Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Miten?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jori
Niin miten mä voin ryöstää kauppoja tänää sain vasta pelin :rolleyes:. Elikkä auttakaas mua vähä alkuu kertokaa mite voin ryöstää kauppoja ym. Kiitos:)
Edellisten viestien lukeminen ei ole kiellettyä. Kiitos :)
 
Landstalker löytyypi ajelemalla, kannattaa ite vaihtaa välillä autoa nii saattaapi nopeammin tulla vastaan. Ja kuka tietääpi mistä löytyy ja mikä on Pizza Boy -auto samasessa Sunshine auto talli jutussa. Taitaapi olla neljännen listan vika. Itse en ole kuullu enkä nähny mitään Pizza Boy autoa.... :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hare333
Landstalker löytyypi ajelemalla, kannattaa ite vaihtaa välillä autoa nii saattaapi nopeammin tulla vastaan. Ja kuka tietääpi mistä löytyy ja mikä on Pizza Boy -auto samasessa Sunshine auto talli jutussa. Taitaapi olla neljännen listan vika. Itse en ole kuullu enkä nähny mitään Pizza Boy autoa.... :confused:
Pizza Boy on skootteri. Eli sellanen vespa-tyypinen, mutta pizza-varusteilla. Löytyy pizzamestojen takapihoilta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Pizza Boy on skootteri. Eli sellanen vespa-tyypinen, mutta pizza-varusteilla. Löytyy pizzamestojen takapihoilta.

Thanks Frank! Eipä tullu mieleen vaikka ohan noita nähny... :o
 
Koko pelin paras tehtävä?

Mikä on muuten pelin paras tehtävä? Mielestäni se (maalaa)
missä se idiootti-Phil räjäyttää kätensä irti, ja se pitää ajaa sairaalaan kännissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Pizza Boy on skootteri. Eli sellanen vespa-tyypinen, mutta pizza-varusteilla. Löytyy pizzamestojen takapihoilta.

Ja sen pitsatehtävän tekeminen on erittäin terveyttä edistävää puuhaa ;)
 
Voisiko joku antaa vinkkiä miten löytää Virgo-nimisen auton? Olen etsiskellyt tuota vaikka kuin kauan, mutta ei tule vastaan. Eikös se hiukan semmoisen maasturin näköinen..? Kiitos!
 
Joumaan!

Miten malibussa voi ostaa drikkejä ja pääseekö malibussa sine takahuoneeseen. Mistä löytää pizza scooterin tai jätskiauton?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Ja sen pitsatehtävän tekeminen on erittäin terveyttä edistävää puuhaa ;)

Niinpä, tuntuu kuin kunto kasvaisi aivan silmissä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Tai sitten Malibu-klubin viimeinen tehtävä The Job, varsinkin kun suoritin sen aika nätisti :)

Mites tuli homma hoidettua??

Toi käsi irti juttu oli ihan hauska vaikkakin lyhyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jori
No mikä on nimi? Ei ainakaa kartal lue jotai Sunshine autos

Paperikartan vasemmassa alakulmassa, "Little Havana"-tekstistä vasemmalle lukee "Sunshine-autot".
 
Ylös Bottom