Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saabas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Juzmu sanoi:
En tie onks kysytty jo,mut Mites noita asuintoi pysty ryöstelee?

On kyllä jo kysytty, mutta voi ryöstellä siten, että ottaa semmoisen tumman pakun ja painaa R3:sta ja etsii talon ja ryöstää sen. Yhden pakun löytää ainakin CJ:n kodin läheltä. Öm... muistaakseni jostain pihalta.. olikohan kuntosalin lähellä... jossain siellä päin..
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Juzmu sanoi:
En tie onks kysytty jo,mut Mites noita asuintoi pysty ryöstelee?

Tarvitset siihen mustan Boxvillen (auto). Menet autoon ja klo 20.00-06.00 tms. välisenä aikana voit tehdä niitä. Ryöstöjen aloittaminenhan onnistuu ihan kun painat vain R3:sta kuten esim. taksitehtävissäkin. Sitten vain etsit taloja, joihin voi murtautua (edessä keltainen merkki, että pääsee sisälle).
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

kuntosalista tientoisella puolella pihassa on tumma paku (pitää olla tehtynä se tehtävä mis pöllitään sieltä satamasta niitä laatikoita (robbing uncle sam)

onko mitää ideoita miten suistaa tieltä se huume paroni siin tehtäväs mis tullaan takas los santosiin ja ryöstetään se madd doggin ...multi million crib...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

divi sanoi:
onko mitää ideoita miten suistaa tieltä se huume paroni siin tehtäväs mis tullaan takas los santosiin ja ryöstetään se madd doggin ...multi million crib...

Itse ainakin ammuin niin, että sen auto syttyi liekkeihin. Kaikista helpoin tapa. Vierellä vain ja SMG:llä tuli auki :P En tiedä sitten voiko tuon jotenkin muutenkin tehdä...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Juzmu sanoi:
En tie onks kysytty jo,mut Mites noita asuintoi pysty ryöstelee?

Pöllit Johnson housen lähellä olevaa kuntosalia vastapäätä olevan pakettiauton ja painat R3, niin voit rötöstellä asuntoja.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Nouseeko Gambling skill vaikka häviäisi enemmän kuin voittaisi?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Lloope sanoi:
Nyt on siis SA juonellisesti läpi ja jengialueiden valtaus kunnolla aloitettu :P Aika helppoa muuten tuo alueiden valtaus M4:llä kun on hitmanissa taito.

Kunhan ne hiton mammanpoikaballasit vaan ryömisivät esiin koloistaan. Mulla on enää muutama alue jäljellä eikä niiden lähettyvillä näe koskaan tapettavia.

Desert Eagle on myös varsin mainio ase :)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

itellä peli menossa noin 70 prossassa ja teen sweetin tehtävii... ongelmaksi tulee tossa valtauksessa sellanen että ei läydy niitä jengiläisiä että sais alotettua sen valtauksen. itse valtaus on helppo kun etsii jonku umpikujan ja sitte sinne vaan AK-47 kans (hitman taito) ja ampuu kaiken mikä liikkuu (paitsi itsensä)

Kyssä 1:
eli onko joku tietoinen siitä että jos valtaa kaikki esim. ballasin alueet niin häviääkö se jengi kokonaan (eli ei yritä vallata alueita takasin)???

Kyssä 2:
laittakaas joku lista mitkä vaattet pitäs laittaa että sais parhaan sex appealin. auton tiedän jo eli paras auto siihen on super gt tai bullet
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

divi sanoi:
Kyssä 1:
eli onko joku tietoinen siitä että jos valtaa kaikki esim. ballasin alueet niin häviääkö se jengi kokonaan (eli ei yritä vallata alueita takasin)???
Kyssä 2:
laittakaas joku lista mitkä vaattet pitäs laittaa että sais parhaan sex appealin. auton tiedän jo eli paras auto siihen on super gt tai bullet
Itse en ole kovalla vauhdilla edennyt ja siitä syystä pääsen kohta vasta Las Venturasiin. Ennen San Fierroon menoa ehdin jo vallata kaikki alueet omalle jengilleni. Eikä sen jälkeen ainakaan minulta kertaakaan yritetty vallata alueita takaisin, vaikka vielä n. 5 tuntia Los Santosissa sen jälkeen seikkailin ennen SF: oon menoa. Muutamat alueet ovat melko vaikeita vallata juuri sen takia ettei jengiläisiä näy kuten Vagosien minialue stadionin lähellä ja Ballasien rannikkoalueet lähellä Rodeota.

Ja vaattteista en tiedä, mutta blonde cornrow hiustyylistä saa eniten sex appealia (voi olla myös muita hiustyylejä, joista saa yhtä paljon).
Itse sain yhdistelmällä Pimp suit+blonde cornrow+Bullet sex appealin milliä vaille täysiin.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

hydra tulee sinne hylättyyn lentotukikohtaan kun pelaa tehtäviä eteenpäin
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Eikös San Fierrosta löydy lainkaan auton modauspaikkoja sen yhden TransFenderin lisäksi, mikä on siinä juna-aseman vieressä? :confused:
Olisi jees jos joku jaksais duunaa sellaisen pienen listauksen että mitä autoja pystyy customoimaan ja missä paikoissa. Itse olin eriitäin yllättynyt kun esim. Hustleria ja Slamvania pystynyt modaamaan ollenkaan! (ainakaan LS:n kummassakaan paikassa.)

edit. olihan tuolla toinenkin paikka. Ei vaan tää puusilmä osannu lukee karttaa :o

edit2. niin missähän vaiheessa tuon toisen modauspaikan saa auki (joku Angel wheels....???)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Thingy sanoi:
Eikös San Fierrosta löydy lainkaan auton modauspaikkoja sen yhden TransFenderin lisäksi, mikä on siinä juna-aseman vieressä? :confused:
Olisi jees jos joku jaksais duunaa sellaisen pienen listauksen että mitä autoja pystyy customoimaan ja missä paikoissa. Itse olin eriitäin yllättynyt kun esim. Hustleria ja Slamvania pystynyt modaamaan ollenkaan! (ainakaan LS:n kummassakaan paikassa.)
edit. olihan tuolla toinenkin paikka. Ei vaan tää puusilmä osannu lukee karttaa :o

joo siellä on se street racing paikka jossa voi modata esim elegyn ja uranuksen. hustlerin pystyi modaamaan ainakin sielä Las Venturasin transfenderillä, slamvania en oo vielä ehtiny koittaan.

EDIT: laittakaas nyt noita listoja vaatteistanne että miten saa hyvän sex appealin. ja sit mistä löytää banditon. ite en oo löytäny muutaku tehtävistä ja sit siin yhdes kilpailus sai ajaa sillä mutta mistä löytyy normaalisti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

divi sanoi:
laittakaas nyt noita listoja vaatteistanne että miten saa hyvän sex appealin. ja sit mistä löytää banditon. ite en oo löytäny muutaku tehtävistä ja sit siin yhdes kilpailus sai ajaa sillä mutta mistä löytyy normaalisti

Pimpsuitilla saa ainakin hyvän sex appealin ja aikaisessa vaiheessa, muilla kaupan vaatteilla saa korkeintaan 35-40 %. Bandito löytyy Michellen pihalta sen jälkeen kun oot vieny sen treffeille. Katala ämmä sekin biatch!
Onko San Fierrossa mitään paikkaa missä voi modata vanhemman tyylisiä autoja, esim. Blade?

Miten tehtävä "Mike Toreno" on hyvä suorittaa? Mulla käy aina niin että T-Bone kuolee heti kun pääsen ajamaan takaa niitä sieppaajia. Tehtävässä ei ole mitään vaikeata, ja olenkin joka kerta listinyt kaikki vorot vaikka tehtävä onkin mennyt "Vihtori Matiksi".
....anybody?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Thingy sanoi:
Miten tehtävä "Mike Toreno" on hyvä suorittaa? Mulla käy aina niin että T-Bone kuolee heti kun pääsen ajamaan takaa niitä sieppaajia. Tehtävässä ei ole mitään vaikeata, ja olenkin joka kerta listinyt kaikki vorot vaikka tehtävä onkin mennyt "Vihtori Matiksi".
....anybody?
Mullakin kävi pari kertaa noin, että T-Bone kuoli, kerran auton ulkopuolella ja toisella kertaa auton sisään, kun ne häiskät ampu sen ikkunan läpi. Pääsin sen niin, että kun ne pysäköivät sen pakun, niin mä pysäköin autoni niin että kuskin puoleinen ovi on niiden pakua kohti ja näin T-Bone jäi auton taakse piiloon. Ja ei muuta kun tupla micro SMG:t kouraan ja äijää kumoon. :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Thingy sanoi:
Pimpsuitilla saa ainakin hyvän sex appealin ja aikaisessa vaiheessa, muilla kaupan vaatteilla saa korkeintaan 35-40 %. Bandito löytyy Michellen pihalta sen jälkeen kun oot vieny sen treffeille. Katala ämmä sekin biatch!
Onko San Fierrossa mitään paikkaa missä voi modata vanhemman tyylisiä autoja, esim. Blade?

no toi aikanen vaihe ei oo ongelma ja pimp suittia en haluais käyttää ku se on aika karsee...
toi pimp suit on vähä "hintti" puku
eli mikä on esim didier sachsin puvuista paras???

San Fierrossa ei oo paikkaa missä voi tuunata lowridereitä. fierron paikat on "wheel arch angels" jossa modataa street racing autoja ja toinen on "transfender" jossa modataan lähes kaikki muut
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Eikös Bandito ole Helenan pihalla?

juu, multa puuttus ainoastaan se Euros, oisko kellään jotain pikkasen tarkempia tuntomerkkejä antaa, kun että se on sellanen "perus sedan-koppero"? tai tietoa mistäpäin niitä löytää?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mistäs päin löytyis Sentinel? Vika listassa, eikä näy missään. Prkl, GTA3:ssa ja Vice Cityssa niitä pyöri joka kulmassa, mutta ei Andreaksessa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

san fierrosta sieltä olikohan se juna-aseman vastapäätä missä on isot lasi ikkunat niin siellä yläkerrassa on 2 sentineliä
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

.:chr0nic:. sanoi:
san fierrosta sieltä olikohan se juna-aseman vastapäätä missä on isot lasi ikkunat niin siellä yläkerrassa on 2 sentineliä
mutta ei aina. Mulla on ainakin vaihdellut siellä kolme eri autoa joista yksikään ei ollut Sentinel. Sen kuitenkin muistan että niitä löytyy SF:stä.

joo tsori mulla tuli virhe tuolla aikasemmin: eli Bandito löytyy Helenan pihalta sieltä landelta, eikä Michelleltä, joka on muuten täysin mysteerisesti kadonnut mun pelistä. pyörin parin pelipäivän ajan siinä ympäristössä sex appeal täysissä ja rasvaprosentti jossain 80 %, enkä ole nähny ämmää kertaakaan, ensi treffien jälkeen. Pystyn kyllä käyttämään sitä autotallia, mutta monsteri ei oo ikinä pihassa :mad: ...no onneksi mulla löytyy jo kaksi sellaista autotallista, yksi LSssä ja toinen SFssä.
 
Ylös Bottom