Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mahtava peli, jonka omistan ja olen pelannut läpi 83%. Juonitehtävät on vedetty ja lempitehtävä oli ehkä Green Sabre. En ihmettele että tämä on myydyin ps2 peli ja tätä myytiin ps2:lle yli 9 miljoonaa! RockStar tietää miten hyviä pelejä tehdään,
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

royajm thugman sanoi:
no ensiksi voin sanoo, et on aika SAAKELIN hyvä tuuri jos näkee kumpaakaan... isojalan onnistuin näkee, mut se moottorisahamurhaaja on pysytelly piilossa...
jos haluut videon ``moottorisaha murhaajasta`` niin meilaa mulle ossaan:
royajm@luukku.com
uskon et leffa on tehty kaksinpelin aikana et toinen pelaaja on ollu se ``murhaaja`` koska sillä on papin vaatteet päällä ja moottorisahamurhaajal pitäs olla pitkä nahkainen essu ja naamio...
ufoja näkee joskus yö aikaan yli lentävinä valopalloina ja jotkut väittävät et olis nähny lentävän lautasen 3 saaren salaisen tukikohdan lähellä kun on menny pelin 100% läpi.
ja mount chiliadin HUIPULLA on ainaki mulla tullu n. joka toinen minuutti lentokone joka on räjähtäny. et voihan se olla et on jokanen peli oma yksilönsä et salaisuudet on eri aikaan eri paikoissa. (itselläni oli bigfoot kartta ja löysinkin sen eri kohdasta kuin kartasta n. mc:n keskiosilta tien päällä tallustelemasta)

Isojalkaa ei ole normaalissa pelissä. Rockstar on vahvistanut :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

San Andreas on viihdyttävä pelikokemus kun pelaa kaverin kanssa kaksistaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kamesennin sanoi:
San Andreas on viihdyttävä pelikokemus kun pelaa kaverin kanssa kaksistaan.

Vitsailetko, se ohjattavuus on aivan surkea ja sen olisi voinut toteuttaa paljon paremmin jos oltaisiin vain vähän vaivaa nähty.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kerran kun aijoin poliiseja karkuun niin poliisi auto törmäsi johonkin möykkyyn niin se lensi kahdella voltilla veteen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ihan hyvähän tämä peli on. Sain omistukseeni 2006, syyskuussa suunnilleen ja läpi on menty yli 3 kertaa.

Aika iso alue tässä kyllä on. 10 tuntia ainakin menee, että tuntee ensimmäisen kaupungin, Los Santosin. :D

Kaksinpeli on kyllä aika hauskaa. Parasta siinä on Drive-By, joka on toteutettu hyvin. Mutta kaksinpelissä on huonoa, kun ei voi mennä sisälle, tai panssarivaunuun esim. pääsee vain yksi.. :(

Jengejä tässä pelissä on paljon ja se on hyvä asia. Kuten sanoitte, pelin alussa on ärsyttävää, kun ei saa kulkea rauhassa, mutta itse oen valloittanut kaikki alueet, niin ei ole mitään ongelmia. :D

Lempi moottoripyöräni on NGR-500, jota löytää pelistä vain kolmesta paikasta. Yksi tapa saada NGR-500 on vetää mopokoulu kullalle, joka sijaitsee Las Venturaksessa. Eli, tätä ei siis löydy siviilien, armeijan käsistä. Tämän löytää San Fierron satamasta, Los Santosin junarata alueelta.

Lempi ase on 2 uzia ja Mini Gun. Mini Gunin löytää San Fierrosta aavikolle vievän moottoritien San fierron puoleiselta paalulta. Sitä ei saa koodilla.

Lähitaistelu aseista lempparini on Katana, jonka voi saada koodilla, yhdestä tehtävästä. Ja toinen lempparini on puukko, jonka saa todella monesta tehtävästä, koodilla, joltain ihmisiltä.

Tässä kyselisin, että mikä on mielestänne paras kaupunki ja käytättekö koodeja?

