Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saabas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Hex sanoi:
Onko tosiaan noin? Nelipyöräinen on yleensä kulkuneuvona ja pelitunteja toista kymmentä, mutta mihinkään ei ole skilli noussut. Pyörä- ja prätkäkyvyt ovat kyllä nousseet.
Ainakin itselläni se on noussut mm. taksi- ja pimping-tehtäviä hoitaessa. Siis tuo racing-skill.

olge sanoi:
Onko San Fierrossa mitään jännää kuvattavaa.Sen valokuvaus tehtävän jälkeen tulee semmoinen teksti missä lukee use your camera in San fierro, you may find something interesting, tai jotain sinne päin.
Itse en vielä San Fierrossa ole, mutta käsittääkseni San Fierrossa kuvataan jotain Snapshotteja eli paikallisia "Hidden packageja" samaan tapaan kuin Los Santosissa maalattiin tageja.

Saa muuten mukavat bonukset Johnson Houseen maalaamalla kaikki tagit: MP-5, Sawn-Off Shotgun, AK-47 ja Molotovit. Itse löysin viimeset tagit eilen.

• Mistäs päin löytäisin kukkakimpun tuliaisiksi Deniselle kun sellaista juttua olen kuullut että sen voi antaa tyttöystävälle?

Mitens noita murtokeikkoja pystyy tekeen? erään tehtävän jälkeen neuvottiin hankkiin tumma paku, ja yö aikaan ilmeisesti. 22-06?? mistäs niitä ryöstettäviä taloja löytyypi???

Gamemastah sanoi:
  • Mistäs päin löytäisin kukkakimpun tuliaisiksi Deniselle kun sellaista juttua olen kuullut että sen voi antaa tyttöystävälle?
Rannassa on yksi, muistaakseni majakan lähellä, tai sitten siellä maailmanpyörän luona. Toinen löytyi hautausmaalta Los Santosista.

Hex sanoi:
Onko tosiaan noin? Nelipyöräinen on yleensä kulkuneuvona ja pelitunteja toista kymmentä, mutta mihinkään ei ole skilli noussut. Pyörä- ja prätkäkyvyt ovat kyllä nousseet.
Jeps, taidot paranevat kohisten jos ajat ilman haavereita (boring) :p

Gamemastah sanoi:
Mistäs päin löytäisin kukkakimpun tuliaisiksi Deniselle kun sellaista juttua olen kuullut että sen voi antaa tyttöystävälle?
Yksi löytyy lisäksi tien varrelta mökin takaa matkalla San Fierosta Los Santosiin eteläpuolelta.

Voiko muuten kukkakimpun antaa Deniselle? Mulla ainakin kävi nolosti:
Iskin kimpulla tyttöystävää päähän, joka lähti kirkuen ja manaillen karkuun
:(

Bandicoot sanoi:
Yksi löytyy lisäksi tien varrelta mökin takaa matkalla San Fierosta Los Santosiin eteläpuolelta.
Mutta löytääkö Los Santosin alueelta, kun en vielä ole San Fierrossa asti?

Tuli tässä vielä mieleen, että onko esim. MP-5:lla ja Tec-9:llä eri weapon skillsit vai kasvaako molempien skillsit kun ammuskelee vain toisella?

Gamemastah sanoi:

Tuli tässä vielä mieleen, että onko esim. MP-5:lla ja Tec-9:llä eri weapon skillsit vai kasvaako molempien skillsit kun ammuskelee vain toisella?

MP-5 on Submachine gun
Tec-9 tais kuuluua uzeihin,en nyt muista.
Eli ei kasva Tec-9 skillssit jos ammuskelee MP-5:lla

Gamemastah sanoi:
Löytyy. Suunnillee keskellä idlewood:ia kun on se huoltoasema, niin sen huoltoaseman edessä, limuautomaatin vieressä on kukkakimppu.

Bandicoot sanoi:

LOL Mulla kävi ihan sama, tuloksena siis yksi kpl disasterdates...

lisäksi:
yksi kukkakimppu löytyy roskiksen takaa Angel Pinesta siitä Cluckin' bellin vierestä

Ja vielä siitä Vedonlyönnistä, ei siihen mun tietääkseni tarvitse mitään skill'ejä ainakaan mulla ei ole mitään ja silti olen sinne päässyt häviämään rahojani.

Bandicoot sanoi:

Heeh.. :D Sori! Ei saisi nauraa, mutta on vain niin huvittavan kuuloista. :)
Naurattaa ajatus ukosta, joka päätti ilahduttaa tyttöystäväänsä lyömällä kukkakimpun hänen päähänsä.
Juu.. no varmaan itsekin olisin tehnyt näin. En tiedä kyllä edes, että miten kimppu annetaan hänelle. En jäänyt treffailemaan, vaan lähdin....
siis "jouduin"
San Fierroon. Olisin varmaan painanut O:ta kimpun kanssa.

Swhat sanoi:
Heeh.. :D Sori! Ei saisi nauraa, mutta on vain niin huvittavan kuuloista. :)
Naurattaa ajatus ukosta, joka päätti ilahduttaa tyttöystäväänsä lyömällä kukkakimpun hänen päähänsä.
Juu.. no varmaan itsekin olisin tehnyt näin. En tiedä kyllä edes, että miten kimppu annetaan hänelle. En jäänyt treffailemaan, vaan lähdin....
siis "jouduin"
San Fierroon. Olisin varmaan painanut O:ta kimpun kanssa.

Itsekin vedin tyttöystävää kukkakimpulla turpaan.. Hermostui siitä ja juoksi auton alle :) L1 pitäisi olla oikea nappi kukkien antamiseen.

juhuri sanoi:
Itsekin vedin tyttöystävää kukkakimpulla turpaan.. Hermostui siitä ja juoksi auton alle :) L1 pitäisi olla oikea nappi kukkien antamiseen.

Hyvä tietää. Pitääpi tuo muistaa, kun tapaan tyttöystävän.

Ja seuraava liittyy San Fierroon:
Niin San Fierrossa muuten on aikas hankala tyttö autokoulurakennuksessa. Pitää olla tarpeeksi "lihava", että se huolii. :D Kokeilin mennä syömään sen kanssa yhtenä kertana, muttei onnistunut. Pitääpi tuossa varmaan kokeilla kukkia antaa.

Mitenkäs muuten, kun Catalina kerran mulla kuoli tehtävän aikana.. krhm.. "hups" :eek: .. niin latasin tietenkin pelin, mutta olisiko tehtävää voinut yrittää uudestaan? Olisi vain kiva tietää.. En meinaan kyllä nähnyt sitä "C" merkkiä enää kartassa.
Ja se taisi olla juonenkin kannalta tärkeä tehtävä.. en nyt muista.

Täällä kun jo puhutaan tyttöystävästä niin laitetaan tämä tänne,
ekat treffit oli aika mielenkiintoiset.
Mentiin prätkällä East beach:lle ja hyppäsin veteen, sehän osaa uida ja kuutamokin oli sopivasti.
Rannalla annoin sille kukkakimpun(L1) ja perään suutelin sitä, jostain syystä liikenne takana sekos, hirvee kolarisuma.
Kaikki oli vielä kunnossa kun jatkettiin matkaa uuden prätkän kanssa, tuli taas teksti että tästä alueesta hän pitää.
No sitten läheisessä kuppilassa muuttui ääni kellossa, se heitti limupurkilla päähän ja ulkona valitteli tylsyyttään.
Kotiin kun päästiin se ei sanonu ovella mitään, mutta Progress with Denise palkkiin tuli miinusta. Naiset on hankalia:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Missä vaiheessa asekaupat avaavat ovensa?

Jäänyt pahasti tuo peli junnaamaan tuohon Big Smoken Junan jahtaamis -tehtävään. Mitään erityistä niksiä siihen ei kai ole muuta kuin vain ajaa mahdollisimman lähellä. Aina sinne jää vielä se yksi heilumaan. Kannattaako siinä itse alkaa räiskimään Uzilla vai onko parempi vain keskittyä ajamiseen?

Saul Ahola sanoi:

Jäänyt pahasti tuo peli junnaamaan tuohon Big Smoken Junan jahtaamis -tehtävään. Mitään erityistä niksiä siihen ei kai ole muuta kuin vain ajaa mahdollisimman lähellä. Aina sinne jää vielä se yksi heilumaan. Kannattaako siinä itse alkaa räiskimään Uzilla vai onko parempi vain keskittyä ajamiseen?
Kokeile eri etäisyyksiä junasta niin meno- kuin sivuttaissuunnassakin. Minulla meni noin kymmenen yritystä ennen kuin tärppäsi. Ei oikein selvinnyt mitä tein oikein, koska olin aikaisemmilla kerroilla usasti ajanut virheittä junan vierellä, mutta sillä kertaa kuin onnisti, tein jopa virheen.

Hex sanoi:
Kokeile eri etäisyyksiä junasta niin meno- kuin sivuttaissuunnassakin. Minulla meni noin kymmenen yritystä ennen kuin tärppäsi.
Kovat jätkät hyppää prätkällä junan katolle. :D
Monissa muissakin tehtävissä kannattaa kokeilla luovia ratkaisuja.

Deniselle voi antaa toisenkin lahjan...
se löytyy poliisiaseman suihkusta.

Spoilerissa paljastin vain löytöpaikan, jotkuu ovat jo saattaneet siellä käydä.

Saul Ahola sanoi:

Itse menin tuon ekalla yrittämällä. Olin ihan hieno tehtävä kyllä. Kannattaa ajaa siinä vähän matkan päässä junasta, että ei ihan kiinni junassa. Jos ajat ihan kiinni, niin Smoken panokset osuvat siihen junaan eikä katolla heiluvaan jätkään. Kannattaa myös koittaa vähän taaempaa ampua. Kuten tuossa joku sanoikin, yritä eri etäisyyksiä niin junan pituus- kuin leveyssuunnassakin.

Ja kukkakimpun löytää Los Santosista myös sieltä hautuumaalta (tai jonkinlaisesta puistosta, en ole ihan varma oliko se sen yhden tehtävän hautuumaa) kaupungin itä-osasta.

foghorn sanoi:
Deniselle voi antaa toisenkin lahjan...
se löytyy poliisiaseman suihkusta.
Ton mä tiesin jo aikasemmin, mutta Denise ei sitä suostunut ainakaan vielä 2. deiteillä vastaanottamaan. Saa nähdä milloin se sen huolii...

Ylös Bottom