Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saabas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

no mistäs sitten helena löytyy kun ei oo vielä tyttöystävänä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

divi sanoi:
no mistäs sitten helena löytyy kun ei oo vielä tyttöystävänä.

Helena löytyy blueberry -nimisestä pikkukylästä Los Santosin alueelta ammuskelemasta ammunationin katolta.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Lloope sanoi:
Helena löytyy blueberry -nimisestä pikkukylästä Los Santosin alueelta ammuskelemasta ammunationin katolta.

Ja CJ'n pitää olla langanlaiha kynäniska, eli kaikki lihakset saatava pois. Aika ärsyttävä haukka muutenkin... :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

tossa muuten tuli mulle sitten ongelmia, kun olin ensin treenannut äijän massiiviseksi, sitten näännytin sen kynäniskaksi ja kun taas myöhemmin yritin treenata lihakset takasin tuli koko ajan ilmotuksia että olen treenannut tarpeeksi tälle päivälle, vaikka en ollut laitteisiin koskenutkaan...
parin kuoleman jälkeen se sitten taas alkoi toimimaan normaalisti.. tiedä sitten..

michellen pitäisi kai olla öisin kotona, mutta enpä ole minäkään sitä vähään aikaan nähnyt..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

gazza. sanoi:
tossa muuten tuli mulle sitten ongelmia, kun olin ensin treenannut äijän massiiviseksi, sitten näännytin sen kynäniskaksi ja kun taas myöhemmin yritin treenata lihakset takasin tuli koko ajan ilmotuksia että olen treenannut tarpeeksi tälle päivälle, vaikka en ollut laitteisiin koskenutkaan...
parin kuoleman jälkeen se sitten taas alkoi toimimaan normaalisti.. tiedä sitten..

michellen pitäisi kai olla öisin kotona, mutta enpä ole minäkään sitä vähään aikaan nähnyt..
Tuolla FAQssa sanottiin että Michellen pitäisi olla 12.00 - 02.00 kotona, mutta kertaakaan en ole eukkoa siellä nähnyt. Eikä se tietysti ole siellä autokoulussakaan. :mad:

Mulla oli treenin kanssa sama juttu, mutta se kesti vain päivän tai kaksi ja sen jälkeen on taas ukko ollut kisa-tikissä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

jepjep.. löysin muuten sen Eurosin sieltä Las Venturasista, ja se on urheiluauto, eikä mikään sedani.. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

jees hyvä, mä oon kai sitten nähnyt vain unissani sen mun sedan-mallin... niitä unia on kuitenkin tullut nähtyä jo melkein liikaakin. Ei kohta enää uskalla itse lähteä ratin taakse. :rolleyes:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

mahtuukos muuten johonkin autoon enemmän kuin 4 ihmistä kyytiin? Olisi helpompaa noiden jengisotien kanssa kun ei tarttis jalkaisin etsiä niitä vihulaisia. Välillä kun tosiaan joutuu pyörimään aika pitkäänkin ympäriinsä ennenkuin noita löytyy, ja nuo omat kaverit tuntuu jäävän aina autojen alle tms. jos niitä pitää vapaana :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

mahtuuko dösään? mulla oli sellasessa se 4 äijää sillon joskus aikoja sitten, mutta luulis ainakin et sinne mahtus enemmänkin.. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

mcduck sanoi:
mahtuukos muuten johonkin autoon enemmän kuin 4 ihmistä kyytiin? Olisi helpompaa noiden jengisotien kanssa kun ei tarttis jalkaisin etsiä niitä vihulaisia. Välillä kun tosiaan joutuu pyörimään aika pitkäänkin ympäriinsä ennenkuin noita löytyy, ja nuo omat kaverit tuntuu jäävän aina autojen alle tms. jos niitä pitää vapaana :D

Omia jengiläisiä ei todellakaan kannata ottaa mukaan aluevaltauksille. Niistä on vain harmia. Yksin M4 hitmanina ja pitkä katu, niin tulee kaikkein parasta jälkeä :P
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Lloope sanoi:
Omia jengiläisiä ei todellakaan kannata ottaa mukaan aluevaltauksille. Niistä on vain harmia. Yksin M4 hitmanina ja pitkä katu, niin tulee kaikkein parasta jälkeä :P
onhan tuokin totta. On vaan hauskempaa kun on vähän tykinruokaa mukana :D

Yksin riehuessa katolta ampuminen toimii myös kivasti..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Voihan prkl... Ne RC-Tehtävät ottaa kyl nyt pannuun kun en saa niitä pirun RC-Lentsikoita alas sil minigunilla. Olen kerta kaikkiaan niin pirun huona sihtaamaan sillä tatilla... Kunpa San Andreas tukisi USB-Hiirtä :confused:

