Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kerroin tuossa jo aiemmin toisen paikan...etsiolge sanoi:Mistä kaikkialta saa kaksinpelin? Denisen talon tiedän jo.Tyhmää kun se on ihan säkästä kiinni että pääseekö pelaan kaksin peliä
jeikki sanoi:Olisikos jollain hyviä vinkkejä tuon läpäisemiseen?
Selviän hyvin kahdesta ensimmäisestä ampumaosuudesta, mutta pyörän selästä ampuminen tuottaa vaikeuksia... Pääsen jotakuinkin aina kohtaan, jossa rekka tulee hidastetusti alas siihen kapeaan viemäriin(?), jonka jälkeen pyörä tuhoutuu...
Samalla kädellä Itse ainakin ohjasin vasemmalla tattia ja oikeella ympyrää ja suju tosi hyvin. Ite menin tehtävän tokalla yrittämällä...Reaper sanoi:Itsellä ainakin onnistui heti kun huomasin että L1 napistakin voi ampua, vähän oli vaikee samalla kädellä pyörittä tattia ja painella ympyrää
Rekan jälkeen tehtävää riittää vielä samassa tehtävässä, joten paranna ampumatarkkuuttasi. Kannataa ampua olkanapeilla.jeikki sanoi:Olisikos jollain hyviä vinkkejä tuon läpäisemiseen?
Selviän hyvin kahdesta ensimmäisestä ampumaosuudesta, mutta pyörän selästä ampuminen tuottaa vaikeuksia... Pääsen jotakuinkin aina kohtaan, jossa rekka tulee hidastetusti alas siihen kapeaan viemäriin(?), jonka jälkeen pyörä tuhoutuu...
Rytmipelit veressä niin tuosta ei ole huolta.acidjazz sanoi:Kyllä alkaa pikkuhiljaa keittämään noihin kahteen "paina nappia oikeaan aikaan"-tehtävään(se tanssi- ja lowridetehtävät). En edes 2000 pistettä saa.
Saul Ahola sanoi:Missä vaiheessa asekaupat avaavat ovensa?
Jäänyt pahasti tuo peli junnaamaan tuohon Big Smoken Junan jahtaamis -tehtävään. Mitään erityistä niksiä siihen ei kai ole muuta kuin vain ajaa mahdollisimman lähellä. Aina sinne jää vielä se yksi heilumaan. Kannattaako siinä itse alkaa räiskimään Uzilla vai onko parempi vain keskittyä ajamiseen?
älä pidä asetta kädessäThingy sanoi:Miten sinne Poliisiasemalle pääsee ilman että tulee heti ne kaksi tähteä ja kytät rupeaa jahtaamaan??
Pako sanoi:älä pidä asetta kädessä
Pako sanoi:älä pidä asetta kädessä
noita olen itsekin miettiny ...oma lentolupa kyllä tuli kun kävin muutaman kerran pöllimässä koneen ja niillä lentelin...ihmetys oli suuri kun yhtäkkiä ruutuun ilmestyi ilmoitus lentoluvasta ...kai se opettaja tiiraili mun lentoja maasta käsin ja päätti luvan myöntääSuperMies sanoi:Lentokentällä(San Fierro) päätyessäni kiitoradan/alueen portille tuli teksti että tarttis mennä lentokouluun??? Ja missä sellainen mesta mahtaa sijaita??