Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 5 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Jaa se ei onnistunutkaan ilmaiseksi pelkästään sillä, että on valmiina molemmat levyt? No voi hitto, mitä rahastusta...
Ilmaiseksi sitä ei ole koskaan väitettykään, ja samalla lailla esim. Rock Bandissa homma toimii.

Huom! Läheskään kaikki GHWT:n biisit eivät GH5:een ole siirrettävissä, vaan kappaleista siirtyy vain n. puolet.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

täällä puolellako foorumin guitar hero fanit majailee ! boxin puolella tosi hiljasta. No siirryn tänne avautumaan!

Mahtava peli! Olen tykännyt lähes kaikesat mitä peli on tarjonnut. Oma hahmon luonti, avatarin käyttö, biisit, vierailevat tähdet jne.

Kaveritkin diggas tästä enemmän kun rock band 2:sta. yksinkertaisesti vaan hauskempi ja enemmän adrenaliini juttuja kuten salaman iskut ja nuottien syttyminen palamaan. Outoa kyllä mutta rock band paketin rummutkin pelittää paremmin tässä.

kalibrointi featurelle myös propsit. noi se pitää tehdä että nuotteja tulee ja miten niihin reagoi eikä mitään helvetin viisari testejä
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Ostin eilen pelin boxille. Ei sikäli mitään valittamista, uutta GH:ta onkin odoteltu pitkän aikaan, mutta melko törkeän helppoja biisejä ovat peliin laittaneet. Monta kappaletta on tullut vedettyä expertillä "sightread fc":nä läpi ja vielä useampi -1:llä. Kolme keikkaa enää jäljellä, pitää toivoa että vaikeustaso nousee lopussa.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Ostin eilen pelin boxille. Ei sikäli mitään valittamista, uutta GH:ta onkin odoteltu pitkän aikaan, mutta melko törkeän helppoja biisejä ovat peliin laittaneet. Monta kappaletta on tullut vedettyä expertillä "sightread fc":nä läpi ja vielä useampi -1:llä. Kolme keikkaa enää jäljellä, pitää toivoa että vaikeustaso nousee lopussa.

Jep itsellä oli sama. Expert Sightreadilla tuli 14 FC'tä ja ainoat vaikeat kipaleet löytyvät sieltä toiseksi viimeisestä keikasta (Scatterbrain, DWEDFN, ym.) Muuten peli on loistava, netissä pelattava 4 hengen Pro Face-off on parasta hupia kun löytyy vain iso tv :D Ainut miinus tässä pelissä minkä henkilökohtaisesti olen löytänyt on vaikeustason puute, liian vähän vaikeita biisejä. Toiv. DLC paketeissa tulee sitten vaikeustasoakin lisää
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

^ Joo. Vähän kummallinen kontrasti näissä biisien vaikeustasoissa, kun tuntuu että vielä puolivälissä peliäkin on älyttömän helppoja biisejä ("Ring of Fire"), mutta nää vikat lohkot tuokin sitten mukavasti haastetta. "Scatterbrain" on ihan älytön, tosin läpi sekin meni ekalla yrityksellä (3*).

Kyllähän tässä pelattavaa onneksi riittää. Omia lempibiisejäni ovat mm. "Sultans of Swing", "Wolf Like Me", "Brianstorm" ja "Wannabe In LA". :)
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

^ Joo. Vähän kummallinen kontrasti näissä biisien vaikeustasoissa, kun tuntuu että vielä puolivälissä peliäkin on älyttömän helppoja biisejä ("Ring of Fire"), mutta nää vikat lohkot tuokin sitten mukavasti haastetta. "Scatterbrain" on ihan älytön, tosin läpi sekin meni ekalla yrityksellä (3*).

Kyllähän tässä pelattavaa onneksi riittää. Omia lempibiisejäni ovat mm. "Sultans of Swing", "Wolf Like Me", "Brianstorm" ja "Wannabe In LA". :)

Itellä lempibiisejä on Scatterbrain, DWEDFN, Bleed American, Plug In Baby, Young Funk ja sit se megadethin biisi ja se careerin vika biisi (en nyt nimiä muista). Harmi kun omat rummut on rikki niin ei ole päässyt niillä peliä vielä koittamaan. Rumpujen puolella näyttäisi tuo vaikeustasokin olevan hieman korkeampi useassa biisissä
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Itellä lempibiisejä on Scatterbrain, DWEDFN, Bleed American, Plug In Baby, Young Funk ja sit se megadethin biisi ja se careerin vika biisi (en nyt nimiä muista).

Younk Funk on silkkaa kultaa, parasta GH-pelaamista tähän asti ikuna. Toivottavasti tuollaista jazzahtavaa progea olisi luvassa sitten myös DLC-osastolla. Haastetta haluaville peli on rummuilla melko lailla haastava. RB2-rummuilla itse nykyään hakkailen ja jo puolenvälin jälkeen expert-rumpalointi alkaa haastaa ihan kunnolla. Me likes.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

No nih, loistavaa, kaikki sitte antaa ghlle ääniä ni päästään ottamaan siinäkin pelissä suomiturnaus
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Storen rahastus haisee.

Ehkä vähän offia, mutta herää kysymys PS3 vai Xbox?

palataampa astiaan.

Itse peli ei kovin säväytä Careeri läpi ensin Mediumilla sitten Hardilla jonka jälkeen Expertillä. samaa vanhaa jauhamista koko ajna.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Ehkä vähän offia, mutta herää kysymys PS3 vai Xbox?
Osta sille alustalle, joka itseä enemmän miellyttää ja jolle löytyy enemmän pelikavereita. Pelilliset erot jäävät siihen, että boksilla saa oman Xbox Live Avatarinsa pelihahmoksi. Pleikkarilla vastaavaa ominaisuutta ei ole.

(Ja tämä oli toivottavasti sen verran kattava vastaus, ettei muiden tarvitse tätä asiaa enää kommentoida.)

PS. Mikään ei estä aloittamasta uraa saman tien Expertillä.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Storen rahastus haisee.

Ehkä vähän offia, mutta herää kysymys PS3 vai Xbox?
Täyttä asiaa! Todellakin, PS3:n ilmainen nettipelaaminen on ihan naurettavaa rahastusta. [/sarcasm]
Seriously, onko ihan pakko tulla tänne tunkemaan tälläistä x vai y - shaibaa? Tälle on kyllä oma alueensa...

Aiheeseen: Montako biisiä pelissä on? Ovatko Rock Bandin soittimet yhteensopivia? Rock Bandin soitinpaketti on nyt niin halpa, että tekisi mieli ostaa, varsinkin kun GH-paketti maksaa n. 150€.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Täyttä asiaa! Todellakin, PS3:n ilmainen nettipelaaminen on ihan naurettavaa rahastusta. [/sarcasm]
Seriously, onko ihan pakko tulla tänne tunkemaan tälläistä x vai y - shaibaa? Tälle on kyllä oma alueensa...

Aiheeseen: Montako biisiä pelissä on? Ovatko Rock Bandin soittimet yhteensopivia? Rock Bandin soitinpaketti on nyt niin halpa, että tekisi mieli ostaa, varsinkin kun GH-paketti maksaa n. 150€.

Pelissä on 85 biisiä eliu samanverran kuin WTssa. Joku taisi sanoakkin että Rockj Band -soittimet ovat yhteensopivia GH5:n kanssa, korjatkaa jos olen väärässä.

PS. käykää heittämässä tänne http://www.konsolifin.net/bbs/plays...-peliseura/73429-guitar-hero-5-peliseura.html omat PSN accountit jos peliseura suomalaisten kanssa kiinnostaa
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3 Hype]


Lainaus:
Viestin lähetti alunperin Dero Zero (Näytä viesti)
Iron Maiden?
Megadeth?
Oh yes. Peli saattaakin tulla ostoskassiin, jos Luoja ja lompakko suovat.


Ei oo kyllä mitään järkeä maksaa 50-65 euroa siitä, että pääsee soittamaan kahta biisiä....

Enpä tiedä miksi en jatkaisi RB2:n pelaamista niillä parillakymmenellä DLC-biisillä mitä noilta bändeiltä sinne on..

EDIT: On toi varmaan tuhat kertaa parempi kuin WT, jos on siis siitä päivittämässä parempaan. Online optioista kuulisi mielellään lisää, ne kun on se asia mitä RB2ssa voisi parantaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3 Hype]

Enpä tiedä miksi en jatkaisi RB2:n pelaamista niillä parillakymmenellä DLC-biisillä mitä noilta bändeiltä sinne on..

EDIT: On toi varmaan tuhat kertaa parempi kuin WT, jos on siis siitä päivittämässä parempaan. Online optioista kuulisi mielellään lisää, ne kun on se asia mitä RB2ssa voisi parantaa..

1. Saanen kysyä, mitä vikaa WTssa oli?
2. Online on päivitetty GH5:een todella hyvin. Onlinessa on mahdollista pelata jopa 8 hengen Pro Face-off mättöjä (tai näin ainakin olen ymmärtänyt, itse olen koittanut vain neljällä hengellä). Myös bändimättöjä on päivitetty. Nyt voi pelata esim kahdella kitaristilla eli ei tarvitse pelata bändissä sillä normaalilla kokoonpanolla (kitara,basso,rummut,vocals). Myöskin jos joku kusee bändissä, ei koko bändin biisi lopu vaan muut bändin jäsenet voivat tarpeeksi hyvin soittaessaan saada takaisin tippuneen jäsenen. Tässä ovat ne mitä itellä tuli ensiksi mieleen, joku voi lisäillä jos jotain oleellista jäi puuttumaan
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3 Hype]

1. Saanen kysyä, mitä vikaa WTssa oli?
- Biisilista
- Olematon 'career'-moodi
- Ruman näköiset hahmot ja sitä myöten turha hahmoeditori. Pandora näyttää joltain !"#!n isoäidiltä..
- Heikosti toimiva ja itsekseen kitaraa soitteleva touchpad pelin virallisessa kitaraohjaimessa
- Sisällötön download-shop mikä ei laisinkaan auta tilannetta kun 95% biiseistä on tuubaa


Nyt voi pelata esim kahdella kitaristilla eli ei tarvitse pelata bändissä sillä normaalilla kokoonpanolla (kitara,basso,rummut,vocals).
Tällaisia uutisia mielelläni kuulen.

