Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

King Flea sanoi:
Taitaa sulla olla enemmän prossia, mulla nyt yli 14% ja Los Santosissa kruisailen. Nyt koitan nopeesti vääntää ne puuttuvat muutamat tehtävät päästäkseni tutustumaan San Fierroon. Itselläni peli on kerran tiltannut, onneksi vasta kerran, puheistanne saa kuvan, että teillä peli jumittaa useamminkin...

Oho! Tarkemmin kun katoin, niin prossia onkin 22,jotain.. :D

Joo sori.. :o Viimeks kun katoin niin oli jotain 8..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Siis ei helvetti tilasin kanssa tuolta play.com:sta eikä näy missään. :confused: Kai se sitten huomenna tulee. Toivottavasti
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

aoada sanoi:
Siis ei helvetti tilasin kanssa tuolta play.com:sta eikä näy missään. :confused: Kai se sitten huomenna tulee. Toivottavasti

Tietysti ikävää ettet ole omaasi vielä saanut, mutta jos on "kiire", niin miksi helvetissä tilaatte uutuuspelejä Play.comista tai ulkomailta yleensäkään? Muutama euro ja viikon viivytys, jee.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Wohoo, vihdoinkin pääsin San Fierroon saakka :P Tietysti ensimmäiseksi halusin valloittaa Mount Chiliadin. Nooh, olen melkein huipulla niin palava lentokone tulee rinnettä alas suoraan eteen ja posahtaa siihen, seurauksena wasted. Nooh, kärsivällisyyttä vaaditaan, pitääpä kavuta myöhemmin uusiks sinne.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

King Flea sanoi:
Wohoo, vihdoinkin pääsin San Fierroon saakka :P Tietysti ensimmäiseksi halusin valloittaa Mount Chiliadin. Nooh, olen melkein huipulla niin palava lentokone tulee rinnettä alas suoraan eteen ja posahtaa siihen, seurauksena wasted. Nooh, kärsivällisyyttä vaaditaan, pitääpä kavuta myöhemmin uusiks sinne.

Heh, tuossa voipi jo valittaa huonoa tsägää! :D
Yksi mitä kaipaan seuraavaan "teokseen", että kaiffarille annetaan ns. digitaalinen videokamera, jolla sitten voi tallentaa kaikkein huikeimmat hetket ja esitelle kavereille/sukulaisille... :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

jenssode sanoi:
Heh, tuossa voipi jo valittaa huonoa tsägää! :D
Yksi mitä kaipaan seuraavaan "teokseen", että kaiffarille annetaan ns. digitaalinen videokamera, jolla sitten voi tallentaa kaikkein huikeimmat hetket ja esitelle kavereille/sukulaisille... :rolleyes:

Minulle riittäisi pelkkä mahdollisuus lähetellä noita kameralla otettuja kuvia toisille pelaajille, ei luulisi olevan mitenkään vaikea juttu.

Ja tietysti kun ottaa kuvan, niin peli voisi renderöidä sen kunnollisella antialiasoinnilla ja piirtoetäisyydellä. Ei varmasti haittaisi ketään, jos PS2 laskisi otettuun kuvaan sekunnin ajan AA:ta ja muita normaalikäytössä liian tehosyöppöjä efektejä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Onkos noihin aluevaltaussotiin jotain taktiikkaa, kun satun aina kuolemaan viimeistään kolmannen aallon alussa???? suojat löytyvät kyllä ja yleensä värvään pari jengiläistä mukaani, mutta silti tulee turpaan aina niin monelta suunnalta että henki lähtee. Lisäksi vielä lähes aina kytät osuvat paikalle ja ampuvat ainoastaan (mutu) minua! :eek:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tänään tuli vihdoin ja viimein tämä odotettu peli. Ehdinhän sitä jo kaverilleilla testaamaan, mutta nyt sitten pääsin oikein kunnolla pelaamaan. Jotain 6-8% päivän pelaamisen jälkeen läpäisty. Oikeastaan koko ajan tein tehtäviä. Alan kruisailemaan huvikseni vasta sitten, kun on auennut pelin hienoudet kunnolla.

Mikäs muuten tämä alueenvaltaussysteemi oikein on? Kun statseissani luki, että minulla on 11 aluetta vallattuna, vaikken ole ainakaan tahalteni moista tehnyt, eikä tuollasesta ole vielä missään info-looreissa puhuttukaan.

Niin ja mitä nämä kuvausjutut ovat, mitä statsien mukaan näytti olevan 50 täydet. Jotenkin varmaan liittyy siihen kameraan, minkä CJ:n talon yläkerrasta saa, mutta mitä sitten oikein pitää kuvata?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Ei mullakaan ole varmaan edes tuota 12%:a.
San Fierroon just pääsin ja nyt ajattelin vain chillata jonkin aikaa.

Heh, mulla on 22% koossa ja San Fierosta ei vielä tietoakaan :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Alkaa pikkuhiljaa pännimään nämä autokilpailut :mad:

Varsinkin tämä Badlandsin ensimmäinen, Wu Zi Miu... En tosin jaksanut kokeilla tänään kuin yhden kerran, joten eiköhän se harjoittelulla mene läpi... Pitää ilmeisesti kokeilla rekalla seuraavalla kerralla :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Thingy sanoi:
Onkos noihin aluevaltaussotiin jotain taktiikkaa, kun satun aina kuolemaan viimeistään kolmannen aallon alussa???? suojat löytyvät kyllä ja yleensä värvään pari jengiläistä mukaani, mutta silti tulee turpaan aina niin monelta suunnalta että henki lähtee. Lisäksi vielä lähes aina kytät osuvat paikalle ja ampuvat ainoastaan (mutu) minua! :eek:
Jokaisen aallon lopussa kerää rahat ja aseet pikaiseen pois ja ryntää mahdollisimman kauas sen hetkisestä olinpaikastasi. Pahikset kuitenkin ilmaantuvat niille tienoille jossa lahtasit edellisen aallon, kun nyt oletkin esimerkiksi kadun toisessa päässä, niin tämä seuraava aalto tuleekin kiltisti jonossa(tai ainakin samalta suunnalta) sinua hakemaan, tästä on helppoa napsia yksi pahulainen kerrallaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

SamTheMan sanoi:
Alkaa pikkuhiljaa pännimään nämä autokilpailut :mad:

Varsinkin tämä Badlandsin ensimmäinen, Wu Zi Miu... En tosin jaksanut kokeilla tänään kuin yhden kerran, joten eiköhän se harjoittelulla mene läpi... Pitää ilmeisesti kokeilla rekalla seuraavalla kerralla :D

Valitettavasti noissa ei saa vaihdettua edes ajoneuvoa, ei ainakaan kaikissa kisoissa. Mutta olen huomannut että kovin maastoisilla radoilla auttaa kun rämpyttää kaasua, jotenkin auto kulkee tuolloin varmemmin/ ei lähde yhtä helposti heittelehtimään.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Olivathan nuo alueiden valtaukset vapaaehtoisia, mutta koska toteutus on niin itseään toistava, olisi varmaan ollut parempi, jos karttaa ei olisi jaettu niin suureen määrään eri alueita.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

King Flea sanoi:
Onko se laskuvarjo siellä huipulla kertakäyttöinen, itse hyppäsin ja innostuksen vallatessa lähdin takaisin huipulle, mutta varjoa ei enää ollutkaan sieltä.
Tulee se sinne huipulle uudestaan 6 tunnin kuluttua, siis ruudulla olevan kellon mukaan.

Niitä varjoja ei pysty keräämään varastoon, eli siis otin yhden, kiertelin kortteleita 6 minuuttia varjo mukana. palasin katolle ja sinne oli ilmestyny uusi laskuvarjo, sen pystyi ottamaan, mutta äijällä oli silti vain yksi varjo.
 
NewsFlash

GTA:SA murskasi myyntiennätykset Briteissä 03.11.2004

Grand Theft Auto: San Andreas murskasi ennätykset ensimmäisellä viikollaan Iso-Britanniassa ja vei nopeiten myyneen pelin tittelin Metal Gear Solid 2:lta yli kaksinkertaisilla myyntilukemilla.

Listoja keräävän Chart-Trackin mukaan San Andreasta myytiin 575 156 kappaletta ja listajärjestelmän ulkopuolella olevien liikkeiden myynnin arvellaan nostavan lukeman 677 000 kappaleeseen. Itse asiassa vain kymmenen PS2-peliä on myynyt kaiken kaikkiaan enemmän, kuin mihin GTA:SA ylsi ensimmäisenä viikkonaan vain kahden päivän myynnillä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Minun kokemukset tästä on, että joka paikka myy "ei oo":ta Lahdessa. Vi**u tämän takia menin ja ostin PS2:en viikonloppuna, nyt ei ole sitten sille pelattavaa. :mad: :(
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Onkos kukaan muuten kokeillut tuota kaksinpeliä? Itse löysin yhtenä iltana paikan missä pyörii "2 player" ikoni, mutta en vaan muista enää missä.

Ei kenelläkään ole mitään tietoa mistä sen löytäisi?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nupe_31 sanoi:
Onkos kukaan muuten kokeillut tuota kaksinpeliä? Itse löysin yhtenä iltana paikan missä pyörii "2 player" ikoni, mutta en vaan muista enää missä.

Ei kenelläkään ole mitään tietoa mistä sen löytäisi?

Kaksinpelin voi tietojeni mukaan aloittaa tyttöystäväsi Denisen pihalta löytyvästä symbolista.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

King Flea sanoi:
Kaksinpelin voi tietojeni mukaan aloittaa tyttöystäväsi Denisen pihalta löytyvästä symbolista.

Hmm..missäköhän tarkalleen se Denisen piha oikein on?

En ole pelannut vielä niin pitkälle..
 
Ylös Bottom