Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saabas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Sormusaave sanoi:
Mistä löytää tyttöystävät Michelle ja Helena? Itsellä on Denise Los Santosissa, Katie San Fierrossa ja Barbara Las Venturaksessa.

Michellen löysin...
autokoulusta San Fierrossa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mistähän mahtaa löytyä ne autotallit, minne autoja pitää toimittaa (ihan niinkuin edellisissäkin osissa)? Avatuvatko tallit vasta tiettyjen tehtävien jälkeen?
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Bandicoot sanoi:
Mistähän mahtaa löytyä ne autotallit, minne autoja pitää toimittaa (ihan niinkuin edellisissäkin osissa)? Avatuvatko tallit vasta tiettyjen tehtävien jälkeen?

Tietyn tehtävän jälkeen avautuu mahdollisuus viedä kulkuvälineistä San Fierron satamaan, lastata ne joko nosturilla siirtämällä tai ramppia ylös ajamalla laivaan. Tuoduista autoista tai moottoripyöristä maksetaan kunnon ja mallin perusteella ihan sopivasti. Toivomuslista löytyy laivan lähistöltä. Huomaat kyllä sitten, kun kyseisen tehtävän läpäiset.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Sormusaave sanoi:
Kokeilen tuon tallennuspaikan läheltä sitten. Onko jotain satavarmaa tapaa Cometiin? Auto on nimittäin kerran tullut kadulla vastaan, mutten tällöin ollut listojen täytössä.

Mistä löytää tyttöystävät Michelle ja Helena? Itsellä on Denise Los Santosissa, Katie San Fierrossa ja Barbara Las Venturaksessa.

Cometteja mulla tulee lähes joka kerta vastaan kun menen San Fierron pohjoisosiin, Sen ison sillan ja Downtownin väliselle alueelle.

Ja Michellen löytää Driving Schoolin sisältä puhumassa jollekin henkilölle. Itse otin lihavuuden lähes täysiin ja laitoin hienoimmat vetimet päälle ja hyppäsin Bulletin kyytin --> Sex Appeal 100%, ajoin Schoolille , astuin sisään ja Michelle heti alko kyseleen puhelinnumeroo.

EDIT: muutama minuutti myöhässä...

Mutta nyt kaivattais apua Zero's RC Shopin tokassa tehtävässä eli Supply Lines -tehtävässä, jossa pitää sillä kauko-ohjattavalla lentokoneella tappaa niitä äijiä, jotka ajelee niillä pakuilla, sanchezeilla ja pyörillä. Parhaimmillaan oon saanu 4 niistä tapettua ja sitten bensa loppuu, mutta en ole sitä koittanut ku 3 kertaa. Ja jostain luin, että sillä samalla bensamäärällä pitäis viä lentää sinne alotuspaikkaan. Ja tuli tässä vielä mieleen, että kuluuko bensa samalla vauhdilla, jos ei paina X:ää vaan leijuu eteenpäin kun jos painaa X:ää pohjassa. Apu ois tarpeeseen.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Gamemastah sanoi:
Mutta nyt kaivattais apua Zero's RC Shopin tokassa tehtävässä eli Supply Lines -tehtävässä, jossa pitää sillä kauko-ohjattavalla lentokoneella tappaa niitä äijiä, jotka ajelee niillä pakuilla, sanchezeilla ja pyörillä. Parhaimmillaan oon saanu 4 niistä tapettua ja sitten bensa loppuu, mutta en ole sitä koittanut ku 3 kertaa. Ja jostain luin, että sillä samalla bensamäärällä pitäis viä lentää sinne alotuspaikkaan. Ja tuli tässä vielä mieleen, että kuluuko bensa samalla vauhdilla, jos paina X:ää vaan leijuu eteenpäin kun jos painaa X:ää pohjassa. Apu ois tarpeeseen.

IMO, yksi pelin vaikeimmista ellei vaikein tehtävä. Kuitenkin olen kyseisen tehtävän läpäissyt, jokseenkin pienellä lotolla.

