Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

Mistäs ton Diazin kolarin kestävän admiralin saa? Entä Romeros hearsen?:confused:
Jos haluaa vetää pelin 100% pitääkö satamantehtävä "Checkpoint Charlie" tehdä molimmella veneillä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dapht
Apuja ensimmäiseen klubitehtävään? Eli tehtävän nimi taisi olla "No Escape?" ja tarkoituksena olisi vapauttaa kaveri vankilasta..

Pari kertaa olen saanut kaverin pihalle ja autoon, mutta matka tyssää saman tien, kun porukkaa on niin pirusti perässä.. Millä ilveellä saitte tämän läpi, vai oonko vaan niin surkia pelaamaan, ettei tämä kertakaikkiaan multa onnistu?:)

Itse vedin sen ainakin näin:
Hain valmiiksi poliisiaseman eteen hyväkuntoisen auton. Kun tulin äijän kanssa ulos rakennuksesta nappasin vaan auton, jätin äijän sinne ja painelin automaalaamoon. Kun jepet oli karistettu kannoilta menin hakemaa ukon kyytiin ja vein sen sinne minne piti. Poliisit ei tee sille mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
Itse vedin sen ainakin näin:
Hain valmiiksi poliisiaseman eteen hyväkuntoisen auton. Kun tulin äijän kanssa ulos rakennuksesta nappasin vaan auton, jätin äijän sinne ja painelin automaalaamoon. Kun jepet oli karistettu kannoilta menin hakemaa ukon kyytiin ja vein sen sinne minne piti. Poliisit ei tee sille mitään.

Noniin, tehtävä meni eka kerralla läpi tuolla mainitsemallasi taktiikalla. Kiitos :)
 
En ole lukenut näitä aikaisempia viestejä, koska pelkään spoilereita. :D Noh, asiaan. Eli se Guardian Angels-tehtävä (alussa) on NIIN vi**ttava! :mad: Mikä olisi paras keino vetää se läpi? Mennä itse sinne alas riehumaan ja tappamaan niitä kuubalaisia vai ampua niitä sieltä ylhäältä? Menee koko peli-ilo kun en pääse tätä läpi. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
En ole lukenut näitä aikaisempia viestejä, koska pelkään spoilereita. :D Noh, asiaan. Eli se Guardian Angels-tehtävä (alussa) on NIIN vi**ttava! :mad: Mikä olisi paras keino vetää se läpi? Mennä itse sinne alas riehumaan ja tappamaan niitä kuubalaisia vai ampua niitä sieltä ylhäältä? Menee koko peli-ilo kun en pääse tätä läpi. :(

Kerros lisää tehtävästä, itelläni ei oo oikeen mitää muistikuvaa tehtävästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
En ole lukenut näitä aikaisempia viestejä, koska pelkään spoilereita. :D Noh, asiaan. Eli se Guardian Angels-tehtävä (alussa) on NIIN vi**ttava! :mad: Mikä olisi paras keino vetää se läpi? Mennä itse sinne alas riehumaan ja tappamaan niitä kuubalaisia vai ampua niitä sieltä ylhäältä? Menee koko peli-ilo kun en pääse tätä läpi. :(

Pysyin itse siellä, minne minut määrättiin, eli siellä rappusten yläpäässä. Menin suht reunaan ja tietenkin kyykkyyn. Otin Rugerin esille ja odotin että Haitilaiset tulevat paikalle ja sitten aloin vain räiskimään. Kyllä se siitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
Kerros lisää tehtävästä, itelläni ei oo oikeen mitää muistikuvaa tehtävästä.

Se on se suht koht alussa oleva, Diazilta saatava tehtävä. Se missä Tommyn pitää "varmistaa", että diili onnistuu/ kuubalaiset ei tapa Diazia tai Lancea.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
Se on se suht koht alussa oleva, Diazilta saatava tehtävä. Se missä Tommyn pitää "varmistaa", että diili onnistuu/ kuubalaiset ei tapa Diazia tai Lancea.

