Re: Joo
Alku oli tosi lupaava! Tehtävät oli pirun mielenkiintoisia ja kun olin pelannut noin 15%:a, niin ajettelin että Vice Cityä saakin hakkaa kauan, mutta toisin sitten kävi! Mä en jaksa jotain taksi tehtäviä alkaa edes pelailee.
Ellei sit vielä tulis jotain juoni tehtäviä...ai niin joo, jos se Sonny heitti tosiaan femman nurkkaan niin tuskin tulee?!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan e0101044
Juoni on kieltämättä aika surkea, jos vaikka vertaa GTA3. Mielestäni GTA3 oli paljon selkeämpi, eikä tarvinut miettiä välillä mistä tehtäviä ja mitä tehdä.
Toisaalta ei pieni mietintä mitään haittaa, mutta jos juonta on n. 30% ja loput palloilua ympäriinsä, niin huonompaan suuntaan on vice city mennyt. Oikeastaan jälkeen päin voin sanoa että vice city oli pieni pettymys.
Mutta kokonaisuutena vice city on kait parempi, kuin edeltäjänsä.
Toivottavasti seuraava osa on kaiken odotuksen arvoinen ja juonikin olisi parempi.
Alku oli tosi lupaava! Tehtävät oli pirun mielenkiintoisia ja kun olin pelannut noin 15%:a, niin ajettelin että Vice Cityä saakin hakkaa kauan, mutta toisin sitten kävi! Mä en jaksa jotain taksi tehtäviä alkaa edes pelailee.
Ellei sit vielä tulis jotain juoni tehtäviä...ai niin joo, jos se Sonny heitti tosiaan femman nurkkaan niin tuskin tulee?!