Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3

T4iZuuni sanoi:
Ps2 versio taisi olla 80

Juu, Gigantissa saa tosiaan tota PS2- versiota 79,95 euron hintaan. Gamestopissa taisi tosin saada PS2- versiota 74,90 euron hintaan, joten ei toi Gigantin tarjous nyt loppupeleissä niin älyttömän hyvä ole. XO:n versio taisi Gigantissa maksaa 99,95, jos nyt oikein muistan. Juuh, mutta toi nyt omalta osaltani tästä hintakeskustelusta.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Nyt on tullut tahkottua tuota peliä oikein urakalla ja täytyy heti ensimmäisenä sanoa, että ei pettänyt odotuksia. Guitar Hero kakkosen omistin jo ennen tätä ja yhtä hyviä nämä tuntuvat olevan, vaikka ovatkin ihan erilaisia soittaa, johtuen kolmosen helpotetuista hammer-onesta ja pull-offeista. Myös strumbarin erisuuntiin rämpyttäminen erittäin nopeissa kohdissa on mielestäni paljon helpompaa tässä kolmosessa kuin kakkosessa.

Careerin olen pelannut läpi jo kaikilla vaikeusasteilla ja ainoat joista puuttuu viisi tähteä ovat Cliffs of Dover ja Raining Blood expertillä. Bonus biisejä en ole vielä jaksanut alkaa pahemmin soittamaan, mutta niidenkin aika vielä tulee. Tällä hetkellä olen keskittynyt pelailemaan noita hardin biisejä kultasille tähdille ja kolmasosa taitaa jo olla :)
 
Vastaus: Guitar Hero 3

^ Voi jumalauta! Nostan kyllä hatun kaikille jotka tätä tiluttaa expertillä. Easy tasollakaan en oo viä yhtään 100% saanut mistään, tosin vasta kolmas päivä menossa GH:n parissa ikinä joten en odottanutkaan itsestäni mitään Jimi Hendrixiä
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Calimero sanoi:
^ Voi jumalauta! Nostan kyllä hatun kaikille jotka tätä tiluttaa expertillä. Easy tasollakaan en oo viä yhtään 100% saanut mistään, tosin vasta kolmas päivä menossa GH:n parissa ikinä joten en odottanutkaan itsestäni mitään Jimi Hendrixiä
Harjoitusta mullakin on takana useita kymmeniä, ellei satoja tunteja. Easylla aloittelin itsekin joskus neljä kuukautta sitten kun sain tuon Guitar Hero kakkosen. Ei kukaan aluksi mestari ole, pitää vaan opetelle ja jaksaa yrittää.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

ja joistakin sitä mestaria ei koskaan tule.
minä olen vain ekan heron päässyt hardilla läpi, muissa on niitä mahdottomia biisejä minun sormilleni.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

pelle sanoi:
ja joistakin sitä mestaria ei koskaan tule.
minä olen vain ekan heron päässyt hardilla läpi, muissa on niitä mahdottomia biisejä minun sormilleni.
Ai saatana. Mä elättelen toiveita päästä kakkonen läpi Hardilla, mutta vasta 9 kappaletta menny läpi ja välillä usko rakoilee pahasti. :(
Kolmosesta pääse edes läpi sitä loppubattlea mediumilla. Ja on tässä jo kuukausi muovikitaraa taputeltu. :o
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Hyvä pelihän tää on, mut sit kun tulee henkilökohtainen osaamisraja vastaan niin mulla kiinnostus loppuu kun seinään. Jotenkin älytöntä practise moden kautta opetella ulkoa tiettyjen biisien tiettyjä kohtia et pääsee just just läpi. Siitä on hauskuus kaukana. Joku muu tietty saattaa olla taitavampi ja osaa viellä hardillakin vetää niitä loppupään biisejä heti ekalla soittokerralla.

GH2:n oon pelannu hardilla läpi, täs kolmosessa taidan olla toka vikalla keikalla. Jotenkin kummasti ne alun hardin biisit oli kuin ois mediumilla vetäny mut sit alko näpitys.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

maagiset sanoi:
XO:n versio taisi Gigantissa maksaa 99,95

Joo no eipä sitten mitään. Ehkä pukki tuo tänne pelkän pelin eikä se minua liiemmin haittaa.

//Mistä viestin voi poistaa :-D
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Wixxer sanoi:
GH2:n oon pelannu hardilla läpi, täs kolmosessa taidan olla toka vikalla keikalla. Jotenkin kummasti ne alun hardin biisit oli kuin ois mediumilla vetäny mut sit alko näpitys.
Kolmosen kaksi viimeistä biisiryhmää ovat jo hardilla muihin ryhmiin verrattuna ihan omalla vaikeusaastetasolla. Etenkin Knights of Cydonia ja Raining Blood tuottivat itselleni ongelmia saada viidelle tähdelle, mutta nyt nuo menee jo heittämällä. Nuo ovat ihan mukavia biisejä soittaa, kun ne vaan oppii.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Wixxer sanoi:
Hyvä pelihän tää on, mut sit kun tulee henkilökohtainen osaamisraja vastaan niin mulla kiinnostus loppuu kun seinään. Jotenkin älytöntä practise moden kautta opetella ulkoa tiettyjen biisien tiettyjä kohtia et pääsee just just läpi. Siitä on hauskuus kaukana.

