Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

ja taas yksi ongelma . se liittyy vain pc muodoille. miten näitä (ne ovat modeja) vaate ja aseita voi laittaa gta san andreakseen ihetyttaa kun SAMI:lla ei voi laittaa :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

nyt tuli että räjähti apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . nyt kun yritin laittaa tuota kyseistä san andreas multipalyeriä niin kun painan sen serverin jonka haluaan peli alottaa ja n iin edes päin sitten tulee se että valitee niitä new game load game jne ... otan oman tallenuksen siitä se lataa noin puoli senttia ja peli sammuu ja peliin tulee juuri käsitellyt ohjelmat ovat ehkä positunut noh yritän uudestaan ja sillon tulee että pelisää tapahtui virhe jne pitää painaa siitä että alä lähetä viestiä taino mikä olikaan että ikaisia apuja !!!!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

plump sanoi:
nyt tuli että räjähti apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . nyt kun yritin laittaa tuota kyseistä san andreas multipalyeriä niin kun painan sen serverin jonka haluaan peli alottaa ja n iin edes päin sitten tulee se että valitee niitä new game load game jne ... otan oman tallenuksen siitä se lataa noin puoli senttia ja peli sammuu ja peliin tulee juuri käsitellyt ohjelmat ovat ehkä positunut noh yritän uudestaan ja sillon tulee että pelisää tapahtui virhe jne pitää painaa siitä että alä lähetä viestiä taino mikä olikaan että ikaisia apuja !!!!

En halua kuulostaa ilkeältä mutta: en ymmärtänyt sanaakaan....
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

vit sit ä mun tuuria no teidäthän jos joskus sulle tulee semmonen että lähetä virhe rapoortti ja elä lähetä niin kumpaa itse painat aina
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

plump sanoi:
epä voi pelata sillon miTään netti välityksillä :cool:

En vieläkään halua haastaa riitaa, mutta yleisen hyvän forumikäyttäytymisen kannalta olisi mukavaa, jos voisit vastaisuudessa muotoilla lauseesi hiukan selvemmin. Tarkoitan siis lähinnä pitkiä lauseita ilman pisteitä, sanoja on katkottu kesken lausetta, ja isoja kirjaimiakin on tarjolla. Saat varmasti nopeammin vastauksiakin kun tekstiä muokkaat hieman lukijaystävällisemmäksi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

nyt tuli että räjähti apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . nyt kun yritin laittaa tuota kyseistä san andreas multipalyeriä niin kun painan sen serverin jonka haluaan peli alottaa ja n iin edes päin sitten tulee se että valitee niitä new game load game jne ... otan oman tallenuksen siitä se lataa noin puoli senttia ja peli sammuu ja peliin tulee juuri käsitellyt ohjelmat ovat ehkä positunut noh yritän uudestaan ja sillon tulee että pelisää tapahtui virhe jne pitää painaa siitä että alä lähetä viestiä taino mikä olikaan että ikaisia apuja !!!!




onko kellään samanlaista ilmiöta
että tulee tämmösiä

http://img141.imageshack.us/img141/637/esimerjmv6.png
http://img99.imageshack.us/img99/7850/asdadadasdim4.png
itse haluaisin pelata tätä niin kovasti olen haavveilut jo vuoden eikä taaskaan onnistunut kokeillut olen aika paljon jos jollakin on OLLUT tämmönen asia itsellään niin voitteko auttaa minua kun haaveilut alkavat särkeä jo . :( keljuttaa muutenki paljon peliä olen oelannut aika paljon asensin uusiksi mutta aina samaa valittaaa koikeiln jopa eri työ pöydillä .kiitos vastanneille ja toivottavasti auttasitte
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Vedin just tehtävän Sweetil et otin kaks jengiläistä mukaan ja menin tappaa ballasin porukkaa, ni kuinka monta tehtävää viel ennen uusii vaatekauppoi? Victimmii ja niit? Tai onks aikkoi mist saan hienompii vaatteit ku peruskauppojen?

Ja mikä on paras tapa hankkii sil ekal tyttöystäväl, joku denise niin millai saan sil plussaa parhaite? Mul on se siin 1% :p

kiitti vastauksista :confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

"Viestin lähetti alunperin nallet
Onko kukaan löytänyt pelissä tuommoista ikonia missä on kaksi pääkalloa päällekkäin?"

Misä on 2 pääkalloa? Oon löytäny sellasia kaksinpelejä misä on punanen merkki ja näyttäis et siin on kaks hahmoo. Niitä oon löytäny 4. Mut kuvauksen perusteel niil on ihan sama toiminta. Eli menee sille ja painaa toisel ohjaimel ihan mitä vaan ja se saa valita "ukkelin" ja sit saa juosta sen kaverinsa kanssa ympäri kaupunkia. Mut pääkalloo en oo nähny. Tai sit katoi sen punasen ukkelimerkin väärin :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Deniseä viet syömään sen sen talon vieressä olevan sillan toisella puolella olevaan Cluck'n Belliin, tanssimaan pääset menemällä sitä Denisen kotikatua oikealle, rautatien yli, muurin ohi, sitten korttelin verran eteenpäin ja oikealla oleva valkoinen talo on Clubi, jonne viet sen.
Jos se haluaa kyytiä, niin kuskaa sitä sen kotikatua eestaas niin lujaa kuin lähtee.
aijoo, ja kun se haluaa Coffeelle, niin ota aina yes!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Thingy sanoi:
Ja vielä siitä Vedonlyönnistä, ei siihen mun tietääkseni tarvitse mitään skill'ejä ainakaan mulla ei ole mitään ja silti olen sinne päässyt häviämään rahojani.
Mitä parempi vedonlyönti skilli, sitä parempiin pöytiin pääsee, lisäksi keräämällä hevosenkenkiä tuuri nousee (todennäköisyys voittaa).
Ite tein niin, että pelasin satasen ja tonnin pöydissä kunnes pääsin millin pöytään-> SAVE->EI MUUTA KUIN 36 NUMEROLLE ALL IN =)D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Sormusaave sanoi:
Minullakin ovat olleet kaikki kolme girl friendia jo monta GTA:n päivää poissa. Lieneekö juonitehtävien tekemättömyys vai mikä syynä.
rekka?

Lol, niitä muijia on 6: Denise, Helena, Katie, Michelle, Barbara ja millie!:)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Fossu sanoi:
Lol, niitä muijia on 6: Denise, Helena, Katie, Michelle, Barbara ja millie!:)

Kaikki tytöt saatu --> 100% Rakkaus = Hieno asu --> Seuraavat treffit --> Kuula kalloon:D
Paitsi tietenkin ne kaksi tyttöö jotka auttavat etten menetä aseita kun kuolen tai minut pidätetään:p
 
Ylös Bottom