Vinkkejä:
-Opetettele kuriireiden reitit. Itse ainakin ensin hoitelin aivan Zeron kaupan vieressä olevan pakun ja polkupyöräkuriirin ja seuraavaksi melko lähellä ajelevan toisen pakun. Jäljellä on vielä Sanchez- ja kolmas pakukuriiri, jotka ajelevat San Fierron keskustassa. Ne ovat tähän mennessä ehtineet jo melko kauas, joten katso tarkat sijainnit kartasta ja suunnittele reittisi niin, että matkalla ei vaadita suuria nousuja talojen yli tai turhia käännöksiä.
-Bensaa voit säästää muun muassa ampumassa kohteesi maasta. Eli kuriireiden lähellä laskeudut tielle ja käännät nokan kohdetta päin ja avaat tulen. Pakettivaunut kannattaa hoidella suoraan niiden takaa, muutoin kuskit pystyvät vahingoittamaan konettasi.
-Tehtävä kannattaa aloittaa alusta, jos tuntuu menevän pieleen, sillä varaa virheille ei juurikaan ole!
(-En ole aivan varma säästyykö bensa leijailemalla, tuntuisi ainakin siltä, sillä X:n pohjassa painaminenhan nostaa throttlea.)

Omassa suorituksessa bensaa oli ensimmäisen kolmen kuriirin jälkeen jäljellä noin 3/4 tankista, loput menivätkin sitten näihin kahteen keskustassa pörräilevään ja kotimatkaan. Bensaa oli aivan milli jäljellä, kun pääsin Zeron katolle. Mielettömät tuuletukset =)

Edit: Niin btw, kolme yrityskertaa ei ole vielä mitään! Toistakymmentä kertaa taisin itse jyllyttää tuota varsin hikistä tehtävää.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

FolioMies sanoi:
IMO, yksi pelin vaikeimmista ellei vaikein tehtävä. Kuitenkin olen kyseisen tehtävän läpäissyt, jokseenkin pienellä lotolla.
..tutusta lisäsi se Zerokin. Hemmetin ärsyttävä nörttiklisee, joka ei istunut peliin ollenkaan. :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Milloinkas sen autokaupan voi ostaa? Tarkoitan sitä autokauppaa joka on rakennusaluetta vastapäätä.

EDIT: Niin ja sitten siinä autokaupan takana on Pay and Spray ja joku auton modaus talli.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Thingy sanoi:
eipä vaan ole mulla riittänyt. Olen kuvannut koko nähtävyyden, niin että ikoni on kuitenkin kuvassa mukana, ja olen myös kuvannut sillä tavalle että zoomaan pelkkään ikoniin. Silti ei ole kertaakaan tullut että olisin saanut snapshotin. :rolleyes:


No koitahan tähdätä sen sinisen ikonin alla olevaan nähtävyyteen, jos kuvaa ei rekisteröidä snapshotiksi niin sitten zoomailet nähtävyyttä (ei ikonia), ja jos ei vieläkään tärppää niin vähennä hieman zoomia. Zoomin on oltava optimaalinen, joten kokeile kaikkea minimin ja maksimin väliltä.


Toivottavasti noita tyttöystäviä ei ole pakko tehdä 100% tyytyväisiksi jotta pelin täydellinen läpäiseminen on mahdollista. Michellekin kun on tainnut jo kadota, en tosin ole aivan varma...
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

FolioMies sanoi:
IMO, yksi pelin vaikeimmista ellei vaikein tehtävä. Kuitenkin olen kyseisen tehtävän läpäissyt, jokseenkin pienellä lotolla.

Vinkkejä:
-Opetettele kuriireiden reitit. Itse ainakin ensin hoitelin aivan Zeron kaupan vieressä olevan pakun...............

Toivottavasti ei ole... en tiedä kävikö sitten tuuri kun kolmannella kerralla meni läpi ilman sen kummempaa rypistystä. Homman juju olin mun mielestä siinä että tuhoaa kohteet kerralla sellaisella rauhallisella ylilennolla. ilmeisesti ei ole bensaa jäädä niiden kanssa kikkailemaan, vaan nirri pois pojilta välittömästi :cool:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

mcduck sanoi:
Eri tytöillä on eri vaatimukset lihavuuden ja sex appealin suhteen. Jos tyttö ei enää ole paikalla, CJ ei varmaan enää täytä tytön ehtoja. Käy vaikka tuoilla gamefaqsissa katsomassa mitä kukin vaatii..

