Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juustokahvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 3

maagiset sanoi:
Juu-u, itekin on pakko sen verran kommentoida, että kertaakaan en ole hidastumista pelin aikana huomannut. Pakko kai olla tyytyväinen, koska aika monella kyseistä ongelmaa näyttää täällä ilmenneen.

Kyllä mulla ainakin, joka kerta se peli hidastuu aika kovasti muuatamaksi sekunniksi ku laittaa starpowerin käyttöön. Siinä vaiheessa menee sit biisi aivan käsille

Sama homma, siksipä jääkin yleensä starpowerit käyttämättä kokonaan... :mad:

Mul meni hermot...... tuohon GH3:n langattomaan skittaan. Siinä kun Star Powerin aktivointi on herran kädessä. Se joko aktivoituu tai ei. Kun alkaa tosissaan kepittämään muutakin kuin Easya ja Mediumia, niin pitää heittää tuo lelu nurkkaan ja iskeä kakkosen langallinen kiinni. Eikä enää kehtaa mennä vaihtaa toista kertaa, prkl...

henkari sanoi:
OP:n velectron ei toimi :( Kokeiltu on.
Healtti sanoi:
Paskanmarjat :p, hyvin toimii. (kokeiltu on)

Taisipa tosiaan toimia. Ilmeisesti paketti on nyt lähetetty. Onneksi löytyi jostain tuosta GH2:sta semmonenki paketti, joka sisältää vain pelin. :)

GH3 alkaa hardilla olla ainakin henk.koht. liian vaikea (pitäisi varmaan jaksaa treenata siellä "treenikämpillä"), joten hyvä, että tulee tuo GH2 jossai vaiheessa, niin pääsee edes jotain tiluttelemaan. Pitäisi varmaan siihen GH2 ostaa sitten ne lisäbiisitkin, tai ainakin osa niistä. Soilworkin "Exile" <3... :)

GH3:ssa expertillä kaikki muu mennyt läpi paitsi raining blood (ja lou battle), siis set listista. En ole edes kokeillut TFAF:a.
Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän tuo raining bloodin mosh1 osuus. Ei mene millään läpi.

Mitäs mieltä olette Ouimetten joululaulusta :D ei sekään kauhean helppo.

Nyt olen vetänyt pelin läpi easyllä ja mediumilla. Hardilla olen 7. setissä. Siitäkin olen vasta vetänyt Strickenin. Muissa on aivan liian paljon kolmisointuja. Pitäisi varmaan ostaa kakkonen kun olen kuullut että on helpompi.

Kokeile Raining Bloodia Hyperspeed 3:lla. Eikä ole helpompi kuin kakkonen, mutta olenki opetellut pelaamaan kakkosella joten who knows.

Testasin hyper x2 niin ei siitä mitään tullut :D
Kävin soittamassa pari kertaa practice modessa sen moshin niin sen jälkeen meni tokalla.
Nyt kituutetaan Loussa, tosin en ole sitäkään kun pari kertaa kokeillut.

Misbeli sanoi:
Muuten, miten pelissä saa ne "toiset encoret", esim. Bloc Partyn Helicopter?

Peliä pitää pelata CO-oppina careerilla, jotta biisit aukeavat mikä on mielestäni todella typerää. Sen jälkeen niitä pystyy pelaamaan quickplaynkin alta, mutta itse huomasin että molempien gamertagien pitää olla kirjautunut jotta ne näkyivät (en tiedä kämmäilinkö jotain kun ei aluksi näkynyt, mutta noin ainakin itselläni näkyi). Omasta mielestäni saisivat nekin biisit ilmestyä yksinpelin puolella vaikka bonusbiiseiksi niin ei tarvitsisi hyppiä quickplayn puolelle kun haluaa niitä soittaa.

Jos ei löydy toista kitaraa/kaveria tähän hätään niin biisejä voi suoraan soittaa nettipeleissä, näin tein ainakin itse aluksi.

tuli vedettyä hardilla slayer ja metallica läpi.
slayerin mosh 1 kohtaa hinkkasin practisessa varmaan yli puoli tuntia.
en edes yrittänyt täydellisesti vetää vaan keskityin osumaan keltaisiin sinisiin ja punaisiin nuotteihin.
rimaa hipoen meni tuo kohta sitten läpi ja loppu biisihän on tunnetusti ihan helppo tuon jälkeen.

one menikin sitten laakista, ei mitään ongelmia enää.
matka tyssäsi sitten tietenkin louhun, en jaksa edes yrittää koska tiedän että vaikka sen voittaisinkin niin sen jälkeen on pakko vetää se biisi loppuun ja hardilla ei taidot riitä.

päätin sitten kokeilla aiempia heroja kun ne oli jääneet hardilla kesken.

rock the 80's oli viimisessä biisissä joka silloin tuntui mahdottomalta, nyt meni laakista läpi.

sitten kakkonen oli jäänyt carry me homeen, sekin laakista läpi ilman star poweria ja kaikki loputkin biisit aina laakista läpi.

on pikkasen taidot kehittyneet kolmosen kanssa, siinä kun saa jo mediumilla devil went down to georgiassa sormet kyytiä.

aika perkeleesti on kyllä taidot kasvaneet, muistan kun ekassa herossa meni queen of stone age läpi niin että mittarti oli melkein kokoajan punaisella ja mediumilla meni hermot jo monessa biisissä kun tuntui mahdottomalta.
nyt medium on aina sellaista rentoa rallattelua ja kaikki kolme ekaa heroa hardilla läpi ja kolmonenkin melkein siis.

