Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nupe_31 sanoi:
Hmm..missäköhän tarkalleen se Denisen piha oikein on?

En ole pelannut vielä niin pitkälle..
toinen paikka löytyy poliisiaseman edestä siitä betonipuistosta :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kysymys. Laitoin sen Spoil tagien sisään, saattaa spoilata, ei paljoa kuitenkaan.

Olne nyt siinä kohdassa jossa Catalina yrittää lyödä CJ:tä sorrkaraudalla ja esittelee sen jälkeen uuden poikaystävänsä. Onko Catalinan uusi poikaystävä GTA3:n sankari? Samaa näköä on rutkasti?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Solid Snake sanoi:
Kysymys. Laitoin sen Spoil tagien sisään, saattaa spoilata, ei paljoa kuitenkaan.

Olne nyt siinä kohdassa jossa Catalina yrittää lyödä CJ:tä sorrkaraudalla ja esittelee sen jälkeen uuden poikaystävänsä. Onko Catalinan uusi poikaystävä GTA3:n sankari? Samaa näköä on rutkasti?

Kyllähän tuo aika ilmeiseltä vaikutti.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Solid Snake sanoi:
Kysymys. Laitoin sen Spoil tagien sisään, saattaa spoilata, ei paljoa kuitenkaan.

Olne nyt siinä kohdassa jossa Catalina yrittää lyödä CJ:tä sorrkaraudalla ja esittelee sen jälkeen uuden poikaystävänsä. Onko Catalinan uusi poikaystävä GTA3:n sankari? Samaa näköä on rutkasti?
Itse ajattelin samaa ja GTA3:ssahan on Catalinan näköinen nainen, joka GTA3:n alussa ampuu sitä päähenkilöä. Joten Catalinakin on GTA kolmosessa. San Andreaksessa Catalinan esittelemä tyyppi on lisäksi mykkä...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nupe_31 sanoi:
Onkos kukaan muuten kokeillut tuota kaksinpeliä? Itse löysin yhtenä iltana paikan missä pyörii "2 player" ikoni, mutta en vaan muista enää missä.

Ei kenelläkään ole mitään tietoa mistä sen löytäisi?

Ainakin Los Santosissa paikkoja on peräti kolme. Eka löytyy kun ajaa suoraan ekasta tallennuspisteestä (muistaakseni kolmen risteyksen yli) ja kääntyy oikealle. Löytyy sellaisen asumattoman rakennuksen sisältä. Toinen paikka on Denisen (tyttöystävä kun ollaan edetty sinne asti) etuovelta. Kolmas löytyy toiselta puolelta kaupunkia semmoiselta torimaiselta aukiolta. En hemmetti ole PS2:sen ääressä että pääsisin tarkistamaan paikkojen nimet.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

previa sanoi:
Itse ajattelin samaa ja GTA3:ssahan on Catalinan näköinen nainen, joka GTA3:n alussa ampuu sitä päähenkilöä. Joten Catalinakin on GTA kolmosessa. San Andreaksessa Catalinan esittelemä tyyppi on lisäksi mykkä...

Sama mieshän se on. Catalina sanoi että he lähtevät Liberty Cityyn. Pitää pelata GTA3:n alku uudestaan en muista Catalinaa siitä (yllättäen kun en tiennyt koko hahmosta vielä. Heh, aika hauska juttu...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Saul Ahola sanoi:
Onko jossain jotain käteviä autotalleja sen CJ'n talon lisäksi (jonne mahtuu vain vaivaiset kaksi menopeliä), vai saako niitä vasta kun ostaa itselleen kiinteistöjä? Saisi kaikki lowriderit, keikkaus-pakut, prätkät ja fillarit kätevään talteen.
Ekan kaupungin Santa maria beach -asunnon talliin mahtuu max. 4 ajoneuvoa.
Sekin talli on aika pieni, joten esim. 4 kaksipyöräistä tai 1 auto ja 3 kaksipyöräistä mahtuu hyvin.
Asunto maksoi 30.000.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Saul Ahola sanoi:
Onko jossain jotain käteviä autotalleja sen CJ'n talon lisäksi (jonne mahtuu vain vaivaiset kaksi menopeliä), vai saako niitä vasta kun ostaa itselleen kiinteistöjä? Saisi kaikki lowriderit, keikkaus-pakut, prätkät ja fillarit kätevään talteen.
No mä oon ainakin ahtanu sen CJ'n talon talliin yhden lowriderin, 2 moottoripyörää ja yhden fillarin vanhalla GTA-kikalla. Sitten kun tungin vielä toisen auton eli siellä oli yht. 5 ajoneuvoo, niin sitten katosi toinen autoista. :) Varmaan monet tietää miten tämä tehdään:

Kun talli on täynnä, aja ajoneuvo tallin eteen. Tulee teksti, jossa lukee jotain "Your garage is already full." Nouse ulos autosta, odota että tallin ovi aukeaa, kun se on ylhäällä mene autoon ja aja se nopeasti ovesta sisään.


säm sanoi:
Löysitkö myös ihan sen helikopterin takaata sellasen hienon kilpamoottoripyörän? Pirun hieno on.
Jo Los Santosista löytää hienon kilpapyörän. Siellä länsirannalla stadionilta pohjoiseen on sellanen 5-7 kerroksinen parkkitalo. Sieltä löytää niitä kilpapyöriä jopa kaksinkappalein.

Sainpas muuten eilen kerättyä kaikki tagit Los Santosista. Sai ihan mukavat bonukset:
CJ'n kotiin AK-47, MP-5, Sawn-Off Shotgun ja Molotovit.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ei helkkari, olen life´s a beach-tehtävässä ja erään FAQ:n mukaan pitäisi tanssia ruutuun ilmestyvien nuolien mukaan mutta mitään nuolia ei näy ei kuulu vaikka kuinka deejiille juttelen..(muutenkin aivan aunarista ko tyyliset tehtävät).
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

acidjazz sanoi:
Ei helkkari, olen life´s a beach-tehtävässä ja erään FAQ:n mukaan pitäisi tanssia ruutuun ilmestyvien nuolien mukaan mutta mitään nuolia ei näy ei kuulu vaikka kuinka deejiille juttelen..(muutenkin aivan aunarista ko tyyliset tehtävät).
Siis vastaa deejiille positiivisesti (ristiohjainta oikealle). Jossain vaiheessa pitäisi jorauksen alkaa (tanssimatto valmiiksi ;) ).

Tämänkin kysymyksen olisi voinut esittää Peliapu-osaston ketjussa...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Solid Snake sanoi:
Sama mieshän se on. Catalina sanoi että he lähtevät Liberty Cityyn. Pitää pelata GTA3:n alku uudestaan en muista Catalinaa siitä (yllättäen kun en tiennyt koko hahmosta vielä. Heh, aika hauska juttu...

Onhan selvästi sama Catalina...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Oletteko löytäneet mitään viittauksia aiempiin Gta-peleihin
Itse olen löytänynt:
Candy Suxx julisteen, Gta 3 jätkän ja Catalinan
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Huh, huh..

Äsken pääsin minäkin läpi lopulta sen tehtävän missä Smoke ajaa sillä prätkällä ja itse pitää ammuskella kaikenmaailman moottoripyöriä ja autoja. ehkäpä kaikkein siistein tehtävä tähän mennessä :D

Neljäs kerta toden sanoo ja läpi mentiin vielä aika heittämälläkin. Joka kerralla pääsin pitemmälle ja lopulta koko missionin läpi.

On nimittäin kohtuu haastava tehtävä. Haastavan siitä tekee juuri tuo aivan an**lista oleva gamepadilla ampuminen. Olisi kyllä "hieman" helpompaa jos olisi hiiri käytössä!

No mutta ei muuta kun peliä jatkamaan eteen päin :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nupe_31 sanoi:
Huh, huh..

Äsken pääsin minäkin läpi lopulta sen tehtävän missä Smoke ajaa sillä prätkällä ja itse pitää ammuskella kaikenmaailman moottoripyöriä ja autoja. ehkäpä kaikkein siistein tehtävä tähän mennessä :D

Neljäs kerta toden sanoo ja läpi mentiin vielä aika heittämälläkin. Joka kerralla pääsin pitemmälle ja lopulta koko missionin läpi.

On nimittäin kohtuu haastava tehtävä. Haastavan siitä tekee juuri tuo aivan an**lista oleva gamepadilla ampuminen. Olisi kyllä "hieman" helpompaa jos olisi hiiri käytössä!

