Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

redwolf sanoi:
Aion hankkia kyseisen pelin lähipäivinä ja haluaisinkin tietää voiko pelissä värvätä omaan jengiin väkeä, entä voiko oman jengin perustaa?

Pelissä ei voi perustaa omaa jengiä, koska pelaaja kuuluu heti pelin alussa tiettyyn jengiin.
Mutta mukaansa voi aina "värvätä" muutaman jengiläisen jotka seuraavat sinua ja ampuvat vastustaja jengiläisiä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

olge sanoi:
Pelissä ei voi perustaa omaa jengiä, koska pelaaja kuuluu heti pelin alussa tiettyyn jengiin.
Mutta mukaansa voi aina "värvätä" muutaman jengiläisen jotka seuraavat sinua ja ampuvat vastustaja jengiläisiä.
Pettymysten välttämiseksi sanottakoon vielä, että tuo ei todellakaan ole mikään hieno ominaisuus. Omat jengiläiset ovat tyhmiä ja hyödyttömiä. Joskus näistä mukana roikkuvista apinoista on jopa haittaa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Lloope sanoi:
Pettymysten välttämiseksi sanottakoon vielä, että tuo ei todellakaan ole mikään hieno ominaisuus. Omat jengiläiset ovat tyhmiä ja hyödyttömiä. Joskus näistä mukana roikkuvista apinoista on jopa haittaa.
no onhan drive-by ja semmoset sälät ihan hauskoja... ja kyllähän noi ampuukin vaikka ite saakin tehä suurimman osan työstä
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kuten Vice Citynkin kohdalla, San Andreaksen jengiläisten värväys ja "joukkostoa" on toteutettu kehnoksi eikä sitä voi päin naamaa suositella oikein kenellekään. Ja eihän se edes yllätys ainakaan minulle ollut. Jos haluat tiimitoimintaa niin osta jokin taktinen sotilaspeli taikka pelaa hyvässä seurassa nettipelejä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kyllä, jengiläiset ovat ylityhmiä. Monesti jopa kadunylitys tuottaa hengenlähdön. Ne ovat kyllä ihan hyvä lisä tuomaan lisäfiilistä driveby ajoihin, vaikkeivat ne juuri milloinkaan mihinkään edes osu. Kannattaa aina värvätä jengiläinen jolla on MP5 (sillä se oikeesti pystyy tappamaan) tai Desert Eagle (hyvä puoli että jos tyhmä jengiläinen osuu edes kerran niin kohde on kuollut).
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mukava peli, itselläni on PC:llä.
Hauskaa kun ajelee itse rauhassa mossikalla moottoritiellä, katselee maisemia, kuuntelee radiota, sitten yhtäkkiä paukkaakin rekka sata lasissa takaa, siitä syntyy nätti ketjukolari, harmittaa kun en kuvaa tajunnut ottaa, oli siinä päälle 20 autoa kenossa :p
Muutenkin ajavat välillä kuin hullut, kohelompia kuin minä :eek:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

sanotaan vaikka näin:
isojalka: paskapuhetta.( ei ole olemassakaan)
kummitusauto: paskapuhetta.(tyhjä auto vaan spawnaa mäenpäälle kun sen tuhoaa ja vierii alas)
ufot: paskapuhetta.(ne valopallot on kaukana olevia lentokoneita)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

pelle sanoi:
sanotaan vaikka näin:
isojalka: paskapuhetta.( ei ole olemassakaan)
kummitusauto: paskapuhetta.(tyhjä auto vaan spawnaa mäenpäälle kun sen tuhoaa ja vierii alas)
ufot: paskapuhetta.(ne valopallot on kaukana olevia lentokoneita)
sanoppas sitten miten oon nähny sen ruskean hirviön ihan itse??? aluks luulin et se oli puu, mutta kun menin lähemmäs alko rajoja näkee ja värejäkin tuli...
ufoista puheen ollen ne ei lennä kovinkaan kaukana, mulla on monta kertaa lentäny pään yli ja läheltä ne "valopallot"
tost ghost glendale jutust en tiedä, ku en oo kokeillu, mut se kartta joka on sen yhen pubin takahuonees, pitää kyllä paikkansa ja jos se glendale kerran vierii mäkee alas niin voihan sitä sanoo haamuautoks. :p mutta mitäs mieltä olet siitä moottorisahamurhaajasta???
itse en ole vielä törmännyt mutta kuvat näyttivät aidoilta - isojalka kuviin verrattuina :rolleyes:
isojalka on olemassa... näin sen!!!

Korjasin kirjotus virheet
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Heh yhellä kaverilla ilmeisesti meni hiukan hermot viimeisessä kaupungissa (ilmeisesti, itse en ole niin pitkällä.. Junnaan sitä stanan lentokoulua) Oli purkanut raivoaan tähän taideteokseen :p Jonka reiluna kaverina päätin pistää muidenkin ihmeteltäväksi. Tunnistaako kukaan mikä tehtävä :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

viiminen tehtävähän tuo taitaa olla. :D
ei se niin paha ole miltä aluksi tuntuu.

ja se muuten tapahtuu ekassa kaupungissa
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

siinä rivissä missä on noi lihavoinnit ja muut ni viimisenä on puhekuplan kuva ja lukee spoil, sitä painat ni aukee kohta johon kirjotetaa teksti mikää näkyy spoilertageissa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

royajm thugman sanoi:
noh... itse vedin tuon pilotti koulun kullalle!!! vene koulua en ole jaksanut edes kokeilla ja autokoulus kaikki muut kullalle paitsi se tötsä rata jos pitää mennä ympyrää 5 kiekkaa... se on mul 97% ja paremmaks ei mee

Hih, heti kun mainitsen että olen jossain "jumissa", joku tulee pätemään omilla suorituksillaan \o/, jos tarvitsen apua, kyllä minä osaan sitä kysyä, ja oikeissa paikoissa ;)
Btw, elä viitsi käyttää noin isoja fontteja teksteissä, erittäin tökerön näköisiä
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

se lentokoulu muuten on suoraan saatanasta kauniisti sanottuna,ihan ylikiikkerä koko homma,en sitten tiedä että onnistuuko lento pelin loppupuolella paremmin sen takia että statsit on parantunu vai sen takia että on vain oppinut lentämään.

meinasi tuossa lentää ohjain parikertaa tai voi olla että lensikin ei muista enää.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Lentokoulu oli helpohko, mutta autokoulussa jumitan vieläkin (kuten oikeastikin) parissa tehtävässä, samoin venekoulussa on tuskin monikaan suorituksista kullalla. Mopokoulu on helpoin.

Lentokoulu muuten kannattaa suorittaa, siitä saa muistaakseni Hunterin (apache-helikopteri, 100%:ssa) ja sellaisen stunttilentokoneen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

royajm thugman sanoi:
sry ei ollu tarkotus elvistellä, mut kyllä sitä välillä vähän innostuu liikaa... :p joo, no ei mulla ne fontit kauheen tökerön näkösii vaan oo??? siis sentin isompii ku tavallinen teksti....
jooh en oikeen tajunnu sitä sun junnaus juttuu? (vieläkään) etkö niinkun pääse niitä tehtävii vai onko koko aksap <------ väärinpäin tiltannu jotenki?????:)

Sitä vaan meinasin junnauksella, kun se saatanan lentokoulu rupeaa pännimään, pikkasen painat johonkin suuntaan liikaa ja maissa ollaan :eek: .. Kyllä sen varmaan huomenna voisi jyystää väkisin läpi, pari tuntia siihen vaaditaan sekä paaaljon hermoja (joita ei kyllä ole, eli tavaroita lentelee ja ärräpäitä myös kiitettävästi, voi naapuriparkoja)

Meinasin isoilla kirjaimillasi tyyliin tälläisiä.. nämä ovat aika tökerön näköisiä, vai mitä olet mieltä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom