Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 5 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Noniin, nyt sitte huomasin, että mulle on myyty USAn koodilla varustettu tuote (BLUS-30292). Tän takia en vissiin pääse importtaan noita WT:n biisejä tohon :( . Muuten pelissä on kyllä ihan ok setlist ja nettipeluukin on parantunut noitten uudistuksien myötä. edit: en siis ostanut peliä netistä, joten siksi tuo vähän ihmetyttää...
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Itse ostin verkkokauppa.comilta tuon gh 5 siis kyseessä "ahvenanmaa" versio, latasin tuon ilmaisen DLC patchin jolla sain dlc biisit näkyviin sekä myös koitin laittaa WT:ltä myös biisejä kun ostin sen 3,95e maksavan paketin mutta jostain syystä WT biisit eivät näy listassa, mikähän versio tämä ahvenanmaa versio on vai teinkö kenties jotain väärin?:( WT ostettu suomesta sekä tämä gh 5 versio näyttäisi olevan BLES-00576 (EU) mutta jostain syystä eivät toimi yhteen, osaako joku sanoa paremmin?
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Nostetaanpa ketjua pienellä gallupinpoikasella, eli mitä/ketä/millaista pelihahmoa käytätte omana hahmonanne? Onko kyseessä joku pelin valmiista hahmoista? Avattavista hahmoista, vaiko joku omatekemänne? Jos kyseessä on omatekemä hahmo, niin kuvailkaa vähän sitä...

Itse käytän omatekemää, kyseessä on varhaisaikuinen naishahmo, mustat hiukset olkapäiden yli, Venice Beach yläosa, Black Widdows housut ja bootsit, silmillä tietysti mustat aurinkolasit :) Jaa miksi tällainen "seksikäs" naishahmo? No sellaista on huomattavasti mukavampi katsella siinä ruudulla soittelemassa kuin pitkälettistä hikilettimiestä :D
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Löytyiskö porukkaa tekemään se vika challenge siinä careerissa, eli se siel hyperspheressä vai mikä nyt olikaan. Haluisin siitä sen platinumin saada jotta saa sen Golden God charrun unlockattua, 5milj, pojoa pitäis saada ja se käy helposti.

Lisäilkää PSN: osku-_-
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Nostetaanpa ketjua pienellä gallupinpoikasella, eli mitä/ketä/millaista pelihahmoa käytätte omana hahmonanne?

Suhteellisen paljon pirulta näyttää. devil wingsit, longhorns, beast-letti ja punanen ihonväri. ai niin, skitta on mallia battle axe. en nyt hirveesti tota oo tuunannu, mut kerran käytin joku puol tuntia ton tekemiseen, kun oli tylsää. se trophy mikä tähän liittyy on mulle kyl ihan mahdoton. puuduttaa jo ajatuskin tehä 4 eri tyyppiä. kattoo ny jos joskus jaksais.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

se trophy mikä tähän liittyy on mulle kyl ihan mahdoton. puuduttaa jo ajatuskin tehä 4 eri tyyppiä. kattoo ny jos joskus jaksais.

Kun menee hahmonluontiin, peli tarjoilee aluksi randomin hahmon jota voi sitten lähteä muokkaamaan. Jos pelkkää trophya jahtaa, voi vaan tallettaa tuon random-hahmon ja se lasketaan luoduksi hahmoksi.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Löytyiskö porukkaa tekemään se vika challenge siinä careerissa, eli se siel hyperspheressä vai mikä nyt olikaan. Haluisin siitä sen platinumin saada jotta saa sen Golden God charrun unlockattua, 5milj, pojoa pitäis saada ja se käy helposti.

Lisäilkää PSN: osku-_-

Oliko se joku bänditehtävä siis? ite voin ainakin tulla auttamaan, taidatkin jo mun kaverilistalla olla
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

olen nyt world tourissa, metallicassa, greatest hitsissä ja vitosessa käyttänyt aina samaa bändin nimeä ja logoa ja viimeinkin voi tehdä ja nähdä koko oman bändin soittamassa lavalla.
asia jota olen toivonut pitkään ja siitä saa vielä saavutuksenkin.

Olisit saanut aikaisemmin jos olisit hankkinut rock band 2:n.
 
Vastaus: Guitar Hero 5 [PS3]

Olen ollut jo pitempään vailla ratkasua ongelmaani.

Olen ostanut viikkoja sitten kappaleita GH5 pelin kautta. (4kpl)
Kappaleet näkyivät heti listoilla harmaana, mutta eivät toimineet.

Latasin jonkun WTFree ohjelman.
Ei ollut vaikuutusta mihinkää.

Imppasin ja Uppasin pelin sisällä ohjeiitten mukaan.

Huomasin että tiedoston koko oli paljon pienempi mitä ladattaessa oli ilmoitettu.
Poistin tiedoston ja latasin sen uudestaan.

Nyt ostamani kappaleet eivät edes näy listoilla.

Onko jollain ollut saman kaltaisia ongelmia tai niihin ratkaisua ?
 
Ylös Bottom