Tottahan tuokin, eli kun joutuu todella paljon jankkaamaan jotain tiettyä kohtaa niin alkaa vähän miettiä että samalla voisi kaivaa sen oikean kitaran kaapista... Mutta ai että sitä onnistumisen tunnetta kun saa jonkun kohdan, jota on harjoitellut tuskaisesti, räpellettyä lävitse kunnon pelitilassa. Se fiilis on todella hieno. Itselläni sellainen oli esim. Knights of Cydonian trioli-kohta expertillä ja kun siitä pääsi ohi fiilistelemään loppuriffittelyä niin kylmät väreet menivät pisin selkää oikein urakalla :D

Turhautumista tosin alkaa itselläkin esiintyä. Hardilla pääsi muut läpi paitsi Raining Bloodin ja Expertillä jämähti Slipknottiin, eikä kumpikaan tunnu olevan lähelläkään läpäisyä....
 
Vastaus: Guitar Hero 3

mitäköhän versiota tiltin ammattimaiset arvostelijat on pelanneet kun väitettiin että välillä peli nykii kohtuuttomasti.
toinen itkun aihe oli batlle moodista.
kovin ne väitti että se on ihan päin helvettiä tehty kun se voittaa aina joka saa ensimmäisenä power upin.
olenkohan minä sitten joku puoli jumala kun jokainen livessä pelattu battle matsi on aina päätynyt death drainiin asti.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

pelle sanoi:
mitäköhän versiota tiltin ammattimaiset arvostelijat on pelanneet kun väitettiin että välillä peli nykii kohtuuttomasti.
toinen itkun aihe oli batlle moodista.
kovin ne väitti että se on ihan päin helvettiä tehty kun se voittaa aina joka saa ensimmäisenä power upin.
olenkohan minä sitten joku puoli jumala kun jokainen livessä pelattu battle matsi on aina päätynyt death drainiin asti.

Luulen että sillä tarkotetttini Lou bossbattlea eikä nettipeliä-
Ja toinen nii kyllä mulla nykii joskus kun pistän starpowerin päälle.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Eilen meni hardilla One ja Raining Blood heittämällä läpi, kun malttoi jättää starpowerit vaikeimpiin kohtiin. Hieno oli fiilis sen jälkeen. Nyt pitäis sitten piestä Lou... :o Expertillä oon hakannu vasta ekat neljä biisiä ja KISSin biisi encorena kosahtaa sooloon.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Pelis olisi nyt läpi mediumilla, mutta kun en voita sitä Louta millään ja sit koitan saada sitä ''hanki 5 tähteä jokaselle kappaleelle millä vaikeusasteella tahansa'' saavutusta, mutta raining blood kappaleesta vaikeuksia hankkia 5 tähteä vaikka pelaan helpoimmal asteel. Saan 90% nuoteista soitettua ja 4 tähteä.:p

Onko Louhin vinkkejä? Pitäs kerää niitä merkkejä kolme ja käyttää kaikki samal kerral, mutta tos kestää aika kauvan ennen kuin saa edes ekan merkin ja se turhauttaa.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Tässä on ilmesesti noita Hammer-oneja ja pull-offeja helpotettu oikeen kunnolla?
Latailin tuossa viime viikonloppuna demon ja meni expertilla yllättävän helposti noi hammerit ja pullit. Pikkasen kyllä epäilyttää, että kannattaako tätä ostaa jos on tehty soittamisesta enemmänkin _sinnepäin_ tyylistä ja GH2:sessakin jätin easyn ja mediumin kokonaan kokeilematta? Onhan tuolla pari himottavaa biisiä ja grafiikat olivat nannaa, mutta hintaa on se 99e.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Tässä olis pari neuvoa niille joille tuo Raining Blood tekee tiukkaa Expertillä.

Pidä punainen nappi pohjassa ja soita vaan kaikki siitä korkeammat nuotit. Älä edes koske vihreään enää sen jälkeen kun olet yrittänyt napata sen alun starpowerin.
Kun harjotusmoodissa tulee joku yli 60% niin alkaa olemaan mahdollisuuksia päästä biisi läpi.
Onnea vaan matkaan :)

Toinen tapa on hieman huijaamista, mutta pääasia että pääsee läpi.
Etsi joku sopiva esinen jota vetää pitkin kitaran nappeja sopivassa tahdissa oranssilta vihreälle. Esim nenäliinapakkaus toimii aika hyvin :D Joskus tällä tyylillä saa jopa kertoimen nousemaan neljään vaikei muuten kohdassa saisi mitään aikaan.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

"Tässä on ilmesesti noita Hammer-oneja ja pull-offeja helpotettu oikeen kunnolla?"

Onhan noita vähän helpotettu joo, mutta samalla chartit ovat huomattavasti vaikeampia ja uusi rokkimittarisysteemi huomattavasti armottomampi kuin vanha. Itse pidän uutta systeemiä parempana ja nyt nuo audio/video viiveongelmat eivät ole enää niin mahdottomia korjata, kuin kakkosessa.
 
Vastaus: Guitar Hero 3

Nykiikö tuo oikeesti tuolla tavalla XO:n versiossa mitä tuossa Tiltissä näkyy? Vai mikä on homman nimi? Onko Tilt vaan ryssiny taas jotain?
 
Ylös Bottom