Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: San Andreas -kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saabas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA: San Andreas kysymykset

Mistä kaikkialta saa kaksinpelin? Denisen talon tiedän jo.Tyhmää kun se on ihan säkästä kiinni että pääseekö pelaan kaksin peliä
:mad:

olge sanoi:
Mistä kaikkialta saa kaksinpelin? Denisen talon tiedän jo.Tyhmää kun se on ihan säkästä kiinni että pääseekö pelaan kaksin peliä
:mad:
kerroin tuossa jo aiemmin toisen paikan...etsi :rolleyes:

Just Business -tehtävään apua...

Olisikos jollain hyviä vinkkejä tuon läpäisemiseen?
Selviän hyvin kahdesta ensimmäisestä ampumaosuudesta, mutta pyörän selästä ampuminen tuottaa vaikeuksia... Pääsen jotakuinkin aina kohtaan, jossa rekka tulee hidastetusti alas siihen kapeaan viemäriin(?), jonka jälkeen pyörä tuhoutuu...

Vastaus: Just Business -tehtävään apua...

jeikki sanoi:
Selviän hyvin kahdesta ensimmäisestä ampumaosuudesta, mutta pyörän selästä ampuminen tuottaa vaikeuksia... Pääsen jotakuinkin aina kohtaan, jossa rekka tulee hidastetusti alas siihen kapeaan viemäriin(?), jonka jälkeen pyörä tuhoutuu...

Eipä tuohon vinkkejä voi antaa. Ammut vain paremmin. Itse pääsin heti ekalla yrittämällä.

Itsellä ainakin onnistui heti kun huomasin että L1 napistakin voi ampua, vähän oli vaikee samalla kädellä pyörittä tattia ja painella ympyrää :rolleyes:

Reaper sanoi:
Itsellä ainakin onnistui heti kun huomasin että L1 napistakin voi ampua, vähän oli vaikee samalla kädellä pyörittä tattia ja painella ympyrää :rolleyes:
Samalla kädellä :P Itse ainakin ohjasin vasemmalla tattia ja oikeella ympyrää ja suju tosi hyvin. Ite menin tehtävän tokalla yrittämällä...

Vastaus: Just Business -tehtävään apua...

jeikki sanoi:
Rekan jälkeen tehtävää riittää vielä samassa tehtävässä, joten paranna ampumatarkkuuttasi. Kannataa ampua olkanapeilla.

Kyllä alkaa pikkuhiljaa keittämään noihin kahteen "paina nappia oikeaan aikaan"-tehtävään(se tanssi- ja lowridetehtävät). En edes 2000 pistettä saa.

acidjazz sanoi:
Kyllä alkaa pikkuhiljaa keittämään noihin kahteen "paina nappia oikeaan aikaan"-tehtävään(se tanssi- ja lowridetehtävät). En edes 2000 pistettä saa.
Rytmipelit veressä niin tuosta ei ole huolta. :D
Itse vedin molemmat lonkalta heti ekalla yrityksellä läpi. Lowriderin voitin jollain 1000 pisteellä ja beachissa sain yli 5000 pistettä.

Näkeekö tässä missään viikonpäiviä? :confused:
kun sellaisetkin ovat tässä olemassa.

Jeikki: jos aina kuolet siihen kohtaan, kun rekka putoaa sillalta melkein niskaan, niin koitapa olla ampumatta rekkaa. Itse ainakin ekalla kerralla kuolin siihen, kun räjäytin rekan liian lähellä moottoripyörää ja näin ollen motskarikin räjähti.

Jujze: Paina L1, niin siinä "sex appeal" :in alapuolellla on viikoonpäivä

Gamemastah: Painathan nappeja oikeaan aikaan? Ne merkit välähtävät hiukan kun osut oikeaan aikaan. Itselläni oli aluksi ongelma, että painoin liian myöhään, kun sitä pitää tavallaan painaa ihan pikkuriikkisen ennen kuin symboli osuu rinkulaan.

Saul Ahola sanoi:
Missä vaiheessa asekaupat avaavat ovensa?

