Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

LMR sanoi:
Yksi asia on kyllä jäänyt hieman vaivaamaan. Jokaisesta tehtävästä näyttäisi tulevan n. 0.5% "Progress made"-kohtaan, mutta esimerkiksi omia tageja maalaamalla prosenttimittari ei nouse edes sitä 0.01% minkä tarkkuudella se näyttää! Onko tässä nyt joku bugi jonka takia en koskaan voi saavuttaa 100%, vai tuleeko noista graffiteista, ostereista ja muista tosiaankin vähemmän prosentteja kuin 0.01? Ei kai pelissä nyt kahtasataa tehtävää ole...mutta eihän tällä menolla muuten saa ikinä täytettyä mittaria sataseen.

Veikkaisin, että prosentteja tulee lisää vasta kun on saanu tägättyä kaikki tai kerättyä kaikki osterit/hevosenkengät.

Itse kiidän jo melkein 60% ja Venturasin neonvalot ovat tulleetkin jo tutuiksi. Taivastakin on tullut valloitettua jo vaikka minkälaisella lennokilla.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

AllEyezOnPac.com sivuilla oli joskus uutisissa, että Tupac saattaa olla pelihahmona pelissä, no miten on?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Eikö pelissä pysty pitämään enempää kuin yhtä customia? Mulla kävi semmoinen juttu että olin ensin tuunannu mun Broadwayn ja pidin sitä ekan "kodin" tallissa. Sitten kun hankin toisen customin, Remingtonin ja laitoin sen toisen asuntoni talliin, niin palatessa taas ekaan asuntooni, se Broadway oli muuttunut tavalliseksi valkoiseksi malliksi :eek: Ei siihen nyt paljoa ollut rahaa mennyt, mutta harmittaa tuo kummiskin :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

On pikkusen ärsyttävää välillä kun tuo peli alue on noin valtava :mad:. Jotkut tehtävät on aivan helppoja, mutta kun pitää ensin ajaa jonnekin hevon vi****n ja sitten ottaa sieltä auto ja taas toiseen päähän pelikenttää ja sitten kun tehtävä suoritettu niin takasin sinne mistä on lähteny. Niin ja kaiken lisäksi ei ole vielä edes vika kaupunki auki, saa nähdä mitä siitä sitten tulee...saakohan mistään teleporttia tms. :D.
On kyllä muuten aivan loistava peli. 17h on tullut pelattua ja 25% suoritettu. Se raviveikkaus on tosiaan kannattavaa, mutta omasta mielestä on hieman huijausta ottaa niin helppoa rahaa :p.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Thingy sanoi:
Eikö pelissä pysty pitämään enempää kuin yhtä customia? Mulla kävi semmoinen juttu että olin ensin tuunannu mun Broadwayn ja pidin sitä ekan "kodin" tallissa. Sitten kun hankin toisen customin, Remingtonin ja laitoin sen toisen asuntoni talliin, niin palatessa taas ekaan asuntooni, se Broadway oli muuttunut tavalliseksi valkoiseksi malliksi :eek: Ei siihen nyt paljoa ollut rahaa mennyt, mutta harmittaa tuo kummiskin :mad:

Tuohon en osaa sanoa tässä vaiheessa vielä mitään, mutta itselläni on se ongelma, että mitään autoja, mitä haluaisin, ei voi tuunata. :mad:
En halua mitään lowrideria, vaan kunnon tuningin. Siellä etelässä olen yrittänyt joitakin modata, mutta ei ole onnistunut. Pohjoisemmalla on yksi paikka, missä pystyi modata Fortunea, vai mikä olikaan, mutta sitä ei voi modata siellä etelässä. Pohjoisempi modaustalli olisi käynyt, mutta siellä ei ollut osia.
Mutta yritänpä tässä vielä etsiä lisää autoja, joita pystyisi modata.
(Ja olen ihan ekalla alueella. En vielä mitään uusia kaupunkeja avannut. Ehkäpä niitä autoja voi modata sitten myöhemmin paremmin)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

kmt-85 sanoi:
Se raviveikkaus on tosiaan kannattavaa, mutta omasta mielestä on hieman huijausta ottaa niin helppoa rahaa :p.

