Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Jallu93 sanoi:
On Bigfoot totta! Kerran kun pelasin san andreasia kaverin kanssa ja se oli kävelemässä jossai metsässä ja oli hirveen sumusta. Sitte nähtiin kun sumussa jolkottaa melkein rekan korkunen karvapallero ja sit se harppi aika isoja askelia..Sittehän se minigun rupes laulamaan mut se pääs karkuun mut se kerkes ottaa siitä kuvan ja se on sillä ehkä (HUOM!) vielläkii mut ei välttämättä ku siitä on jo vuos ainakii.Ihan oikeesti!

R* sanoo tosin että pelissä ei isojalkoja ole... mut sen tiedän videoiden perusteella ja omast kokemuksesta että ''ghost careja'' eli kummitus autoja on ja ne ajaa öisin yksinään... eli ne ei vain valu vuoren rinnettä alas. Ne ohjaa ite itteesä. :p Moottorisahamurhaaja lienee pelkkää tarua, mutta tosin ihmetyttää veriset lattiat shady cabins paikassa ja siel on moottorisaha? :eek: hehe ;D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Ei sattus kukaa tietää missä Sentinel-autoi ajelis, ku oon vieny sil nosturil sinne laivana autoi, ja en oo löytäny sitä sentinelii.. eli jos on joku tietty alue missä niitä ajaa, ja tiiät sen, voiks kertoo :D:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Hecu sanoi:
Moottorisahamurhaaja lienee pelkkää tarua, mutta tosin ihmetyttää veriset lattiat shady cabins paikassa ja siel on moottorisaha? :eek: hehe ;D
Jostai sain tietää et se on tietokone version moodi. Käy vaikka youtubes kattoos, siel se chainsaw murderer on.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mulla on pienehkö ongelma tämän pelin etenemisen kannalta.
En yksinkertaisesti pääse eteenpäin. Olen viimeisessä kaupungissa, viime tehtävässä varastin helikopterin ja otin sillä kiinni pakettiauton ja vein sen aavikolle, lentokentälle. Sen jälkeen tuli puhelu että hanki kortti ja koodi pervolta muijalta. No menin sen tykö, ramppasin siellä pari kertaa ja sen jälkeen se muija soitti mulle ja puhu kyseisestä kortista. Sen jälkeen pääsin sen makuuhuoneeseen ja nappasin kortin itelle. Noh nyt kun mulla on se tai luulen että mulla on se kortti niin ei oo enempää tehtäviä eikä kukaan soita. Mikä neuvoksi?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

nallet sanoi:
Onko kukaan löytänyt pelissä tuommoista ikonia missä on kaksi pääkalloa päällekkäin? Itse satuin semmoisen löytämään ja kun kävelin sen päälle niin ruutuun ilmestyi Englanniksi teksti tyyliin:" Paina jotain nappia kakkos ohjaimessa siirtyäksesi kahden pelaajan tilaan " - What in the heavens name..? Onko tässä pelissä jonkun sortin kaksinpeli? En kerennyt kokeilemaan koska oli kiire ja ei ollut toista ohjainta kytkettynä kiinni koneeseen. Joten jos joku osaisi neuvoa asiasta tai kertoa kokemuksia.

Sen enempää en osaa sanoa ikonin paikasta kuin että se on Pershing Squarella (katsoin karttaa pikaisesti ja siitä nappasin nimen).

Pikainen vilkaisu GTA:SA:n koteloon myös paljastaa että pelin takakannessa lukee "1 tai 2 pelaajaa" ... HMM! Täytyy kokea ^_^

Kertokaas tästä enemmän, jos joku osaa?

- Ah ja jos kukaan ei ole löytänyt tuommoista ikonia ja aikoo löytää sen tuon mun sanoman osotteen perusteella (käyttäen tietysti pelissä olevaa karttaa) niin lisäohjeeksi voisi antaa että Pershing Squaren ympärillä on "Commerce".
Tiedä sitten oliko tuostakaan mitään apua... Toi Pershing Square on tosiaa aika pieni alue kartassa et voi olla helpompaa eka löytää tuo Commerce ja sen jälkee alkaa haravoimaan sieltä tuota PS:ää. Enpä tosin tiedä...


EDIT #1:
Jos joku sitte kans kehtais vähä vihjasta et miten se kaksinpeli on toteutettu? Split screen vai ..? Mikä siinä on ideana? Riehua vaan kahestaan vai jotain minipelejä? Details, Details :rolleyes:

VASTAUS lolled146: Kyllä kaksinpeli toimii kyllä mutta jos sä aijot pelata sitä ni sun täytyy pelata jonkun kanssa ja sen jälkeen meet sen päälle tai siis sen kuvan päälle mikä siinä maassa on ja paina tai siis toinen pelaaja painaa X ni sitte se alkaa...hän voi vaikka valita tyypin minkä ottaa :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Onko totta että jos käyttää samalla muistikortilla olevassa seivissä koodeja, niin sitten ei millään seivillä joka on siinä muistikortissa voi päästä 100% läpi?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

korp sanoi:
Onko totta että jos käyttää samalla muistikortilla olevassa seivissä koodeja, niin sitten ei millään seivillä joka on siinä muistikortissa voi päästä 100% läpi?

Eiköhän se vaikuta vain siihen kyseiseen huijaus tallennukseen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mikä isojalka mää en oo kuullu siitä ennen tai en tiedä oonko mää nähny sen mutta en oo kuullu nimee ikinä:confused: :confused: :confused:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Fran sanoi:
Mikä isojalka mää en oo kuullu siitä ennen tai en tiedä oonko mää nähny sen mutta en oo kuullu nimee ikinä:confused: :confused: :confused:

No such thing. Eli sellaista ei pelistä löydy.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

San andreas moninpeli on hauska.Ootteko te menny moninpeliä siis en tarkota kaksin tai kolmin tai nelinpeliä vaan sen voi ladata jostain en muista paikkaa
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

hei.. mulla on yksi ihan hiton arsyttävä tehtävä jota en pääse ja toivon että vastaisitte . noh se on tehtävä eka joku sokee ja carl pelaavat videopeliä niin sokee voittaa ja carl sanooo " vittu miten teet sen " jne . ja en pääse tehtävään vaan olen pihalla ja jotain valittaa water plum tai jotain vastaavaa kiitos vastanneille jo etu käteen
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

plump sanoi:
hei.. mulla on yksi ihan hiton arsyttävä tehtävä jota en pääse ja toivon että vastaisitte . noh se on tehtävä eka joku sokee ja carl pelaavat videopeliä niin sokee voittaa ja carl sanooo " vittu miten teet sen " jne . ja en pääse tehtävään vaan olen pihalla ja jotain valittaa water plum tai jotain vastaavaa kiitos vastanneille jo etu käteen

Pitää mennä harjoittamaan uimataitoja. Sitten kun uimataidot ovat tarpeeksi hyvät niin voit mennä tuon tehtävän läpi.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

ookkei noh ajanki jo tällä h etkellä laiturilta alaas otin kuva jo . yksi kysymys vielä mulla on tämä peli pc:verisona niin miten tässä voi ottaa kuvia ? kamera käteen ja ota kuva mutta mistä sen löytää vai ??
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

San andreas moninpeli on hauska.Ootteko te menny moninpeliä siis en tarkota kaksin tai kolmin tai nelinpeliä vaan sen voi ladata jostain en muista paikkaa-- itse kun tuon lataan niin mulle tulee ei vastaa viesti ja en pääse pelaa keljuttaa aika paljon
 
Ylös Bottom