Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Siis eikö Los Santosiin enää pääse enää takaisin kun sieltä ekakertaa poistuu?
Siis koskaan?
Jos on jäänyt vielä keräämättä ostereita, sprayaamatta tageja... niin pitääkö ne kaikki saada kerättyä silloin kun on vielä vain Los Santos auki, tai ne jä keräämättä koko loppupelin ajaksi ja täydet 100% on mahdotonta enää saada.

Vai onko Los Santos vaan jonkinaikaa suljettu, ja loppupuolella peiä kun saat koko kartan hallintaasi pääsee Los Santosiinkin taas takas?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

juupajaapa sanoi:
Siis eikö Los Santosiin enää pääse enää takaisin kun sieltä ekakertaa poistuu? Siis koskaan?

No tietysti pääsee. Sinne ei vaan "tarvitse" mennä tehtävien perässä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Olettekos jo käyneet Pig Penissä private showta katsomassa?
Itselle käy aina niin että peli tilttaa kun yrittää mennä sisään vaikka olis rahaa ja kaikkee??? :(
Käykös muillakin näin vai pääsettekö sisään?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Blackdawn sanoi:
Olettekos jo käyneet Pig Penissä private showta katsomassa?
Itselle käy aina niin että peli tilttaa kun yrittää mennä sisään vaikka olis rahaa ja kaikkee??? :(
Käykös muillakin näin vai pääsettekö sisään?

Missäspäin Los Santosia kyseinen paikka sijaitsee?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mutta mutta.... aikas hölmöä, jos ei enää pääse jengisotia käymään! :(
Olen nyt maaseudulla ja kaikki aseet veivät polliisi. Voisinpä tuossa ehkä käydä vielä siellä jengialueilla katsomassa paikkoja jne.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Blackdawn sanoi:
Olettekos jo käyneet Pig Penissä private showta katsomassa?
Itselle käy aina niin että peli tilttaa kun yrittää mennä sisään vaikka olis rahaa ja kaikkee??? :(
Käykös muillakin näin vai pääsettekö sisään?



Sama juttu. Kolmesti olen yrittänyt sisään, ja kerran päässyt. Ruutu vain pimenee eikä edes levykelkan avaaminen ja sulkeminen auta. Ei siis liene pelilevyssä vikaa...


Ja vai että ei enää pääse jengisotia käymään? Tämä kyllä ottaa hieman päähän, kun ajattelin sotia alueista "sitten myöhemmin"...no, eivätpä ne kovin mielenkiintoisilta vaikuttaneet..

Aloin muuten jo arvostamaan San Andreasin grafiikkaa...maaseudulla auringonlaskussa ajellessa peli näytti aivan häkellyttävän kauniilta, aurinko häikäisi oikeasti ja taustalla soinut K-Rose lisäsi tunnelmaa. Muutenkin esimerkiksi autojen heijastukset ovat nättejä, ne olisi kyllä puolestani saanut uhrata jos sen kustannuksella olisi saatu parempi ruudunpäivitys.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

LMR sanoi:
Aloin muuten jo arvostamaan San Andreasin grafiikkaa...maaseudulla auringonlaskussa ajellessa peli näytti aivan häkellyttävän kauniilta, aurinko häikäisi oikeasti ja taustalla soinut K-Rose lisäsi tunnelmaa. Muutenkin esimerkiksi autojen heijastukset ovat nättejä, ne olisi kyllä puolestani saanut uhrata jos sen kustannuksella olisi saatu parempi ruudunpäivitys.

Joo.. Ja pimeä on toteutettu melko hyvin. Ja jos on pimeetä, niin ei oikeasti näe kunnolla eteenpäin SA:ssa. Vuorelta olisi ollut kiva katsoa maisemia, mutta pilvisyys haittasi. Kyllä sieltä vähän näki.

Tarkistin tilanteen ja minultakin oli jo hävinnyt nuo jengialuemerkinnät. :mad:
Olisi ollut kiva sotia vähän myöhemmin. hmph... kaippa se joskus tulee takaisin. Nyt kun saan "maataloustehtävät" :p tehtyä, niin en kyllä hätiköi enää tehtävissä. Olen nytkin tehnyt liian kovalla vauhdilla.. olis pitäny vaan ottaa iisisti ja chillata kaupungilla yms.
Metkut tyttöystävän kanssakin on jäänyt käymättä läpi... (siis tässä pelissä :D )
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

LMR sanoi:
Ja vai että ei enää pääse jengisotia käymään? Tämä kyllä ottaa hieman päähän, kun ajattelin sotia alueista "sitten myöhemmin"...no, eivätpä ne kovin mielenkiintoisilta vaikuttaneet..

Jengisodat jatkuvat "sitten myöhemmin", joten ei kannata huolestua tai aloittaa peliä uudelleen jos alueiden valtaus jäi ensimmäisellä kerralla puolitiehen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Blackdawn sanoi:
Olettekos jo käyneet Pig Penissä private showta katsomassa?
Itselle käy aina niin että peli tilttaa kun yrittää mennä sisään vaikka olis rahaa ja kaikkee??? :(
Käykös muillakin näin vai pääsettekö sisään?


Minullakin meni tilttiin kun menin katsomaan, rahaakin oli...

Ei muuten mitään mutten ehtinyt tallentaa edellisen tehtävän jälkeen. :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Versio sanoi:
Jengisodat jatkuvat "sitten myöhemmin", joten ei kannata huolestua tai aloittaa peliä uudelleen jos alueiden valtaus jäi ensimmäisellä kerralla puolitiehen.

