Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Foxi sanoi:
Ja sit tää; mulla tuli jo lopputekstit, vaikka oon pelannu pelistä vasta n. 62% läpi..??
Ihan normaalia. Prosentteja saat lisää, kun teet niitä lisätehtäviä eli toimit taksikuskina, poliisina, palomiehenä, murtovarkaana, pizzakuskina, maalailet tageja, keräät ostereita, nappailet valokuvia jne.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Oke tänks Oliver. Huomasin tossa että se officer Barbara on aika helppo kesyttää, kukkia löytyy läheltä ja helikopterilla kun kuskailee ni sujuu joutusaan. Tuli käytyä jo kahvilla sen luona.. :rolleyes: Mutta sen Hunter- helikopterin haluun..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Foxi sanoi:
Heh, "väärässä paikassa väärään aikaan... :) Muistaako joku mistä tehtävästä saa sen Hunter - helikopterin tai saako sitä muuten, kävin siellä missä sen ois pitäny olla..? Ja sit tää; mulla tuli jo lopputekstit, vaikka oon pelannu pelistä vasta n. 62% läpi..??

Lopputekstit taitaa tulla silloin kuin menee pääjuonen läpi, sen lisäksi on vielä paaaaaljon tekemistä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Foxi sanoi:
Heh, "väärässä paikassa väärään aikaan... :) Muistaako joku mistä tehtävästä saa sen Hunter - helikopterin tai saako sitä muuten, kävin siellä missä sen ois pitäny olla..? Ja sit tää; mulla tuli jo lopputekstit, vaikka oon pelannu pelistä vasta n. 62% läpi..??

Kun on suorittanut kaikki juonitehtävät, niin lopputekstit tulevat.

Edit: ohhoh. enpä huomannut että, joku muu oli laittanut paljon ennen minua :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Onko jollekin sattunut vastaavaa:

Aloitin pitkästä aikaa alusta San Andreaksen. Toisen tehtävän aikana kun pitää käydä parturissa ja pitsalla, kaatui pleikkari siihen kun pitää pitseriaan mennä sisälle. Ensin ajattelin, että vika on pleikkarissa joten menin kaverin luo kokeilemaan omalla levyllä ja muistikortilla. Tulos oli kuitenkin sama, eli samaan kohtaan kaatui. No, kokeilin kaverin levyllä ja omalla muistikortilla ja taas sama juttu, kaatui siihen kun pitää pitseriaan mennä sisälle. Tuon jälkeen kokeilin piruuttani ilman muistikorttia, ja nyt pääsi tehtävän suorittamaan ihan normaalisti, latasi oikein jne.

Aika outo ongelma, en tiennyt, että muistikorttia luetaan/sille kirjoitetaan tehtävälatauksissakin. Pleikkari ja muistikortti on samaan aikaan hankittu tuossa 2001 alkukesästä, voisko muistikortin paristovarmennus alkaa hiipua tms?

Muita tehtäviä pääsi tekemään kyllä ja muut pelitkin toimivat.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

dachef sanoi:
Onko jollekin sattunut vastaavaa:

Aloitin pitkästä aikaa alusta San Andreaksen. Toisen tehtävän aikana kun pitää käydä parturissa ja pitsalla, kaatui pleikkari siihen kun pitää pitseriaan mennä sisälle. Ensin ajattelin, että vika on pleikkarissa joten menin kaverin luo kokeilemaan omalla levyllä ja muistikortilla. Tulos oli kuitenkin sama, eli samaan kohtaan kaatui. No, kokeilin kaverin levyllä ja omalla muistikortilla ja taas sama juttu, kaatui siihen kun pitää pitseriaan mennä sisälle. Tuon jälkeen kokeilin piruuttani ilman muistikorttia, ja nyt pääsi tehtävän suorittamaan ihan normaalisti, latasi oikein jne.

Aika outo ongelma, en tiennyt, että muistikorttia luetaan/sille kirjoitetaan tehtävälatauksissakin. Pleikkari ja muistikortti on samaan aikaan hankittu tuossa 2001 alkukesästä, voisko muistikortin paristovarmennus alkaa hiipua tms?

Muita tehtäviä pääsi tekemään kyllä ja muut pelitkin toimivat.

Ei ole kyllä minulle sattunut. Aika outoa, jos se johtuu muistikortista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

peli on sairaan hyvä....ostin sillon ku tuli ja vieläkin pelailen...kannattaa ostaa
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ennen pelin julkaisua - about vuosi sitten - oli puhetta vanhempien pleikkareiden toimivuusongelmista SA:n kanssa. Voi olla, että dachefin konsoli ajoittuu juuri näiden joukkoon. Itsellä on vuoden 2001 lopussa ostettu PS2 ja SA on jumittanut pariin otteeseen eri rakennuksissa ja joskus lataustauoilla, mutta ei tosiaan noin 'vakituisesti'.

Tuossa GTA: SA -hypeketjussa lienee loppusivuilla puhetta näistä tarkemmin malleineen ym.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

dachef sanoi:
Onko jollekin sattunut vastaavaa:

Aloitin pitkästä aikaa alusta San Andreaksen. Toisen tehtävän aikana kun pitää käydä parturissa ja pitsalla, kaatui pleikkari siihen kun pitää pitseriaan mennä sisälle. Ensin ajattelin, että vika on pleikkarissa joten menin kaverin luo kokeilemaan omalla levyllä ja muistikortilla. Tulos oli kuitenkin sama, eli samaan kohtaan kaatui. No, kokeilin kaverin levyllä ja omalla muistikortilla ja taas sama juttu, kaatui siihen kun pitää pitseriaan mennä sisälle. Tuon jälkeen kokeilin piruuttani ilman muistikorttia, ja nyt pääsi tehtävän suorittamaan ihan normaalisti, latasi oikein jne.