Joulupukki toi kitarasankari kolmosen, joka on nyt Louta vaille vedetty läpi hardilla. Tässä fiiliksiä:

Kitara on parempi kuin GH2:ssa. Soolot etenkin tuntuu osuvan paremmin kohilleen; aluksi oli tosi outo tuntuma tosin.

Biisit on huonompia soittamisen ja kuuntelunkin näkökulmasta. Omaan makuun liikaa komppivoittoisia biisejä. Olisin kaivannut enemmän riffittelyä ja sooloilua. Helmiä muutama, mutta GH2:ssa jopa itselle aivan oudoista biiseistä lähes jokaisesta tykkäsi, kun taas tässä on monta biisiä joita ei jaksa kuunnella saati sitten soittaa.

Aavistuksen tuntuu hard vaikeammalta kuin GH2:ssa. Vedin loppupomoa myötä tosin pelin läpi hardilla yhdellä istumalla ja melkein joka biisissä 4 tai 5 tähteä. Ainoa jossa feilasin oli Slayerin biisi jossa väliosa tuli puskista ja meni sormet sekaisin. Sekin meni toisella kerralla. One oli pettymys helppoutensa takia. No, seuraavaksi sitten expertille...

Bonusbiisejä ei ole vielä tullut testattua. Miten Dragonforcen biisin saa avattua?

Scatterbrain XO sanoi:
Bonusbiisejä ei ole vielä tullut testattua. Miten Dragonforcen biisin saa avattua?

Sen saa auki kun menee läpi millä tahansa vaikeustasolla. Itse on tullut soiteltua aika paljon noita pelkkiä bonusbiisejä. Lähiaikoina itseasiassa pelkästään niitä. Suosittelen kokeilemaan kipaletta nimeltään Impulse. Varsin mainio.

Joulupukki tämän minulle siis toi. Hardilla on Co-Op vedetty, Expertillä ollaan kuutossetissä. Careerin aloitin heti kunnianhimoisesti Expertillä ja tänään taisi tulla stoppi tuohon seiskaryhmään. Kokeillaan nyt vielä ennen kuin 'alennutaan' hardila pelaamaan. Nuo kaksi ensimmäistä settiä eivät minulta vain hirveitä hurraahuutoja saa. Kiss on oikeastaan ainut hyvä ja Alice Cooperin kipale ok.

Biisilista saa minulta(kin) aika ristiriitaisen vastaanoto. Mukaan mahtuu monia helmiä, kuten joku juuri sanoikin. Joukossa on vain niin monia täytebiisejä, joita tuskin toista kertaa mielellään soittaa. Mm. Barracudan 'Heartin' kertosäe oli minun korviini jotain nii kammottavaa. Kakkososassa noita huonoja kappaleita ei juuri ollut, mutta samalla nuo loistobiisit puuttuivat. Pidän kuitenkin kakkosen kappaleista enemmän.

Soitellaan vielä kuitenkin. Ehkä tuolta nousee vielä joitain loistobiisejä, joita en vain ole noteerannut. Priestessin 'Lay Down' oli minulle uusi positiivinen tuttavuus, jota on vielä hauska soittaa.

Misbeli sanoi:
Nyt olen vetänyt pelin läpi easyllä ja mediumilla. Hardilla olen 7. setissä. Siitäkin olen vasta vetänyt Strickenin. Muissa on aivan liian paljon kolmisointuja.

Täsmälleen samassa mennään :D

Tosin vedin Expertillä vielä yhden biisin testin vuoks.

Ja uskon että Muse menee vielä varmasti, Slipknot kiroilemalla, mutta se Queens of the Stone Age sitten. Ei jumalauta. Kerran kokeilin sitä ja päätin jättää sen kyllä viimeiseksi.

Radikus sanoi:
Ja uskon että Muse menee vielä varmasti, Slipknot kiroilemalla, mutta se Queens of the Stone Age sitten. Ei jumalauta. Kerran kokeilin sitä ja päätin jättää sen kyllä viimeiseksi.

Toi qotsan biisi on kyllä ihan järkyttävä. Ois niillä hyviäkin biisejä, mutta mukaan on laitettu sitten yks niistä paskimmista ja vieläpä semmoinen mikä on muutenkin aika veemäinen soitettava. Vaatii jatkuvan keskittymisen. Haastava, mutta ei kiva kappale.

Nyt sain vihdoin omani. Uutta kitaraa en halunnut enää kun kävin testaamassa sitä kaverin luona vielä ennen kun porukat osti joululahjaksi pelin. Ei vain sovi Les Paul minulle.
Hardilla aloitin kun pitää 5 tähden achi saada.
Jäi vielä muutama puuttumaan, mutta pääsin Raining Bloodin ja Onen ilman starpoweria läpi joten hieman on taidot vielä parantuneet. Huomenna lisää...

Ylös Bottom