Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Loistava peli kyllä.

Kerenny pelaamaan vasta vähä yli hätäisen tunnin, mitähän tuosta sanoisi...
Peli on yksinkertaisesti loistava. Pyörällä on tullu vispailtua kun tuulispää. Räpyttää X:ää niin menee aika kivaa kyytiä.

Yritin käydä säheltämässä jotain temppuja jossain rampilla, eihän siinäkään tullun kuin ruumiita.

Ei kait siinä kummempaa, hyvä peli. Pitänee jatkaa.

Reilu tunti tullut pelattu nyt ja kyllä on mahtava peli.
Koska pääsee shoppailemaan vaatteita ja syömään purilaisia? Itse en ole huomannut että yksikään ravintola/vaatekauppa olisi ollut auki.

King Flea sanoi:
Reilu tunti tullut pelattu nyt ja kyllä on mahtava peli.
Koska pääsee shoppailemaan vaatteita ja syömään purilaisia? Itse en ole huomannut että yksikään ravintola/vaatekauppa olisi ollut auki.
muistakseeni toisessa tehtävässä sinut viedään parturiin ja syömään, sen jälkeen ne ovat käytössä. Salille pääsee kolmannen tai neljännen tehtävän jälkeen kun se yks sälli soittaa sulle että hei käyppäs vähä treenaamassa. Sama juttu vaatekaupan kohdalla seuraavan tehtävän lopuksi

Nyt peliä pelailtu 6 tuntia ja minun mielestäni aivan mahtava peli!! Pyöräileminen on hauskaa ja lujaa pääsee. On CJ treenattu jo salilla huippukuntoon. Muuten onko muilla sitä ongelmaa että joskus(aika harvoin) ruutu menee mustaksi ja tulee disc error, ruutu mustana pari sekuntia ja sitten se menee pois. Onko PS2 hajalla kun DRE: tä heittää ruutuun?
Sitten 2 kysymystä:
Milloin pääsee toiseen kaupunkiin? Olen mennyt 19 tehtävää läpi(muistakseni).
Ja milloin/miten pääsee ajamaan lentokoneella?

Ja sitten takaisin pelaamaan :)

Tulee kyllä kovasti mieleen sarja "Sillä Silmällä" kun vie sankarin shoppailemaan vaatteita. :p

Täytyy kyllä munkin sanoa, että on kyllä tod. loistava peli! :D
Outoo kyllä, mutta mä en ole huomannut grafiikassa mitään ihmeempää. Yllätyin enemmänkin kun ei säröillyt, kuten Vice Cityssä. Osa näytöistä tökkii, mutta kun on tottutunut ja jos ei ajattele sitä niin ei huomaa. Mutta, mutta.
Olemus on phatimpi. Tuntuu pulleammalta, tarkoitan hyvällä tavalla. Vice City tuntuu nyt SA:han verrattuna laihemmalta ja semmoselta. Vaikea kuvailla, mutta jotenkin näin. Mutta pitemmittä puheitta menenkin tästä jatkamaan. :D

previa sanoi:
Milloin pääsee toiseen kaupunkiin? QUOTE]

Oliskohan suurinpiirtein parikymmentä lisää, mutta olettaakseni tuossa tarvitsee saada respectiä tarpeeksi korkealle jotta saa nuo tehtävät auki. Ainakin itselläni ilmestyi lisää tehtäviä heti kun oli ilmestynyt ruutuun teksti että nys ois respectiä 7:lle jengiläiselle. Ja respectiähän saa "sotimalla"!

Hmm... omassa versiossani äänet ja musiikit rupesivat oudosti bugaamaan/surisemaan, onko muilla ollut minkäänlaisia ääniongelmia?

Doh... Ensimmäisenä pisti silmään kyllä karsea grafiikka. Huono teksturointi, liian lyhyt piirtoetäisyys, kulmikkuus, älytön sahalaitaisuus, pikku bugit ja autoillessa kiusallisesti tahmaava ruudunpäivitys eivät ole ihan sitä, mitä 9.9:n pisteen (IGN) peliltä voisi toivoa. Hahmoissa on onneksi persoonallisuutta mukavasti, vaikken tuosta "jou niggah" -tyylistä niin pidäkään.

Pelinä San Andreas vaikuttaa kuitenkin onnistuneelta ja mukavan laajalta. En ole oikeastaan muuta kuin raapaissut pintaa, vaikka pelitunteja on takana jo useita. Ohjaustuntumaan totutteleminen vie kyllä oman aikansa, sillä varsinkin ammuskelu tuottaa päänsärkyä. Automaattitähtäys on yhtä toimiva kuin Fablessa. ;) Tämä on nyt kuitenkin melko pientä mielenkiintoa herättelevän tarinan, pelin laajuuden ja silkan tekemisen runsauden rinnalla. Täydellistä peliä ei ole olemassakaan - mutta GTA: SA:n kaltaisia hyviä pelejä on.

n/t sanoi:
En omista pleikkaria/GTA:SA, mutta pelissä pääsee kuulemma uimalla muihin kaupunkeihin jo alussa..

Heh, itsekin tuota pohdin että onnistuiskohan... mutta olin aivan varma että sieltä tulisi jokin mutanttifisu ja pistäisi poskeensa, että jäipä tuo kokeilematta! ..tartteepa Sievistellä tuonne kolmannelle saarelle! =)

n/t sanoi:
En omista pleikkaria/GTA:SA, mutta pelissä pääsee kuulemma uimalla muihin kaupunkeihin jo alussa..

Juu, uimalla ja heti alussakin, mutta astuessa toisen kaupunkialueen maaperälle, wanted-taso nousee heti 4:ään ja sitä ei saa heristettyä edes vaihtamalla vaatteita tai pay 'n spraylla.

Guardian Viper sanoi:
Hmm... omassa versiossani äänet ja musiikit rupesivat oudosti bugaamaan/surisemaan, onko muilla ollut minkäänlaisia ääniongelmia?

Alun välidemoissa esiintyi vähän kuvan sekä äänen pätkimistä aina puhujan vaihtuessa. Nyt en ole sitä enää huomannut / sitä ei enää tapahdu. Outoa.

Oletteko muuten modanneet autoihin ylimääräisiä bassosettejä? Thanks for pimpin' my ride! :cool:

Entä paljon olette heittäneet korista (Sweetin talon vieressä pystyy palloilee)? Oma pisin heitto on 14.8m.

Laskuvarjo on muuten huisi! Ihan paras uusi väline :)

No kun nyt tarkemmin olen katsonut, niin kyllä vähän grafiikka säröilee. Asfaltti on kyllä semmoinen, että siitä huomaa. Sade tuntui aluksi oudolta ja pisaroita ei erottanut, mutta kyllä nyt niitäkin on alkanut näkyä. Ihmettelin aluksi, että mitä kuvalle tapahtui, kun ruutu vain muuttui rakeiseksi. Sitten, kun kuulin ropinaa, niin tajusin mitä tapahtui. Eli sade on aikas hassunoloinen. Toi auton modaus on kyllä kova. :) Äänipuoli on kyllä melko loistavasti onnistunut.

Kerran on peli menny täysin jumiin kun latasin tallennusta, piti resetoida.
Ja kerran on tullut musta ruutu ja teksti "Error reading GTA disc" tai jotain sinnepäin, auttoi kun otti levykelkan ulos ja sulki sen. Muita ongelmia ei ole ollut.

Ei ole kyllä ollut onneksi mitään ongelmia että peli olis jämähtäny jumiin. Toiminu kyllä aikalailla moitteetta.

Koripalloa on tullu kyllä nakeltua, Sweetin talon vieressä ja toisella isommalla kentällä. Siellä isommalla kentällä oli semmoinen challenge homma. Elikkäs kentälle sytty eri kohtiin punasia täpliä ja jokaiselta täplältä nakattii palloa koriin niin kauan kunnes aika loppu. Jokaisesta koriin menneestä pallosta sai hiukkasen lisää aikaa.

Tietysti sitä on tullu käytyä vetämässä salilla papua ranteeseen. Eka kokeilin kevyimmällä, sitte nostelin heti seuraavalla kerralla puolesta välistä painoilla ja sitte vaan kehiin raskaimmat ja enään en muuta käytäkkään.

Kävin kans moksimasa sitä nyrkkeilijää ohtaan siinä salilla (eka pitää bodata et se alkaa matsaamaan) - Se opettaa pari liikettä.

Mitähän muuta tuota pikaisesti mainitsis...

Ah, miten pukeutuminen vaikuttaa sex appealiin? Nimittäin oli ne perus kuteet alussa niskassa ja sex appeal oli vähä "noussu", elikkä ei ollu ihan pohjassa. Kun nakkasin uudet rempseet niskaan niin sex appeal katos pohjaan. Kyllä noi kuteet mun mielestä ihan viileet oli. Pitänee kait sitä vaihdella vaatteita lisää ja käydä vetää joku afro parturis et ropsii pojoja kotiin.

Onkos nuista hius/partatyyleistä joku tietty jolla saa parhaat rispektit posselta? Vai vaikuttaako siihen kokonaisuus tyyliin, hiukset, turpajouhet ja kuteet?

Tällä hetkellä mitä leikkiny ajokeilla niin kyttäprätkä ja pyörä on kaikista mukavimmat. Pyörä on kyllä ihme vehje, sillä ajelee paljo mielummin kun autolla.

Vois käydä seuraavaksi nakkeleen jotain käheitä tatuointeja ympäri kehoo. Pelin tehtävät on kyllä ollu ihan mukavia tähän asti mitä on tullu pelattua. Ja tosiaa ei ole kuin ~4h pelikellossa. Elikkä ihan pintaa vielä rapsutellaan.

Tänään lähdin kuolun jälkeen noutamaan omaani GameParadisestä kuten Riippi neuvoi. Nappasin pelin hyllyltä ja marssin määrätietoisesti tiskille ja lykkäsin pelin siihen. Huusin mielessäni: "Älä kysy ikää! Älä kysy ikää! ÄLÄ KYSY IKÄÄ!!"

Myyjä: - Jaa, noh ootkos... (Aattelin että voi vittu reisille kusi!)...ennakkotilannu? (Nyt ajatukset aivan muualla ku tajusin et se ei kysynykkää ikää)
Mä: - öö tota.. En ole ennakkotilaanu...
Myyjä: - No se tekee 64,95
Mä: - Tossa on

Sitte lähin kaupasta ja vedin kunnon tuuletukset siinä pihalla ja jostaa syystä ihmiset katteli mua jotenki oudosti(?)
Poljin täyttä fillarilla kotiin, jos polkisin aina niin kovaa niin kouluun riittäisi kun lähtisin viittä vajaa (yleensä lähen 20 vaille).

Kotona lykkäsin pelin sisää ja toivoin ettei tulis sitä disc read erroria, eikä sitä onneksi tullutkaan. Ihan mahtava peli on kyllä. Salilla oon käyny pari kertaa ja kunnon känkstävehkeet toki löytyy, eli hupparia, huivia ja korua :D Nyt taas pelaamaan!!!

EDIT: Joo sori olin vähän innoissani :D

Vähän hauska se tehtävä misä pitää ajaa niiten kahen mustan auton keskellä ja sitte ajaa se sinne mereen. Kannattaa kuunnella/lukea kokoajan mitä ne sanoo siinä ku siinä tulee just asiallista kommenttia. Se akka muuten huutaa kivasti kun ajaa sen auton sinne mereen

Viimeksi muokannut moderaattori:

benew sanoi:
nytte oon siinä...*SPOILAAMISTA*..tiputtaa niitä äijiä.

Unohtuiko tuosta lopusta kenties spoileritagit?

Noh, menee vissiin pelin piikkiin kun innostuksissaan unohtui ;)

previa sanoi:
Ja milloin/miten pääsee ajamaan lentokoneella?

No ottamalla lentotunteja(en tiedä mistä voi ottaa joten taktiikka #2 otettakoon esiin.)
Eli siis lentokentälle pääsee myös kiviaidan ylitse kun ottaa auton ja parkkeeraa sen siihen seinän viereen ja hyppää sitten roikkumaan siihen seinälle ja eikun vain ylitse. Huono homma se ,että itsellä ei ollut vielä Los Santosin lisäksi muuta kaupunkia auki joten poliisit tulivat perään kun yritin livahtaa lentokoneella mt. chiliadille vilkuilemaan. Ei muuten mitään ,mutta ensin ihemttelin että mikä hiton ohjus tossa lentää?? No hetken pakoilun jälkeen huomasin ,että hornettihan se siellä tykittää!! no kauhea takaa-ajo jatkui ,mutta seuraavalla ohjuksella se mut sai enkä päässyt vuorelle asti :(

En ole noita tehtäviä itse kerennyt vielä pelaamaan oikein mitään. Äsken tuossa kokeilin ja jäin heti jumiin. Eli apua kaivataan. Nimittäin siinä tehtävässä jossa..
..sen Ryderin kanssa pitää mennä maalailemaan sitä yhtä seinää. Eihän sitä saa mitenkään maalattua täysin piiloon, vaikka kuinka kauan siinä spraypullon kanssa heiluu. Mitenkäs tuohon löytyisi ratkaisu? Autoonkaan ei pääse sisälle kun ovi on lukossa. Aika noloa, mutta näin alussa meikäläinen jäi jumiin.. :o

Nupe_31 sanoi:
En ole noita tehtäviä itse kerennyt vielä pelaamaan oikein mitään. Äsken tuossa kokeilin ja jäin heti jumiin. Eli apua kaivataan. Nimittäin siinä tehtävässä jossa..
..sen Ryderin kanssa pitää mennä maalailemaan sitä yhtä seinää. Eihän sitä saa mitenkään maalattua täysin piiloon, vaikka kuinka kauan siinä spraypullon kanssa heiluu. Mitenkäs tuohon löytyisi ratkaisu? Autoonkaan ei pääse sisälle kun ovi on lukossa. Aika noloa, mutta näin alussa meikäläinen jäi jumiin.. :o
Katso karttaa siellä on uusia kohteita, niiden väri on virheä muistaakseni.

Ylös Bottom