niinhän se on mutta kun denise (se ensimmäinen t-kaveri siel santosissa) ei tarvi mitään... :(
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

LMR sanoi:
Toivottavasti noita tyttöystäviä ei ole pakko tehdä 100% tyytyväisiksi jotta pelin täydellinen läpäiseminen on mahdollista. Michellekin kun on tainnut jo kadota, en tosin ole aivan varma...
Tyttöystävillä ei ole mitään osuutta 100% läpipeluuseen, joten voit tappaa vaikka kaikki, jos sillä ei ole väliä, että saat uusia pukuja tai sellasia ominaisuuksia kuin ettei menetä aseita tai rahaa kun kuolee tai pidätetään.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mää hakkasin kuoliaaks sen autokoulussa olevan neitokaisen, kun se ei heti suostunut treffeille :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mitens kaksin pelissä saa energiaa vai rahastavatko ne homot siellä rokstaarilla jälleen tästäkin??? Peli täynnä tälläisiä tyhmyyksiä.... Pitää ostaa taas seuraava ja siitä puutttuuu taas jotain relevantitia :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

tuffgong sanoi:
Mitens kaksin pelissä saa energiaa vai rahastavatko ne homot siellä rokstaarilla jälleen tästäkin??? Peli täynnä tälläisiä tyhmyyksiä.... Pitää ostaa taas seuraava ja siitä puutttuuu taas jotain relevantitia

Kyyllä... Tätä ne rockstarin pojat myyvät. onneksi ei tätäkään peliä pidä ostaa jos ei halua :D Kaksinpelissä saa lisää energiaa samalla tavalla kuin yksinpelissäkin, jos saa... vähän epäilen, ottaen huomioon "kaksinpelin" luonteen, mutta kun en ole vielä kerinnyt sitä kokeilemaan niin en siitä nyt jauha enempää.

Lähinnä sellaista olisin kysellyt että mistä löytää lisää spray-maalia, löyty pari tagia jotka täytyy käydä töhrimässä.

ihan vaan sivuhuomautukena täytyy sanoa että gta:n traktorit suht. voimakkaita... sellaisella voi vetää vaikka rekan nuppia jyrkkää mäkeä ylös. traktorista ei lopu voima vaikka rekassa olis vaunu perässä :) traktorilla voi hinata myös tarktoria mikä hinaa rekkaa. täytyy joskus kokeilla kuinka pitkän ketjun voi tehdä :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Timmi_Tommi sanoi:
Lähinnä sellaista olisin kysellyt että mistä löytää lisää spray-maalia, löyty pari tagia jotka täytyy käydä töhrimässä.
sitä löytyy sieltä Los Santosin ensimmäisen asunnon yläkerrasta.
ihan vaan sivuhuomautukena täytyy sanoa että gta:n traktorit suht. voimakkaita... sellaisella voi vetää vaikka rekan nuppia jyrkkää mäkeä ylös. traktorista ei lopu voima vaikka rekassa olis vaunu perässä :) traktorilla voi hinata myös tarktoria mikä hinaa rekkaa. täytyy joskus kokeilla kuinka pitkän ketjun voi tehdä :D
Jep, bäxtoissa riittää potkua. Ja poliisit eivät edes suutu jos niitä hinaa ympäri kaupunkia ja pitkin seiniä traktorin perässä :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Hei tuota en tiennytkään :)
tänään ohjelmassa traktor pullingia :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Hitto että toi rekka peräkärryn kanssa rupee (yllättäen) viemään tota traktoria alamäessä.... :D
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

mcduck sanoi:
Jep, bäxtoissa riittää potkua. Ja poliisit eivät edes suutu jos niitä hinaa ympäri kaupunkia ja pitkin seiniä traktorin perässä :D

Hih... taas näköjään yksi uusi kiva ominaisuus josta ei ollut mitään tietoa :) Hmmm... pystyyköhän traktorilla hinaa mottoripyörää tai lentokonetta?? No duunista kun pääsee niin ei muuta kun kokeilemaan.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Pollareiden hinaaminen traktorilla on varsin hauskaa. Ite hinasin Mt. Chiliad huipulle pollarit ja sitten ajoin siitä hyppyristä :D Eihän se paljoo siitä hypänny, mutta oli varsin hauskaa :cool:
 
Ylös Bottom