Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3

Hmm nyt o itelläki kyseine peli.. aattelin kysästä onko kellää tehny seuraavaa:

1. Peli jumittaa Tutorial kohdissa? Kuva samahtaa paikoillee ja ei auta muuku käynnistää koko konsoli uusiks?

2. Starpower menee itestää päälle eikä ole väliä nostaako kitaraa yläs ollenkaa?

Muutenki kuva värisee mulla kaameasti välillä.. oiskoha teeveeki hajoamas vaiko konsoli.. :p

Mulla kanssa menee sterpower päälle itestää. Aika turhauttavaa se on esim loussa ku on keränny niitä battle poweruppeja ja sit se laittaa ne itestää päälle. Joko ohjaimeni on aivan liian yliherkkä tai sitten mä painan aina vahingossa select nappia, mikä on epätodennäköistä, koska oon ruvennu kiinnittää siihen huomioo ja varomaan. Todella ärsyttävää!!!!:mad:

Mulla kanssa menee sterpower päälle itestää. Aika turhauttavaa se on esim loussa ku on keränny niitä battle poweruppeja ja sit se laittaa ne itestää päälle. Joko ohjaimeni on aivan liian yliherkkä tai sitten mä painan aina vahingossa select nappia, mikä on epätodennäköistä, koska oon ruvennu kiinnittää siihen huomioo ja varomaan. Todella ärsyttävää!!!!:mad:

Istutko pelatessasi? Ainakin minun Les Paul tahtoo kitaran asennon takia käyttää star powerit ihan itsestään sillon, mutta seistessä kitara ei tee tätä.

Hmm nyt o itelläki kyseine peli.. aattelin kysästä onko kellää tehny seuraavaa:

1. Peli jumittaa Tutorial kohdissa? Kuva samahtaa paikoillee ja ei auta muuku käynnistää koko konsoli uusiks?

2. Starpower menee itestää päälle eikä ole väliä nostaako kitaraa yläs ollenkaa?

1. Kokeiles putsata levy,jos ei auta niin kokeile pelittääkö ilman kovalevyä.

2. Sama ominaisuus tääläkin. Tosin ei pistä starpoweria päälle ittestään jos pelaa niin että kitaran kaula osoittaa oikealle. Emäntä pelaa taas kitaran kaula vasemalle,niin silloin pistää starpowerin ittestään päälle.

Joo juuri tästä syystä slashi voittaminen vaikeimmil tasoil on käytännössä mahdotonta.. ei voi mitenkää ite säätää noita poweruppeja sinne loppu sooloihi saakka mis ne kannattaas käyttää vissii :\ Pitäisköhä kitara palauttaa vai mitäkö ootte miettineet tehdä asialle? ku oon mää kaupas tuollaisel samallaisel kitaral pelannu mikä toimii aivan moitteettomasti verrattuna tähä omaan..

Siitä kuvan värisemisestä vielä.. se lähti pois kun otin Nokian digiboxin pois telkkarista ja laitoin tilalle uuden digiboxin (samsung) :D iha outoo mite se noi lähti pois vaikkei sitä häiriötä ollut muilla laitteilla..

Les Paul meni sitten täälläkin lakkoon. Noin 2kk soitettu, strum baria ei voi enää rämpyttää alaspäin (ylöspäin kyllä onnistuu). Vaikuttaisi että se on "hirttänyt kiinni". Jos en saa kotikonstein kuntoon, jää GH:n soittaminen kokonaan. Ärsyttää kun nykyään kaikki Xboxiin liittyvä tuntuu hajoavan (onneksi ei vielä konsoli savua).

As fans progress through their careers in the game, they can rock out to scores of Aerosmiths greatest hits, as well as songs from celebrated artists that the band has either performed with or has been inspired by in some way.

Eli GH: A:ssa on myös muita artisteja kuin Aerosmithiä.

Wikipedia:

Artists that influenced Aerosmith

Aerosmith was influenced by several musicians, mostly those incorporating both blues and rock stylings in their music, including The Who, Led Zeppelin, The Rolling Stones, Jimi Hendrix, The Doors, Chuck Berry, Bo Diddley, early Fleetwood Mac, James Brown, Janis Joplin, The Kinks, Muddy Waters, New York Dolls and The Yardbirds.

Artists influenced by Aerosmith

Aerosmith has been credited with influencing several artists, mostly in the glam metal, grunge, heavy metal and alternative rock scenes. These artists include Vixen, Bon Jovi, Guns N' Roses, Metallica, Down, Red Hot Chili Peppers, Mötley Crüe, The Black Crowes, Poison, Mother Love Bone, Velvet Revolver, Pearl Jam, Ratt, Nirvana, The Cult, Godsmack, R.E.M., Soundgarden, Alice in Chains, L.A. Guns, Great White, Stone Temple Pilots, Cinderella, Faster Pussycat, Skid Row, W.A.S.P., and Jackyl.

Red Octanen kaupasta löytyy vielä kätevästi hinnat pelille, $59.99 PS3/XO ja $49.99 PS2/Wii.

Eli GH: A:ssa on myös muita artisteja kuin Aerosmithiä.

Wikipedia:

Red Octanen kaupasta löytyy vielä kätevästi hinnat pelille, $59.99 PS3/XO ja $49.99 PS2/Wii.

Itse olisin paljon mieluummin nähnyt sellaisen version GH:sta, joka pohjautuu Aerosmithiin _vaikkutaneisiin_ bändeihin. Paljon mielenkiintoisempaa kamaa.

"Dream On" biisihän siellä odotteli latausta Aerosmithiltä. Latasin ja soittelin pari kertaa läpi, aika tylsä soitettava. Mut toivottavasti siinä GH: Aerosmithistä löytyis klassikko, "Walk this way" feat. Run-DMC, huh olisin onnellinen

Nyt se kitara minullaki alko reistailemaan. Kitara ei aina ota vihreätä ja keltasta nappia. Tietääkö kukaan että millainen takuu tässä kitarassa on? Kuitin olemassa olostakaa ei ole varmuutta.

Jees, itse sain tämän pelin tänään ja kitaraohjaimen iskän kaverilta. Pari biisiä tullut soitettua, tekniikka ei vielä kunnolla hallinnassa, isoveli on soittanut jo ennemmin ja on vitun hyvä tässä.. :eek:

co-op career vain samalla koneella mutta muuten toimii livessäkin.

Oisko jollaki videoo mihi kohti se whammy kannattais iskee Loulle hardilla että se nöyrtyis jo siihe?

tuo whammy kikka toimii kuulemma vain expertillä.
hardilla vaatii useamman power upin.

tuo whammy kikka toimii kuulemma vain expertillä.
hardilla vaatii useamman power upin.

Kaatui kyllä hardillakin. Näin ainakin itselläni.

..muistelisin ainakin. Saatto olla kyllä, että laukaisin peräjälkeen jotain muitakin. Jälkimmäinen tuntuu vain melko epätodennäköiseltä, sillä Loun biisien power up -paikat taisivat olla aika ilkeissä paikoissa.

Ylös Bottom