Jäänyt pahasti tuo peli junnaamaan tuohon Big Smoken Junan jahtaamis -tehtävään. Mitään erityistä niksiä siihen ei kai ole muuta kuin vain ajaa mahdollisimman lähellä. Aina sinne jää vielä se yksi heilumaan. Kannattaako siinä itse alkaa räiskimään Uzilla vai onko parempi vain keskittyä ajamiseen?

Mä sain hoidettua ton aika helposti ekalla yrittämällä. Itse en ampunut yhtään pysyttelin vain siinä junan vierellä hieman taaempana kuin mitä ukot olivat siellä katolla. Yksi kaveri sinne meinasi jäädä henkiin, mutta kyllä sekin sieltä lopulta kuoli.

Miten sinne Poliisiasemalle pääsee ilman että tulee heti ne kaksi tähteä ja kytät rupeaa jahtaamaan??

Muuten, Badlandsista:
Onnistuu helposti, kun käy ennalta ostamassa hissukkapyssyn, jolla ottaa ne FBI-tyypit ja tarpeeksi kuteja MicroSMG'hen. Kun se äijä lähtee karkuun, niiin Sanchezilla perään, niin että oikaisee sen yhden kallion yli tien vasemmalta puolen. Prätkän kyydistä kun pystyy hyvin ampumaan suoraan eteenpäin niin auto onkin aika nopeasti tulessa, jolloin se äijä hyppää ulos. Sitten vain kuula kalloon.

Lentokentällä(San Fierro) päätyessäni kiitoradan/alueen portille tuli teksti että tarttis mennä lentokouluun??? Ja missä sellainen mesta mahtaa sijaita??
Aidan yli pääsin kiipeämällä auton katolle ja siitä yli, mutta kaikki koneet olivat lukittuja enkä päässyt toteuttamaan märkiä Topgun uniani :( Ja samalla olis ihan kiva tietää mitä/missä muut koulut ovat :)

Pako sanoi:
älä pidä asetta kädessä :rolleyes:

Kerran kävi hassusti. Seisoskelin poliisiaseman edessä joku uzi kädessä ja vain katselin ohikulkijoita, niin yht'äkkiä pamahti kolme tähteä tosta vaan. Enkä taatusti tehny mitään. Ehkä ne koki mut jonkunasteiseksi uhkaksi siinä asekädessä seisoskellessani... Hassua.

SuperMies sanoi:
Lentokentällä(San Fierro) päätyessäni kiitoradan/alueen portille tuli teksti että tarttis mennä lentokouluun??? Ja missä sellainen mesta mahtaa sijaita??
noita olen itsekin miettiny :confused: ...oma lentolupa kyllä tuli kun kävin muutaman kerran pöllimässä koneen ja niillä lentelin...ihmetys oli suuri kun yhtäkkiä ruutuun ilmestyi ilmoitus lentoluvasta :confused: ...kai se opettaja tiiraili mun lentoja maasta käsin ja päätti luvan myöntää :p

minä en ainakaan pääse minnekkään lentokoneeseen sisälle ku ne on lukittuja.
missä helevatassa se lennonopettaja on ? oon maksanu tästä pelistä ja mun siis pitää päästä lentään :D:D

muuten siellä autokoulu paikassa on kans yks muija jonka vissiin sain tyttöystäväkseen muutta sen kaveri sanoo että oot liian laiha tälle tytölle. laiha oon mutta muscelit on täysillä :D mut nyt ku meen kotiin niin taidan ampua sen nykyisen muijan. iha hullu bitch. ei kiinnosta käydä vaan syömässä jossakin ja sitte se lähtee himaan... miten sais parhaiten sitä progressia aikaan ?

Lennettävä lentokone löytyy:
san fierrosta hieman alaspäin on joku ihme nyppylä, jonka päällä on vanha kaksitaso. (en muista oliko siinä tykkejä :p )tarkemmin en osaa selittää, mutta kuitenkin seillä jossain. sinne mennään kuitenkin metsätietä pitkin.

Ööh.. onkohan pelissä jokin bugi, kun olen jo kaikki kaupungit unlocannu, mutta silti san fierron sataman kohdalla, kun lentelee, niin tulee yhtäkkiä 5 tähteä.
ei kai siellä ole mitään suljettua paikkaa.. :confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom