Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
FolioMies sanoi:Alun välidemoissa esiintyi vähän kuvan sekä äänen pätkimistä aina puhujan vaihtuessa. Nyt en ole sitä enää huomannut / sitä ei enää tapahdu. Outoa.
previa sanoi:Milloin pääsee toiseen kaupunkiin? Olen mennyt 19 tehtävää läpi(muistakseni).
Ja milloin/miten pääsee ajamaan lentokoneella?
King Flea sanoi:Löytääkö Spray-pulloja piiloista? Itse jouduin sairaalaan ja menetin sprayni. Joutusin saveemaan koska oli muutama tehtävä tehty viime saven jälkeen. Niin tuohon kysymykseen jos löytyisi vastaus niin olisin iloinen
LoZo sanoi:Voisko joku vähän valaista että miten pääsee ryöstämään taloja?? Oon menny läpi sen kentän minkä jälkeen pitäis pystyä tekemään ryöstöjä mutta en löydä sitä oikeanlaista autoa.
LoZo sanoi:Voisko joku vähän valaista että miten pääsee ryöstämään taloja?? Oon menny läpi sen kentän minkä jälkeen pitäis pystyä tekemään ryöstöjä mutta en löydä sitä oikeanlaista autoa.
Maxx sanoi:Siinä aloituspaikan lähellä on se kuntosali, niin sitä vastapäätä tien toisella puolella on aina semmonen ryöstökeikkoihin tarvittava auto. Siis ei sinne junaradan yli vaan toiseen suuntaan olevan kadun toisella puolella.
Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt niin vain tiettyjä autoja voi modata? Ainakin oma Lowrider kelpas modattavaks.Swhat sanoi:Mutta sitten, että mitenkäs näitä autoja pääsee modaamaan? Olen kyllä löytäny kaks modaustallia, mutten keksinyt miten pääsen talliin sisälle auton kanssa.
SamTheMan sanoi:Kyllä on siis niin uskomaton peli, että... Tällä hetkellä on tullut pelailtua about 8h/10%. Jelppikääpäs muuten, että miten pelissä rikastuisi vähän? Rahaa on ollut maksimissaan jotain vähän alle $7000, mutta haluttaisi ostaa jo kiinteistöjä... Ei tarvitsisi aina puolta päivää ajella aloituspaikkaan tallentamaan peliä.
Tappamalla huumekauppiaita rikastuu suht nopeasti, jokainen tapettu diileri tiputtaa $2000. Myös Pimpin' challengejä tekemällä tienaan nopeesti.SamTheMan sanoi:Kyllä on siis niin uskomaton peli, että... Tällä hetkellä on tullut pelailtua about 8h/10%. Jelppikääpäs muuten, että miten pelissä rikastuisi vähän? Rahaa on ollut maksimissaan jotain vähän alle $7000, mutta haluttaisi ostaa jo kiinteistöjä... Ei tarvitsisi aina puolta päivää ajella aloituspaikkaan tallentamaan peliä.
SamTheMan sanoi:Huumediilereitä? Mistäs sellaisia löytää?
Maxx sanoi:Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt niin vain tiettyjä autoja voi modata? Ainakin oma Lowrider kelpas modattavaks.