Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

royajm thugman sanoi:
miten liite tiedostoja voi lähettää, vai voiko edes? jäi vaan mietityttää toi alareunan säännöt boxi

Sinä et niitä pysty lähettelemään. Ainoastaan tämän sivuston ylläpitäjät pystyvät.

Lopettakaas tuo tekstiko'illa säätely ja muu spammi. Keskustelualueen ominaisuuksista puhuminen hoidetaan täällä: http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=161
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

FolioMies sanoi:
Lentokoulu oli helpohko, mutta autokoulussa jumitan vieläkin (kuten oikeastikin) parissa tehtävässä, samoin venekoulussa on tuskin monikaan suorituksista kullalla. Mopokoulu on helpoin.

Lentokoulu muuten kannattaa suorittaa, siitä saa muistaakseni Hunterin (apache-helikopteri, 100%:ssa) ja sellaisen stunttilentokoneen.

Itsellä ajokoulu meni kohtuu helpolla, jotain kohtaa jäin junnaaamaan vähäksi aikaa, mutta siitäkin mentiin (säkällä) Mikä kohta sinulla tuottaa tuskaa?

Joo kyllähän se lentokoulu kannattaa mennä läpi, kun on hieman pakollinenkin että voi jatkaa peliä :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Podu sanoi:
Itsellä ajokoulu meni kohtuu helpolla, jotain kohtaa jäin junnaaamaan vähäksi aikaa, mutta siitäkin mentiin (säkällä)

Joo kyllähän se lentokoulu kannattaa mennä läpi, kun on hieman pakollinenkin että voi jatkaa peliä :cool:

Niin siis kulta-arvosanoilla, eli kullilla läpi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Itselläkään ei juuri ollut ongelmia lentokoulussa, johtuen varmaan siitä että pidän lentämisestä, lensin yleensäkin melko paljon koko pelin ajan. Päädyin seinään kyllä aika runsaasti kun oli hirveä pakko ruveta kikkaileen seinien/ puiden välistä :D
Kyllä tämä oli ihan hyvä peli, mutta loppu puolella tehtävät meni aivan liikaa juokse ja ammu menoksi, siinä oli lähinnä kyse vain siitä miten järeitä aseita kantoi mukana, autoaimi hoiti loput.
Autoissa saisi olla paljon enemmän vauhtia. Ja ärsyttää se että kun juoksee auton eteen niin ne pysähtyy kuin seinään, pitäisi vain ajaa tylysti yli/ jarruttaa vähän realistisemmin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Izha sanoi:
Itselläkään ei juuri ollut ongelmia lentokoulussa, johtuen varmaan siitä että pidän lentämisestä, lensin yleensäkin melko paljon koko pelin ajan. Päädyin seinään kyllä aika runsaasti kun oli hirveä pakko ruveta kikkaileen seinien/ puiden välistä :D
Kyllä tämä oli ihan hyvä peli, mutta loppu puolella tehtävät meni aivan liikaa juokse ja ammu menoksi, siinä oli lähinnä kyse vain siitä miten järeitä aseita kantoi mukana, autoaimi hoiti loput.
Autoissa saisi olla paljon enemmän vauhtia. Ja ärsyttää se että kun juoksee auton eteen niin ne pysähtyy kuin seinään, pitäisi vain ajaa tylysti yli/ jarruttaa vähän realistisemmin.

Itse tykkäsin Vice Cityssä lennellä. No, siinähän lenneltiinkin helikopterilla joka on pirusti helempompaa, nättiä kikkaa sai tehtyä :p
Ei oikein tuo SA:n lentokone touhu ole päässyt iskemään.. Mutta harjoittelua, harjoittelua. Tuppaa vain hermo menemään kun tosiaan pikkuriikkisen painat vaikka vasemmalle, niin yhtäkkiä löytääkin itsensä maasta
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Huvittampia hetkiä tässä pelissä oli kun kerran jostain syystä eräs ohikulkija kävi potkaisemassa valoihin pysähtynyttä SWAT kärryä, koko tiimi tuli ulos ja hakkasi naisparan :D .
Näytti kyllä niin älyttömältä ettei voinut olla nauramatta :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Izha sanoi:
Huvittampia hetkiä tässä pelissä oli kun kerran jostain syystä eräs ohikulkija kävi potkaisemassa valoihin pysähtynyttä SWAT kärryä, koko tiimi tuli ulos ja hakkasi naisparan :D .
Näytti kyllä niin älyttömältä ettei voinut olla nauramatta :D