Hei hyvä, kun kerroit.. Nyt ei tarvi olla huolissaan. :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

jeh tänää dosesta sen hain ja pelihän on aivan loistava. :D Aluks kyl olin ihan sekasin ku vaikee liikkuu ees pienel alueel ilman et ois sekasin mis joku paikka on ja kartastaki vaikee kattoo apuu vaikka autto se kyl sit hieman. Vice cityssä ei tullu eksyttyä kun alueet olivat juuri sopivan kokoisia. Rauhassa nyt sit vaa niitä tehtäviä tekemään ja välil käy siel punttiksel nii kyl se peli siitä alkaa sujumaan (hienot kuteet jo hankkinu ja respectii on kiva saada). :cool:
En oo oikee kerenny mitää omaa autoa hankkimaan ukolle, mutta kyl sekin tulee hankinta listaan kuhan viel vähän oon noita tehtäviä tehny lisää. Jos jollakin ois jotai vinkkejä antaa alottelijalle vaikka rahan saanista nopeammin niin voi kertoa. :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Blackdawn sanoi:
Olettekos jo käyneet Pig Penissä private showta katsomassa?
Itselle käy aina niin että peli tilttaa kun yrittää mennä sisään vaikka olis rahaa ja kaikkee??? :(
Käykös muillakin näin vai pääsettekö sisään?

Kerran yritin mennä ja peli tilttas siihen :( Tainnut jäädä peliin bugi :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kiitokset varoituksesta, pitääpä välttää pelissä kyseistä paikkaa... Ei kai alueita pidä enää vallata uudestaan takaisin? Olen tässä n. 10 tuntia "laajentanut reviiriäni" ja Los Santosin alueet ovat 100% hallussani. Ei kai siinä mitään, vaikka alueet menisivätkin, sainpahan ainakin respectin niin täyteen kuin mahdollista (vaikka en edes vielä ole aukaissut San Fierroa :D ).

Nyt tässä oikeastaan voisi huomenna "jatkaa" peliä ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Jogi sanoi:
Sitten loikkaus pääasiassa graffan tekniseen toteutukseen. (Minulla on ps2 julkaisupäivän versio joten se alkaa aika vanha olemaan, voi olla että muilla ei näitä huonoja juttuja tule )
Noissa alun elokuvamaisissa pätkissä esiintyy aika kovia nytkähdyksiä kuvanpäivityksessä, mitä ilmeisemmin äänen "streemaamisesta" levyltä johtuen. Ei paha mutta ei läpinäkyväkään.
Kuvanpäivitys notkahtelee mielestäni enemmän kuin VC:ssä ja "mutu" on vastaantulevat autot ja jalankulkijat tupsahtavat lähempänä näkyville kuin aiemmin (pitäisi koettaa VC:ä ja varmentua..) Uutuutena(?) ruoho yms kasvillisuus (ainakin tiheämpänä) piirtyy suht lähellä pelaajaa, n. 10-15m päässä.
Piirtoetäisyyttä en ole vielä hahmottanut, isot puut ainakin tuntu piirtyvän ihmeen lähellä. Kai tähän pitäisi jotain positiivistakin keksiä mutta pääpiirteittään +-0 kai lopputulos on, jotain uudistuksia mutta hinta niistäkin on maksettava.

eipä ole yllätys kun ottaa huomioon muistin vähyyden, niin eikai sitä paljon parempaa voinut toivoakkaan?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mitenkäs työ ootta tehny, ku ootte epäonnistunu tehtävässä? Lataatteko pelin, niin kuin minä, vai jatkatteko peliä ja ehkäpä yritätte uurestahan?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Lataan joka kerta uudestaan... AK47:aan on kertynyt jo yli 5000 patia, enkä halua menettää niitä (kunnes peli itse niin haluaa).
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tuli tällainen hauska stuntti tehtyä vahingossa. Se pilvenpiirtäjä mistä Los Santosissa saa sen laskuvarjon niin tuli hypättyä sieltä alas... ilman laskuvarjoa :D mutta kaiken lisäksi satuin selviämään siitä pudotuksesta!! eli aika hullu meininki :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Mitenkäs työ ootta tehny, ku ootte epäonnistunu tehtävässä? Lataatteko pelin, niin kuin minä, vai jatkatteko peliä ja ehkäpä yritätte uurestahan?

Pelitunteja takana 13 enkä ole kertaakaan "palannut takaisin" edelliseen seiviin. Ei se tunnu oikealta pelaamiselta. Eikä mulla edes ole kiire mihinkään.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tomppa- sanoi:
Pelitunteja takana 13 enkä ole kertaakaan "palannut takaisin" edelliseen seiviin. Ei se tunnu oikealta pelaamiselta. Eikä mulla edes ole kiire mihinkään.

Juu.. Itse olen vähän pitänyt liian kovaa kiirettä. Ja mulla on se vika yleensä, että pyrin täydellisyyteen peleissä, vaikka ne ovat tarkoitettu huviksi. Eli pitäisi munkin nyt vähän relata ja ei ottaa tätä niin tosissaan. Välillä tehnyt SA:ssa niinkin, että kun jokin menee vähänkin pieleen, niin heti lataan :o Esim. vaikka jokin oma alue vallataan tjs.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Mitenkäs työ ootta tehny, ku ootte epäonnistunu tehtävässä? Lataatteko pelin, niin kuin minä, vai jatkatteko peliä ja ehkäpä yritätte uurestahan?

Ite en oo ikinä GTA-peleissä kesken lataillut peliä. Jos aseet lähtee niin mitä sitten? Saahan niitä uusia ja se tuo mielenkiintoa lisää kun pitää hankkia ensin (ehkä) rahat niihin aseisiin. Eli tehtävää yritän siitä suoraan uudestaan ilman latailuja.
 
Ylös Bottom