Olen kuullut että harjoittelu tekee mestarin, tiedä siitä sitten. Vai onks jollain jotain vihjeitä tohon tehtävään??
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

SuperMies sanoi:
Voihan prkl... Ne RC-Tehtävät ottaa kyl nyt pannuun kun en saa niitä pirun RC-Lentsikoita alas sil minigunilla. Olen kerta kaikkiaan niin pirun huona sihtaamaan sillä tatilla... Kunpa San Andreas tukisi USB-Hiirtä :confused:

Olen kuullut että harjoittelu tekee mestarin, tiedä siitä sitten. Vai onks jollain jotain vihjeitä tohon tehtävään??
myötäpäivään kun sillä pyörit niin eiköhän pikkuhiljaa rupea sujumaan :) ...(niitä koneitahan tulee neljästä suunnasta ja kun ekan olet tiputtanut niin heti käännä seuraavaan suuntaan)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Pako sanoi:
myötäpäivään kun sillä pyörit niin eiköhän pikkuhiljaa rupea sujumaan :) ...(niitä koneitahan tulee neljästä suunnasta ja kun ekan olet tiputtanut niin heti käännä seuraavaan suuntaan)

Kiitos vinkistä... pitääpä kokeilla :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

mcduck sanoi:
Yksin riehuessa katolta ampuminen toimii myös kivasti..

Itse käytän poikkeuksetta tätä tapaa alueiden valloittamiseen. Eli valkkaan jonkun hyvän talon (liikkeet ym. ovat erityisen hyviä) ja kiipeän joko auton kanssa tai muuten katolle ja alan napsia jengiä. Valloitus on näin todella helppoa. Tosin niitä aseita ja rahoja ei jaksa tai kannata lähteä maahan poimimaan, sen siinä häviää. Mitään ongelmia ei ole kyllä ollut valloitusten kanssa tuolla tyylillä. Joku voi sitä luonnehtia jopa huijaamiseksi - mutta se on vain nokkelaa! Tosin aina kun on valloittanut alueen tulee "kotimatkalla" ilmoitus, että oma hoodi on hyökkäyksen kohteena. Nämä iskut koituvat silloin tällöin ikävästi CJ'n kohtaloksi. Mutta kosto on suloinen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Lloope sanoi:
Omia jengiläisiä ei todellakaan kannata ottaa mukaan aluevaltauksille. Niistä on vain harmia. :P
Totta. Ja otappa esim 3-4 jengiläistä mukaan aluetta valtamaan, niin eipä näy missään vihollisjengiläisiä.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Jengisodan aloittamisessa omista jengiläisistä on ollut muutama kerta hyötyä, ne kun repii niitä ulos autoista. Ja useimmiten sitten jalkaisin jostain suunnasta tulee vihollisjengiläisiä puolustamaan.

Aluevaltauksissa nuo vihollisjengiläiset on parissa alueessa ollu idiootteja, ne luulee tekevänsä yllätyshyökkäyksen ja sitten eksyvät parin korttelin päähän alueesta.
Ei oikein auta kuin ottaa riski ja mennä ja yrittää ampuu ne nopeasti
ennen kuin peli väittää mun luovuttaneen.

ps: Mun veli ei valloittanut yhtään aluetta, yhden kerran puolusti aluetta ja toisen kerran kun olis pitänyt puolustaa, se jänisti tallentamalla.
Hän pelasi suoraan toiseen kaupunkiin/saareen.
 
autojen satamaan vienti...

Tuskinpa tarttis spoilereihin mut laitan kuitenkin... ;)

Missäs on se lista ajoneuvoista joita saa satamaan toimittaa? Itse en sitä ole löytänyt, vaikka pystynkin jo exporttaamaan autoja. Ja sitten mistä autot importataan? Kun olin ensimmäisen auton vienyt, tuli teksti jossa ilmoitettiin että yksi uusi auto importattavana...
 
Vastaus: autojen satamaan vienti...

jeikki sanoi:
Tuskinpa tarttis spoilereihin mut laitan kuitenkin... ;)

Missäs on se lista ajoneuvoista joita saa satamaan toimittaa? Itse en sitä ole löytänyt, vaikka pystynkin jo exporttaamaan autoja. Ja sitten mistä autot importataan? Kun olin ensimmäisen auton vienyt, tuli teksti jossa ilmoitettiin että yksi uusi auto importattavana...

Se on sen autopaikan takna olevassa satamassa, siinä laiturissa missä on laiva ja nosturi. Jos et tän avulla löydä, niin lisähelpotukseksi vielä, että seuraa vaan sitä kiskoa sinne rantaan (näkyy kartassa muistaakseni ruskeana).
 
Ylös Bottom