymys. Odotin peliä IHAN SIMONA mutta ei se mulle ollu mikään pettymys. GTA III olin pelannu monta kertaa läpi ja niin olen nyt myös Vice Citynkin.... MONTA kertaa siis. Odotan nyt myös San Andreastakin IHAN SIMONA enkä luule että tulee olemaan ainakaan minulle mikään pettymys. Ja uskon pelaavani myös sen MONTA kertaa läpi.:D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Indy
En ymmärrä.... kaikille muille Vice City näköjään oli SUURI pettymys. Odotin peliä IHAN SIMONA mutta ei se mulle ollu mikään pettymys. GTA III olin pelannu monta kertaa läpi ja niin olen nyt myös Vice Citynkin.... MONTA kertaa siis. Odotan nyt myös San Andreastakin IHAN SIMONA enkä luule että tulee olemaan ainakaan minulle mikään pettymys. Ja uskon pelaavani myös sen MONTA kertaa läpi.:D

No kyllä sitä sai nähdä miten jotku valittivat Vice Citysta. Mutta siinähän se juuri onkin, että pitää osata laittaa ne odotukset oikealle tasolle. Voihan peliä odottaa vaikka kuinka paljon, mutta pitää ne kuitenkin realistisella tasolla.

Itse odotan San Andreasia aika paljon. Itseasiassa Gran Turismo 4 ja San Andreas ovat niitä pelejä joita odotan eniten loppuvuodesta.

Mutta en mä siltä mitään uutta ja mullistavaa odota. GTA III:sen jatko osa se tulee olemaan. Uusi tarina, ympäristöt ja jotain pientä uutta, mutta pohjana kuitenkin se vanha kunnon GTA III.

;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Awesome
Ennakko

GTA:n ennakko ilmestynyt!!!

Kuulostaa taivaalliselta!!!

Pakko sanoa WAU!
Kuullostaa upealta!

...mahtaakohan olla kolmella levyllä? esim. jokainen kaupunki omalla levyllä? en millään jaksa uskoa että koko peli mahtuisi yhdelle levylle...

Kyllä on armotonta lupailua ja hypettämistä. Elkää nyt ihmiset menkö ihmeessä aivan täysin sydämin tuohon mukaan sillä pettymisiä tulee, niin kuin tuli Vice Citynkin suhteen suurella osalla.

Maltti on valttia.

Ylös Bottom