Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jdkookat
Nonni, nyt heitti vaikeeks.

Eli mitäs pitää tehdä tehtävässä jossa ollaan hakemassa takaisin Mitchin varastettua prätkää? Kartalla näkyy vaaleanpunainen piste, mutta sieltä ei löydy mitään muuta kuin tyhjä seinä. Ammunationin "takana" löytyy lisäksi kolo jossa kartaan vaihtuu keltainen piste, eikä senkään kohdalta löydy mitään... (lisäksi ruudussa kehoitetaan nappaamaan pyörä, jota ei siis näy!)

Tuo on alussa vähän hämmentävä tilanne (tuli itsekin mietittyä vähän aikaa), mutta lopulta suorastaan naurettavan helppo. Ajat prätkällä lujaa sitä punaista pistettä kohti, huomaat rappuset ja ajat niistä ylös. Lennät jonnekin ammunationin katolle. Tämän jälkeen ei enää pitäisi olla ongelmia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jdkookat
Nonni, nyt heitti vaikeeks.

Eli mitäs pitää tehdä tehtävässä jossa ollaan hakemassa takaisin Mitchin varastettua prätkää? Kartalla näkyy vaaleanpunainen piste, mutta sieltä ei löydy mitään muuta kuin tyhjä seinä. Ammunationin "takana" löytyy lisäksi kolo jossa kartaan vaihtuu keltainen piste, eikä senkään kohdalta löydy mitään... (lisäksi ruudussa kehoitetaan nappaamaan pyörä, jota ei siis näy!)

Hyppää siitä hyppyristä sinne katoille :)
 
GTA vice city

Olisko kellään tietoa mitä tehdä?? Pelistä n 50% läpi, mukaanlukien Malibu, Taxi-asema ym. vastaavat. Nyt kukaan ei anna tehtäviä eikä mistään saa uusia!! Mistä loput 50% koska peli ei tosiaankaan voi olla juonellisesti läpi. Enhän ole edes maksanut Sonnylle $20000.
 
Prätkätehtävä

Oon päässyt sen kaaosjutun läpi. Tuhosin poliisiautoja kranaateilla. Sain just tehtävän läpi vähissä energioissa, mutta poliisit eivät lähde perästä pois vaikka pääsee läpi joten henki lähti ja tuli sairaalassa käynti. Kannattaa kuiteskin käydä Phils place läpi ennen kaaostehtävää, niin saat singon ja sillä homma hoituu paljon helpommin.
 
Re: GTA vice city

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan e0101044
Olisko kellään tietoa mitä tehdä?? Pelistä n 50% läpi, mukaanlukien Malibu, Taxi-asema ym. vastaavat. Nyt kukaan ei anna tehtäviä eikä mistään saa uusia!! Mistä loput 50% koska peli ei tosiaankaan voi olla juonellisesti läpi. Enhän ole edes maksanut Sonnylle $20000.
Joo, mä oon ihan samassa tilanteessa. On nimittäin paska peli jos juoni unohdetaan puolessa välissä ja pitää vaan ruveta leikkimään jotain taksikuskia, poliisia, ambulanssikuskia tai palomiestä!!

Olihan GTA 3 selvä juoniosio ja lopputekstit.

Mitä helvettiä sillä Pole Position -strippiklubillakaan tekee??
Mä en ainakaan saa sieltä mitään tehtäviä??? Auttakaa nyt miehiä mäessä ja kertokaa mitä pitää tehdä!!!
 
Jaaha, toi poleposition juttu selvisi, että pitää käydä tuhlaamassa siihen strippariin. Pitääpä käydä kokeilemassa.

Entäs miten sinne memorial stadionille pääsee kilpailemaan?
 
Minulla on tuo poleposition ja yleensäkin noiden "tuottoisten2 kiinteistöjen osto hieman hakusalla, miten niistä saa rahnaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Minulla on tuo poleposition ja yleensäkin noiden "tuottoisten2 kiinteistöjen osto hieman hakusalla, miten niistä saa rahnaa?
No sanotaan että ostat vaikka malibu clubin. No siellä on baaritiskin vieressä se vaaleanpunainen sädekehä mihin kävelemällä tulee tehtävä. Tee kaikki malibu clubiin liittyvät tehtävät, niin ruutuun tulee teksti että malibu club asset complete (tai jotai sinnepäin) Ja sitten ulos etuoven viereen tulee pallura minkä läpi kävelemällä saat rahaa.


Ja huomasinkin että tehtäviin liittyviin kysymyksiin saa vastauksen www.gamefags.com
 
Jumi

Niin olisko kenelläkään tietoa mitä pitäis tehdä, kun ei kukaan anna tehtäviä ja 50% vasta tehty!! Vinkkejä...


LÄYTYI TÄLLAISTA TIETOA

I don't know exactly how it is triggered, but we were in the same boat as you, then, we got a phone call once we had completed the Sunshine Auto Asset and had over $120,000.

The story picks up again and you get some more missions.


Mutta vinkkejä, jotka tosiaankin tietävät varmasti miten voi jatkaa tehtäviä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
pelin sataprossaseen läpipelaamiseen tarvitaan 100 pakkeriä pitää olla ryöstäny kaikki kaupat kaikki unikki hypyt pitää olla tehty kaikki poliisi taksi ambulanssi tehtävät nje. kaikki story tehtävät ja kaikki puhelin tehtävät ja vissii jotai muuta en oo varma
 
prätkätehtävä

joo.. ma paasin sen samana iltana ihan omatoimisesti lapi.. kerasin sellaset 6-7 autoa siihen mestan eteen valmiiksi ja ammuin haulikolla ne hajalle ja tapoin kaikki poliisit, jotka nain. silleen se toimi hyvin, etta oli jo valmiiksi kaksi tahtea kun aloitti. oli muuten aika hankalaa ajaa sinne maalausmestaan angelilla, josta oli molemmat nakit hajalla.. ja tietysti ne pakolliset viisi tahtea.. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Jaaha, toi poleposition juttu selvisi, että pitää käydä tuhlaamassa siihen strippariin. Pitääpä käydä kokeilemassa.

Entäs miten sinne memorial stadionille pääsee kilpailemaan?

Stadionille pääsee 20.00-00.00.
 
Vice City Racer

Tuossa ohjekirjassa on kuva kun siinä on sellaisia autoja joilla olen ajanut siellä areenalla, eli pääseekö niillä ajamaan kadulla ilman koodeja (because they suck)?
Ja itelläni on sama ongelma eli vähän yli 50% tehty ja ei oo tehtäviä! Pitää vielä ettiä Idaho sinne autokauppaan niin jos sitten tulis taas tehtäviä niinq jossain viestissä neuvottiin...
 
Re: Vice City Racer

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Stifmeister
Tuossa ohjekirjassa on kuva kun siinä on sellaisia autoja joilla olen ajanut siellä areenalla, eli pääseekö niillä ajamaan kadulla ilman koodeja (because they suck)?

Pääsee, menet vain stadionin taakse ja siellä niitä on...
 
Re: Re: Vice City Racer

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Pääsee, menet vain stadionin taakse ja siellä niitä on...
No onko siinä joku aika milloin niitä on siellä? Ei ainakaan kun kävin joskus päivällä...:confused:
 
Pole Position

Paljonko se Pole Position-strippiklubi maksaa, ja missä vaiheessa sen voi ostaa? Itelläni on rahaa n. 40000 dollaria, ja olen tällähetkellä tekemässä sitä kakkamaista Lancen pelastustehtävää... Se onkin tällähetkellä ainoa tehtävä, mikä pitää suorittaa, (muualta en tehtäviä saa) toivottavasti jatkossa ilmestyy helpompia / kiinnostavampia tehtäviä!
 
Ylös Bottom