No mutta ei muuta kun peliä jatkamaan eteen päin :cool:

Hiiri on perseestä!
Ampuminen hoituu erittäin sujuvasti ja helposti kun käyttää liipasimena L1 noissa tuollaisissa tehtävissä, eli oikealla tatilla suunnataan ja L1 laukaistaan. Hiiren ja näppiksen käyttö on vähintäänkin vammaista ja vaikeaa sohvan pohjalta. ;) Olen kyllä samaa mieltä että tuo oli todella siisti tehtävä, mutta paljon hienompiakin on tulossa...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Gamemastah sanoi:
Sainpas muuten eilen kerättyä kaikki tagit Los Santosista. Sai ihan mukavat bonukset:
CJ'n kotiin AK-47, MP-5, Sawn-Off Shotgun ja Molotovit.

Jahas jahas...
Mistäs löysit kartan, jossa nuo kaikki 100 olivat?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nupe_31 sanoi:
Huh, huh..

Äsken pääsin minäkin läpi lopulta sen tehtävän missä Smoke ajaa sillä prätkällä ja itse pitää ammuskella kaikenmaailman moottoripyöriä ja autoja. ehkäpä kaikkein siistein tehtävä tähän mennessä :D

Neljäs kerta toden sanoo ja läpi mentiin vielä aika heittämälläkin. Joka kerralla pääsin pitemmälle ja lopulta koko missionin läpi.

On nimittäin kohtuu haastava tehtävä. Haastavan siitä tekee juuri tuo aivan an**lista oleva gamepadilla ampuminen. Olisi kyllä "hieman" helpompaa jos olisi hiiri käytössä!

No mutta ei muuta kun peliä jatkamaan eteen päin :cool:

Heh, itse olen tällä hetkellä juuri tässä tehtävässä (kolme yritystä taitaa olla takana). Hauskinta on se, että kun ensimmäisen kerran pelatessani näin tuon betonikäytävän (tai miksikä sitä nyt sanoisi, "halfpipe") kaupungissa, arvasin että tässä piilee satavarmasti jotain Terminator 2-viittauksia. Ja eikös sieltä sitten tulekin se T2:n rekka-moottoripyörä-takaa-ajo ja rekan nuppi hidastettuna sillalta alas :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

jeremy sanoi:
Heh, itse olen tällä hetkellä juuri tässä tehtävässä (kolme yritystä taitaa olla takana). Hauskinta on se, että kun ensimmäisen kerran pelatessani näin tuon betonikäytävän (tai miksikä sitä nyt sanoisi, "halfpipe") kaupungissa, arvasin että tässä piilee satavarmasti jotain Terminator 2-viittauksia. Ja eikös sieltä sitten tulekin se T2:n rekka-moottoripyörä-takaa-ajo ja rekan nuppi hidastettuna sillalta alas :D

Jep T2:ssa nimenomaan. Aika hauska viittaus 90-luvun alun parhaaseen leffaan. Betonikourusta tuli myös mieleen Puhallettu 60 Sekunnissa jossa oli hieno takaa-ajo kohtaus samanlaisessa paikassa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

acidjazz sanoi:
Ei helkkari, olen life´s a beach-tehtävässä ja erään FAQ:n mukaan pitäisi tanssia ruutuun ilmestyvien nuolien mukaan mutta mitään nuolia ei näy ei kuulu vaikka kuinka deejiille juttelen..(muutenkin aivan aunarista ko tyyliset tehtävät).

No ei siihen mitään "nuolia" pitäisi tulla, vaan kolmioita, ympyröitä, neliöitä ja X:iä. Juttelet vain sille DJ:lle ja vastaat kumpaankin kysymykseen myönteisesti, niin pitäisi mennä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Aivan loistavia ovat kyllä tehtävät olleet. Melko omaperäisiä ja kaikkea. Ei liian vaikeita eikä liian helppoja. Pitkiä välimatkoja vain on ollut, mutta ei saa valittaa, kun on iso alue kerran saatu.

Itseäni lähinnä harmittaa, kun pääsin San Fierroon. :D Jäi nyt kaikkea toistaiseksi kokematta ja näkemättä, vaikka kyllähän sinne vielä pääsee tuossa kohta. Oon taas hoppuillut liikaa. :o
 
Ylös Bottom