Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Itse oon pelannu vaan noin viis tehtävää. Clubi ja räkälä on löydetty ja bilistä on pelattu, mutta niukka tappio tuli oman mokan takia :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

muutamai tehtävä on vasta takana, muuten aika on mennyt kaupunkia ihmetellessä. Kävin vähän pelailemassa videopelejä, ja tietysti klubilla tanssimassa.. joku mainitsi biliksen? pitääkin lähteä etsimään :D
Fillarilla on myös tullut ajeltua, ja rampissa yritin vähän kikkailla mutta eihän siitä mitään tullut.

Taitaa olla aika tavalla kaikennäköistä tekemistä San Andreaksessa. Eipä tule ainakaan aika pitkäksi..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

FolioMies sanoi:
Alun välidemoissa esiintyi vähän kuvan sekä äänen pätkimistä aina puhujan vaihtuessa. Nyt en ole sitä enää huomannut / sitä ei enää tapahdu. Outoa.

Joo, lopetti näköjään minullakin pistettyäni Pleikkarin virrat kertaalleen pois. Luojan kiitos :D

Ihan veikeä pelihän tämä juu on. Löytyy juuri sellaisia piirteitä joita olisi toivonut jo Vice Cityyn muutama vuosi takaperin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

previa sanoi:
Milloin pääsee toiseen kaupunkiin? Olen mennyt 19 tehtävää läpi(muistakseni).
Ja milloin/miten pääsee ajamaan lentokoneella?

Lentämään pääsee, tai pikemminkin JOUTUU, kun on läpäissyt tarpeeksi monta tehtävää. Joudut ostamaan hylätyn lentokentän Las Venturasin länsipuolelta. Mukana saat myös lentokoulun :).
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Porukat lähti hakemaan jotain kalusteita niin annoin komennon tuoda SA:n kans. Tulevat vasta joskus viideltä :( No pääasia että tulevat. Ainut ongelma on se että ens viikolla on koeviikko ja maanantaina jo ruotsin kuuntelu, saa nähdä kuinka siihen jää sitte aikaa :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Löytääkö Spray-pulloja piiloista? Itse jouduin sairaalaan ja menetin sprayni. Joutusin saveemaan koska oli muutama tehtävä tehty viime saven jälkeen. Niin tuohon kysymykseen jos löytyisi vastaus niin olisin iloinen :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

King Flea sanoi:
Löytääkö Spray-pulloja piiloista? Itse jouduin sairaalaan ja menetin sprayni. Joutusin saveemaan koska oli muutama tehtävä tehty viime saven jälkeen. Niin tuohon kysymykseen jos löytyisi vastaus niin olisin iloinen :)
sieltä oman kämpän yläkerrasta löytyy spraypullo
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Voisko joku vähän valaista että miten pääsee ryöstämään taloja?? Oon menny läpi sen kentän minkä jälkeen pitäis pystyä tekemään ryöstöjä mutta en löydä sitä oikeanlaista autoa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

LoZo sanoi:
Voisko joku vähän valaista että miten pääsee ryöstämään taloja?? Oon menny läpi sen kentän minkä jälkeen pitäis pystyä tekemään ryöstöjä mutta en löydä sitä oikeanlaista autoa.

Sama juttu! :mad: Mulla on tossa rivissä kolme pakettiautoa. Mule, Boxville ja Benson. Että mikäköhän se niistä sitten on ja mitenkä aloitetaan ryöstökeikka? Siellä etellässä niitä pakuja kulkeepi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

LoZo sanoi:
Voisko joku vähän valaista että miten pääsee ryöstämään taloja?? Oon menny läpi sen kentän minkä jälkeen pitäis pystyä tekemään ryöstöjä mutta en löydä sitä oikeanlaista autoa.
Siinä aloituspaikan lähellä on se kuntosali, niin sitä vastapäätä tien toisella puolella on aina semmonen ryöstökeikkoihin tarvittava auto. Siis ei sinne junaradan yli vaan toiseen suuntaan olevan kadun toisella puolella.

Onkos muilla käynyt niin että noita Diilereitä ilmestyy aina tuohon Johnson Family talon viereen? Aika älyttömältä tuntuu että ku tappaa yhden niin hetkenpäästä toinen tulee tilalle, tietty onhan se lompakon kannalta mukavaa ku rikastuu äkkiä :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Maxx sanoi:
Siinä aloituspaikan lähellä on se kuntosali, niin sitä vastapäätä tien toisella puolella on aina semmonen ryöstökeikkoihin tarvittava auto. Siis ei sinne junaradan yli vaan toiseen suuntaan olevan kadun toisella puolella.

Joo... thnx!
Nyt huomasinkin, että ryöstöpuuhiin onkin ihan kellonajat. Ihan hyvä tsydeemi onkin. Aluksi luulin, että kun menee ryöstämään niin annetaan joku tietty aika ryöstämiseen. esim. 3 minuuttia. väärässä olin..

Mutta sitten, että mitenkäs näitä autoja pääsee modaamaan? Olen kyllä löytäny kaks modaustallia, mutten keksinyt miten pääsen talliin sisälle auton kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
Mutta sitten, että mitenkäs näitä autoja pääsee modaamaan? Olen kyllä löytäny kaks modaustallia, mutten keksinyt miten pääsen talliin sisälle auton kanssa.
Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt niin vain tiettyjä autoja voi modata? Ainakin oma Lowrider kelpas modattavaks.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Kyllä on siis niin uskomaton peli, että... Tällä hetkellä on tullut pelailtua about 8h/10%. Jelppikääpäs muuten, että miten pelissä rikastuisi vähän? Rahaa on ollut maksimissaan jotain vähän alle $7000, mutta haluttaisi ostaa jo kiinteistöjä... Ei tarvitsisi aina puolta päivää ajella aloituspaikkaan tallentamaan peliä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

SamTheMan sanoi:
Kyllä on siis niin uskomaton peli, että... Tällä hetkellä on tullut pelailtua about 8h/10%. Jelppikääpäs muuten, että miten pelissä rikastuisi vähän? Rahaa on ollut maksimissaan jotain vähän alle $7000, mutta haluttaisi ostaa jo kiinteistöjä... Ei tarvitsisi aina puolta päivää ajella aloituspaikkaan tallentamaan peliä.

calm down my homie, ya gonna make the dough soon enough... just chill and play da game! :cool:

edit: käännös GTA-kielelle
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

SamTheMan sanoi:
Kyllä on siis niin uskomaton peli, että... Tällä hetkellä on tullut pelailtua about 8h/10%. Jelppikääpäs muuten, että miten pelissä rikastuisi vähän? Rahaa on ollut maksimissaan jotain vähän alle $7000, mutta haluttaisi ostaa jo kiinteistöjä... Ei tarvitsisi aina puolta päivää ajella aloituspaikkaan tallentamaan peliä.
Tappamalla huumekauppiaita rikastuu suht nopeasti, jokainen tapettu diileri tiputtaa $2000. Myös Pimpin' challengejä tekemällä tienaan nopeesti.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Jostain olin lukevinani että sen tekemistä xboxille mietitään, ettei ihan heti kannata odottaa. Korjatkaa toki jos on aihetta.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

SamTheMan sanoi:
Huumediilereitä? Mistäs sellaisia löytää?
Diileri on musta mies, jolla on musta hihatonpaita ja musta pipo päässä. Se seisoskelee yleensä paikallaan tai diilaa juuri huumeita jollekkin. Diileri myös kävelee, mutta yleensä vain pari metriä ja sitten seisoskelee jonkun aikaa ja kävelee takaisin pari metriä. Jos kävelet miehen naaman eteen niin se yrittää myydä sulle huumeita ja ruutuun tulee se "left for negative response..."jne ilmoitus. Diileri kannattaa kuitenkin tappaa kylmästi teloittamalla luodilla takaraivoon, jos meinaa edestäpäin ampua niin myös diileri ryhtyy ampumaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Maxx sanoi:
Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt niin vain tiettyjä autoja voi modata? Ainakin oma Lowrider kelpas modattavaks.

Joo. Kyllä mäkin sain lowriderin talliin, mut siin yhes tehtäväs. Itseäni ei paljon lowriderit hetkauta :( Pitää yrittää löytää joku auto minkä saisin talliin ujutettua sitten. Ihmettelen suuresti sitä, että olen pelannut vasta jotain 5-10 tuntia, mutta olen mennyt jo jotain 8% läpi :( tuntuu jotenkin paljolta!
Ei kai se ole. Pikemminki se on vähän, mutta tuntuu paljolta.

Tarkemmin kun ajattelee, niin jos 10%:iin menee 10 tuntia, niin 100%:iin menee 100 tuntia :) ja varmasti tehtävät vaikeutuu ja tulee kierreltyä kaupungilla ja kaikkea.. jne. yms. etc. Nyt olen jumissa tanssitehtäväsää, mutta kyllä selviin. Kiertelen kaupungilla.
 
Ylös Bottom