Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

olis siitä tehtävästä kysyttävää missä pitää ottaa kuva jonku rakennuksen (ehkä pankin) pohjapiirrustuksista
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mistä saa uuden lowriderin? Menin heti hajottamaan sen heti sen kisan jälkeen, haluis uuden... Löytyykö mistään?

Edit: Niitähän löytyykin joka paikasta... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Elikkä, minulla on se GTA San Andreas ja minua mietityttää miten saan tyttöystävän kyseisessä pelissä. Voisiko joku vastata tähän mahdollisimman pian
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Onko jollain tietoa siitä tehtävästä missä pitää tehdä lento harjoituksia Verdant Meadowsin hylättyllä lentokentällä? Ite olen jumissa siinä kun en pääse niitä harjoituksia läpi. Tarviiko siinä mennä se koulu kokonaan läpi vai vaan kerätä flying skilliä, että pääse hakemaan sitä henkilöä?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Elikkä, minulla on se GTA San Andreas ja minua mietityttää miten saan tyttöystävän kyseisessä pelissä. Voisiko joku vastata tähän mahdollisimman pian

Yhdestä tehtävästä saa ainaskin tyttöystävän Los Santosissa. Siinä ensin pitää poltaa Los Santos Vagos jengin alueilta yksi talo ja sitten pelastaa sieltä samaisesta talosta tyttö nimeltä Denis.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Yhdestä tehtävästä saa ainaskin tyttöystävän Los Santosissa. Siinä ensin pitää poltaa Los Santos Vagos jengin alueilta yksi talo ja sitten pelastaa sieltä samaisesta talosta tyttö nimeltä Denis.
Las Venturassakin on yksi tehtävä josta saa tyttöystävän
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

mistä löytää ilma tyyny aluksen ja ne tankit en käytä koodeja kiitos jo etukäteen. los santosista saa kaksi tyttöystävää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas -kysymykset

Miten pääsee autokouluun/Pyöräkouluun/Lentokouluun? En oikein löydä mistään vastausta.. :confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas -kysymykset

Oisko jotain vinkkiä ku oon jumissa siellä lentokoulussa, kun en pääse millään sitä missä pitää sillä helikopterilla ampua niitä rekkoja ja sitten niitä liikkuvia autoja?:confused:

Miten pääsee autokouluun/Pyöräkouluun/Lentokouluun? En oikein löydä mistään vastausta.. :confused:

Kun niitä tehtäviä on tehny tarpeeks nii jossai kohtaa pääsee sinne autokouluun ja LV:ssa joutuu pakolla käymään sen lentokoulun, käsittääkseni vene ja mopo koulu on vapaa ehtoinen. Ku pääsee sinne autokouluun nii sitten kartassa pitäs näykyä punaisia S
kirjaimia, niitä kun seurailee nii pitäs löytää :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas -kysymykset

mistä saa K.I.T.T:n ja se on muuten auto sitte että tiädättekö sen sijainnin:confused::confused::confused::confused::confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas -kysymykset

mistä saa K.I.T.T:n ja se on muuten auto sitte että tiädättekö sen sijainnin.

Ei mistään. :rolleyes:

Kyseessä on yksi miljoonista San Andreakseen tehdyistä modeista joita ei konsoliversioon ilman lisälaitteita saa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas -kysymykset

Tulipas pitkästä aikaa ladattua tämä SA-MP ja todella vaikeiden vaiheiden jälkeen sain sen asennettua. No kun sitten menen peliin niin yhdistäessä minua tulee teksti "server lost connection". Tietääkö joku korjaustapaa tälle? Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän.
 
Vastaus: GTA: San Andreas -kysymykset

pystyykö mistään löytämään poliisin pukua ja jo voi niin mistä
 
Ylös Bottom