Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

No mä alottelin siinä 10 ja 11 välis ja lopetin noin neljältä, söin siinä välillä.
Vaikka tämä ny kokemus threadi onki niin missä se triathlon paikka on?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Triathlon löytyy Fisherman's lagoonilta, sen pikkukylän lähellä olevalta rannalta. Lihaksia tosin pitää olla tarpeeksi (itselläni oli n. 50% kun kokeilin, varmaan vähempikin riittää), ja lisäksi kisoja järjestetään ainoastaan lauantaisin ja sunnuntaisin. Viikonpäivänhän näkee kun painaa L1.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tietääkö, mitä ne lentävät valot meinaa? Onko ne jotain lentotähtiä tai ufoja vaiko jotain muuta?
Tarkennus: Lentelin tossa San Fierron lähettyvillä Hydralla illalla. Ne ei kyllä ollut ohjuksia.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

LMR sanoi:
Triathlon löytyy Fisherman's lagoonilta, sen pikkukylän lähellä olevalta rannalta. Lihaksia tosin pitää olla tarpeeksi (itselläni oli n. 50% kun kokeilin, varmaan vähempikin riittää), ja lisäksi kisoja järjestetään ainoastaan lauantaisin ja sunnuntaisin. Viikonpäivänhän näkee kun painaa L1.

Triathlon löytyy myös majakan vierestä Lost Santosin rannalta. Samoina päivinä taisi tämä olla kuin tuo toinenkin triathlon. Aika tylsiä muuten nämä, mutta tuli toinen mentyä kaverin kanssa silti :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mul reilu 80% pelattu ja aikaa menny vajaa 70 tuntii. Juonta ilmeisesti on kuitenkin jäljellä ku oon LV:ssä tehny kymmenkunta tehtävää.

Onko kukaan kuollu blackjack pöytään. Olin pelaamassa kun jostain vierestä alko kuuluu räiskintää ja jakaja hävis kesken jaon pöydän alle piiloon. Siinä yritin painella nappei mut mitään ei pystyny tekee. Pienen ajan pääst jakaja anto mulle toisen kortin ja meni takasin poydän alle. Sen jälkeen pystyin ite ampumaan tähtäämättä(kuva oli koko ajan blackjack pöydäs). Muutaman laukauksen ammuttuani alko omat energiat tippumaan ja seuraavaksi "wasted". No ei sinänsä mitään olin 30 miljoonaa tappiol.

Tosta blackjackistä kyl tienaa vähän turhan helpolla. Oon voittanu siinä joku 40 miljoonaa eli ei oo rahahuolia. En oo edes käyttäny load-kikkaa. Paitsi yllä olevan tapauksen jälkeen ja sillonkin oli kymmenisen miljoonaa viel jäljellä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Onkos kukaan pöllinyt junaa? On varsin huvittavaa ajaa sillä kurviin niin kovaa, että se lentää kiskoilta. Ja erityisen huvittavaa on se, että CJ kykenee sitten siirtelemään kaatuneita vaunuja kuin Hulk :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Oli muuten rasittava se triathlon, pitkästä aikaa meni hermo jonku pelin kans. Ensi pyöräilin jotain puoli tuntia ja sitte juoksin tosiet puoli tutnia, olin ekana koko ajan. Sitte joku kananpää vetää ohi, maalii oli enää jotain 10-20 metriä :mad: Söi oikeen kunnolla.
No eipä siinä mitään, tiedänpähän että ens kerralla otan kiväärin ja liekinheittimen mukaan :D
Tärkeintä ei oo voitto vaan reilu peli...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tulikettu sanoi:
Oli muuten rasittava se triathlon, pitkästä aikaa meni hermo jonku pelin kans. Ensi pyöräilin jotain puoli tuntia ja sitte juoksin tosiet puoli tutnia, olin ekana koko ajan. Sitte joku kananpää vetää ohi, maalii oli enää jotain 10-20 metriä :mad: Söi oikeen kunnolla.
No eipä siinä mitään, tiedänpähän että ens kerralla otan kiväärin ja liekinheittimen mukaan :D
Tärkeintä ei oo voitto vaan reilu peli...

Kokeiltu on. Tehtävä keskeytyy, koska huijaat ampumalla muita. Miten niin huijaan, ainahan minä noin teen. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mikä on teidän status siellä statseissa? Oma on Ghetto Star luvulla 53400.
Tossa triathlonissa sai ainakin lyödä muita ilman diskausta, rajana on vissiin se ettei saa tappaa. Pitää kokeilla sitte kyynelkaasupommia jos ei muuten.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tulikettu sanoi:
Mikä on teidän status siellä statseissa? Oma on Ghetto Star luvulla 53400.
Tossa triathlonissa sai ainakin lyödä muita ilman diskausta, rajana on vissiin se ettei saa tappaa. Pitää kokeilla sitte kyynelkaasupommia jos ei muuten.

kehtaanko ees kertoo :o
No joo.. se on 6666 ja shooter. Nyt vasta alotin pelaamisen tavallaan.. Meni nuo juonitehtävät läpi huomaamatta! :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Swhat sanoi:
kehtaanko ees kertoo :o
No joo.. se on 6666 ja shooter. Nyt vasta alotin pelaamisen tavallaan.. Meni nuo juonitehtävät läpi huomaamatta! :D

:eek: mites voi olla noin vähän "pisteitä", vaikka olet pelannut pelin jo "läpi"? Olet tainnut vetää oikein huolella laput silmillä!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

8860 ja foot-soldier..

Angel Pinessä tosiaan menee nuo ambulanssitehtävät aika kevyesti läpi :D Seuraavaks vois hakea paloauton ja koittaa jos se olisi yhtä helppoa ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Thingy sanoi:
:eek: mites voi olla noin vähän "pisteitä", vaikka olet pelannut pelin jo "läpi"? Olet tainnut vetää oikein huolella laput silmillä!

Mulle kaikki on mahollista... :rolleyes:

Mä vedin tehtävät aikas tiuhaan tahtiin, kun oli niin kivoja. Ja aina, kun rellestin kaduilla, niin loadasin pelin... Ja yleensä olin kuollut tai pidätetty, kun latasin. Ja muutenkin mun olis pitänyt nauttia San Andreaksesta siinä tehtävien teon lomassa... mutta ehtiihän sitä nytkin.

Eikös nuo pisteet tuu juuri "rellestämisestä"?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Tulikettu sanoi:
Oli muuten rasittava se triathlon, pitkästä aikaa meni hermo jonku pelin kans. Ensi pyöräilin jotain puoli tuntia ja sitte juoksin tosiet puoli tutnia, olin ekana koko ajan. Sitte joku kananpää vetää ohi, maalii oli enää jotain 10-20 metriä :mad: Söi oikeen kunnolla.
No eipä siinä mitään, tiedänpähän että ens kerralla otan kiväärin ja liekinheittimen mukaan :D
Tärkeintä ei oo voitto vaan reilu peli...

Itsekin kokeilin triathlonia. Oli suht v*ttumaista puuhaa
:mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Criminal rating n. 17500 ja Hoo-Rider. Tuolla ei kyllä tee mitään, sillä joku outo bugi luultavasti nosti tuota pistemäärää kahteen kertaan n. 6000:lla pisteellä, ja nyt on sitten tuo lukema pysynyt suunnilleen samassa jo pitkään. Muissakin GTA-peleissä on bugittanut tuo, eikä ole varmaan edes koneesta kiinni kun kahdella PS2:lla ja Xboxilla on tullut GTA:ta pelattua. Ainakin GTA3:ssa muutamaan kertaan on criminal rating onnistunut putoamaan useilla tuhansilla, kun olen riehunut kaupungilla kuuden tähden poliisivoimat perässäni. En edes käyttänyt koodeja.

Triathlonissa muuten kävi aika ilahduttavasti kun sitä kokeilin, yön laskeuduttua yritin sisukkaasti polkea aavikon halki, mutta en nähnyt eteeni ja putosin rinteeltä aavikolle ja menetin pelin. Aika haastavalta tuntui muutenkin, vaikka stamina oli täysi, CJ ei jaksanut hölkkäysvauhtia nopeampaa painella, ja juoksuosuuden voittaminen tuntui aika mahdottomalta ajatukselta.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

LMR sanoi:
Triathlonissa muuten kävi aika ilahduttavasti kun sitä kokeilin, yön laskeuduttua yritin sisukkaasti polkea aavikon halki, mutta en nähnyt eteeni ja putosin rinteeltä aavikolle ja menetin pelin. Aika haastavalta tuntui muutenkin, vaikka stamina oli täysi, CJ ei jaksanut hölkkäysvauhtia nopeampaa painella, ja juoksuosuuden voittaminen tuntui aika mahdottomalta ajatukselta.

Niin se onkin, ellet kiilaa aina juoksijoiden edelle. Se on suht helppoa, sillä yleensä ohittamista yrittää yksi juoksija kerrallaan ja ne näkee yleensä tarpeeksi ajoissa ruudulla.

Triathlonista ei muuten taida saada prosentteja, jos gamefqsiin on uskominen?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kokemukset

Mää en voittanu thriatlonia, vaikka lensin jetpackillä sen uintiosuuden :D
 
Ylös Bottom