Jep, kaverilla huomasin tuon pikkukikan ja tuli hyvin nopeasti 1,5 m$ tili. Onhan se ihan hauskaa, että on varaa melkein kaikkeen, mutta tavallaan silloin katoaa se ansaitsemisen ilo. Kuitenkin peli on selvästi tarkoitettu pelatattavaksi (ainakin alussa) melko tiukoilla rahamäärillä. Nooh, onhan tuo yksi pelin ominaisuuksista. Itse en ainakaan aio omassa pelissäni veikkausta harrastaa :)

Swhat, San Fierrossa on ihan hyvät modausmestat. Nitroooooos :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

RAviveikkauksesta aamulla tuli voittoja, mutta äsken pelasin niin muutamaan otteeseen menetin rahani. Onneksi on savettu aiemmin :P Panostan aina keltaseen jos johonkin. Tarviiko pelissä edes rahaa, muuhun kuin kämppien ostoon ja shoppailuun?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mä olen kokeillut veikkausta kaksi kertaa 500 taalalla ja molemmilla kerroilla mun veikkaama hevonen jäi viimeiseksi, vaikka kertoimet olivat 1:4 ja 1:3. Mistä voittajan voi tietää, vai onko se puhdasta tsägää? Biliksessä olen taas voittanut aina kun olen pelannut, mutta sehän onkin taitoa. :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Miten joku voi voittaa tuossa raviveikkauksessa? Itse olen laittanut sitä kymmenen kertaa, kertaakaan en ole voittanut, usein oma hevonen jäänyt kaiken lisäksi viimeiseksi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Willennium sanoi:
Miten joku voi voittaa tuossa raviveikkauksessa? Itse olen laittanut sitä kymmenen kertaa, kertaakaan en ole voittanut, usein oma hevonen jäänyt kaiken lisäksi viimeiseksi.

Ihan puhtaasti tuurista kiinni.

Ne kertoimet on ihan älyttömiä. Itse pistin koko 170 tonnin omaisuuteni sille hevosella jonka kerroin on 12 ja se meni ja voitti. Nyt on sitten rahaa, mutta toisaalta nyt kaiken saa aivan liian helposti.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Thingy sanoi:
Eikö pelissä pysty pitämään enempää kuin yhtä customia?

Minulla ainakin ovat pysyneet tallissa kaikki joita olen tuunannu, tallissa tällä hetkellä 4 tuunattua autoa.
Urheiluautoja ei oikein saa laiteltua, mutta esim. blista compactiin saa laiteltua paljon tuninkia.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Willennium sanoi:
Miten joku voi voittaa tuossa raviveikkauksessa? Itse olen laittanut sitä kymmenen kertaa, kertaakaan en ole voittanut, usein oma hevonen jäänyt kaiken lisäksi viimeiseksi.

Minä voitin. Viisi taalaa oli vain kiinni, joten ei minusta miljonääriä tullut. Tsäkää se vain on. Mitä enemmän pelaa sitä varmemmin häviää.

Juuri Staminaa kehitä, lihakset ovat aika hyvin kohdallaan, kiitos alkuinnostuksen punttien nostossa. OG Loc ei osaa räpätä, ei sitten yhtään :o

Todella hyvä peli. Olen pelaillut muutaman tunnin sitä (en seivaa joka pelikerran jälkeen jos en tee tehtäviä ja monet kerrat olen vain ajellut ympäriinsä, hengailut, tutkiskellut maastoa jne.) joten en ole siinä vielä pitkällä. Todella hyvä peli. Välillä se nykäisee kun kuvakulmia pyörittelee. Piirto etäisyys myös välillä häiritsee, mutta ei kyllä pilaa peli ilosta kuin prosentin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Minä en oikein viitsi kerätä helppoa rahaa vedonlyönnillä... Olen kerännyt jo $150000 pelkästään huumediilereitä tappamalla ja milloin mistäkin. Ajattelin tässä, että valtaan kaikki alueet itselleni, ennenkuin jatkan tehtävien tekemistä :cool:

Kuinka kauan tätä Denise-nimistä typyä pitää kuskata edestakaisin? Aina, kun ehdin päästä vauhtiin aluevaltauksissa, niin se naikkonen soittaa ja valittaa tylsyyttä... Saako siitä mitään palkintoa, jos Denise-statsin saa huippuun?