Aika outo ongelma, en tiennyt, että muistikorttia luetaan/sille kirjoitetaan tehtävälatauksissakin. Pleikkari ja muistikortti on samaan aikaan hankittu tuossa 2001 alkukesästä, voisko muistikortin paristovarmennus alkaa hiipua tms?

Muita tehtäviä pääsi tekemään kyllä ja muut pelitkin toimivat.

Enemmänkin kuulostaisi muistikorttiongelmalta. Kokeileppa toisella muistikortilla.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Janus sanoi:
Enemmänkin kuulostaisi muistikorttiongelmalta. Kokeileppa toisella muistikortilla.

Silti tuntuu oudolta, miksi ihmeessä kone muistikortilta tietoa hakisi/sille kirjottaisi tehtävälatauksen aikana, toimiiko tuo 8 mt läpyskä välimuistina tms?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

San Andreasissa on se hyvä puoli että korttia ei tarvitse pitää kiinni pelatessa. Ainahan niissä lukee ettei sitä saa lisätä Pleikkarin ollessa käynnissä mutta ei mulla ikinä kortti ole hajonnut tai mitään muutakaan pahaa ole tapahtunut. Joten jos sun on pakko tallentaa niin kiinnitä kortti koneeseen vasta juuri ennen tallennusta.
 
NewsFlash

GTA: San Andreaksesta erikoispainos 26.09.2005

Skandaalimateriaalin poiston kunniaksi Rockstar julkaisee Pohjois-Amerikassa erikoispainoksen PS2:n Grand Theft Auto: San Andreas -toimintapelistä. Erikoispainos sisältää DVD-videon, jolta löytyy The Introduction, joka aikaisemmin oli saatavana vain soundtrack-boksin yhteydessä, sekä Rockstarin ensimmäinen dokumenttielokuva Sunday Driver.

The Introduction on pelimoottorilla tehty 22-minuuttinen elokuva, joka kertoo Los Santosin tapahtumista pari päivää ennen pelin alkua ja selvittää syitä CJ:n paluuseen kotikulmilleen. Sunday Driver -dokumentti kertoo puolestaan Kalifornialaisen The Majestics -lowrider-klubin edesottamuksista. Dokumentti julkaistaan erikseen myös UMD-formaatissa PSP:lle.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

royajm thugman sanoi:
Älä jätä tätä väliin!!!!!

Hmm. Vaikka en mikään hirveä GTA-asiantuntija ole, niin sanoisin, että ei ole ehkä ihan easter egg. Tämän tyyppisiä bugeja sikiää GTA peleissä, kunhan vaan pelaa, niin kyllä niitä tulee vastaan. Aika jännä löyto kuitenkin. Otitko siis videokuvaa? Olisi ihan jännä nähdä mitä tuossa tapahtui..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Muumendaalen sanoi:
Jos joku ei muuten vielä ole nähnyt sitä pelin soundtrakin mukana tulleen dvd:n videota, niin katselkaa se. Tarkentaa siis tapahtumia ennen Carlin saapumista Los Santosiin ja pelin alkua. Pituutta 21 minuuttia.

GTA San Andreas - The Introduction

http://youtube.com/watch?v=y_ZGQkq4m18&search=gta san andreas the introduction


KIITTI tästä!!! Mun pitikin hommata tuo silloin kun tuli ulos, mutta jäi sitten kun ei suomesta saanut.
Oon unohtanut koko videon, mutta nyt pääsen katsastamaan, hienoa!

Edelleen sitä mieltä, että GTA:SA on parhaita pelikokemuksia mitä on tullut vastaan, joutuu varmaan taas kaivamaan hyllystä pitkästä aikaa...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Innostuin taas vääntämään tätäkin ja sitä 100% lähestymään ja vähän yli 70%:n kohdalla kävi niinkin mukavasti kuin "Loading failed" -ylläripylläri, enkä minä pässi ole älynnyt tallentaa vähintään kahteen kohtaan ehkäistäkseni tällaisen tapahtuman. Sinnepä meni sitten ne 70% ja tunnit mittareista ja oikeastaan kaikki muukin.. notta perskeles.

Nooh.. Kivaa oli niin kauan ku sitä kesti! :eek:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Vaikka kyse onkin PC-lisäosa, niin laitetaan nyt tänne:
GTA kaahaa Suomen maisemiin

Suositun Grand Theft Auto -pelisarjan jäsen San Andreas saa Suomeen sijoittuvan moninpelilisäkkeen pc:lle.

Tekijät kertovat työstävänsä modifikaatiota nimeltä GTA Finland. Peli tulee sijoittumaan Suomeen keskelle 90-luvun helteistä kesää. Modissa tullaan näkemään uusi pelialue, uusia ajoneuvoja sekä uudistettu aselista. Mukaan mahtuu myös viisi uutta radiokanavaa.

Pelialue tulee olemaan Suomen muotoinen ja kooltaan suunnilleen kolmannes San Andreaksen pelialueesta. Alueelta tulee löytymään muun muassa nopeita sorateitä, kaupunkeja ja laajempaa maaseutua.

Modia työstävä tiimi on kuluneen vuodenvaihteen aikana solminut useita suuria sopimuksia koskien modin radioihin tulevia musiikkeja. Sopimuksia on tehty muun muassa Spinefarm Recordsin, Elements Musicin sekä Tuotantoyhtiö Energian kanssa.

Suurin osa musiikista on teostovapaiden artistien tuotantoa, mutta mukaan mahtuu myös kourallinen kaupallisia yhtyeitä, joista mainittakoon Children of Bodom, Nightwish, Sonata Arctica, Stella ja Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus.
http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=11&rss=11&news_id=20071914
 
Ylös Bottom