Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
divi sanoi:no mistäs sitten helena löytyy kun ei oo vielä tyttöystävänä.
Lloope sanoi:Helena löytyy blueberry -nimisestä pikkukylästä Los Santosin alueelta ammuskelemasta ammunationin katolta.
Tuolla FAQssa sanottiin että Michellen pitäisi olla 12.00 - 02.00 kotona, mutta kertaakaan en ole eukkoa siellä nähnyt. Eikä se tietysti ole siellä autokoulussakaan.gazza. sanoi:tossa muuten tuli mulle sitten ongelmia, kun olin ensin treenannut äijän massiiviseksi, sitten näännytin sen kynäniskaksi ja kun taas myöhemmin yritin treenata lihakset takasin tuli koko ajan ilmotuksia että olen treenannut tarpeeksi tälle päivälle, vaikka en ollut laitteisiin koskenutkaan...
parin kuoleman jälkeen se sitten taas alkoi toimimaan normaalisti.. tiedä sitten..
michellen pitäisi kai olla öisin kotona, mutta enpä ole minäkään sitä vähään aikaan nähnyt..
itellä sama juttu. kesti päivän...Thingy sanoi:Mulla oli treenin kanssa sama juttu, mutta se kesti vain päivän tai kaksi.
mcduck sanoi:mahtuukos muuten johonkin autoon enemmän kuin 4 ihmistä kyytiin? Olisi helpompaa noiden jengisotien kanssa kun ei tarttis jalkaisin etsiä niitä vihulaisia. Välillä kun tosiaan joutuu pyörimään aika pitkäänkin ympäriinsä ennenkuin noita löytyy, ja nuo omat kaverit tuntuu jäävän aina autojen alle tms. jos niitä pitää vapaana
onhan tuokin totta. On vaan hauskempaa kun on vähän tykinruokaa mukanaLloope sanoi:Omia jengiläisiä ei todellakaan kannata ottaa mukaan aluevaltauksille. Niistä on vain harmia. Yksin M4 hitmanina ja pitkä katu, niin tulee kaikkein parasta jälkeä
myötäpäivään kun sillä pyörit niin eiköhän pikkuhiljaa rupea sujumaan ...(niitä koneitahan tulee neljästä suunnasta ja kun ekan olet tiputtanut niin heti käännä seuraavaan suuntaan)SuperMies sanoi:Voihan prkl... Ne RC-Tehtävät ottaa kyl nyt pannuun kun en saa niitä pirun RC-Lentsikoita alas sil minigunilla. Olen kerta kaikkiaan niin pirun huona sihtaamaan sillä tatilla... Kunpa San Andreas tukisi USB-Hiirtä
Olen kuullut että harjoittelu tekee mestarin, tiedä siitä sitten. Vai onks jollain jotain vihjeitä tohon tehtävään??
Pako sanoi:myötäpäivään kun sillä pyörit niin eiköhän pikkuhiljaa rupea sujumaan ...(niitä koneitahan tulee neljästä suunnasta ja kun ekan olet tiputtanut niin heti käännä seuraavaan suuntaan)
mcduck sanoi:Yksin riehuessa katolta ampuminen toimii myös kivasti..
Totta. Ja otappa esim 3-4 jengiläistä mukaan aluetta valtamaan, niin eipä näy missään vihollisjengiläisiä.Lloope sanoi:Omia jengiläisiä ei todellakaan kannata ottaa mukaan aluevaltauksille. Niistä on vain harmia.
jeikki sanoi:Tuskinpa tarttis spoilereihin mut laitan kuitenkin...
Missäs on se lista ajoneuvoista joita saa satamaan toimittaa? Itse en sitä ole löytänyt, vaikka pystynkin jo exporttaamaan autoja. Ja sitten mistä autot importataan? Kun olin ensimmäisen auton vienyt, tuli teksti jossa ilmoitettiin että yksi uusi auto importattavana...