Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saabas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Thingy sanoi:
Onkos teillä mitään vinkkejä noihin Bloodring Banger -meininkeihin. Olen nyt kymmenisen kertaa kokeillut sitä 2minuutin skabaa enkä ole saanut oikeastaan kertaakaan yhtään checkpointtia. CP syntyy melkein aina meikäläisen taakse ja joku muu kerkiää ensin, sitten huomasin että yhdellä kerralla kun pelasin niin CP tuli enemmän kuin yksi kerralla, mutta kun ajoin sellaisesta läpi niin en saanut mitään lisäaikaa.... hämärää...

tyttöystävistä:
Mites toi Katie (vaimikäseoli), mulla on ollut jo kauan progress with Katie 10.00 %, mutta en ole kertaakaan nähnyt koko eukkoa. Olen yrittänyt pyöriä siellä Avispa Country Clubin ympäristössä, mutta turhaan. tehtävissä olen päässyt jo viimeiseen kaupunkiin.

anyone?!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Huntelyn löytää varmuudella San Fierron autokoulun parkkipaikalta. Ainakin itsellä se on siinä aina ollut.

Kaipa tuota haravoimista pitää sitten jatkaa Vagosin suhteen. :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Katien löytää siitä viheralueen kulmasta sen gymin vierestä..

mä löysin niitä Vagoseja siitä sen helipadin vierestä.. olin sitä kopteria menossa pöllimään kun näin että niitä oli siinä sopivasti neljä kappaletta.. onneksi tuli otettua.. :D
mä olin myöskin jalkasin liikkeellä ja päällä oli DS:n vaatteet, vaikka tuskin sillä mitään väliä on. yleensä noitten jengiläisten löytämiseen riittää se, että pysyy paikallaan ja kääntyilee ympäri.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

GTA SA kokemuksiin tämän kyssärin jo laitoinkin mut lisätään vielä tännekin kun nyt tämän kysymykset ketjun newbienä vasta hokasin...

Elikkä onko kukaan päässyt perille niistä Truthin jutuista esim. mikä se vihreä köntti on joka sille varastetaan, ja miksi sitä pakettiautoa seuraillaan (ilman selkeää syytä) siinä tehtävässä ku kerättiin niitä mekaanikkoja sinne korjaamolle? Olin ihan varma että jossain vaiheessa näkee vielä jotain ufoja tai pikku-ukkoja mutta eipä ole tullut vastaan...

...mistä päästäänkin aiempiin spekulointeihin Isojalasta; eli "todisteita" tällaisten erikoisuuksien puolesta on kyllä nähty mutta entäpä todisteet näitä vastaan? Osaako joku kertoa?

Sitten vielä pari helpompaa pikku kysymystä ;)

1. Mistä löytyy triathlon skaba?
2. Onko ajokoulujen tehtäviin MITÄÄN kikkaa??? Kultamitali VAIN 100% suorituksesta on sadistista!!!
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Gamefaqs :sista löytyypi jotakin vinkkejä autokouluun, mutta mitään niksejä ei mainita.
itsellä meni tuo autokoulu hommeli muutaman tunnin painimisella läpi. tuuria siinä kyllä oli mukana hieman. :p
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Joops... Sellasta se on. :p

On kyllä SA muutama yli vaikea tehtävä. Meinasin jo kyllästyä useampaan otteeseen. :mad:
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mistähän sattuisi löytämään sen "McGyver"-jeepin (Mesa)? Muutama tunti cruisailtu, mutta ei vaan tärppää... :(
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mistä löytyy patriot,sanchez,sentinent ja camper autot?

Ton mesan mä taisin ehkä nähdä los santosissa siel kilpa areenan takan kulkeval pitkällä tiellä(east beach)mis myös sitä hiekka rantaa on pitkälti tai sit sieltä richman alueelta.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

[FIN]Scorpion sanoi:
Mistä löytyy patriot,sanchez,sentinent ja camper autot?

Patriotinkin olinpaikka on selvitetty jo tässä ketjussa, mutta vastataanpa kuitenkin. Patriot on siis Area 69 :llä ("no flight zone" Las Venturasin aavikoilla). Sanchez on se pienin ja ketterin crossimoottoripyörä, mitä nyt löytyy melkein mistä hyvänsä. Sentinelin itse löysin Los Santosin länsi-osasta. Tarkemmin en valitettavasti osaa sanoa. Camper löytyy golden bridgen (San Fierrossa) alkupäässä olevan junanvaunuravintolan pihasta. Se on se hippibussi, millä jouduit ajamaan maaseudun viimeisessä tehtävässä, mutta vain ilman hippimaalauksia.

Niin, ja mitäs vaikeaa siinä autokoulussa on :P Itselläni meni melko helposti kullalle. Paria kohtaa sai yrittää vähän kauemmin, mutta loppujen lopuksi melko helppoa. Ihmetyttää vain, että miksihän hemmetissä minulla ei ole sitä blacknifeä siinä autokoulun pihalla vaikka pitäisi? Ensimmäisellä kerralla heti kultasuorituksen jälkeen se siinä oli, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Aina vain se prkleen Huntley ja ne kaksi muuta autoa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Ja Mesa Mount Chiliadin juurelta, siellä on sellanen asuntovaunun kokonen talo jonka vieres on se Mesa. Se saattaa olla joskus lukos.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Enää puuttuu sentinent. Nimi on tuttu mut en muista minkä näkönen se on.
jos joku viellä tietäisi mistä sen saa nii kertokaapas
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

[FIN]Scorpion sanoi:
Enää puuttuu sentinent. Nimi on tuttu mut en muista minkä näkönen se on.
jos joku viellä tietäisi mistä sen saa nii kertokaapas

Eikö se ole sentinel? Samanlainen auto kuin kahdessa aikaisemmassakin GTA:ssa, mutta ajoneuvojen määrän kasvettua harvinaisempi kuin ennen. Ripasu vanhempaa BWT:tä ja mersua. Ei loistoauto, muttei mikään räkäkärrykään. Löytyy joka saaresta, ei periaatteessa mitään täysin varmaa aluetta.

Ajoneuvokartta spawnipaikkojen osalta

Sentinel löytyy ainakin vakituisena Los Santosin länsiosasta, jos karttaan on uskominen. Tuolla löysin viisi etsimääni autoa.
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Olenko ymmärtänyt jotain väärin kun tuo hävittäjä Harrier (tai mikä Hydra onkaan) ei lennä niin kuin hävittäjän pitäisi. Itse asiassa se lentää kuin helikopteri mutta vähemmän nautinnollisemmin. Miten saa vauhtia koneeseen?

Ei inspiroi aloittaa hellpoa rinkularallia Hydran kanssa, kun matkana on 12 km, enkä saa sitä lentämään edes helikopteria nopeammin. :o
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Sormusaave sanoi:
Olenko ymmärtänyt jotain väärin kun tuo hävittäjä Harrier (tai mikä Hydra onkaan) ei lennä niin kuin hävittäjän pitäisi. Itse asiassa se lentää kuin helikopteri mutta vähemmän nautinnollisemmin. Miten saa vauhtia koneeseen?

Ei inspiroi aloittaa hellpoa rinkularallia Hydran kanssa, kun matkana on 12 km, enkä saa sitä lentämään edes helikopteria nopeammin. :o

Koitas painaa oikeaa tattia ylös/alas :p Hydrassa nimittäin on kaksi eri "lentomoodia", eli se miten normaalisti lentokoneet lentävät ja sitten sellainen "leijuntamoodi".


EDIT:
[FIN]Scorpion sanoi:
Mulla oli aluks kanssa vaikeuksii saada sitä lentää ja yhes tehtäväs kiroilin ku kone oliku joku paska joka ei osaa liikkua mihinkää ja sit mut ammuttii alas :rolleyes: Senkaa kannattaa vaa nousta tarpeeks korkeelle et sit se lähtee hyvin liikkeelle
Lukekaa hyvät ihmiset ne help-tekstit. Siinä tehtävässä nimenomaan sanottiin, että oikeasta tatista ylös/alas vääntämällä saa säätää lentääkö se kovaa ja eteenpäin vai leijuuko se vain vähän maanpinnan yläpuolella paikallaan. Eli tuolla korkeudella ei ole mitään vaikutusta (ja eipä sillä taida edes päästä kovin korkealle jos tuo "leijuntamoodi" on käytössä).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Sormusaave sanoi:
Olenko ymmärtänyt jotain väärin kun tuo hävittäjä Harrier (tai mikä Hydra onkaan) ei lennä niin kuin hävittäjän pitäisi. Itse asiassa se lentää kuin helikopteri mutta vähemmän nautinnollisemmin. Miten saa vauhtia koneeseen?

Ei inspiroi aloittaa hellpoa rinkularallia Hydran kanssa, kun matkana on 12 km, enkä saa sitä lentämään edes helikopteria nopeammin. :o

Mulla oli aluks kanssa vaikeuksii saada sitä lentää ja yhes tehtäväs kiroilin ku kone oliku joku paska joka ei osaa liikkua mihinkää ja sit mut ammuttii alas :rolleyes: Senkaa kannattaa vaa nousta tarpeeks korkeelle et sit se lähtee hyvin liikkeelle
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Lloope sanoi:
Lukekaa hyvät ihmiset ne help-tekstit...

Tuntuu välillä, että kysyjä ei yksinkertaisesti osaa englantia. Ikää (eli kouluvuosia) ei kenties ole tarvittavaa määrää? ;)
 
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Ohjeet Hydralla lentämiseen:
Jos haluat nousta Hydralla pelkästään korkeutta, niin paina oikeaa tattia alas päin jotta koneen peräosassa olevat moottorit näytttävät alas.
Jos haluat hakea maksimi nopeutta, niin nosta laskutelineet sisään painamalla oikeaa tattia.
Kun olet mielestäsi tarpeeksi korkealla paina oikeaa tattia ylös päin ja perän moottorit kääntyvät taakse päin, ja näin kone lähtee hyvää vauhtia eteen päin.

Toivottavasti edes vähän selvitti...
 
Ylös Bottom