Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Saabas sanoi:
Siis tätä on hieman noloa kysyä, mutta miten saan otettua tavaraa talosta, johon murtaudun? En millään onnistunut saamaan mitään käsiini siinä Ryderin tehtävässä, jos saisitte vastatuksi 21:15 olis aika jees, niin pääsis heti usko tai älän jälkeen jatkamaan. ;)
Kun meni nostattevan esineen viereen niin ruutuun tais tulla jopa ohje nostamiseen. Muisteekseni se oli kolmio, mitä painamalla esine otettiin mukaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Saabas sanoi:
Siis tätä on hieman noloa kysyä, mutta miten saan otettua tavaraa talosta, johon murtaudun? En millään onnistunut saamaan mitään käsiini siinä Ryderin tehtävässä, jos saisitte vastatuksi 21:15 olis aika jees, niin pääsis heti usko tai älän jälkeen jatkamaan. ;)

Muistaakseni kun kävelee laatikon kohdalle ja painaa kolmiota siirtyy kyseinen laatikko JC:n syliin, sitten vaan kävelee pakulle ja tulee ilmotus että laatikko toimitettu.


Iskin spoilertagit vaikka tuskin itse kysymys ketään järkyttää.

Edit: jah, minuutin myöhässä
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

peli tosiaan toimii myös kiintolevyn (hdloaderin) kautta. grafiikavirheet pienenivät hieman pölyiseen pleikkariini verrattuna. :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tänään sain pelin ja nyt on 6 tuntia pelattu putkeen, aivan uskomaton peli, niin paljo tekemistä ja nähtävää ym. ym.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tilttas! Ajelin moottoripyörällä Mulholland intersectionia ja yhtäkkiä kaikki pysähty äänet vaan jäi
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tulipas ensimmäistä kertaa sitten käytyä uimassa. Löysin simpukan.

Mitäs kaikkia temppuja pystyy pyörällä tekemään?
Siis jotain hieman "erikoisempia".
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Varsin upealta vaikuttava peli tämä San Andreas. Olen nyt pelannut noin 2½ tuntia, mennyt läpi muutamia tehtäviä ja tutkiskellut kaupunkia. Pidän ensinnäkin tunnelmasta, miljööstä, musiikista ja uudesta, hiukkasen paremmasta fysiikan-mallinnuksesta ( ja ajokeista joita on jotenkin... mukavempi ajaa ;) ).

Vice City oli tunnelmaltaan mahtava mutta jotenkin etäinen, tämä taasen tuntuu kotoisammalta. Dunno if it's the age, brotha!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Onko moni kokeillut jo kaksinpeliä? Kaverin kanssa hakkasin sitä juuri muutaman tunnin. Drive-by:t saa aivan uuden ulottuvuuden. Myös moottoripyöriä kannattaa kokeilla kahdestaan.

Siinä kaksinpelin alussa toinen pelaaja on nainen ja L1:tä painamalla pelaajat suutelevat... tämän voi tehdä myös vaikka poliisilla, jengiläisellä tai papilla. Näyttää hyvältä kun kaksi raavasta miestä vaihtaa kielarin.

No niin, takaisin pelaamaan!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mahtavia noi pitkät maantiet tuolla metsien keskellä, siisti vetää prätkäl tuhatta ja sataa, huomaa kyllä miten fps muuttuu, tuolla mis on pelkkää peltoa ja tietä niin tuntuu ihanalta, kumpa sama ruudunpäivitys olis myös kaupungissa..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Heh, jäi tehtävien suorittaminen nyt pelissä (ainakin toistaiseksi) takasijalle :D Liekö tämä nyt spoilaavaa, mutta kuitenkin:

Olen varmaan koko tämän illan pelkästään vallannut alueita itselleni muilta jengeiltä ja keräillyt siinä sivussa rahaa tappamalla huumediilereitä :D Rahaa onkin kertynyt liki $100000 ja nyt voi jo ostaa asuntojakin! Statsit ovat myös nousseet kohisten, mm. ampumataito ja tietysti respect.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tehkääpä pojat miehinen teko ja tehkää erikseen peliapualue tälle suoraan nyt. Ei nimittäin ole hauskaa kun joka toinen viesti on täällä tyyliin "Miten mä tapan tuon loparin, ku justiin se Jorma tuli ja tappo kaikki sen veljet ja paljastuki että oon sen isä, mutta mun vaimo onki raskaana kuvernöörille". Eli jos vain viiitsitte.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tulipa sitten tämäkin peli ostettua ja koska en omistanut ennen PS2 niin piti sekin prkl ostaa tämän takia. Ihan kiva tämä pienempi pleikkari kyllä. Rahaa saa muuten todella helposti vedonlyönnissä. Aloitin neljällä tonnilla ja 40min pelaamisen jälkeen rahaa oli koossa miljoona taalaa :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Juu mäkin koitin eilen sitä kaksinpeliä kaverin kanssa. Ihan kivaa ajella siellä jossaa vaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Nyt on jo alkanut grafiikkaankin tottua varsin hyvin, eihän tuo oikeastaan enää edes rumalta näytä! Onhan monissa peleissä tietysti parempaa grafiikkaa, mutta enää eivät kehnot tekstuurit ja muu haittaa. Valaistukset ovat jopa hienoja. Pari mielenkiintoista tehtävääkin on tullut vastaan. 20 tehtävää on nyt takana, en ole mielestäni paljoa kiirettä noiden kanssa pitänyt.