:D Heh, varmana hauska näky, ei usein luulisi tuollaisia näkevän.
Itse siellä maaseudulla näin kerran kun perusmaalaisjuntti otti ja pysäytti ohi ajavan harrikka miehen, varasti mopedin, ajoi ekaan seinään täysillä, koitti karkuun mutta harrikka äijä sai kiinni ja hakkasi maalaismiesparan. Siinä oli itsellä vähän o_O fiilis
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tälläinen mukava kokemus tuli mieleen. Maaseudun jälkeisessä kaupungissa tulee jossain vaiheessa vastaan mukava tehtävä. Jossa lopussa lähdetään mopolla paahtamaan moottoritielle, asetutaan hyvin asemiin ja singolla helikopteri maahan.
Ei kovin pahalta kuulosta loppujenlopuksi, itse sain kyllä sen pirun koneen alas, sain sen jopa 4 kertaa alas! Ja joka hiton kerralla onnistuin mystisesti tiputtamaan sen koneen päälleni :cool: .. Viidennellä kerralla olin ovela, menin ihan tien reunaan / kaiteelle, ammuin siitä enkä jäänyt ihmettelemään osuuko vaan hetipaikalla hyppäsin tieltä pois ja spurtilla karkuun. Tyylillä läpi :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

royajm thugman sanoi:
Noniin nyt oon oikeella sivulla, kai??? no... kokemuksia...
oletteko kuulleet huhuja omituisista olennoista? no tässä muutamia
*tekstiä*
ilmeisesti isojalka voi tulla koko tuon Mount Chiliadin alueella vastaan? Entä voiko siihen törmätä päiväsaikaan? Mites moottirisahamurhaaja? Onko välttämätöntä, että on yö ja sataa? Olen pari pelin päivää putkeen seikkaillut MClla eikä isojalkaa ole tullut vastaan. Moottorisahamurhaajan mestoissa olen viettänyt monen monituista päivää (ja yötä). Kaksi kertaa olin Fisher's Lagoonilla yöllä, toisella kerralla satoi. Kummallakin kerralla kävin majassa sisällä pyörähtämässä ja laiturilla toteamassa pyörätuolin tyhjäksi. The Panopticonissa olen viettänyt kolme yötä, joista yhtenä satoi, kahtena oli sumua. Shady Cabinissa olen kanssa ollut yhtenä myrsky-yönä ja parina tavallisena. Olen joka kerta pyörinyt siinä talolla ja sen läheisyydessä. Shady Creeksiin asti en ole mennyt. Entä missä niitä UFOja lentelee? En ole törmännyt yhteenkään UFOon, enkä valoilmiöihinkään. Ja olisikohan niitä kuvia jossain moottoridahamurhaajasta ja isojalasta ja UFOista? Siis tänne laitettavia. Lil' Probe Innissähän on seinällä ufokuvia.

Ilmeisesti meikäläisellä on semmonen "lentotaitoisten lentäjien" versio pelistä. Olen pari kertaa ollut Vinewood-kyltin tienoilla ja pari kertaa siitä on mennyt lentokone yli, eikä mitään ole tapahtunut. Mount Chilliadilla sun muilla vuorilla olen seikkaillut, eikä yhtään konetta ole lentänyt vuorta tai puita päin.

Edit: Vihdoinkin! Ajoin Vinewood-kylttien viereistä tietä ylös ja takaa kuului räjähdyksiä. Autosta vain äkkiä katselemaan ja kyllä! Lentokone oli pudonnut tien viereen ruohikkoon. Eikä edes kauas meitistä. Jee. Vihdoin jotain tapahtui.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Heh, "väärässä paikassa väärään aikaan... :) Muistaako joku mistä tehtävästä saa sen Hunter - helikopterin tai saako sitä muuten, kävin siellä missä sen ois pitäny olla..? Ja sit tää; mulla tuli jo lopputekstit, vaikka oon pelannu pelistä vasta n. 62% läpi..??
 
Ylös Bottom