Olen pelaillut jo varmaan 20h (70 päivää pelissä) ja prosentteja on kertynyt vasta alle 14 :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

SamTheMan sanoi:
Kuinka kauan tätä Denise-nimistä typyä pitää kuskata edestakaisin? Aina, kun ehdin päästä vauhtiin aluevaltauksissa, niin se naikkonen soittaa ja valittaa tylsyyttä... Saako siitä mitään palkintoa, jos Denise-statsin saa huippuun?

Denise ostaa sulle übertyylikkään Pimp Suitin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

SamTheMan sanoi:
Olen pelaillut jo varmaan 20h (70 päivää pelissä) ja prosentteja on kertynyt vasta alle 14 :D

Ihan hyvä. Mulla vähän sama vauhti. Peliaikaa nyt noin 12h ja prosentteja väliltä 5-6 :rolleyes:

Fillarit on kyllä hauskoja. Äijä ottaa pyörän selässä hienon asennon, kun päästää fillarin valumaan alamäkeen takaperin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Siis täh, mulla on 23h ja 41% enkä ole edes hosunut vaan pari kertaa ollut tunninkin verran äijjä vaan odottamassa hengityksen tms. muun tasaantumista ja sillä välin on hyvin ehtinyt vaikka syömään ja unohtamaan että peli on vielä päälläkin :)
Ei kai tässä kauaa enään mene kun on "läpi", voi sitten niitä erikoisuuksia kokeilla ettiä jos enään jaksaa.
Vice Citykin oli vissiin läpi jossain ~60% kohdalla.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

tuota oon nyt päässyt San Fierroon ja enää mulla ei näy jengien hoodit. Nyt Grove streetillä hengaa Ballaksia ja enää en saa aikaa niitä jengisotia... tarkotettiinkohan tällä juuri sitä että kun on pelannut 12h sen asiat vaikuttaa kovastikkin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

xlt sanoi:
tuota oon nyt päässyt San Fierroon ja enää mulla ei näy jengien hoodit. Nyt Grove streetillä hengaa Ballaksia ja enää en saa aikaa niitä jengisotia... tarkotettiinkohan tällä juuri sitä että kun on pelannut 12h sen asiat vaikuttaa kovastikkin.

Itse olen suunnilleen samassa kohtaa. Enää ei Los Santosiin ole oikein asiaa. Pelin muuttuu hiukan kun suorittaa ne maaseudulla olevan tehtävät.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tomppa- sanoi:
Ihan hyvä. Mulla vähän sama vauhti. Peliaikaa nyt noin 12h ja prosentteja väliltä 5-6 :rolleyes:

Fillarit on kyllä hauskoja. Äijä ottaa pyörän selässä hienon asennon, kun päästää fillarin valumaan alamäkeen takaperin.

Mullakin on peli tunteja reilut 12 ja tehtäviä tehtynä 12. :D Olen GTA:a tottunut aina pelaamaan todella rauhallisesti, tällä vauhdilla GTA on läpi ensi vuoden toukokuussa. Sinänsä muuten harmittaa nuo helpot tienaus kikat, esim paloauto tehtävät, tienasin niillä n. 65 000$, mutta raveja en ymmärrä, olen vain hävinnyt niissä pari tonnia. Voitan raveissa n. joka 8s kerta ja ihmettelenkin, että miten jotkut laittavat vaan puhtaalta pöydältä 100 000 peliin ja voittavat ensimmäisellä yrityksellä. Noissa helpoissa tienaus kikoissa on myös se vikana, että vaikka minusta se onkin typerää saada niin helposti ja vaivattomasti paljon raha, en itsekään pysty kiusausta vastustamaan.
 
Ylös Bottom