Myöskin jos joku kusee bändissä, ei koko bändin biisi lopu vaan muut bändin jäsenet voivat tarpeeksi hyvin soittaessaan saada takaisin tippuneen jäsenen.
RB2-ominaisuus mutta onhan se tietysti hyvä.

Ensimmäinen ajatukseni on se että GH korjaa tilannetta pistämällä peliin ne ominaisuudet jotka RB2 jo esitteli. Kysymys onkin, mitä muuta uutta pelissä on. Download-shop on kuitenkin se varsinainen kynnyskysymys.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3 Hype]

- Biisilista
- Olematon 'career'-moodi
- Ruman näköiset hahmot ja sitä myöten turha hahmoeditori. Pandora näyttää joltain !"#!n isoäidiltä..
- Heikosti toimiva ja itsekseen kitaraa soitteleva touchpad pelin virallisessa kitaraohjaimessa
- Sisällötön download-shop mikä ei laisinkaan auta tilannetta kun 95% biiseistä on tuubaa

1. Biisilistassa ei ollut minun mielestäni ainakaan mitään vikaa, aluksi minustakin biisit kuullostivat aivan täydeltä paskalta, esim. Pull Me Under Tai Sweet Home Alabaman kun kuulin niin en peliltä hirveästi odottranut mutta toisin kävi, biisejä oli hauska soittaa vaikkei ne ennen peliä olisikaan juuri sinulle kolahtanut. Toki paskojakin biisejä mukaan mahtui, eihän ne kaikki voi olla täydellisiä ;) Toki tämä biislista on ikuinen makuasia, joten ei siitä sen enempää

2. Kuka sitä careeria pelaa kun sen kerran läpi vetää niin sitähän menee automaattisesti sen jälkeen aina quickplayn kautta pelaamaan riippumatta siitä millainen career modi on. (tähän vielä lisänä että itse ainakin pidän erittäin paljon GH5 careerista, siinä on paljon uutta kivaa (varmaan nekin ominaisuudet kaikki on varastettu täydellisestä RBstä :rolleyes:)

3. Minä ainakin tuijotan niitä nappuloita siinä ruudulla enkä niitä taustoja/charactereja. Olen itse ollut jo GH3 lähtien sitä mieltä että ne taustat on aivan turhia, musta tausta ja enemmän biisejä levylle :)

4. Touchpad temppuili minullakin, mutta lopetti temppuilun aina kun pyyhkäisin siitä pölyt pois. WTn mukana tullut skitta oli minun mielestä todella hyvä (toisin kun rummut joista löytyi jos jonkimoista vikaa kokoajan :S)

5. Downloadeista en voi mitään vastaan sanoa kun en muita ladannut kuin nuo ilmaiset versiot, mutta onhan siellä tarjolla esim. metallican levyä joka on varmasti hyvää soitettavaa.

Edelleen suosittelen GH5 ostoa, itsellä ainakin monet illat menny rattosasti sen parissa :)
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

^ World Tourin maksulliset DLC-biisit tuppaa olemaan nuotitettu pelin alkuperäisiin kappaleisiin nähden aivan järkyttävän helpoiksi. Tai sitten itse biisit ovat vain niin simppeleitä, mutta harvemmin mitään soolokoukeroita joutuu soittelemaan, vaikka masterilta kuulee selvästi, että olisi tarjolla paljon mielenkiintoisempaakin soitettavaa kuin pelkkä peruskomppi. Päälimmäisenä tulee mieleen vain Senses Failin "The Martyr" ja In Flamesin "Disconnected", joiden soittamisessa on jopa haastetta (tosin "Disconnected" on GH3:n "Take This Life":en verrattuna piece of cake). Jos DLC-biisien taso olisi edes jonkin verran lähempänä sitä ilmaista Metal Packia, niin olisi paljon parempi. Ei menisi biisit heti FC:nä läpi.

Pitää toivoa, että GH5:ssa DLC-nuotituksiin panostettaisiin enemmän. Mitä tosin vähän epäilen, kun huomioi pelin omien biisien helppouden.

EDIT: Mitä olen itse World Tourin kitaralla soittanut, niin ainakaan se ei tykkää meistä downstrummaajista ollenkaan. Jos haluaa, että streak kestää edes jonkin aikaa, niin on pakko alt. strummia koko biisi läpi (mikä on minulle erittäin hankalaa). GH2:n Xplorerilla ei tuollaisia temppuiluja ole, luojan kiitos.
 
Ylös Bottom