Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset
tässä on kuva http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/vehicles/huntley.jpg
tässä on kuva http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/vehicles/huntley.jpg
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Thingy sanoi:Onkos teillä mitään vinkkejä noihin Bloodring Banger -meininkeihin. Olen nyt kymmenisen kertaa kokeillut sitä 2minuutin skabaa enkä ole saanut oikeastaan kertaakaan yhtään checkpointtia. CP syntyy melkein aina meikäläisen taakse ja joku muu kerkiää ensin, sitten huomasin että yhdellä kerralla kun pelasin niin CP tuli enemmän kuin yksi kerralla, mutta kun ajoin sellaisesta läpi niin en saanut mitään lisäaikaa.... hämärää...
tyttöystävistä:
Mites toi Katie (vaimikäseoli), mulla on ollut jo kauan progress with Katie 10.00 %, mutta en ole kertaakaan nähnyt koko eukkoa. Olen yrittänyt pyöriä siellä Avispa Country Clubin ympäristössä, mutta turhaan. tehtävissä olen päässyt jo viimeiseen kaupunkiin.
pekka1982 sanoi:
[FIN]Scorpion sanoi:Mistä löytyy patriot,sanchez,sentinent ja camper autot?
[FIN]Scorpion sanoi:Enää puuttuu sentinent. Nimi on tuttu mut en muista minkä näkönen se on.
jos joku viellä tietäisi mistä sen saa nii kertokaapas
Sormusaave sanoi:Olenko ymmärtänyt jotain väärin kun tuo hävittäjä Harrier (tai mikä Hydra onkaan) ei lennä niin kuin hävittäjän pitäisi. Itse asiassa se lentää kuin helikopteri mutta vähemmän nautinnollisemmin. Miten saa vauhtia koneeseen?
Ei inspiroi aloittaa hellpoa rinkularallia Hydran kanssa, kun matkana on 12 km, enkä saa sitä lentämään edes helikopteria nopeammin.
Lukekaa hyvät ihmiset ne help-tekstit. Siinä tehtävässä nimenomaan sanottiin, että oikeasta tatista ylös/alas vääntämällä saa säätää lentääkö se kovaa ja eteenpäin vai leijuuko se vain vähän maanpinnan yläpuolella paikallaan. Eli tuolla korkeudella ei ole mitään vaikutusta (ja eipä sillä taida edes päästä kovin korkealle jos tuo "leijuntamoodi" on käytössä).[FIN]Scorpion sanoi:Mulla oli aluks kanssa vaikeuksii saada sitä lentää ja yhes tehtäväs kiroilin ku kone oliku joku paska joka ei osaa liikkua mihinkää ja sit mut ammuttii alas Senkaa kannattaa vaa nousta tarpeeks korkeelle et sit se lähtee hyvin liikkeelle
Sormusaave sanoi:Olenko ymmärtänyt jotain väärin kun tuo hävittäjä Harrier (tai mikä Hydra onkaan) ei lennä niin kuin hävittäjän pitäisi. Itse asiassa se lentää kuin helikopteri mutta vähemmän nautinnollisemmin. Miten saa vauhtia koneeseen?
Ei inspiroi aloittaa hellpoa rinkularallia Hydran kanssa, kun matkana on 12 km, enkä saa sitä lentämään edes helikopteria nopeammin.
Lloope sanoi:Lukekaa hyvät ihmiset ne help-tekstit...