Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Juu.. Itse olen vähän pitänyt liian kovaa kiirettä. Ja mulla on se vika yleensä, että pyrin täydellisyyteen peleissä, vaikka ne ovat tarkoitettu huviksi. Eli pitäisi munkin nyt vähän relata ja ei ottaa tätä niin tosissaan. Välillä tehnyt SA:ssa niinkin, että kun jokin menee vähänkin pieleen, niin heti lataan :o Esim. vaikka jokin oma alue vallataan tjs.


Mutta eikö se juuri ole kivaa, että saa vallata sen alueen takaisin itselleen?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Saabas sanoi:
Mutta eikö se juuri ole kivaa, että saa vallata sen alueen takaisin itselleen?

No joo.. Niin tosiaan... Eihän siitä tulisi mitään, jos ne ei valtaisi niitä, niin enhän mä sais enää vallaattuu mitään, kun kaikki on jo mulla! Aevan!!... Thats da point.. :p

Ja eihän siinä tosiaan mitään järkeä ole, että esim. kahmii kaikki aseet itselleen ja jos menettää jonkun aseen niin lataa pelin ja taas keräilee. Tai jotain vastaavaa..

Ja Vice Cityssä ei tarvinnut paljoa aseita ostella, kaikki löytyi jostain. En silloin viitsinyt käyttää rahaa paljon, kun en tiennyt, että riittääkö rahat, mutta tosiaan niistä vuokristahan saa aina rahaa jne.

Kiva... valaistitte minua.. thnx :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Välillä tehnyt SA:ssa niinkin, että kun jokin menee vähänkin pieleen, niin heti lataan

Itse pelasin jostain syystä Vice Cityn tuon tyylisesti läpi. Aika turhauttavaa loppujen lopuksi. Onneksi tajusin, että ei GTA:issa kannata pyrkiä täydellisyyteen, just let it roll. Nytkin pyrin kyllä parantelemaan CJ:tä parhaan mukaan, mutta tavaroilla, aseilla tai autoilla jne. ei ole niin väliä. Kyllä niitä saa keräiltyä jälkeen päin.

Löysin muuten Bayn lentokentältä (etelänurkasta) Maverick -helikopterin, ja mitäs muutakaan kuin nokka kohti Las Venturasta, joka ei ole vielä tällä hetkellä pelini CJ:lle avoin. Noh, 5 tähden wanted level tuli itseasiassa jostain syystä jo San Fierrossa, liekö joku pieni bugi, mutta hienoin juttu tapahtui vasta Las Venturasin ilmatilassa... Hävittäjälentokone nimittäin alkoi lentämään perässä! Ampui ensin pari ohjusta, jotka jotenkin onnistuin väistämään. Mutta jo Las Venturasin keskustassa kopterini putosi :/ Noh mitäs, FBI perässä en kauaa pysynyt hengissä, mutta onnistuin muutaman kilsan vielä paeta. Siistein ajojahti SAssa tähän mennessä :) Las Venturasin alue aivan mielettömän hienon oloinen.

edit:
Hävittäjä lähti perään kaiketi Area 69:n ylittämisen takia.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

werty sanoi:
Tuli tällainen hauska stuntti tehtyä vahingossa. Se pilvenpiirtäjä mistä Los Santosissa saa sen laskuvarjon niin tuli hypättyä sieltä alas... ilman laskuvarjoa :D mutta kaiken lisäksi satuin selviämään siitä pudotuksesta!! eli aika hullu meininki :p

Mää kokeilin hypätä sieltä poliisiprätkällä, mut huonommalla seurauksella :P Onko se laskuvarjo siellä huipulla kertakäyttöinen, itse hyppäsin ja innostuksen vallatessa lähdin takaisin huipulle, mutta varjoa ei enää ollutkaan sieltä. Oma pelini on nyt siinä vaiheessa, että varsinaisia pelitunteja takana vajaat 11h ja prosentteja nyt vähän päälle 12%. Tietenkin on tullut vedeltyä Joy Rideä ilman saveja ja eihän ne pelimäärään lisäydy. Odotan innolla valtaustehtävää niin sitten vallataan Los Santos! ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Jep jep, nyt tein sen. Eli ostin Ps "twon" vai mikä lienee... Ja Gta:n On todellakin loistava peli, muistikortti tuppas unohtumaan vaan kauppaan, niin on tämäpäivä vaan ollut"rälläystä" ympäri cityä.

Edit: Hirveästi virheitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Blackdawn sanoi:
Olettekos jo käyneet Pig Penissä private showta katsomassa?
Itselle käy aina niin että peli tilttaa kun yrittää mennä sisään vaikka olis rahaa ja kaikkee??? :(
Käykös muillakin näin vai pääsettekö sisään?
4 kertaa olen käynnyt, eikä ole mennyt jumiin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Viimeinkin aukesi las venturas. 50% pelistä suoritettu. Saa muuten aivan h******n hauskan "kulkupelin" alleen viimeisistä tehtävistä aavikolla :D.

Jos joku haluaa tietää niin
Carl varastaa area 69:stä jet packin. On muuten hauska vehe ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

FolioMies sanoi:
Löysin muuten Bayn lentokentältä (etelänurkasta) Maverick -helikopterin.

Löysitkö myös ihan sen helikopterin takaata sellasen hienon kilpamoottoripyörän? :) Pirun hieno on.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Byääh, nyt sitten menetin kaikki aseet :( Mutta pääsinpäs San Fierroon vihdoinkin... Turhaan keräilin AK47:aan paukkuja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nyt on tänään ruvennut bugittamaan huolella toi peli. Ensinnäkin menetin toisenkin tuunaamani auton "tuunaukset" eli autotallista löytyi mattavalkoinen perusmalli, hienon liekkikuvioisen sijasta. Lisäksi kaikki välianimaatioiden puheet kuuluvat pelkästään joinain ihme koodiääninä (sama jos normaali cdsoittimella soittaa data-tiedostoja), siis kaikki välianimaatioiden puheet!!!! :eek: Rupiaa hiljalleen vi******n! Onko kellään muulla sattunut vastaava.

Miten on, saattaako johtua siitä, että pelilevyssä oli jo alunperinkin pari pientä naarmua? :confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kylläpäs kannatti tahkota tuota autokoulua viimoset pari tuntia :cool:
Autokoulun jo läpäiseet tietävät varmaan mistä puhun..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Yritän lukea tätä ketjua mahdollisimman vähän. Pelistä suoritettu 12 prosenttia ja te muut tunnutte olevan paljon pidemmällä jo kun pelaan rauhallisesti. Piru vie, alkaa hirveä kiire kolottaa niskassa ja se melkein syö kohta peli iloa. Eihän tämä kilpailu ole, mutta kun en malta odottaa että pääsen tuonne asti missä te jo olette.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Taas meni äsken pelailu vähän överiksi:

Pitihän sitä hommata maksimistatsit Tec 9:llekin, nyt voi käyttää kahta ja tulivoima on sen mukainen :D Äijiä kaatuu kuin heinää...

Nyt meni 20 h / 100 päivää pelissä rikki... Tosin tuo todellinen peliaika lähentelee varmaan 30 tuntia, koska latailen niin usein kun menee vähänkin pieleen :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ikävä huomata että edellisten jaksojen sankarilla menee noinkin huonosti... tosin, nyt hän saa taatusti tarpeensa tyydytettyä! :rolleyes:
..onkos ketään saanut selville että miltä kanavalta tuo Axl Rosen jutustelu tulee ja mitä on hänen sanomaa tuossa??
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Onpas nihkeetä. Kerran siellä strippiluolassa jumahti peli ja äsken yhtä tehtävää suoritettaessa. Ruutu pimeänä eikä auttanut ku resetointi.

Vois kyl jo pistää kiinnikin, pelaamista 11-02...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

jenssode sanoi:
...onkos ketään saanut selville että miltä kanavalta tuo Axl Rosen jutustelu tulee ja mitä on hänen sanomaa tuossa??
Axlhan on DJ Tommy "The Nightmare" Smith eli äänessä K-DST "The Dust" jenkkirokki-kanavalla jatkuvasti.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Onko jossain jotain käteviä autotalleja sen CJ'n talon lisäksi (jonne mahtuu vain vaivaiset kaksi menopeliä), vai saako niitä vasta kun ostaa itselleen kiinteistöjä? Saisi kaikki lowriderit, keikkaus-pakut, prätkät ja fillarit kätevään talteen.

Itse olen lähinnä pyörinyt kaupungilla ja tehnyt silloin tälllöin tehtäviä. Rahaa ei ole kertynyt juuri yhtään ja nekin vaivaiset tonnit ovat menneet auton tuunaamiseen. Vedonlyönti tuntuu pieneltä "huijaamiselta" jos siitä saa helposti aivan älyttömiä summia. Diilereitä ei löydy koskaan sillon kuin niitä tarvitsisi - realistista. Noista kotipoikien tehtävistä nyt ei ainakaan hyödy yhtään rahallisesti. Jotain pitäisi keksiä.

Pääseekö kahta uzia käyttämään harjoittamalla uzin ampumistaitoja?

On kyllä hauskaa rautalangan vääntämistä välillä nuo animaatio-osuudet.

- "Who got all the straps? Who got all the straps?"
- "Ummm.. who got all the guns.."

Pakko käyttää ensin slangi-ilmaisuja, mutta silti vielä vääntää väkisin rautalangasta, että kaikki ymmärtää. Noita on tullut useampiakin vastaan ja aina yhtä tökeröitä. :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mistäs talon katolta se hyppyvarjo nyt sit oikein löytyykään? yritin etsia downtown:sta pyöreää pilvenpiirtäjää ja mielestäni muutaman sellaisen löysinkin mutta en kyllä päässyt kumpaankaan taloon sisälle jotta olisin katolle päässyt :( help me ! :)
 
Ylös Bottom