Bugeihin en ole juuri törmäillyt, kun taas Vice Cityssä niitä näkee joka paikassa. Joskus tosin rakennukset saattavat pysyä huonosti teksturoituina laatikoina vaikka on jo ihan vieressä, mutta onhan sillä PS2:lla aika homma latailla niitä uusia modeleita ja tekstuureja koko ajan hirveällä nopeudella isossa kaupungissa.

Yksi asia on kyllä jäänyt hieman vaivaamaan. Jokaisesta tehtävästä näyttäisi tulevan n. 0.5% "Progress made"-kohtaan, mutta esimerkiksi omia tageja maalaamalla prosenttimittari ei nouse edes sitä 0.01% minkä tarkkuudella se näyttää! Onko tässä nyt joku bugi jonka takia en koskaan voi saavuttaa 100%, vai tuleeko noista graffiteista, ostereista ja muista tosiaankin vähemmän prosentteja kuin 0.01? Ei kai pelissä nyt kahtasataa tehtävää ole...mutta eihän tällä menolla muuten saa ikinä täytettyä mittaria sataseen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Jaahas eilen tuli pelattua enemmän tai vähemmän putkeen kello yhdestä viime yö 03.30een. En ole varma olenko nukkunut ollenkaan, kun ainakaan mielestäni en saanut unta...
Tällä hetkellä pelitunteja on kerääntynyt 12 ja 10 % pelistä on takana. Mun äijä on ihan Mr. T näköinen eli keesi ja parta löytyy sekä äijä on erittäin patissa kunnossa. Täytyypä tästä lähteä parittamaan taas... :cool:

Milloinkohan tulee lisää tatuointivaihtoehtoja, kun nuo mitä tuossa alussa on ovat aika köyhiä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Thingy sanoi:
Mun äijä on ihan Mr. T näköinen eli keesi ja parta löytyy sekä äijä on erittäin patissa kunnossa.

Heh, mullakin on mr.T!
Mohikaani ja kunnon parta sekä hihaton paita... tarvisi vaan jostain löytää tuollaiset korvakorut kuin mr T.llä oli... :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Ruudunpäivityksessä on vähän ongelmia silloin tällöin, mutta onneksi pelin sisältö on vähintäänkin rautaa :) Olen pelannut nyt hieman vajaat 10 tuntia ja prosentteja on kertynyt vasta noin alle kuusi. Aika paljon on siis tullut tehtyä vaan ihan muuta kuin tehtäviä. Ympäristössä on niin paljon nähtävää ja koko ajan tuntuisi löytyvän uusia paikkoja. Mahtavaa. Ääniraita ei kylläkään ole minun mieleeni läheskään niin paljon kuin Vice Cityn vastaava, mutta kyllähän tuo tunnelmaan sopii silti.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

lare sanoi:
Tulipa sitten tämäkin peli ostettua ja koska en omistanut ennen PS2 niin piti sekin prkl ostaa tämän takia. Ihan kiva tämä pienempi pleikkari kyllä. Rahaa saa muuten todella helposti vedonlyönnissä. Aloitin neljällä tonnilla ja 40min pelaamisen jälkeen rahaa oli koossa miljoona taalaa :)

Kiitti vinkistä, 30 tonnia muuttui 15 minuutissa 300 tonniin :)


Vähän huonommin sen sijaan kävi, kun menin tallentamaan peliä. Ruudulle tuli ilmoitus "Tallentamista ei suositella aktivoidun koodin takia". Tallensin tietysti tyhjään tallennuspaikkaan, ettei tilanne vaan sotke varsinaista peliäni. Harmi silti, että tuli vahingossa jonkin koodi näppäiltyä. Nyt pitää löydä vetoa uusiksi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

lare sanoi:
Tulipa sitten tämäkin peli ostettua ja koska en omistanut ennen PS2 niin piti sekin prkl ostaa tämän takia. Ihan kiva tämä pienempi pleikkari kyllä. Rahaa saa muuten todella helposti vedonlyönnissä. Aloitin neljällä tonnilla ja 40min pelaamisen jälkeen rahaa oli koossa miljoona taalaa :)
No olihan toi vedonlyönti ihan jees. Laitoin panokseks puolet mun sen hetkisestä omaisuudesta eli n. 160 000 $ violettiin hevoseen ja se voitti ravit ja poistuin rakennuksesta n. 1,5 milj. taalaa rikkaampana. :cool:

Edit:
Kaikenlaisia lisätehtäviä on tullu suoritettua:
- Firefighter mission tehty ja siitä sain tulenkestävyyden (saa paljon ja helposti rahaa).
- Pimpin' mission tehty (huorien kuskausta) ja nyt kun otan huoran kyytiin saan siltä rahaa sen sijaan että se ottais multa.
- Ja yhden supermarketin edessä (karttaan merkattu nimellä 24/7) olevasta BMX:stä saa mukavan pakettien kuskaus tehtävän ja siitäkin saa rahaa ihan mukavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom