Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset
Kiitti sullefoghorn sanoi:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitti sullefoghorn sanoi:
Sormusaave sanoi:Mistä löytää tyttöystävät Michelle ja Helena? Itsellä on Denise Los Santosissa, Katie San Fierrossa ja Barbara Las Venturaksessa.
Bandicoot sanoi:Mistähän mahtaa löytyä ne autotallit, minne autoja pitää toimittaa (ihan niinkuin edellisissäkin osissa)? Avatuvatko tallit vasta tiettyjen tehtävien jälkeen?
Sormusaave sanoi:Kokeilen tuon tallennuspaikan läheltä sitten. Onko jotain satavarmaa tapaa Cometiin? Auto on nimittäin kerran tullut kadulla vastaan, mutten tällöin ollut listojen täytössä.
Mistä löytää tyttöystävät Michelle ja Helena? Itsellä on Denise Los Santosissa, Katie San Fierrossa ja Barbara Las Venturaksessa.
Gamemastah sanoi:Mutta nyt kaivattais apua Zero's RC Shopin tokassa tehtävässä eli Supply Lines -tehtävässä, jossa pitää sillä kauko-ohjattavalla lentokoneella tappaa niitä äijiä, jotka ajelee niillä pakuilla, sanchezeilla ja pyörillä. Parhaimmillaan oon saanu 4 niistä tapettua ja sitten bensa loppuu, mutta en ole sitä koittanut ku 3 kertaa. Ja jostain luin, että sillä samalla bensamäärällä pitäis viä lentää sinne alotuspaikkaan. Ja tuli tässä vielä mieleen, että kuluuko bensa samalla vauhdilla, jos paina X:ää vaan leijuu eteenpäin kun jos painaa X:ää pohjassa. Apu ois tarpeeseen.
..tutusta lisäsi se Zerokin. Hemmetin ärsyttävä nörttiklisee, joka ei istunut peliin ollenkaan.FolioMies sanoi:IMO, yksi pelin vaikeimmista ellei vaikein tehtävä. Kuitenkin olen kyseisen tehtävän läpäissyt, jokseenkin pienellä lotolla.
Thingy sanoi:eipä vaan ole mulla riittänyt. Olen kuvannut koko nähtävyyden, niin että ikoni on kuitenkin kuvassa mukana, ja olen myös kuvannut sillä tavalle että zoomaan pelkkään ikoniin. Silti ei ole kertaakaan tullut että olisin saanut snapshotin.
FolioMies sanoi:IMO, yksi pelin vaikeimmista ellei vaikein tehtävä. Kuitenkin olen kyseisen tehtävän läpäissyt, jokseenkin pienellä lotolla.
Vinkkejä:
-Opetettele kuriireiden reitit. Itse ainakin ensin hoitelin aivan Zeron kaupan vieressä olevan pakun...............
mcduck sanoi:Eri tytöillä on eri vaatimukset lihavuuden ja sex appealin suhteen. Jos tyttö ei enää ole paikalla, CJ ei varmaan enää täytä tytön ehtoja. Käy vaikka tuoilla gamefaqsissa katsomassa mitä kukin vaatii..
Tyttöystävillä ei ole mitään osuutta 100% läpipeluuseen, joten voit tappaa vaikka kaikki, jos sillä ei ole väliä, että saat uusia pukuja tai sellasia ominaisuuksia kuin ettei menetä aseita tai rahaa kun kuolee tai pidätetään.LMR sanoi:Toivottavasti noita tyttöystäviä ei ole pakko tehdä 100% tyytyväisiksi jotta pelin täydellinen läpäiseminen on mahdollista. Michellekin kun on tainnut jo kadota, en tosin ole aivan varma...
tuffgong sanoi:Mitens kaksin pelissä saa energiaa vai rahastavatko ne homot siellä rokstaarilla jälleen tästäkin??? Peli täynnä tälläisiä tyhmyyksiä.... Pitää ostaa taas seuraava ja siitä puutttuuu taas jotain relevantitia
sitä löytyy sieltä Los Santosin ensimmäisen asunnon yläkerrasta.Timmi_Tommi sanoi:Lähinnä sellaista olisin kysellyt että mistä löytää lisää spray-maalia, löyty pari tagia jotka täytyy käydä töhrimässä.
Jep, bäxtoissa riittää potkua. Ja poliisit eivät edes suutu jos niitä hinaa ympäri kaupunkia ja pitkin seiniä traktorin perässäihan vaan sivuhuomautukena täytyy sanoa että gta:n traktorit suht. voimakkaita... sellaisella voi vetää vaikka rekan nuppia jyrkkää mäkeä ylös. traktorista ei lopu voima vaikka rekassa olis vaunu perässä traktorilla voi hinata myös tarktoria mikä hinaa rekkaa. täytyy joskus kokeilla kuinka pitkän ketjun voi tehdä
mcduck sanoi:Jep, bäxtoissa riittää potkua. Ja poliisit eivät edes suutu jos niitä hinaa ympäri kaupunkia ja pitkin seiniä traktorin perässä