Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saabas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Lloope sanoi:
Stafford löytyy sen ostettavan hotellin (joka on suht. lähellä zeron paikkaa) vierestä San Fierrossa. Sen staffordin ovi ei ole aina auki, mutta räjäytä vaikka entinen ja tule takaisin vähän ajan päästä, jos ovi on lukossa.

Eikös ovea voi hakata auki? Paitsi tietenkin jos auto pitää saada ehjänä jonnekin.
Kelputtaakohan muuten se satama rähjäsiä autoja. :/

Lloope sanoi:
Stafford löytyy sen ostettavan hotellin (joka on suht. lähellä zeron paikkaa) vierestä San Fierrossa. Sen staffordin ovi ei ole aina auki, mutta räjäytä vaikka entinen ja tule takaisin vähän ajan päästä, jos ovi on lukossa.

Jep, tuo on hyvä neuvo. Hotelli on sellanen ökyhotellin näköinen Ritz-tyylinen korkea rakennus, jonka hotellihuone muistaakseni maksoi jotain 50 000$. Eli jos et löydä, käy kaikki San Fierron ostettavat kiinteistöt kartan avulla kaupungin länsiosassa. Stafford on sellanen sekoitus vanhempaa Jaguaaria ja Rolce Roycea. Väri yleensä tumman vihreä.

Swhat sanoi:
Eikös ovea voi hakata auki? Paitsi tietenkin jos auto pitää saada ehjänä jonnekin.

Kokeilujen pohjalta, lukittuja autoja ei saa varastettua ovia repimällä. Typerää ja epärealistista.

[edit]Onko neuvoja noita hoodien valtaamista varten. Statseissa lukee, että hallisten nyt muistaakseni 57 kpl hoodeista ja prosentteina 98,28%. Kaikki kartan hoodit on vallattu, en kerta kaikkiaan tiedä mikä paikka puuttuu. Onko tulevissa tehtävissä mahdollisesti jotain hoodin valtaustehtävää, joka tuo tuon viimeisen?

Swhat sanoi:

Satamahan kelpuuttaa vaikka minkä kuntoisen auton... Ilmeisesti huonokuntoisesta autosta saa vaan vähemmän $$$ selkeesti hyvä parannus on se että peli ilmoittaa automaattisesti jos auton pystyy exporttaamaan :)

[edit] lueskelin jotain juttua piilotetusta hoodista jonka voisi vallata... olisko nyt ollut jossain kolmannella saarella.

:p Mitä muita Los Santosissa voi kerätä kuin tageja ja kuvia?

Ares sanoi:
Tä? Voiko autoja "myydä"? :confused:

Play the game young padawan... Kyllä melkein kaikki selitetään mitä voi tehdä. Suurin osa tämänkin ketjun kysymyksistä selviää kun peliä pelaa eteenpäin.

Juups...
Pystyykö raveihin veikata milloin? :cool:
Ja miten ihmisiä voi "hurmata"? :confused:

Sormusaave sanoi:
Kokeilujen pohjalta, lukittuja autoja ei saa varastettua ovia repimällä. Typerää ja epärealistista.

[edit]Onko neuvoja noita hoodien valtaamista varten. Statseissa lukee, että hallisten nyt muistaakseni 57 kpl hoodeista ja prosentteina 98,28%. Kaikki kartan hoodit on vallattu, en kerta kaikkiaan tiedä mikä paikka puuttuu. Onko tulevissa tehtävissä mahdollisesti jotain hoodin valtaustehtävää, joka tuo tuon viimeisen?
Kaukana pohjoisessa (Las Venturasissa) venekoulun luona on pieni Vagosin alue. Lisäksi itselläni meinasi jäädä huomaamatta Mulhollandin seudulla aivan kapea Ballasin alue, suurinpiirtein jalkakäytävän luokkaa..

mcduck sanoi:
Kaukana pohjoisessa (Las Venturasissa) venekoulun luona on pieni Vagosin alue. Lisäksi itselläni meinasi jäädä huomaamatta Mulhollandin seudulla aivan kapea Ballasin alue, suurinpiirtein jalkakäytävän luokkaa..

Erikoista. Minulla tuo tuo alue oli itselläni jo valmiina. Tulipa muuten mieleen, että en ole prosentteja katsellut kuinka paljon alueita olen vallannut, mutta kun itse olen suurin jengi kaupungissa ja toiseksi ja kolmanneksi suurimmilla jengeillä on kummallakin 0 aluetta, niin luulisi, että kaikki on vallattu.

Lloope sanoi:
Erikoista. Minulla tuo tuo alue oli itselläni jo valmiina.
Itsekkin tuota hämmästelin, mutta ei siellä tarvinnut käydä kuin yksi vihollisaalto teurastamassa niin sain senkin haltuuni.. (ei siis kolmea niinkuin yleensä). Enemmän ihmettelin tuota jalkakäytävän kokoista aluetta..