Mielestäni parhain on Los Santos Ghettomaisen Gangsteritunneman ansiosta. Ja Santa Maria Beach alue on kaunista ja siellä on paljon porukkaa. Ja Mullholland -rikkaiden asuin alueella on kiva ajella. :D Ja itse olen vetänyt pelin läpi 1 kerran ilman koodeja ja 2 kertaa koodeilla, nyt on menossa seivi, jossa käytän koodeja ja pääsin juuri San Fierrosta aavikolle.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ihan hyvähän tämä peli on. Sain omistukseeni 2006, syyskuussa suunnilleen ja läpi on menty yli 3 kertaa.

Aika iso alue tässä kyllä on. 10 tuntia ainakin menee, että tuntee ensimmäisen kaupungin, Los Santosin. :D

Kaksinpeli on kyllä aika hauskaa. Parasta siinä on Drive-By, joka on toteutettu hyvin. Mutta kaksinpelissä on huonoa, kun ei voi mennä sisälle, tai panssarivaunuun esim. pääsee vain yksi.. :(

Jengejä tässä pelissä on paljon ja se on hyvä asia. Kuten sanoitte, pelin alussa on ärsyttävää, kun ei saa kulkea rauhassa, mutta itse oen valloittanut kaikki alueet, niin ei ole mitään ongelmia. :D

Lempi moottoripyöräni on NGR-500, jota löytää pelistä vain kolmesta paikasta. Yksi tapa saada NGR-500 on vetää mopokoulu kullalle, joka sijaitsee Las Venturaksessa. Eli, tätä ei siis löydy siviilien, armeijan käsistä. Tämän löytää San Fierron satamasta, Los Santosin junarata alueelta.

Lempi ase on 2 uzia ja Mini Gun. Mini Gunin löytää San Fierrosta aavikolle vievän moottoritien San fierron puoleiselta paalulta. Sitä ei saa koodilla.

Lähitaistelu aseista lempparini on Katana, jonka voi saada koodilla, yhdestä tehtävästä. Ja toinen lempparini on puukko, jonka saa todella monesta tehtävästä, koodilla, joltain ihmisiltä.

Tässä kyselisin, että mikä on mielestänne paras kaupunki ja käytättekö koodeja?

Mielestäni parhain on Los Santos Ghettomaisen Gangsteritunneman ansiosta. Ja Santa Maria Beach alue on kaunista ja siellä on paljon porukkaa. Ja Mullholland -rikkaiden asuin alueella on kiva ajella. :D Ja itse olen vetänyt pelin läpi 1 kerran ilman koodeja ja 2 kertaa koodeilla, nyt on menossa seivi, jossa käytän koodeja ja pääsin juuri San Fierrosta aavikolle.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

ysinelonen sanoi:
Ihan hyvähän tämä peli on. Sain omistukseeni 2006, syyskuussa suunnilleen ja läpi on menty yli 3 kertaa...

Itse en oikeastaan käytä koodeja läpipeluuseen. Usein kuitenkin kun tulee tylsää on kiva naputella päitä koodien avustuksella... :)

Lempikaupungiksi täytyy varmaan sanoa Las Venturas, kun Samp:issa tulee aloitettua sieltä aika usein ja se muutenkin se on niin monipuolinen ja humoristinen kaupunkina.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kuinkas moni on kerännyt sen luodinkestävän ja hajoamattoman kaaran sieltä pikkukylästä Las Venturasin läheltä? Tuli tässä vaan mieleen kun tämän ketjun näin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Vitsailetko, se ohjattavuus on aivan surkea ja sen olisi voinut toteuttaa paljon paremmin jos oltaisiin vain vähän vaivaa nähty.

Mielestäni kaksinpeli oli todella surkea. Molempia hahmoja oli vaikea ohjata, ja mielestäni olisi pitänyt olla joku "split-screen" mielummin, kuin molemmilla sama ruutu.
 
Ylös Bottom