Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 5 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

jos touch strip temppuilee niin sen saa pause valikosta pois päältä.
tunnettu vika noissa kitaroissa joten hermot säästyy kun ottaa kokonaan pois.

minä ainakin tykkäsin world tourin careerista enkä quickplayta pelannut lainkaan.
careerissa oli hyvä kun oli monta biisiä yhdessä keikassa niin ei tarvinnut kokoaikaa olla valikossa valitsemassa uutta biisiä.
lisäksi jokaiselle soittimelle oli oma career ja biisit hieman eri järjestyksessä.
onneksi vitosessa sentään voi tallentaa oman playlistin joten tein muutaman yli tunnin setin jotka voi sitten helposti soittaa läpi kun fiilis iskee.

olen nyt world tourissa, metallicassa, greatest hitsissä ja vitosessa käyttänyt aina samaa bändin nimeä ja logoa ja viimeinkin voi tehdä ja nähdä koko oman bändin soittamassa lavalla.
asia jota olen toivonut pitkään ja siitä saa vielä saavutuksenkin.
itseasiassa kun olin nuo hahmot tehnyt nin jämähdin vaan tuijottomaan sitä ruutua melkein tunniksi kun omat hahmot veti biisejä.

nyt olen vasta rummuilla vetänyt mediumilla läpi ja pari biisiä oli kyllä aika sontaa.
muuten loistava rammsteinin du hast on nuotitettu päin vieteriä mediumillä.
95% nuoteista on pelkkää kelteisen hihatin hakkaamista, siis WTF?
ja sitten ne pari biisiä tyyliin scatterbrain jotka on varmaan vaan sen takia pelissä että on joku todella vaikea biisi.
sillä tuo on niin armotonta paskaa että ei voi edes kuvailla, varsinkin alun ja lopun joku ihan random renkutus on sellaista että sitä ei yksinkertaisesti meinaa kestää kuunnella.

olin oikeasti yllättynyt kun vitosen jälkeen heitin greatest hitsin koneeseen kun sitä on niin haukuttu.
kyllä on beenox ainakin medium rumpu nuotituksilla tehnyt loistavaa työtä.
en tiedä kuinka paljon vituilleen ne on nuotitettu mutta pääasia että soittaminen oli kokoajan hauskaa eikä missään vaiheessa tylsää kuten esim tuo vitosen du hast.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

^ World Tourin maksulliset DLC-biisit tuppaa olemaan nuotitettu pelin alkuperäisiin kappaleisiin nähden aivan järkyttävän helpoiksi. Tai sitten itse biisit ovat vain niin simppeleitä, mutta harvemmin mitään soolokoukeroita joutuu soittelemaan, vaikka masterilta kuulee selvästi, että olisi tarjolla paljon mielenkiintoisempaakin soitettavaa kuin pelkkä peruskomppi. Päälimmäisenä tulee mieleen vain Senses Failin "The Martyr" ja In Flamesin "Disconnected", joiden soittamisessa on jopa haastetta (tosin "Disconnected" on GH3:n "Take This Life":en verrattuna piece of cake). Jos DLC-biisien taso olisi edes jonkin verran lähempänä sitä ilmaista Metal Packia, niin olisi paljon parempi. Ei menisi biisit heti FC:nä läpi.
Tota... on siellä ainakin 2 vaikeeta biisiä, Dueling Banjos, outro strumming ***** nopea. James bond theme, ei välttämättä vaikea läpästä mutta hauska, ja Camel`s night out (en omista)
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Tota... on siellä ainakin 2 vaikeeta biisiä, Dueling Banjos, outro strumming ***** nopea. James bond theme, ei välttämättä vaikea läpästä mutta hauska, ja Camel`s night out (en omista)

Noh, ottaen huomioon, kuinka helvetisti siellä niitä biisejä on kaiken kaikkiaan, niin ei tuo kolme haastavaa kappaletta kyllä paljoa ole. Mutta kiitos vinkistä, pitänee joskus ladata noi kappaleet, kun pisteitä jää sopivasti yli.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

tämä aina ihmetyttää kun jotkut itkee ettei ole tarpeeksi vaikeita kappaleita.
olisiko ne omat taidot kuitenkin niin hyvät ettei niistä biiseistä voi paljon vaikeampia tehdä. (ilman järjetöntä over charttausta)
jos vetää full combon expertillä jostain trough the fire and flamesista tai raining bloodista tai mistä vaan noista vaikesta biiseistä niin sitten on vaan hyväksyttävä se että on vaan niin hyvä.

onhan koko gh tunes täynnä pelaajien tekemiä ihme tilutteluja joista varmaan haastetta saa ja kyllä niitä kuunnellakkin kestää jos tykkää midi musasta.
tuo on muuten yksi asia jossa gh pesee rock bandin 10-0.
itse diggaan midi musasta joten gh tunesin biisien äänenlaatu ei ole mikään este minulle.

sieltä kun on löytynyt omalle kovolle mm seuraavaa: oopperan kummitus theme, muutama mega man biisi, pirates of the caribian biisi, one winged angel, john williams medley joka sisältää musaa star warsista, back to the futuresta ja indiana jonesista, pari super mario biisia, tetristä ja monta muuta.
ei nuo vaikeita ole mutta on siinäkin oma huvinsa kun moshaa ja tiluttaa jtn super mario bros kakkosen pomo teemaa :D
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

tämä aina ihmetyttää kun jotkut itkee ettei ole tarpeeksi vaikeita kappaleita.
olisiko ne omat taidot kuitenkin niin hyvät ettei niistä biiseistä voi paljon vaikeampia tehdä. (ilman järjetöntä over charttausta)
jos vetää full combon expertillä jostain trough the fire and flamesista tai raining bloodista tai mistä vaan noista vaikesta biiseistä niin sitten on vaan hyväksyttävä se että on vaan niin hyvä.
OT: KELLÄÄN Kfinissä ei ole skilliä TTFAF FC:hen, RaBl voi joltain löytyäkkin.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

tämä aina ihmetyttää kun jotkut itkee ettei ole tarpeeksi vaikeita kappaleita.
olisiko ne omat taidot kuitenkin niin hyvät ettei niistä biiseistä voi paljon vaikeampia tehdä. (ilman järjetöntä over charttausta)
jos vetää full combon expertillä jostain trough the fire and flamesista tai raining bloodista tai mistä vaan noista vaikesta biiseistä niin sitten on vaan hyväksyttävä se että on vaan niin hyvä.

Mä voin tunnustaa tässä ja nyt, etten ole mielestäni lähelläkään loistavaa pelaajaa. TTFAF ei mene GH3:ssa edes läpi ja Raining Bloodista on turhaa edes haaveilla FC:tä, mutta silti olen sitä mieltä, että WT:n DLC:t ja GH5:n biisit on suurimmaksi osaksi aivan liian helppoja biisejä soittaa. Tosin hyvänkuuloisia biisejä tekijät ovat osanneet peleihin lisätä, joten siitä en valita. Nuotitusta voisi expert-biiseihin vaikeuttaa.

onhan koko gh tunes täynnä pelaajien tekemiä ihme tilutteluja joista varmaan haastetta saa ja kyllä niitä kuunnellakkin kestää jos tykkää midi musasta.
tuo on muuten yksi asia jossa gh pesee rock bandin 10-0.
itse diggaan midi musasta joten gh tunesin biisien äänenlaatu ei ole mikään este minulle.

GHTunes biisit tuppaavat kuulostamaan niin surkeilta, ettei niitä paljoa huvita kuunnella, latailla tai soitella. Mitä olen sen muutaman kerran noita WT:n GHTunes-listojen parhaimpia biisejä tarkastanut, niin meinaa äänenlaadulta hipoa joidenkin MIDI-biisien laatua. Ja ne ne vasta karseeta kuunneltavaa onkin. Liian keinotekoinen soundi tulee biiseihin väkisinkin. Tosin, ei siltä nyt varmaan hirveitä kannata odottaakaan, kait se hoitaa asiansa niille, jotka haluavat luovuuttaan esitellä muille. Itse pidättäydyn mielummin DLC-kaman parissa.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

sen takia sanoinkin että jos midi biiseistä tykkää niin gh tunesista löytyy hyvää matskua.
minä kun kuulun siihen porukkaan joka ihan mielikseen kuuntelee midi biisejä ja pc:n kovolta löytyy myös varmaan 20 000 SID biisiä joka on vielä legendaarisempaa matskua.

koko metallican death magnetic muuten on haastavampi kuin world tourin tai vitosen biisit.
johtuu varmaan siitä että se on tehty kolmosen aikoihin.
tosin jos metallicasta ei diggaa niin sitten siitä ei paljon iloa ole.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Menee vähän offiksi, mutta lopetan puhumisen tältä erää tähän viestiini. Jatkakaa sitten GH5:sta.

sen takia sanoinkin että jos midi biiseistä tykkää niin gh tunesista löytyy hyvää matskua.
minä kun kuulun siihen porukkaan joka ihan mielikseen kuuntelee midi biisejä ja pc:n kovolta löytyy myös varmaan 20 000 SID biisiä joka on vielä legendaarisempaa matskua.

SID onkin sitten asia aivan erikseen, se on jo melkoista taidetta. Ja ei väliä millaisia biisejä on, se kuulostaa aina hyvältä. Harmi, ettei sitä matskua GHTunesissa ole.

koko metallican death magnetic muuten on haastavampi kuin world tourin tai vitosen biisit.
johtuu varmaan siitä että se on tehty kolmosen aikoihin.
tosin jos metallicasta ei diggaa niin sitten siitä ei paljon iloa ole.

En mikään hirveä Metallica-fani tosiaan ole, mutta toi GH: Metallica olisi jossain vaiheessa tarkoitus ostaa, kunhan nämä muut pelit saa koluttua ja hinta putoaa.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Tulipas nyt hankittua otsikon mukainen peli vajaa viikko sitten. Jonkin verran on ehditty pelailta ja kun itelle on ihan ekat kokemukset koko pelisarjasta niin ei oo vielä Expertillä tullut vedettyä :)

Mulle kappalevalikoima on ihan jees. GH Metallica tietty kiinnostais pirusti, mutta 5:n biisitkin menee ihan jees. Siellä on aika monipuolisesti kaikenlaista ja vaikka harmittaa, että sitä parasta mättöä ei juuri ole niin näillä nyt mennään. Eniten v**uttaa Kurt Cobainin hahmo pelissä koska ei ennenkään kuolleet oo tulleet mukaan. Vähän respektii!!!

No mutta... Sitten tuli ongelma. Kitaraohjaimen strum bar alkoi temppuilemaan. Alaspäin ei meinaa toimia kunnolla. Toimii yleensä jos vähän kovemmalla kädellä pistää meneen, mutta rauhallisella meiningillä ei oikein toimi. Haittaa tietty soittamista, mutta valikoissa tuon huomaa hyvin, että alaspäin ei toimi kunnolla. Joskus ei liiku ollenkaan ja joskus menee parikin pykälää alaspäin valikoissa. Ylöspäin toimii moitteetta. Paristojen loppuminen ei varmaankaan voi olla tuollaiseen syy koska kaikki muut systeemit toimii enemmän kuin hyvin. Eli hyvin kauan kesti "hieno muovikitara" :) Onko tollainen yleinen vika? Kaipa tuolla takuu on eli kun on NetAnttilan tilaus (jossa tuli GH Greatest Hits mukaan) niin ilmeisesti sinne vaan sitten viestiä ja pakettia takaisin. Pitääköhän koko paketti lähettää sitten takaisin peleineen? No se selviää varmaan kun on yhteydessä kaupan asiakaspalveluun. Vai oisko joku kotikonsti millä tuo fiksattais?

Harmittaa aika kiitettävästi kun piti lauantaina poikaitten kanssa vähän soittaa rokkia ja ottaa pari limpparia :)
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

noi on kyl aika hankalii korjata noi kitarat, rumpujen peltejä on vielä suht helppo korjailla mutta en tuosta kitarasta tiedä. voithan koittaa sitä avata sitä kitaraa ja sieltä sitten jotain siinä strum barissa fiksailla mutta jos takuuta on jäljellä ni paras ratkaisu on varmaan palauttaa kitara takaisin
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Auttakaa tietämätöntä ja kertokaa voinko ladata tähän world tourin PSstoressa olevia biisejä vaikken omista itse world touria ?

Biisilista näyttää kyllä niin kuralta ettei pelkästään sen takia viitsi hankkia...
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Auttakaa tietämätöntä ja kertokaa voinko ladata tähän world tourin PSstoressa olevia biisejä vaikken omista itse world touria ?

Biisilista näyttää kyllä niin kuralta ettei pelkästään sen takia viitsi hankkia...

Ellen nyt ihan väärässä ole, niin voi ladata, mutta sun pitää myös ladata vielä lisäksi toi muutaman euron packi. Se on alunperin suunniteltu sitä varten, että jos omistaa WT:n ja GH5:n, niin molempien pelien biisejä voi soitella vitosessa ilman että levyä vaihtaa, mutta se ilmeisesti sallii samalla myös WT:n DLC-biisien soittamisen GH5:ssa. Ilman packia ei kuitenkaan WT:n DLC-kamaa pysty GH5:ssa soittamaan, minulla esmes tällä hetkellä näkyy kyllä kaikki WT:n ladatut biisit GH5:n quick play-valikossa, mutta soittamaan en niitä pääse. Ilmeisesti johtuen juuri tuon packin uupumisesta...
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Ellen nyt ihan väärässä ole, niin voi ladata, mutta sun pitää myös ladata vielä lisäksi toi muutaman euron packi. Se on alunperin suunniteltu sitä varten, että jos omistaa WT:n ja GH5:n, niin molempien pelien biisejä voi soitella vitosessa ilman että levyä vaihtaa, mutta se ilmeisesti sallii samalla myös WT:n DLC-biisien soittamisen GH5:ssa. Ilman packia ei kuitenkaan WT:n DLC-kamaa pysty GH5:ssa soittamaan, minulla esmes tällä hetkellä näkyy kyllä kaikki WT:n ladatut biisit GH5:n quick play-valikossa, mutta soittamaan en niitä pääse. Ilmeisesti johtuen juuri tuon packin uupumisesta...

Ei pidä paikkaansa. Mene Options -> Import songs -valikkoon ja valitse ilmainen DLC-päivitys. Sen kun lataa ja asentaa, World Tourin DLC:t toimivat vitosessa.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

No mutta... Sitten tuli ongelma. Kitaraohjaimen strum bar alkoi temppuilemaan. Alaspäin ei meinaa toimia kunnolla. Toimii yleensä jos vähän kovemmalla kädellä pistää meneen, mutta rauhallisella meiningillä ei oikein toimi. Haittaa tietty soittamista, mutta valikoissa tuon huomaa hyvin, että alaspäin ei toimi kunnolla. Joskus ei liiku ollenkaan ja joskus menee parikin pykälää alaspäin valikoissa. Ylöspäin toimii moitteetta. Paristojen loppuminen ei varmaankaan voi olla tuollaiseen syy koska kaikki muut systeemit toimii enemmän kuin hyvin. Eli hyvin kauan kesti "hieno muovikitara" :) Onko tollainen yleinen vika? Kaipa tuolla takuu on eli kun on NetAnttilan tilaus (jossa tuli GH Greatest Hits mukaan) niin ilmeisesti sinne vaan sitten viestiä ja pakettia takaisin. Pitääköhän koko paketti lähettää sitten takaisin peleineen? No se selviää varmaan kun on yhteydessä kaupan asiakaspalveluun. Vai oisko joku kotikonsti millä tuo fiksattais?

Joo kokemusta on, kauppaan kuitin kanssa vaan, mul oli ihan sama ongelma, anto uuen ja hyvin pelitti 1kk kunnes jouduin taas vaihtamaan..
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Kitara vaihdettu takuuseen ja toistaiseksi pelittää ainakin mainiosti.

NetAnttilan pakettiin tuli siis myös toi GH: Greatest Hits. Saako sen biisejä tuotua tuohon GH5:een? Ei tarvis levyjä vaihdella ja sais tuunattua kivemmat keikat kun vois ottaa vähän rankempaakin menoa mukaan settiin ;) Tolla import-toiminnolla kokeilin tosi pikaiseen niin WT:n biisit ois tosiaan onnistuneet kai ainakin. Mutta luin, että Greatest Hits-biisit pitäis saada myös jos omistaa alkuper. pelin. Siis ainakin osa biiseistä voidaan tuoda. Vaan kuinka onnistuu?
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Mutta luin, että Greatest Hits-biisit pitäis saada myös jos omistaa alkuper. pelin. Siis ainakin osa biiseistä voidaan tuoda. Vaan kuinka onnistuu?
Muistaakseni pitää PSN:n puolelta ostaa se muutaman euron maksava import key, jolla osan biiseistä Greatest Hitsiltä saa siirrettyä. Korjatkaa jos muistin väärin, en pysty asiaa PSN:n puolelta juuri nyt tarkastamaan.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Ei pidä paikkaansa. Mene Options -> Import songs -valikkoon ja valitse ilmainen DLC-päivitys. Sen kun lataa ja asentaa, World Tourin DLC:t toimivat vitosessa.

Ahaa, pitänee kokeilla, josko tuo onnistuisi. Ilmeisesti tuo maksullinen patchi on sitten vain WT:n levyllä olevia biisejä varten?
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Ahaa, pitänee kokeilla, josko tuo onnistuisi. Ilmeisesti tuo maksullinen patchi on sitten vain WT:n levyllä olevia biisejä varten?

Joo, WT:n ja Hitsin biisien siirrosta täytyy maksaa mutta DLC:t saa toimimaan tuolla ilmaisella patchilla.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

ahh kun saisi vielä metallicastakin biisejä siirrettyä, muutama metallican ränkytys toisi kivan maun kun änkisi ne samaan keikkaan bodomin ja megadethin kanssa
 
Ylös Bottom