Eikö kukaan ole löytänyt SWAT-tankkia? Sellainen sininen PASIn tapainen vesitykillä varustettuna? Oon tässä yrittänyt kiertää poliisiasemia tuota etsimässä mutta toistaiseksi turhaan..

Mikroauton muuten löytää Mad Dogin kartanon takaoven luota, ja ilmatyynyaluksen löysin juuri LS:n Marinasta.

Onkos teillä mitään vinkkejä noihin Bloodring Banger -meininkeihin. Olen nyt kymmenisen kertaa kokeillut sitä 2minuutin skabaa enkä ole saanut oikeastaan kertaakaan yhtään checkpointtia. CP syntyy melkein aina meikäläisen taakse ja joku muu kerkiää ensin, sitten huomasin että yhdellä kerralla kun pelasin niin CP tuli enemmän kuin yksi kerralla, mutta kun ajoin sellaisesta läpi niin en saanut mitään lisäaikaa.... hämärää... :eek:

mcduck sanoi:
Eikö kukaan ole löytänyt SWAT-tankkia? Sellainen sininen PASIn tapainen vesitykillä varustettuna? Oon tässä yrittänyt kiertää poliisiasemia tuota etsimässä mutta toistaiseksi turhaan..

En ole missään muualla nähnyt tuota, kuin yhdessä tehtävässä ja peräti kaksikin kappaletta.

En saa vallattua tuota Vagosin aluetta, koska siihen ei anneta yksinkertaisesti mahdollisuutta! Jengiläisiä ei meinaa millään löytyä alueelta, kolme kertaa olen löytönyt ja joka kerta vain kahden joukoin! Tänään haravoin aluetta puoli tuntia (oikeasti, puoli tuntia :mad: ) ja yritin jopa sellaista taktiikkaa, että houkuttelin ne kaksi yleensä aseetonta jengiläistä juoksemaan perääni ja yritin löytää toisen ryhmän saadakseni vähintään kolme jengiläistä teurastettavaksi. En löytänyt saatana. Mikä neuvoksi? Riippuuko mitä on päällä ja millä ajaa?

Sormusaave sanoi:
En saa vallattua tuota Vagosin aluetta, koska siihen ei anneta yksinkertaisesti mahdollisuutta! Jengiläisiä ei meinaa millään löytyä alueelta, kolme kertaa olen löytönyt ja joka kerta vain kahden joukoin! Tänään haravoin aluetta puoli tuntia (oikeasti, puoli tuntia :mad: ) ja yritin jopa sellaista taktiikkaa, että houkuttelin ne kaksi yleensä aseetonta jengiläistä juoksemaan perääni ja yritin löytää toisen ryhmän saadakseni vähintään kolme jengiläistä teurastettavaksi. En löytänyt saatana. Mikä neuvoksi? Riippuuko mitä on päällä ja millä ajaa?
Joo, Minulla on ollut samoja ongelmia. Varmaankin riippuu alueen koosta ja puhtaasta säkästä.

tyttöystävistä:
Mites toi Katie (vaimikäseoli), mulla on ollut jo kauan progress with Katie 10.00 %, mutta en ole kertaakaan nähnyt koko eukkoa. Olen yrittänyt pyöriä siellä Avispa Country Clubin ympäristössä, mutta turhaan. tehtävissä olen päässyt jo viimeiseen kaupunkiin.

Sormusaave sanoi:
Mulla nyt kaikki hoodit hallinnassa. Itekkin haravoisin aluetta n.20min kunnes löysin Vagoseja. Mulla ne löyty siitä risteyksestä ihan jengialueen rajalta. Siinä vedät paskarinkiä hetken ni katos jos löytyy...

Öh... Kai kyse on nyt siitä venekoulun läheisestä paikasta? :p

ja edittinä: Olin jalkapatikassa ja päällä oli DS:n vaatteet jos sillä nyt on väliä...

Mulla tais käydä tuuri. Heti löytyi venekoulun takaa laiturilta neljän joukko Vagoseja.

_________

Ja sitten vielä pieni kysymys teille viisaimmille:
Minkä näköinen auto on Huntley? Ja mistä vois löytyä?

Enempää en häiritse, se kun on vika listassa. Kiitos kaikille, jotka auttoivat tässä pitkässä operaatiossa.

GeeKuus sanoi:
Mulla tais käydä tuuri. Heti löytyi venekoulun takaa laiturilta neljän joukko Vagoseja.

_________

Ja sitten vielä pieni kysymys teille viisaimmille:
Minkä näköinen auto on Huntley? Ja mistä vois löytyä?

Enempää en häiritse, se kun on vika listassa. Kiitos kaikille, jotka auttoivat tässä pitkässä operaatiossa.

Huntley on vähän Mesan kaltainen jeeppi, ehkä vähän isompi. Itsellä on tullut yksi vastaan SF:ssä.

Ylös Bottom