Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA: Vice City FAQ

Re: Vinkkejä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jori
Kertokaa vinkkei tai jotai mitä teette yleensä Body guardeillanne jos teil on 100%? Kiitos, kait niillä jotain hauskaa voi tehdä :).
Mikä on body guard?
 
Re: Re: Vinkkejä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Mikä on body guard?

Olen taitanut löytää täältä "friikkien" keskuudesta jonkun joka tietää peleistä minuakin vähemmän.;)
 
Mr. Whoopee

Mitä nappia pitää painaa, että saa jäätelöitä myytyä? Vaikka ajan minne tahansa ja painelen kaikki napit läpi, mitään ei tapahdu. Porukat vaan kävelee idioottiina auton ympärillä...prkle:mad:
 
Re: Re: Re: Vinkkejä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu
Olen taitanut löytää täältä "friikkien" keskuudesta jonkun joka tietää peleistä minuakin vähemmän.;)

Paina muutaman kerran L3:sta, että alkaa kuulumaan psykedeelinen jäätelöautomusiikki. Tämän jälkeen aja vaikka satamaan ja pysähdy kohdalla, missä on jengiä. Ihmiset tulevat itse auton luokse, mikäli vain se musiikki soi.

Viitaten edellisiin viesteihin:
Body guard = vartalo vartija
Bodyguard = henkivartija

:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Pieni ongelma: Suoritin juuri kaikki tämänhetkiset jengien keikat ja viimeisenä niistä tehtävän Trojan Voodoo. Kun se tehdas oli räjähtänyt niin sain puhelun kännykkään, mutta jostain syystä missasin sen muissa ajatuksissani, eikä nyt ole kartalla näkymässä mitään tehtäviä. Eli oliko siinä puhelussa jotain tärkeää vai mitä pitäisi tehdä?

Tähän tehtävään liittyen niin mitä niiden pommien aktivoimisen jälkeen pitää tehdä että tehtävä menee läpi.
Eli miten tehtaan saa räjähtämään?
 
??

Kyllä se tehdas ainakin minulla räjähti ihan iloisesti. Ensimmäisen pommin aktivoinnin jälkeen alkoin ajastin raksuttaa ja sen mennessä nollaan...pum. Ensimmäisellä yrittämällä en ehtiny aktivoida kaikkia ja menin itse mukana.
Joku bugi tms? Vai puhummeko eri tehtävästä...
 
Pelasin juuri juonellisen osuuden pelistä läpi, eli olen pelannut muistaakseni pelistä 59% läpi.
Kysynkin seuraavaa: Pääseekö sinne rallistadionille ajamaan? ja jos pääsee niin miten?

Jotain muutakin piti kysyä, mutta nyt en muista että mitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
??

Kyllä se tehdas ainakin minulla räjähti ihan iloisesti. Ensimmäisen pommin aktivoinnin jälkeen alkoin ajastin raksuttaa ja sen mennessä nollaan...pum. Ensimmäisellä yrittämällä en ehtiny aktivoida kaikkia ja menin itse mukana.
Joku bugi tms? Vai puhummeko eri tehtävästä...

Kyllä minullakin ajastin alkaa raksuttaan mutta pitääkö siinä niiden kaverien kanssa mennä kauaksikin siitä rakennuksesta.
Ainakin sen käsityksen sain tekstistä mikä tulee siinä Mission Failed tekstin yhteydessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Kyllä minullakin ajastin alkaa raksuttaan mutta pitääkö siinä niiden kaverien kanssa mennä kauaksikin siitä rakennuksesta.
Ainakin sen käsityksen sain tekstistä mikä tulee siinä Mission Failed tekstin yhteydessä.

Kun olet aktivoinut pommit, palaa portille mistä tulit rakennuksen pihalle ja oikealla pitäisi näkyä portaat mistä pääsee muurin yli. Sitten vaan hippulat vinkumaan ja mission completed.
 
Onkos joku löytänyt ne henkivartijat, kun on käyttänyt sitä koodia, jolla ne saa, ku en oikeen niitä saa mistään!??! Kävin kattoon sieltä mansionista ja ocean view hotellista mut ei ollut!??!
 
Missä ne kaupat on mitä voi särkeä?, kun statissahan on kauppoja särjetty kohta.
Ja tähäänkään kysymykseen ei ole tullut vielä vastausta.
Pääseekö sinne rallistadionille ajamaan? ja jos pääsee niin miten?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Missä ne kaupat on mitä voi särkeä?, kun statissahan on kauppoja särjetty kohta.

Tarkotatko sitä "kauppoja ryöstetty" kohtaa (en just nyt muista sitä engl. vastinetta). En mä ainakaan muista nähneeni mitään kauppojen hajottamisesta.

Ja rallihalliin pääsee vain klo 20:00-24:00, jos muistan tuon alkuajan oikein.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Tarkotatko sitä "kauppoja ryöstetty" kohtaa (en just nyt muista sitä engl. vastinetta). En mä ainakaan muista nähneeni mitään kauppojen hajottamisesta.

Ja rallihalliin pääsee vain klo 20:00-24:00, jos muistan tuon alkuajan oikein.

Joo, varmaankin tarkotan sitä ryöstö hommaa, en nyt muista yhtään sitä sanaa mutta shop jotain se ainakin on :), ne ilmeisesti on niitä tavan kauppoja mitä siellä on, ryöstö varmaan tapahtuu kauppiaita tähtäämällä?

Täytyy mennä tohon aikaan sinne rallihallin nurkille norkoamaan.
 
Onko netissä missään kartaa mihin ois merkitty kaikki hidden paketit?
 
Ylös Bottom