Helppohan tuo tehtävä on tee vaan niin kuin DemonWithin suosittelee, kyllä se parilla yrityksellä pitäis mennä.:)
 
Autojen yhdennäköisyys

Infernus - Lamborghini Countach
Comet - Porche 911

olishan noita...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
Helppohan tuo tehtävä on tee vaan niin kuin DemonWithin suosittelee, kyllä se parilla yrityksellä pitäis mennä.

Dodih, nyt se meni. :D Ongelmana on vaan, että olen taas jumissa. :eek: Heh, enpä taida enää kehdata tulla tänne apua ruinaamaan... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Konda
Ongelmana on vaan, että olen taas jumissa

Jumissa ollaan vasta kun on viikon hinkannut pari tuntia päivässä jotain tiettyä juttua.

Vice Cityn ongelmatehtäviä on tosiaan enemmän kuin GTA 3:ssa muttei mitään mahdotonta. Jos ei suju niin ei muuta kuin konsoli kiinni ja tunnin, parin päästä uudestaan kokeilemaan. Tai odottaa yön yli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Jumissa ollaan vasta kun on viikon hinkannut pari tuntia päivässä jotain tiettyä juttua.

Näin on. "The Driver" tuottaa itsellä harmaita hiuksia tällä hetkellä, siksipä teenkin muita tehtäviä ympäri kaupunkia ja yritän driveriä vähän väliä.. Jospa se joskus vielä menis läpi :) Ei tuohonkaan taida muita jippoja olla, kuin hyvä tuuri ja toivoa että kilpakaveri ajaa kolarin matkalla :O
 
The Driver

Mullakin on ollut vaikeuksia ton kyseisen tehtävän kanssa. Miten ihmeessä sen voi selvittää kun itellä on selkeesti hitaampi auto(sentinel vs. sabre turbo!!!) ja kytät on enemmän mun tommyn perässä kuin sen witun toisen äijän... prkle!...Jos jollakin on vinkkejä tohon niin kiitsa jo näin etukäteen.
 
Itte selvisin ton muutamien yrkkien jälkeen, kun kiilasin sen vaan toisen kärryn kylkeen. Hinkkaa vaan menemään niin kyllä se menee kun saa tuntumaa.
 
The Driver

Tuo The Driver tehtävä oli tosiaan ärsyttävän vaikea. Onnistuin luovimaan läpi siten, että kävin ennen kisaa parkkeeraamassa ferrarin siihen risteykseen, jossa pitää ensimmäisen kerran jarruttaa kisassa (vaatekaupan kohdalla). Siellähän ko. väline oli ystävällisesti odottamassa edelleen kisan aikana, joten siinä nopea auton vaihto, jonka jälkeen kaikki olikin paljon helpompaa.

Toinen vaihtoehto lienee yrittää kiilata Hilary poliisiautoa tms. päin.
 
Huh huh! Nyt on Tiltistä päästy eroon :cool:

Joo toinen tai kolmas hyvä vaihtoehto tohon tehtävään on ajaa joku bussi tai sellanen sen Hilaryn eteen, se taistelee sen kans sitte pari minuuttia, ja kisa on voitettu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Huh huh! Nyt on Tiltistä päästy eroon :cool:

Joo toinen tai kolmas hyvä vaihtoehto tohon tehtävään on ajaa joku bussi tai sellanen sen Hilaryn eteen, se taistelee sen kans sitte pari minuuttia, ja kisa on voitettu.


tota yritin melkein heti aluksi, mutta kulkuneuvo jonka asettelen sinne Hilaryn eteen häviää aina kuin pieru saharaan kun kisa alkaa...
 
Vinkkejä?

Kertokaa vinkkei tai jotai mitä teette yleensä Body guardeillanne jos teil on 100%? Kiitos, kait niillä jotain hauskaa voi tehdä :).
 
Onko?

Onko enempää uusia vaatteita jossain päin Vice Cityy ku Frankie 100%:san jälkeen?
 
Ylös Bottom