Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Olen nyt tätä muutaman päivän pelannut ja täytyy sanoa, että peli on sitä tuttua GTA:ta hyvässä mielessä. Ensimmäinen kaupunki vaikutti aluksi aika tylsältä, mutta loppua kohden parani. Tämä "lande", missä nyt olen, vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta jo siitä syystä, ettei tälläistä ole aiemmissa GTA-peleissä ollut. Tehtävät eivät ole kovinkaan paljoa vaihdelleet, mutta ovat silti olleet viihdyttäviä. Tämä gangsta-meininki sopii peliin kyllä todella hyvin ja ei ole mitään valittamisen aihetta sen suhteen, vaikka tuo OG Loc vetää kyllä ihan överiksi. Odotan innolla pääsyä seuraaviin kaupunkeihin, koska ilmeisesti meno senkun paranee ajan mittaa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Missä voi harrastaa vedonlyöntiä? Entäs korista?

Olen jo toisessa kaupungissa mutten ole vieläkään kohdannut näihin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Korista voi harrastaa mm. Sweetin talonvieressä olevalla kentällä.

Vedonlyöntiä taas vaikkapa Down Town Los sanotsissa. Katso siitä kartasta.
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
GTA: San Andreas - The Introduction -traileri 23.11.2004

IGN:n sivuilta löytyy traileri eilen Euroopassakin julkaistun Grand Thaft Auto :San Andreas -soundtrackin mukana tulevasta 'The Introduction' -bonus-DVD:stä. 22-minuuttinen elokuva kertoo Los Santosin tapahtumista pari päivää ennen pelin alkua ja selvittää syitä CJ:n paluuseen kotikulmilleen.

http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html

Tästä saattaa tulla ensimmäinen peli -soundtrack, jonka ostan, jos tuo Suomesta löytyy.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Pelasin tänään nuo juonelliset tehtävät läpi ja hauskaa on ollut koko ajan... huomenna sitten aletaan metsästämään 100%

Juonesta olisi yksi kysymys jos joku osaisi vastata...

että mikä se on se vihreä juttu joka pitää Truthille varastaa? Oonko missannu jotain juonesta vai eikö siitä enää puhuta?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Pääsin kanssa eilen pelin juoni osuuden läpi ja hyvä pelihän tuo oli ja viellä on intoa jatkaa sen pelaamista.

Siel Manson talon sisällä on oma kuntosali ja koriskenttä samassa huoneessa.

Mistä paikasta löytyy se lista et mitä autoi tarvii kerätä?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Te, jotka olette pelin juonen jo menneet läpi, niin mitäs pelikello näyttää? Minä olen pelannut rauhallisemmin ja vasta San Fierron tehtäviä olen vähän pelannut. Prosentteja joku 23-25 ja peliaikaa noin 40 tuntia. Hyvin tuo aika kuluu muutenkin kuin juonta eteenpäin kuljetettaessa :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Juonitehtävät meni läpi siinä 70 h kohdalla. Hitaasti nautiskellen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tomppa- sanoi:
Te, jotka olette pelin juonen jo menneet läpi, niin mitäs pelikello näyttää? Minä olen pelannut rauhallisemmin ja vasta San Fierron tehtäviä olen vähän pelannut. Prosentteja joku 23-25 ja peliaikaa noin 40 tuntia. Hyvin tuo aika kuluu muutenkin kuin juonta eteenpäin kuljetettaessa :)

Oli kait vähän alle 30h :o

Kadun.... syvästi.. :D Olis pitäny nautiskella. Noh, teen sen sitten nyt, kun olen juonen läpi vetänyt. Tai sitten alotan alusta!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

reilut 60 tuntia :D
Tuli riehuttua aika paljon ympäri Los Santosia ennen kuin lähdin tekemään tehtäviä kunnolla eteenpäin ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

heh, huomasin just muka "hauskan" jutun. Vice Cityssä lempibiisi: Toto - Africa
ja San Andreaksessa: Toto - Hold The Line

Tarvii varmaan ostaa Toto:n levy jos kaikki kappaleet on näin hyviä
:p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

[FIN]Scorpion sanoi:
juonitehtävät läpi 30h kohalla

vau... Mulla aukesi viimeinen saari vasta tossa 45 tunnin kohdalla. Tosin on tullut kikkailtua välillä kaikkea muuta kuin juonta eteenpäin :) tänään on mennyt ihan liikaa aikaa import/export nosturissa heilumiseen... eli nappaat nosturilla autosta kiinni ja annat sille niin paljon löysää siimaa kun tulee. sitten vaan ajelemaan sillä autolla :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Timmi_Tommi sanoi:
vau... Mulla aukesi viimeinen saari vasta tossa 45 tunnin kohdalla. Tosin on tullut kikkailtua välillä kaikkea muuta kuin juonta eteenpäin :) tänään on mennyt ihan liikaa aikaa import/export nosturissa heilumiseen... eli nappaat nosturilla autosta kiinni ja annat sille niin paljon löysää siimaa kun tulee. sitten vaan ajelemaan sillä autolla :D

Olin itekki ihan ihmeissäni ku katoin paljonko oli aikaa mennyt :) ainakun aloin pelaa nii tein heti pelkästää tehtäviä ja sen huomaa siin prosentti hommassa et ei oo viel ihan lähelkää 100%. Nyt koitan kerätä niitä autoi sinne satamaa mut aika vaikeis paikois jotku autot ku en löydä millään.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Timmi_Tommi sanoi:
vau... Mulla aukesi viimeinen saari vasta tossa 45 tunnin kohdalla. Tosin on tullut kikkailtua välillä kaikkea muuta kuin juonta eteenpäin :) tänään on mennyt ihan liikaa aikaa import/export nosturissa heilumiseen... eli nappaat nosturilla autosta kiinni ja annat sille niin paljon löysää siimaa kun tulee. sitten vaan ajelemaan sillä autolla :D

Nopeempi tapa on ajaa ne autot suoraa sinne laivaan niitä portaita pitkin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tulikettu sanoi:
Nopeempi tapa on ajaa ne autot suoraa sinne laivaan niitä portaita pitkin.

Ja todennäköisesti hajoittaa ne rapakuntoon. Itsellä oli jonkinlainen pakko saada autot priimakunnossa. :D

Olenko ainoa, joka on ihmetellyt seuraavaa. Ensimmäisen saaren parissa alkutehtävässä oli tehtäviä, jotka uudelleen haettuaan pystyi skippaamaan alusta esim. ajomatkojen osalta. Tuntuu kuin ne olisivat loppuuneet tyystin. Onko R*:lla loppunut aika ja uudistus (hyvä sellainen) on jäänyt puolitiehen? Tämä kostautuu erityisesti ylipitkässä lopputehtävässä, jonka kerran mokattuaan ei erityisemmin houkuta yrittämään heti uudelleen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Sormusaave sanoi:
Tämä kostautuu erityisesti ylipitkässä lopputehtävässä, jonka kerran mokattuaan ei erityisemmin houkuta yrittämään heti uudelleen.

Lopputehtävässähän sai nimenomaan skipata sen mäiskintäosuuden ja siirtyä suoraan ajo-osuuteen, jos aloitti tehtävän uudestaan lataamatta tallennustaan :P Itsekään en tätä aluksi tajunnut, mutta sitten joku (en muista kuka) täällä konsolifinissä siitä minulla mainitsi.
 
Ylös Bottom